Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
Erityiskiitos yhteismajoituksessa olleille eli Kodelle, Ramille, Ertsille ja ZeiZeille.
Vielä erityisempi kiitos matkanjärjestäjälle!

Ertsi julistettiin SANKARIKSI sinkuloimalla 60 km 3,30:n pintaan sijaluvulla 110. Loistava saavutus.
Älähän nyt, etten enempää ylpisty FillaRilla tempaisi sarjassa miehet yli 50v sijalle 9 ajalla 4:06:41. Ei muuten ollenkaan huono suoritus! Ja itsekin vilistit ekan kiekan vinhemmin kuin minä.

Nyt aletaan treenata jo 2011 Tahkolle sillä porukalle taisi jäädä jotain tavoiteltavaa, puheet oli ainakin kovia.
Ensi vuonna 120 ja sitten speksailemaan, miten kolmas kierros kannattaa seuraavana vuonna ajaa, että jaksaa neljännelle . No joo, 120 voisi kyllä tosissaan koittaa ajella. Sillai maisemia kattellen, niin kuin nytkin oli tarkoitus . Syke pamahti jo mökiltä lähtöalueelle siirryttäessä sinne 160:n korville ja koko kiepin keskari oli 167 Korkeimmillaan kävi 186:ssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fourtour Katso viesti
Mulla löystyy jostain syystä vasemman kammen kuusiomutteri ja se alkaa myös naksuttelemaan. Ehkä en ole saanut sitä tarpeeksi kireälle tai lukitus ei vain pidä. kun parin lenkin välein kiristää, niin pelaa hyvin.
Minun ongelma taisi olla saman sorttinen. Pölisin aiheesta vissiinii bike planetin mekaanikon kanssa ja hän sanoi, että pultti löystyy, jos sen kierteessä on liikaa vaseliinia. Avasin kammet, pyyhkäisin kierteet puhtaiksi, laitoin hyyyvin maltillisesti rasvaa ja kiristin apinan raivolla. Toimii, testattu Tahkolla