GiantHephaElectrobikeGarmin
Sivu 37 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 39 47 87 137 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 4670

Aihe: Bike-discount

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dirtyrider Katso viesti
    Kuvassa näyttäis harmaille..
    Eipä tosiaan tullut tarkistettua kuvasta, miltä vaihdekaapeli näyttää x 2

Pistin kauppaan mailia aiheen tiimoilta, koska poikkeuksellisesta väristä olisi nähdäkseni kohtuullista mainita tuotekuvauksessa.

Edullinen paikka ja tavara tulee ~viikossa, mutta asiakaspalvelussa parennettavaa.
    Tilausvahvistusta ei tullu. Sähköpostikyselyyn ei vastattu. Tavara tuli kuitenkin postissa viikon päästä. Tosin pipo puuttu paketista minkä tilasin. Ei näkyny myöskään laskussa. Liekkö tulee eri paketissa myöhemmin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rusti Katso viesti
    Edullinen paikka ja tavara tulee ~viikossa, mutta asiakaspalvelussa parennettavaa.
    Tilausvahvistusta ei tullu. Sähköpostikyselyyn ei vastattu. Tavara tuli kuitenkin postissa viikon päästä. Tosin pipo puuttu paketista minkä tilasin. Ei näkyny myöskään laskussa. Liekkö tulee eri paketissa myöhemmin.
    Käytitkö kielenä englantia vai saksaa? Minä olen aina piruuttani kääntänyt omat englanninkieliset sepostukset goolen translaattorilla saksaksi ja vastaus on tullut noin vuorokauden kuluessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apartanen Katso viesti
    Käytitkö kielenä englantia vai saksaa? Minä olen aina piruuttani kääntänyt omat englanninkieliset sepostukset goolen translaattorilla saksaksi ja vastaus on tullut noin vuorokauden kuluessa.
    Englantia. Pitää jatkossa koittaa tuota translatoria.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apartanen Katso viesti
    Ei ole ikinä vastanneet minulle vaikka saksaksi kirjoitin (ihan ilman translaattoria). Puhelimeen sentään vastaavaat joskus.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rusti Katso viesti
    Tosin pipo puuttu paketista minkä tilasin. Ei näkyny myöskään laskussa. Liekkö tulee eri paketissa myöhemmin.
    Ei tule. Toimitusehdoissa sanotaan, ettei jälkitoimituksia harrasteta.

Mr. Pither Guest
    Jos tilaan kokonaisen pyörän, missä kunnossa se toimitetaan perille? Polkimet ja tanko täytyy varmaankin itse asentaa, mutta ovatko esim. jarrujen säädöt kunnossa, tai onko pyörän kokoamisessa jotain sellaista, joka vaatisi erityisosaamista ? Olen nimittäin ihan oikea tumpelo.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr. Pither Katso viesti
    Jos tilaan kokonaisen pyörän, missä kunnossa se toimitetaan perille? Polkimet ja tanko täytyy varmaankin itse asentaa, mutta ovatko esim. jarrujen säädöt kunnossa, tai onko pyörän kokoamisessa jotain sellaista, joka vaatisi erityisosaamista ? Olen nimittäin ihan oikea tumpelo.
    Parin pyörän kokemuksella (levyjarrulliset maastopyörät) itselle ei säätämistä ajoasentoa lukuunottamatta ole jäänyt. Ohjaustanko, satulatolppa ja polkimet paikalleen, ja menoksi. Huomaathan, että polkimia ei useimpien pyörien mukana tule valmiina.
    -ei oo pakko, jos ei taho-

Olivat unohtaneet jarrupalat tilauksesta ja viestittelin niiden perään kahden viikon ajan ja tänään tuli postin mukana puuttuneet jarrupalat. Olihan se kiva saada nuo jarrupalat, mutta ihme toimintaa kun eivät voi edes ilmoittaa asiasta, että laittavat uudet tai vastaavaa Kun kommunikointi ei pelannut ja epävarmuus palojen saantiin johti siihen, että tilasin uudet palata toisaalta. Nyt on sitten varastossa yhdet palat eteen ja taakse, mikä on toisaalta ihan hyvä asia
    Still rides with 26er

Onkos kukaan onnistuneesti palauttanut tuotteita takaisin BD:iin? Vissiin vaan tuohon saksankieliseen lomakkeeseen tiedot kohilleen ja paketti postiin, vai?

Moikka. Tilasin kamaa, ja kun noilla on tuo hintatakuu, niin kuinka se toimii.

Olin ymmärttävinäni että piti laittaa tilauksen yhtydessä tiedot missä kama saksassa halvemmalla ja hyvittävät sitten?

Palauttaako ne rahaa mun visalle kun kuitenkin maksoin sen alkuperäisen summan silloin saman tien?

Tero

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juseh Katso viesti
    Onkos kukaan onnistuneesti palauttanut tuotteita takaisin BD:iin? Vissiin vaan tuohon saksankieliseen lomakkeeseen tiedot kohilleen ja paketti postiin, vai?
    Joo, ja sitten soittamaan perään jos ei palautusta kuulu. Mulla on tullut jo kolme palautusta tuonne ja yksikään ei ole mennyt läpi kauniisti. Aina on pitänyt soittaa perään ja avautua.

Tää on kyllä yksi paskimmista Saksalaisista puljuista minne voi selaimellaan surffailla. Muutaman kerran erehtynyt tilaamaan, mutta jatkossa rahat menee mielummin bike-componentsille, jolla on myös omat ongelmansa, mutta kaupanteko on kuitenkin onnistunut aina inhimillisesti toisin kuin tässä puljussa.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Hintatakuu tuotteissa ovat korjanneet hinnan suoraan tilausvahvistukseen, jonka jälkeen olen maksanut. Olet maksamalla hyväksynyt hinnat niin en usko, että antavat hyvitystä. Kannattaa sitä kumminkin kokeilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tero76 Katso viesti
    Moikka. Tilasin kamaa, ja kun noilla on tuo hintatakuu, niin kuinka se toimii.

Olin ymmärttävinäni että piti laittaa tilauksen yhtydessä tiedot missä kama saksassa halvemmalla ja hyvittävät sitten?

Palauttaako ne rahaa mun visalle kun kuitenkin maksoin sen alkuperäisen summan silloin saman tien?

Tero

ei ole ihan helpoin liike hommata tavaraa

ja taas alkaa lähettelyrumba. Nyt oli väärä takapakka viimeksi stemmi Vaan käsittelyaika oli tällä kertaa todella lyhyt, vaikka luulis olevan ruuhka-aika.
    Pelkkä turisti täällä harrastajien seassa

Juusio Guest

Positiivista

Oma tilaukseni (josta on aikaa parisen kuukautta) ko. kaupasta meni ihan nappiin. Oikea pyörä ja oikeat pikkusälät tulivat lähipostiin noin viikon kuluttua tilauksesta.

En kuitenkaan jättänyt tämän ketjun kommentteja täysin omaan arvoonsa. Pyörän tilasin tarkoituksella keskellä pahinta talvea, jotta se tulisi edes kesäksi. Ja pikkusälän määrässäkin tuli vähän säästeltyä, ettei tilauksesta tulisi 'liian vaikeata'

Eikö kokonaiset pyörät toimiteta kotiovelle?

Juusio Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janmppa Katso viesti
    Eikö kokonaiset pyörät toimiteta kotiovelle?
    Saattaapi olla, että olivat päivällä käyneet kotiovella kolkuttelemassa. Mutta ainakaan mitään soittoa tai ilmoitusta toimitusajankohdasta ei tullut. Tilauksia tehdessäni en juurikaan kiinnitä huomiota siihen, että toimitetaanko tavara kotiin vai postiin. Kotona kun ei kuitenkaan kukaan päivisin ole päivystämässä, niin joka tapauksessa saa kamat postista hakea.

Joku viisaampi voinee valaista enemmän Bike Discountin toimituksista.

Positiivinen kokemus tällä kertaa. Tilaus 21.4. ja maksu PayPalilla. 22.4. saapui vahvistus lähetyksestä PDF:nä. Hetki sitten kuriiri kävi tuomassa todella hyvin pakatun paketin ja näyttäisi olevan kaikki oikeat tavaratkin.

jontu Guest
    16.4 laitoin tilauksen menemään ja tänään sain paketin kotiin. Eilen tuli jo kuriirilta soittoa josko voisi tuoda paketin mutta en ollut kotona. Olivat kaivaneet jostain puhelinnumeronikin vaikka en sitä bike discounttiin rekisteröityessäni huomannut ilmottaa. Tilauksesta jäi hanskat puuttumaan kun olivatkin loppu. Laitoin pankkitiedot spostilla menemään palautuksien toivossa, saa nähdä kuinka kauan joutuu niitä odottelemaan.

Bike-discountista tuli taas tilattua: 6 päivää meni että kamat olivat kotona. Ei valittamisen aihetta.

Milloin tuonne on tullut 100e minimitilausvaatimus?
    Miksi vasta tuplaviskin jälkeen sanot mulle Rakastan sua?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Proj.nro Katso viesti
    Milloin tuonne on tullut 100e minimitilausvaatimus?
    Mun mielestä oli jo viime vuoden puolella.

Tilaus sisään 3.5. klo 12.40 ja tavarat perillä 7.5. klo 9.50. Tällä kertaa kaikki mitä pitikin tuli paketissa. Hieman ihmetystä tosin herättää Cube Stereon linkkujen ruuvipakkaus, koska siinä ei ainakaan ole sama sisältö kuin nettisivulla olevassa kuvassa. Täytyy kotona tarkistaa, onko kuva vai sisältö väärin.

100e raja on ollu jo aika kauan. Harmillista

Hassu Guest
    Kauanko tuolta B-D:stä "kannattaa" odotella passiivisesti, jos ei mitään kuulu tilausvahvistuksen jälkeen, tuleeko seurantakoodit tai lähetysilmoitus tai mitään muutakaan aina (ei ilmeisesti)?

Paketti (melko pieni = lukko ja vaatteita) tulossa DHL:llä, korttia veloitettu päivä oston jälkeen. Ilmeisesti tulee postiin?

Hassu Guest
    B-D:n sivuille on vissiin ilmestynyt jonkinlaista tietoa varastojen saldoista (yksi, kaksi tai kolme vihreää palkkia) mitä en ainakaan viikko sitten huomannut.

EDIT: joku testi menossa koska nyt taas ei näytä yhden tuotteen kohdalla mitään muuta kuin kokovaihtoehdot ja äskeittäin näytti varastosaldon???
    Hassu muokkasi tätä : 10.05.2010 at 16.00

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hassu Katso viesti
    Kauanko tuolta B-D:stä "kannattaa" odotella passiivisesti, jos ei mitään kuulu tilausvahvistuksen jälkeen, tuleeko seurantakoodit tai lähetysilmoitus tai mitään muutakaan aina (ei ilmeisesti)?...
    30.4. tilasin tavaraa, korttia veloitettiin saman tien ja tänään 10.04 oli neiti Matkahuollolta kirje että paketin saa noutaa Valintaladosta. Mtn lähetysilmoa tai träkkinkoodia en saanut. B-D ottaa kyllä joko emalilla tai halottimella yhteyttä jos heillä on joku ongelma.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Hassu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    30.4. tilasin tavaraa, korttia veloitettiin saman tien ja tänään 10.04 oli neiti Matkahuollolta kirje että paketin saa noutaa Valintaladosta. Mtn lähetysilmoa tai träkkinkoodia en saanut. B-D ottaa kyllä joko emalilla tai halottimella yhteyttä jos heillä on joku ongelma.
    OK, kiitos tiedosta! Toimitusmuotona tilausvahvistuksessa oli ilmeisesti DHL (vai joku muu = mikä)?

Tilaus 2.5. ja tilausvahvistus samantien.
    Lähetysilmoitus 4.5.
    Perjantaina ei löytynyt vielä Siwasta (status 1010/92 DPD:n seurannan mukaan)
    Tänään status on 20/101 ja ajattelin mennä kyselemään sieltä taas.

Toivottavasti nopeammat ei vie paketteja, pakettihomma vähän epävarmaa välillä siellä lähikaupassa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •