GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 27 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 25 26 27 28 29 37 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 781 - 810 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Käyn huomenna uudestaan katsomaan miltä Junkkarissa ja Pumpparissa näytä, jos joku halua mukaan kevyen kevään avauksen sitä vaan, ajankodasta ei ole vielä tieto
    Mä kävin just tänä iltana tuossa muutamia Toijalan puolen polkuja tsekkaamassa (en Junkkarissa) ja aika heikkoa vielä oli. Siellä missä ei ollut niin paljon lunta, että upposi oli sitten sellainen sopivan liukas pakkaantunut lumikerros, että hieman jännitti ajella. Mutta enimmäkseen vielä liikaa lunta....

Varmaan 1-2 viikkoa niin alkaa olla suht ok ajettavissa jo polut....pitäis vaan tulla auringonpaistetta enemmän niin kuivais metsäkin vähän.

Ok, käyn kuitenkin vähän kammet pyörimään teille on nyt vielä hyvä mahdollisuus rauhallisen ajon minun kanssa kun uusi keula tule vasta ensi viikko ,,, sen jälkeen on kyllä höyry päästävä pihalle kun aika meni 2,5 kuukautta vanhan kamelin selällä
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Kävin iltapäivälle Junkkarissa ja noo sanotaan Tampereen talvipolun ajelu kyllä oli nyt hyöty Junkkarin läpi mene 30cm syvä Traktoriura ja sitä pitkin ajoin Ei olut mitä mahdoton kun on ajatus rauhallinen meno, ei kiire, tasapaino kohdallaan, ei vituta, ei haita kun kura lentää, jalat kuivana ja nauti vaan metsään tuoksuja ..... Aika paljon on vielä sulattava tavara siellä metsässä, vaikka kaikki peltoja ja omassa pihassa on jo melkein sulanut...
    Kaikki ne pienet polut on aika ummessa vielä, noin 15cm lunta, xizor sinun arvio että 2 viikko vielä ennen kuin, voi olla aika osuva. Vielä pidempi saa odota jos halua kuiva ja kuraton lenkin nautiskelua ...
    Viikonloppuna, jos on kuiva keli loppuviikolle, käyn Arajärvenlenki jonnekin punkalaidun-tien suunta.
    Tämän päivän jälki http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=563687
    Atze09 muokkasi tätä : 07.04.2010 at 22.07

pe-su Foreca tai FMI ennusteet viikonlopulle on suht OK ja olen ainakin lähdössä mutta kysymys on, onko joku tulossa mukaan vai vieläkö kaikki odottavat kesän tuloa, 20 ast. ja auringonpaistetta

Kävin iltapäivälenkille tämän uudestaan ja ihan kuiva oli Arajärventietä, muutamassa kohdassa (3-4) oli kura/pehmeä/kostea missä metsä pitkin tien yli vesi on valunut. Kehrontien ja Punkalaitumentien väli oli vielä aika kostea ja pehmeä alusta kun tietä oli just korjattu ja on syönyt voimat aika mukavasti
    Viikonlopunlenkki kun pysytään isolla metsätiellä on ihan mukava ajettava tai tietä ???
    Atze09 muokkasi tätä : 09.04.2010 at 21.43

Olisko huomenna kuitenkin joku iltapäivälenkki lähtö 1430 ja 1530 välille, tai aamulähtö niin että olisin 1430 taas kotona Hiloran on kiinnostunut lähtemään mutta en tiedä mitä oli aikataulu
    Käyn illalla (19.00-20.00 välille) vielä junkkarissa katsomaan onko tilanne kuinka paljon muuttunut keskiviikko jälkeen ....
    Atze09 muokkasi tätä : 10.04.2010 at 13.48

Käyn illalla (19.00-20.00 välille) vielä junkkarissa katsomaan onko tilanne kuinka paljon muuttunut keskiviikko jälkeen ....
    Junkkarissa on taas sulanut 50% lisää lunta keskiviikosta nähden, paljon on jo ajettava mutta metsäaukoissa on vielä tönimistä.... Ensi viikko keskiviikko voi olla eka polku lenkki junkkarissa Kävin myös Pumpparilla ja tilanne on siellä sama, pelon reuna metsän asti on ihan sula mutta latupohja vielä jäinen.
    Huomenna metsäautoteitä pitkin Arajärven suuntaan

Lyödään nyt jotain lukkoon klo 1500, Sahurin päiväkodin pihassa suuntaa ????
    Kevyt kevään avaus on tiedossa ei mitä kaaahhhhaaaailua

Junkkarissa on taas sulanut 50% lisää lunta keskiviikosta nähden, paljon on jo ajettava mutta metsäaukoissa on vielä tönimistä.... Ensi viikko keskiviikko voi olla eka polku lenkki junkkarissa Kävin myös Pumpparilla ja tilanne on siellä sama, pelon reuna metsän asti on ihan sula mutta latupohja vielä jäinen.
    Huomenna metsäautoteitä pitkin Arajärven suuntaan
    ensi viikolla jos kymmenen astetta päivällä ja aurinko niin luulen että Tampereella pääsee metsään ensi viikonloppuna harjuille....?

Lyödään nyt jotain lukkoon klo 1500, Sahurin päiväkodin pihassa suuntaa ????
    Kevyt kevään avaus on tiedossa ei mitä kaaahhhhaaaailua
    Mä en ihan 100- varmasti uskalla luvata huomista osallistumista vielä. Kävin torstaina polkemassa parin tunnin lenkin noilla radan vieressä olevilla hiekkateillä ja pehmeä alusta sekä monen kuukauden tauko lukkopolkimista aiheutti sen, että pohkeet on vieläkin ihan pirun kipeet. Sama vaiva joka kevät....

Mutta jos nyt vaan saan jalat vähän vertymään niin olen mukana...tosin sitten ei mitään tykkivauhtia pysty vetään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    ensi viikolla jos kymmenen astetta päivällä ja aurinko niin luulen että Tampereella pääsee metsään ensi viikonloppuna harjuille....?
    Houkuttelevalta kuulosta tarjous, kyllä tällä on metsätiet hyvässä kunnossa ja saa vähän pidempiä lenkkiä aikaseksi.... Jos te tarvitsette joskus tapetti vaihdon tulkaa joskus katsomaan mitä tällä löytyy Edelleen mulle on tämä keula vaiva mutta toivomuksen mukaan se pitäis saada nyt ensi viikonaikana kuntoon

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Mä en ihan 100- varmasti uskalla luvata huomista osallistumista vielä. Kävin torstaina polkemassa parin tunnin lenkin noilla radan vieressä olevilla hiekkateillä ja pehmeä alusta sekä monen kuukauden tauko lukkopolkimista aiheutti sen, että pohkeet on vieläkin ihan pirun kipeet. Sama vaiva joka kevät....

Mutta jos nyt vaan saan jalat vähän vertymään niin olen mukana...tosin sitten ei mitään tykkivauhtia pysty vetään.

Edelleen KEVYT KEVÄN AVAUS, otetaan vaikka pulla kahvi mukaan minä ajan teidän perä, joten ei mitä tykkivauhti tiedossa Kieltämättä tahmea alusta vie voimat ihan mukavasti

Houkuttelevalta kuulosta tarjous, kyllä tällä on metsätiet hyvässä kunnossa ja saa vähän pidempiä lenkkiä aikaseksi.... Jos te tarvitsette joskus tapetti vaihdon tulkaa joskus katsomaan mitä tällä löytyy Edelleen mulle on tämä keula vaiva mutta toivomuksen mukaan se pitäis saada nyt ensi viikonaikana kuntoon
    häh hää... kävin siellä tänään ja Valkeekoskella, Kangasalla, Birkalassa, Lempäälässä ja Nokialla... päivän saldo 163km

häh hää... kävin siellä tänään ja Valkeekoskella, Kangasalla, Birkalassa, Lempäälässä ja Nokialla... päivän saldo 163km
    Asfallti rally noo jos olit jo niin lähelle olis voinut soita ja käydä kahville, tai auta puuhommissa,
    Atze09 muokkasi tätä : 11.04.2010 at 00.20

Punapää Keväääään avaus

Linnut lauloivat, aurinko paistoi ja metsäautotiet kutsuivat... Tuhat osallistuija on tullut lähtöpaikalla Noo ehkä joskus tahkolla Ei mitä, yksin väännin pehmeän savi- purukummi- soratielenkki, jalassa tuntu kuin olis yli 100 kilsa ajanut mutta ei ihan. Nousumetri tuli melkein 1000m pehmeällä alustalla h-hetkin saldo

Asfallti rally noo jos olit jo niin lähelle olis voinut soita ja käydä kahville, tai auta puuhommissa,
    oli Akaan kohdalla mittarissa 40km/h eikä parantunut topata puuhommiin kun oli hyvä vauhti päällä

oli Akaan kohdalla mittarissa 40km/h eikä parantunut topata puuhommiin kun oli hyvä vauhti päällä
    Höö ... no minä kävin 7tuntti puukimppuussa, melkein tuli valmis, oli sekin hyvä harrastus

Hiloran ja muut onko teille tieto Kylmäkosken kirkon takan lähtevästä ulkoilureitistä, olen siellä nähnyt joku kyltti ja toinen oli jossain siellä Urjalan ja Taipalen välissä

sieltä pururadalta/ veikkojen majalta voi lähteä jotain. Se hiihtokartta vois auttaa.
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l
    tarkoitin tuolla nurkassa, kyllä joku latu taita olla siellä. Mutta kyltti oli ihan selvästi ulkoilureitti merkitty

Entäs huomenna, olisko klo 1800 - 1830 sahurin pihassa lähtö junkkariin Voitte vaikka aja edellä minä tulen perä jos aika on lian myöhän.
    Xizorin kanssa voitais tavata junkkarissa kun hän tule pääpolku vastan ettei tarvi auton kanssa sumplia ???
    Atze09 muokkasi tätä : 13.04.2010 at 22.25

tuolla kirkollahan on pururata mistä talvella menee latu veikkojen majalle ja vissiin aina lumijärjelle asti.... tuolta pitäis päästä hyvin myös arajärvelle.

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l
    tarkoitin tuolla nurkassa, kyllä joku latu taita olla siellä. Mutta kyltti oli ihan selvästi ulkoilureitti merkitty

Entäs huomenna, olisko klo 1800 - 1830 sahurin pihassa lähtö junkkariin Voitte vaikka aja edellä minä tulen perä jos aika on lian myöhän.
    Xizorin kanssa voitais tavata junkkarissa kun hän tule pääpolku vastan ettei tarvi auton kanssa sumplia ???
    Mä kävin tänään tsekkaamassa paikkoja ja aika paljon oli jo kuivaa ja ajettavaa polkua tässä Toijalan nurkilla, mutta Junkkarissa oli vielä melko märkää ja osittain lumista.

Olen itse huomenna työreissulla ja viikonloppuna pois maisemista, mutta ensi viikon keskiviikkona voisi ottaa kevään ekan kunnon yhteislenkin kun silloin varmasti on lumet jo kaikki sulaneet...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Mä kävin tänään tsekkaamassa paikkoja ja aika paljon oli jo kuivaa ja ajettavaa polkua tässä Toijalan nurkilla, mutta Junkkarissa oli vielä melko märkää ja osittain lumista.

Olen itse huomenna työreissulla ja viikonloppuna pois maisemista, mutta ensi viikon keskiviikkona voisi ottaa kevään ekan kunnon yhteislenkin kun silloin varmasti on lumet jo kaikki sulaneet...
    Lumista ei haitta jos päässe jotenkin ajamaan No katsotaan taas tilanne, olen lähdössä noin 1830 Sahurista !!!!

Lumista ei haitta jos päässe jotenkin ajamaan No katsotaan taas tilanne, olen lähdössä noin 1830 Sahurista !!!!
    tulen myös sahurille.

Miksi muuten kokoonnumme päiväkodin edessä. Eikö ihmiset ala epäillä meitä joiksikin insesti tyypeiksi.

Miksei kokoonnuta krossarin tai vanhan holvin edessä otetaan oluet lenkin pohjille

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiloran Katso viesti
    tulen myös sahurille.

Miksi muuten kokoonnumme päiväkodin edessä. Eikö ihmiset ala epäillä meitä joiksikin insesti tyypeiksi.

Miksei kokoonnuta krossarin tai vanhan holvin edessä otetaan oluet lenkin pohjille
    Mietin joskus Nesteen pihassa....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiloran Katso viesti
    otetaan oluet lenkin pohjille
    Kaliaa! Ostakaa hyvä pyörä. Jos joku muu ei osta niin ens viikolla vois koittaa lenkkeilyä.

Ei sieltä Kk:n kirkon purkkarilta pääse Veikkojen majalle kesäkelillä. Käymisen arvoinen paikka lenkin varrella, mutta ei sinne erikseen kannata lähteä.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Hiloranin kanssa käytin Junkkarissa ja 90% oli ajettava, muutamassa kohdassa oli vielä vähän lunta ja taluttava tai tulvassa. Jäykiksen kanssa ei olut ihan niin herkullista mutta kiva oli taas aja metsässä, se oli pää asia. Tuntemattomia rengas jälkiä huomattiin metsässä uuden latupohjan osuudella Kävin sitten vielä pienen Pyyhältö lenkki sen jälkeen 2,5 tunti liikkeille.

Noo niin pyörä on taas kunnossa ja sunnuntai olis tarkoitus lähtee lenkille Sää ennuste on vähän so lalla, pitäis ehkä katsoa vähän lähempänä mitä siellä on tulossa. http://www.foreca. http://FMI
    Otetaan moottorisaha mukaan saadaan raivattu ne puut pois tieltä siellä junkkarissa, tai joku kirves !!!
    Unohdin, R-kioskissa Viialassa on nyt saatavilla MTB lehti joka kuukausi ;-) ainakin yksi numero on ylimääräinen.
    Atze09 muokkasi tätä : 16.04.2010 at 00.03

Moro ajatteko te täällä Etelässä lainkaan maantietä? Voisin jskus liittyä mukaan täältä Lempäälästä testailemaan uusia reittejä.
    Jari

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Cycledrophis Katso viesti
    Moro ajatteko te täällä Etelässä lainkaan maantietä? Voisin jskus liittyä mukaan täältä Lempäälästä testailemaan uusia reittejä.
    Jari
    Noo, vastan muiden puolesta !!! Kyllä täällä Akaassa löytyy muutama maantiemankelit, mutta pääosin on porukka metsässä ajamassa. TomE aja enemmän tietä!!!! Muuten pitäis vaan soppia ajoissa niin vaihdetaan Maasturiin renkaita tieajon sopivaksi ja silloin tällöin on asfalttirally ihan kiva. Katsotaan mitä saadaan aikaiseksi ja milloin.... Voimme ilmoita teille tuonne Tampereen palstalle kun joku lähtee ja joku seuraille varmasti myös mitä teette

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •