Makoilin jonkuu aikaa siinä nurmella ja mieshenkilö piti mun jalkoja pystyssä. Kun vähän helpotti niin sitten vaan kevyttä hierontaa, taputtelua ja koukistelua. Aika varovasti sai loppupuoliskon mennä ja välissä vähän venytellä, ettei tuo toistunut. Sitä jääsankoa mullekin suositeltiin hyvien venyttelyjen lisäksi mutta tosiaan tuli vähän muuta tekemistä maaliin tulon jälkeen. Toisaalta polvet oli turhan ruvella sankoa varten ja niin turvoksissa, ettei reisiä voinut venyttää.Itsekin molemmat etureidet Tahkolla krampanneina kysyn että mikä oli ensiapu tuohon vaivaan?
Joo, minähän se. Ihan hyvä, että huusit kun olin tuossa vaiheessa vielä vähän (hiekka)pöllyissä. Ja vielä parempi, ette pysähtynyt. Tuli kerättyä itsensä vähän liukkaammin ja survottua maaliin, kun ei ollut ketään kelle vänistähm olitkohan sitten sinä, joka oli just edestä kaatunut.. harmitti, etten ehtinyt kuin huutaa varomaan uralta, olit aika pahassa kohtaa mutkassa mutta jaloillaan jo ja minun perässä tuntu olevan useampi kiinni, niin ei pystynyt pysähtyä tarkistamaan vointia. :/![]()

Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit