GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 9 / 241 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 8 9 10 11 19 59 109 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 241 - 270 / 7218

Aihe: Pikakysymykset.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Mistä suomalaisesta kaupasta kannattaa kysellä Hayesin levareihin varaosia? Olin lähdössä lenkille ja huomasin, että takajarrun kahva on irti.

http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=19998 eli tuollainen hakusessa.
    virallinen maahantuoja
    Oy Duell Bike Center Ab
    www.duell.fi
    topi@duell.fi
    tel. [358] 6 322 7500
    fax. [358] 9 29056731

muualtakin voi löytyä osia esim foxcomp,r-tech,hi5bikes,best brakes jnejne
    sopivan kokoinen pultti voi toimia korvikkeena sen aikaa...
    - Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hulk Katso viesti
    Mitä työkaluja tarvitsen, että saan Shimanon fc m442 kammet ja keskiön pois? Ilmeisesti ainakin 8mm kuusiokolo avaimen että nuo kammet lähtee?
    Kampimalli ei sano mulle mitään, mutta joku ulosvetäjä lienee anyway tarpeen.
    Ville Ilves

Taitaa olla shimanon perus neliskantti kampisetti tuo m442. Tarvii semmosen perusmallisen ulosvetäjän että lähtee irti keskiöstä.
    http://www.chainreactioncycles.com/M...x?ModelID=4939
    Vanha mutta lihava.

Olen kuolannut Giantin jäykkis maastopyörää. Xtc sarjaa. Kumpikohan olisi minulle parempi koko 18"(M) vai 20(L)? Jalan sisämitta 87cm ja pituutta äijällä 182cm.

Irma Guest
    ^Jos toikin kysyi koosta, niin minäkin. Nainen, 180 cm, jalan sisämitta 89 cm (äärimmäisen epätarkalla mittarilla tosin mitattu), minkä kokoinen runko?

Oikea kysymys oli, että tekeekö nykyaikaiset napadynamot ajosta raskaampaa? Semmoista fillaria kahtelin, jossa moinen ois, mutta kaveri väitti että raskasta on. (Olen itse ihan keltanokka.)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Irma Katso viesti
    ^Oikea kysymys oli, että tekeekö nykyaikaiset napadynamot ajosta raskaampaa? Semmoista fillaria kahtelin, jossa moinen ois, mutta kaveri väitti että raskasta on. (Olen itse ihan keltanokka.)
    Tekee, mutta riippuu itsestäsi/navasta onko sillä väliä. -> jätä kahtelu/kyselyt ja mene polkemaan sitä fillaria.

taxu_ Guest
    Onko kenelläkään kokemusta tälläsestä repusta maasto/maantieajossa ? http://www.retkiaitta.fi/product/323...-alpin-air-305
    Kun olis tarkotus jonkun moinen reppu hommata ihan yksinomaan pyöräilyyn..niin millastakohan sitä kannattais lähteä kattomaan, että onko toi ihan yhtä tyhjän kanssa?

Xenon vai Sora Bianchiin? Ja miksi? Vaikea noista sanoa kun ovat molemmat jotenkin muovisen oloisia. Näillä olis kuitenkin varmaan mentävä kun tonnilla pitäis selvitä maantiefillarin hankinnasta.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti taxu_ Katso viesti
    Onko kenelläkään kokemusta tälläsestä repusta maasto/maantieajossa ? http://www.retkiaitta.fi/product/323...-alpin-air-305
    Kun olis tarkotus jonkun moinen reppu hommata ihan yksinomaan pyöräilyyn..niin millastakohan sitä kannattais lähteä kattomaan, että onko toi ihan yhtä tyhjän kanssa?
    Ei vaikuta ollenkaan huonolta, itellä ollut muutama vastaavanlainen Deuteri ja on mukavan viileä verrattuna pehmustevirityksiin. Tosta ei tosin selviä, että onko siinä tilaa juomapussille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Musashi Katso viesti
    Xenon vai Sora Bianchiin? Ja miksi? Vaikea noista sanoa kun ovat molemmat jotenkin muovisen oloisia. Näillä olis kuitenkin varmaan mentävä kun tonnilla pitäis selvitä maantiefillarin hankinnasta.
    Itsellä kokemusta vain Sorasta -ja juurikin Bianchissa. Viisi vuotta ajoa ja takapakan vaihtojen lisäksi vain pieniä säätöjä tarvinnut tehdä, tuntuu siis kestävän ja toimivan.
    Täältä siis ääni Soralle.

taxu_ Guest
    Pitänee ottaa selvää siitä kun siihen tulee mahdollisuus
    Ei oo varmaan hirveen kohtelijasta kysyä mutta tietääkö kukaan minkälaista porukkaa noi kramppilaiset oikein on? kun ite tulee aina yksin ajeltua vaan sen takia kun on aloittelija niin en taida kokeneempien perässä pysyä... Oon tässä selannu niiden sivuja ja suurin osa niiden lenkeistä alkaa lahdesta ja mulla on sinne matkaa sellanen 12-14km..mutta eihän se matka pitkä oo. Ei vaan yksin huvittais esim sieltä hyppyrimäiltä lähteä niitä polkuja vetelemään jos ei vaikka osaakkaan takasin, kun on niin mahtava suuntavaisto

Mistä halpa rengaspainemittari? Katsoin että Clasulla oli digitaalinen alle 10€ mutta "autopuolella" eli ei varmaan prestasta voi paineita tarkistaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raikku Katso viesti
    Mistä halpa rengaspainemittari? Katsoin että Clasulla oli digitaalinen alle 10€ mutta "autopuolella" eli ei varmaan prestasta voi paineita tarkistaa.

http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=51403

Kotimaista ei löytyny, oon tosin huono etsimäänkin.
    Vauhti korjaa ajovirheet.. Useimmiten.

Mikä olis hyvä urheilujuoma kofeiinikammoiselle? Mitä olen katsellut, niin melkein jokaisessa litkussa on kofeiinia ja tämmöiselle huonouniselle illalla juotu kahvi tai kofeiinilla terästetty urheilujuoma tietää seuravaan yöunien menetystä...
    "Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti japoo Katso viesti
    Mikä olis hyvä urheilujuoma kofeiinikammoiselle? Mitä olen katsellut, niin melkein jokaisessa litkussa on kofeiinia ja tämmöiselle huonouniselle illalla juotu kahvi tai kofeiinilla terästetty urheilujuoma tietää seuravaan yöunien menetystä...
    Hö? Ei noissa juurikaan pitäisi olla muuta kuin sokereita ja suoloja, joissain lajeissahan on kofeiinirajatkin. Kotona ei ole kuin Maximia (Tropical Fruit), siinä ei ainakaan ole. Saapi intersporteista, apteekista sun muista.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti japoo Katso viesti
    Mustaherukka DEXAL light. Mä en tosin tajua, miks urheilujuoman pitää olla laittia.
    Imho parasta juomaa, jos vesi ei riitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Mistä suomalaisesta kaupasta kannattaa kysellä Hayesin levareihin varaosia? Olin lähdössä lenkille ja huomasin, että takajarrun kahva on irti.

http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=19998 eli tuollainen hakusessa.
    En kyllä itse lähtisi edes tuota alkuperäistä tappia tuohon kahvaan hommaamaan. Omastakin heiskasesti tippui tuo matkalle kesken ajon. Ei ollut mikään miellyttävä kokemus huomata jarrukahvan olevan irti seuraavassa mutkassa. Biltemasta hain noiden tappien tilalle kuusiokolopultit ja mutterit. Ei mikään hieno tai kevyt ratkaisu mutta varmasti pysyy paikoillaan. Kuusiokolopultti oli läpimitaltaan hieman pienempi mitä tuo muovitappi joka aiheuttaa pientä klappia jarrukahvoihin joka ei kylläkään ole itseä haitannut ollenkaan.

Onkohan joku jaksanut mitata paljonko vaijeria siirtyy Sramin maantievaihtajilla per vaihde? Voisi suunnitella mutanttisysteemeitä jos tietäisi. En tunnu osaavan googlatakaan.

Ed: Vastaushan oli tässä.
    Teemu Kalvas muokkasi tätä : 14.07.2010 at 11.43
    Riding straight ahead in a forward fashion.

Mistäköhän saisi pienen suomenlipun fillariperäkärryyn?

Edit: ja itselleni vastaten http://www.helsinginlipputehdas.fi/kansallisliput.html

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juggeli Katso viesti
    En kyllä itse lähtisi edes tuota alkuperäistä tappia tuohon kahvaan hommaamaan. Omastakin heiskasesti tippui tuo matkalle kesken ajon. Ei ollut mikään miellyttävä kokemus huomata jarrukahvan olevan irti seuraavassa mutkassa. Biltemasta hain noiden tappien tilalle kuusiokolopultit ja mutterit. Ei mikään hieno tai kevyt ratkaisu mutta varmasti pysyy paikoillaan. Kuusiokolopultti oli läpimitaltaan hieman pienempi mitä tuo muovitappi joka aiheuttaa pientä klappia jarrukahvoihin joka ei kylläkään ole itseä haitannut ollenkaan.
    No se tappi on jo hommattu, kun löytyi ihan lähikaupasta. Kieltämättä vähän epäilyttävä ratkaisu koko muovitappi tuollaisessa paikassa

Quorro Guest
    Moro
    Itellä ois tämmönen vanhan mallin jopo joka on entisöity jo vähän aikaa sitten, mutta uupuu vielä uusia kumeja. Nyt on jotkut normaalit HARMAAT hyväkuntoiset, mutta rumat.
    Nettiä oon selaillu mutten oo löytäny, eli tarvis olis joko valkoisille, tai tyylikkäille valkosivusille tai joillekkin retroille kumeille! Renkaan koon pitäis olla 22" 1 5/8 1 1/2. Saa se kai vähän heittää noista mitoista simmoset et mahtuis lokarien alle! Tosi jeba, jos joku onnistuis löytämään tolle koolle jotain tyylikkäitä kumeja

Onko tälläinen halvempi mom.avain tarpeeksi asiallinen muutamaan käyttökertaan vuodessa?(lähinnä hiilikuitustonga/kevyen o.kannattimen pultteihin).

http://www.starbike.com/php/product_...g=en&pid=11044

Ei tosiaan haluaisi hunttia tai enempää laittaa kaluun jota todella harvoin tarvitsee.

Suositelkaas jotain esim. britti tai saksalaista nettikauppaa, josta kannattaisi ostaa pyöräilyvaatteita. Missä on parhaat valikoimat ja hinnat? Erityisesti Löffler, Pearl Izumi ja Assos kiinnostaa.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Mistä johtunee.......

..tänä kesänä vaivaamaan alkanut jalkapohjan ulkoreunan kipeytyminen ?
    Sama vaiva molemmissa jaloissa. Uudet kengät ostin , mutta sama vaiva jo vanhoillakin.
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Suositelkaas jotain esim. britti tai saksalaista nettikauppaa, josta kannattaisi ostaa pyöräilyvaatteita. Missä on parhaat valikoimat ja hinnat? Erityisesti Löffler, Pearl Izumi ja Assos kiinnostaa.
    Tuolta Kaupoista kannattaa katsella lisää, itse olen tullut lähinnä käyttäneeksi http://roseversand.com:ia ja http://bike24.de:tä ja niistä löytyy ainakin kahta viimeistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Brittikauppoja:

Pearl Izumia : Probikekit

Assosta: Wiggle, Chainreactioncycles, Primera

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
    Sama vaiva molemmissa jaloissa. Uudet kengät ostin , mutta sama vaiva jo vanhoillakin.

Itelläni tämä on tuttu oireisto. Lieneekö herran vuonna 1995 kun viimeksi kävin kävelylenkillä. Kipu oli sietämätön. Moiset suoritukset on parasta vaan unohtaa hipi hopi
    http://www.pellossalo.fi/

No se loppu sit tähän
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
    Kipu on ilmeisesti heti nilkan etupuolella, missä jalkaterä on uloimpana, eikä niinkään päkiän kohdilla.

Kenkä on vääränmuotoinen/liian kapea ja painaa luun kohdalta jalkaa. Kengät harvemmin muotoutuvat tuosta kohdin, eikä jalkakaan anna periksi luun kohdilta, niin kipuahan siitä seuraa. Huomaa että kengän levitys sisäsyrjästä helpottaa myös. Eli esimerkiksi kaarituki saataa painaa jalkaa kengän ulkosyrjää vasten.

Itse kun valitin sitä edellisten laskettelumonojen kanssa, niin monoa levitettiin enempi sisäsyrjästä, kuin ulkosyrjästä.

Huomion arvoinen pointti! Kiitos

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •