GarminHephaGiantElectrobike
Sivu 40 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30 38 39 40 41 42 50 90 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.171 - 1.200 / 2881

Aihe: Maastopyöräily Oulussa - MTB Oulu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiovan Dynamo Katso viesti
    Mites megalenkille, kiinnostaisiko Sankivaara -Pilpakangas - Isokangas suunta?
    Kuulostaa hyvältä. Itse en ole tietääkseni tuolla päin ajellutkaan, ja uudet polut ovat aina tervetulleita.
    Oli viime maanantain lenkin jälkeen puhetta, että Megalenkin ajankohta olisi koulujen päättäjäisten jälkeinen sunnuntai. Eli toisin sanoen viikon 22 viimeinen päivä, joka tänä vuonna osuu päivälle 6.6. Eli julistetaanko uusi perinne alkaneeksi vai haluaako joku vielä pitää jonkun äänestyksen?

...Ja tänään olisi tarkoitus ehtiä lenkille mukaan.

pazi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MacGyver Katso viesti
    Oli viime maanantain lenkin jälkeen puhetta, että Megalenkin ajankohta olisi koulujen päättäjäisten jälkeinen sunnuntai. Eli toisin sanoen viikon 22 viimeinen päivä, joka tänä vuonna osuu päivälle 6.6. Eli julistetaanko uusi perinne alkaneeksi vai haluaako joku vielä pitää jonkun äänestyksen?
    Itselle kyseinen viikonloppu sopisi oikein hyvin.

Juu ei ko päivä lukkoon ja porukka polulle. Ei se äänestämällä parane.

Ei päässy lenkuralle tänään, sen verta meni aikaa muoviosia yhteensovittaessa. Nyt tuossa seinään nojailee kuitenkin jokseenkin pyörältä näyttävä värkki, ja RP23 on myöskin jättänyt suhinansa tanpesteriin. Takalinkustostakin tuli klappaamaton, toivottavasti tuo määrä ruuvilukitetta myös pitää tilanteen tällä mallilla. Aika näyttää
    member of #tou mtb team

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rav Katso viesti
    Juu ei ko päivä lukkoon ja porukka polulle. Ei se äänestämällä parane.
    Juuri näin Missäs päin ajellaan? Viime vuonna ajeltiin Oulun ympäri, mutta ajallisesti tuo lenkki ehkä venyi hieman liikaa, ainakin minun mielestä. Itsellä ei ole mitään havaintoa noista KD:n ehdottamista maastoista, mutta jos vetäjiä löytyy niin sinne vain.

Itse ehdottaisin, että ajetaan ajallisesti sopivan pituinen lenkki, kilometrejä kertyy minkä kertyy. Vaikka ensin pari tuntia ja sitten makkaralle johonkin. Tämän perään vaikka toinen pari tuntinen. Tällöin voisimme, jos erilaisia meno haluja löytyy jakautua sen mukaan ja tavata makkarapaikalla. Jatkaa sitten sieltä sopivalla kokoon panolla. Tämä vain näin ehdotuksena. Nyt pitää vain sopia tuo lähtöpaikka ja missä ajellaan.

Jos porukalla on mielenkiintoa tuonne Pilpakankaan - Isokankaan suuntaan, niin siinähän voisi olla sellainen mahdollisuus, että lähtisi suoraan Sankivaaran parkkipaikalta liikkeelle. Keskustasta lähtien on melko vaikea keksiä parin tunnin reittiä suuntaansa. Tai sitten voisi vetää Oktoberfestin aamulähdön tyyppisen reissun parin tunnin sakkolenkillä siihen alle, kokoontua puoliltapäivin Sankivaarassa ja jatkaa porukalla eteenpäin. Kaikki käy.

Tulkaahan huomenna poikkeamaan Köykkyrissä kuudelta. Katsomaan, tai kyllähän kisaankin mahtuu vielä, jos on huimasti ajohaluja.

Hei jou,

Mulla tulee käytettyä tuota Iinatin pururataan osittain siirtymäreittinä ja samalla siitä kattelee uusia polkuja aina. Mites kun näyttää osaa ihmisistä häirittevän aika tavalla varsikin "kukkahattutäti" -osastoo jos maastopyörällä ajelee tuolla pururadalla, hyvä että ei tuu exeliä pinnojen välii kun ovat välillä niin tuittuja. Suurinta osaa ihmisistä ei kyllä hairitte ilmeisesti ollenkaan mutta sitten toisia senkin eestä. Tietääkö kukaan onko tuolla pururadalla sallitua pyöräily?
    -Härmä

Pari vuotta sitten kyselin kaupungin isänniltä ja silloin ainaskin oli sallittua pururadoilla ajo.
    --
    Hiljaa hyvä tulee.

Sallittua on, jos ei esim merkeillä ole erikseen kiellettyä.
    px / #55 / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

Kiittäen hän tuttavallisesti
    -Härmä

Mites Mega? Mistä, mihin ja millon? Isokangas-Sankivaara suuntaan voi startata myös Valkiaiselta. Sieltä sais jo melko maastopainotteista reittiä ja talviturkin vois lenkin päätteeksi hylätä järveen. Kyllä siellä joku makkaranpaistopaikkakin matkalla on.
    Keep it succis.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tommi K Katso viesti
    Mites Mega? Mistä, mihin ja millon? Isokangas-Sankivaara suuntaan voi startata myös Valkiaiselta. Sieltä sais jo melko maastopainotteista reittiä ja talviturkin vois lenkin päätteeksi hylätä järveen. Kyllä siellä joku makkaranpaistopaikkakin matkalla on.
    Tuolla olisi kyllä varmasti kivoja ja ainakin mulle uusia maastoja. Löytyykö paria lenkin vetäjää tuonne maastoihin? Itsellä tietämys täysi nolla ja en halua lähteä ummikona vetämään porkukka lenkkiä teille tietämättömille... nimimerkillä kyllä se polku tässä kulkee, kun heinä alkoi olemaan metrin mittaista ja polusta tietoakaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikkox Katso viesti
    Löytyykö paria lenkin vetäjää tuonne maastoihin?
    Mulla on melko hyvin nuo maastot hallussa. Itse olen näillä näkymin mukaan tulossa. Jos Kimmo lähtee, niin löydetään metsästä poiskin.
    Keep it succis.

Tais MTBOulun letka painella Ellinmaalla jossain vaiheessa alkuiltaa? Ihan kivannäköisesti porukkaa oli mukana.

Jeh, siitä mentiin. Olikos meitä 11..?
    px / #55 / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

Khyyllä. Vahvistan.

Hyvää vauhtia saatiin kyllä pidettyä yllä eilen. Kiitos vetäjälle.

Pitänee tässä vähän tarkentaa edellisiä sanomisia, kun alkaa suusanallista kyselyä tulla Mutta niin, vauhdista en ehkä menekään kommentoimaan mitään, joku uudempi naama voisi sanoa oliko vauhti hyvä, huono vai sopiva Edellisellä postauksella hain (omassa mielessäni) sitä, että huomasi letkan heijausliikkeen vähenevän kun ei kaikki ajokoirat ole siellä vetäjän takana. Pysyy tosiaa vauhti tasaisempana ja kaikilla on mukavampaa.

Letka-ajosta sen verran, että täällä on ollut tapana odotella jos takana tulevaa pyöräilijää ei enää näykään. Varsinkin polkujen risteyksissä tämä olisi fiksu käytäntö, ei kukaan eksy reitiltä Ei mulla muuta, huomenna taas koluamaan pohjoisen polkuja!

Mulla on melko hyvin nuo maastot hallussa. Itse olen näillä näkymin mukaan tulossa. Jos Kimmo lähtee, niin löydetään metsästä poiskin.
    Kyllä se mulle passaa. Jos tämä järjestävälle organisaatiolle natsaa, niin ei muuta, kuin lähtöaikoja ja paikkoja ruutuun.

Mites on, löytyykö sitä kiinnostusta tuohon MEGA lenkkiin. Kovin on hiljaista ollut täällä sen suhteen. Tänään liikuntahallilla kyllä tuntui olevan kiinnostusta. Itse en ole aivan varma pääsenkö tuolle lenkille ollenkaan, pitää katella miten viikonlopun aikataulut kehittyy...

Itse ehdottaisin, että lähtö olis vaikka klo 10 paikasta X, joku aluetta paremmin tietävä saa sanoa tarkemmin. Varmaan paras sitä on tuonne Tommi K:n ja KD:n ehdottamille paikoille lähteä ajelemaan. Varmaan sieltä löytyy muutakin kuin hiekkaa ja suota, mitä itse sieltä maanantaina löysin

Nyt vain mielipiteitä nopeasti, että saadaan lenkki aikaiseksi.

Vai olisiko lähtö esim. Sankivaarasta klo 12? Ehtisi siihen pohjille vetää parin tunnin siirtymälenkin Linnanmaalta päin tai mistä kukainenkin nyt tulee.

Ps. Tänään taisi olla kevään osanottajaennätys, kolmetoista laskin minä lähdössä.

hola. Megalenkki kuulostaa mainiolta. Meikäläisen osalta osallistuminen on melko voimakkaasti kiinni lähtöajasta. Kaino-Vieno toiveeni olisi että liikkeelle hytkyttäisiin 12 aikaan, jolloin voisin kuitenkin kuvitella että kilsoja ehdittäisiin silti kerätä ns. riittävästi ja makkaratkin paistella (jos itikat suo).

Vaan, nyt on taas päätösten aika, eli joku jolla on tarpeeksi natsoja, tekee sotilasjohtajan ratkaisun, lyö lähtöajan tiskiin ja meikäläinen joko on paikalla tai sitten rapukalassa
    member of #tou mtb team

pazi Guest
    Mukana ollaan. Lähtöajat mitä on ehdotettu passaa kaikki.

-Pasi

Ei kai sekään ole pois suljettua, että eka keräily vaikka Raitotien/Alakyläntien ympyrästä klo 10:xx, mistä joukkuetempona Haapalehdon kautta Sankivaaraan klo 12? Ei tartte yksin ajella? Siirtymän aikaan nyt vaikuttaa aika paljon meneekö nopeinta tietä vai pitkin lepikoita? Tietä pitkin varmaan tunteroisen verran? Vaan eipä sitä vielä tiiä, meneekö noin pitkä "urheilu vapaa" -anomus lävittekkää...
    The faster you are
    the slower life goes by.

Ehdotan klo 12 Valkiaisjärvi. Natsoja ei oo ku kaks. Siksi ehdotan vain.
    Keep it succis.

Ehdotan klo 12 Valkiaisjärvi. Natsoja ei oo ku kaks. Siksi ehdotan vain.
    MTBOulussa toimii täydellinen demokratia.. ei ole natsoja kenelläkään ja kaikki vain ehdottelee

Kannatan silti edellisiä ehdotuksia. Eiköhän tämä voida demkraattisesti nuijia päätökseksi. Vastustakoon ken tahtoo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikkox Katso viesti
    MTBOulussa toimii täydellinen demokratia.. ei ole natsoja kenelläkään ja kaikki vain ehdottelee

Kannatan silti edellisiä ehdotuksia. Eiköhän tämä voida demkraattisesti nuijia päätökseksi. Vastustakoon ken tahtoo
    Okei, näillä mennään. Klo 12.00 Valkeisjärvi.

Minä varmaankin ajelen kympiltä Suvalan pihan läpi, ja siitä suorinta reittiä tuonne...

Olikos se päivä sitten päätetty sunnuntaiksi 6.6. vai mitenkäs?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti px Katso viesti
    Olikos se päivä sitten päätetty sunnuntaiksi 6.6. vai mitenkäs?
    Joo sunnuntaina ajellaan.

pazi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiovan Dynamo Katso viesti
    Minä varmaankin ajelen kympiltä Suvalan pihan läpi, ja siitä suorinta reittiä tuonne...
    Voisin kaartaa Suvalan kautta mukaan, että pääsee suoraa eikä tarvi kierrellä.

-Pasi

liquid Guest
    Jos Kentti sit ajelis johonkin aikaan haapalehdon shellin kautta, niin voisin hypätä siitä kyytiin...
    liquid muokkasi tätä : 04.06.2010 at 09.44

Minä lähestyn Ahvenojan suunnasta. Vaihtoehtoina kuntorataa koko matka tai pyörätietä.
    Keep it succis.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •