Ne "neutraalimman väriset" on vasta suunnitelma. Ensitalvena jos tulevat myyntiin ollenkaan. DT-navat ostetaan Sveitsin frangeilla ja kehät US-dollareilla että syksyllä nousevat myös FFWD:n hinnat.

Ei voi sanoa että F5 on parempi kuin F4. F5 vaan on korkeaprofiilikiekona ihan kiva kun keskari on yli 40km/h. Ite kyllä diggaan F4 parhaana valintana useimpiin käyttöihin. Mm. Rissasen Jarmo valkkasi F4:n etukiekoksi vaikka takana pyörii F5 ja vauhtia piisaa....C-malli on tietty inan tukevampi mutta yksi paikallinen kuski vaihtoi C:t tavallisiin täksi kesäksi, tosin DT190 napaisiin "koska nekin oli riittävän jäykät" ja jannu on vajaan 190cm...

Myös paremman pään Eddy Merx-pyöristä löytyy F4/F5 kombinaation vakiona.