Mulla kamat reissaa tällä hetkellä Koldingin ja Taastrupin väliä Tanskassa, nyt ovat Taastrupissa. Kiva olisi jos löytäisi tänne Suomeen asti. Itse CRC:n toiminnassa ei ollut mitään valittamista vaikka pääsiäinen hiukan hidasti toimitusta.
Mulla kamat reissaa tällä hetkellä Koldingin ja Taastrupin väliä Tanskassa, nyt ovat Taastrupissa. Kiva olisi jos löytäisi tänne Suomeen asti. Itse CRC:n toiminnassa ei ollut mitään valittamista vaikka pääsiäinen hiukan hidasti toimitusta.
Vai mitä, Tetsa
Ohjainlaakeri ja tavarateline tilattu 7.4.
8.4 tuli email order complete
Nyt katsoin (Parcelforce) että on saapunut eilen ilalla määränpäämaahan. Siinä lukee kuitenkin Denmark, joten ehkä se siinä vaiheessa on kirjautunut lentoyhtiölle?
12-04-2010 23:02 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
09-04-2010 19:42 International Hub EMERGENCY DATA CAPTURE
09-04-2010 19:42 International Hub Export item accepted into network
09-04-2010 19:13 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
09-04-2010 13:32 National Hub Sorted in hub
08-04-2010 11:51 Belfast Central Depot On route to hub
08-04-2010 00:00 WDM Online
Kai tässä voi odottaa jopa huomiseksi pakettia.![]()
what can be said at all
can be said clearly
Paketit tulevat ilmeisesti rekalla Turkuun sieltä Koldingista, jos GLS:llä tulee. Kannattaa myös katsoa GLS:n omasta Track&Trace palvelusta.
Vai että valehtelevat! Muka saapunut määränpäämaahan.![]()
what can be said at all
can be said clearly
No, nyt tuli lopultakin perille. Olisin saanut lähetyksen jo eilen, sillä mukamas postinjakaja olisi jättänyt hakuilmoituksen. Ei ollut. Soitin tänään GLS:n asiakaspalveluun, josta sain Itellan seurantanumeron.
Jos haluatte seurata paketin kulkua Suomessa, lisätkää seurantanumeronne alkuun JJFI612515 ja poistakaa viimeinen numero. Olisivat voineet tämän tiedon tietysti kertoa ilman soittoa maksulliseen puhelinnumeroon...
Jatkossa en taida enää käyttää ParcelForcea vaan suosiolla jotain muuta, vaikka sitten maksaisi lisää.
12-04-2010 15:43 Delivery Agent - FINLAND Parcel in warehouse
12-04-2010 09:50 Delivery Agent - FINLAND Held in depot - Business closed
09-04-2010 11:27 Delivery Agent - FINLAND Out for delivery
08-04-2010 13:53 Delivery Agent - FINLAND Arrived at destination country
01-04-2010 00:26 Delivery Agent - DENMARK Left origin country
01-04-2010 00:23 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
30-03-2010 05:05 International Hub EMERGENCY DATA CAPTURE
30-03-2010 05:05 International Hub Export item accepted into network
30-03-2010 04:32 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
28-03-2010 17:52 National Hub Sorted in hub
26-03-2010 20:48 Belfast Central Depot On route to hub
26-03-2010 00:00 WDM Online
Tilaus tehty 23.3.2010
^Oma tilaus on tehty 30.3. eikä ole vielä näkynyt. Kysyin CRC:ltä nyt tuon jäljityskoodin ja lisäsin JJFI612515 alkuun niin sillä sai ainakin jonkin paketin tiedot (Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS). Viimeisen numeron poistamalla ei näy mitään.
Tänään olivat vastanneet meiliin että oottelevat renkaita saapuviksi uudelleen varastoon ja sitten lähettävät kamat eteenpäin. Ei mainintaa aikajänteestä. Kovasti pahoillaan olivat. Lähettäisivät edes ne kamat mitä heillä on, niin ei harmittais renkaiden oottelu yhtään. Mikäs täs ootelles.. kauppa kyllä vaihtuu ensi kerralla.
Mulle eivät edes viitsi vastata mitään. Kaksi mailia olen jo laittanut. Useamman kerran olen tilannut Evans Cycles, eikä mitään ongelmia ole ollut. Tavarat tulleet aina ajallaan.
Taas meni tilaus CRC:lle. Aina toiminut hyvin eli noin viikon toimitusaika. Viimeksi tein tilauksen samanaikasesti on-one:n rungosta ja samana päivänä kummatkin perillä....sai fillarin koottua kerralla. Nyt joku osa näytti olevan stockissa vasta 7.5, mutta mikäs tässä kiire kun lähinnä shortseja tilasin.... Halvinta postitusvaihtoehtoa olen aina käyttänyt.
Jaahans jaahans. Melkein oli jo romut kädessä. Mutta silti niin kaukana. Eli paketti oli tullut Turkuun asti, josta se on lähetetty takaisin CRC:hen sen omasta pyynnöstä. Tämä selveni kun kysyin GLS Finlandin asiakaspalvelusta asiaa. Ilmeisesti lähtenyt väärää tavaraa mulle. Painoa tuolle paketille oli merkitty kyllä huomattavasti enemmän mitä tilaukseni pitäisi painaa. Mutta eipä nuo painot ennenkään ole niin grammalleen olleet. Ei enää kyllä huvittaisi harrastaa sähköposteilua CRC:n asiakapalvelun kanssa asian tiimoilta.
Vai mitä, Tetsa
PakettiFarssin seurantajärjestelmä ei näköjään ole kovinkaan luotettava; paketti, jonka pitäisi seurannan mukaan olla vielä Briteissä, on nyt tuossa vieressä. Parempi näin.
Irtopyöräilijä
tilaus sisään 29.3 ja perillä tänään 14.4... No oli kuitenkin paketissa tilatut artikkelit kuten pitikin vaikka hiukan kestikin toimitus tälläkertaa
-- not fast but furious --
Hupaisa episodi:
-Tilasin kampetta 30.3.
-12.4. kysyivät kohteliaasti, olenko ollut tyytyväinen ja voisinko arvioida tuotteita
-Vastasin 13.4. että eipä ole pakettia vielä näkynyt.
-Sain vastauksen että selvittävät tilannettä, ihmettelvät sitä, että viimeinen tilaukseen liittyvä tapahtuma näyttäisi olevan 7.4.
-Tänään se sitten tuli, mutta edelleen netissä viimeinen pakettia koskeva tapahtuma on se 7.4. päivätty
Voi hemputti, onko niillä nyt kaikki paketit sekaisin? Minullakin näyttää tavarateline ja ohjainlaakeri painavan 8 kiloa.
Katsoin nyt GLS:n tiedoista, niin sinne olikin tullut uusi merkintä! Parcelforce ei ollut enää päivittynyt.
14/04/2010 21:33 FI2020 , Finland 2.0 Inbound to GLS location
Lähellä on ja viikko tilauksesta vasta kulunut! Eiköhän se tällä viikolla tule.![]()
tienlaita muokkasi tätä : 14.04.2010 at 22.15
what can be said at all
can be said clearly
Mäkin olin saanut. Oli postiheebo pudottanut lapun että haettavissa.
Tilaus sisään 15.4 klo 14.52 CRCeen aikaa. Nyt enään tarvii toivoo, että kaikki 10 tuotetta tulee perille. Toimituksesta vastaa tällä kertaa UPS Standard. Saas nähä menikö 17e turhaan. Tähän mennessä on CRCestä hyviä kokemuksia ja toivottavasti on hyviä kokemuksia jatkossakin. kopkop
aris muokkasi tätä : 15.04.2010 at 18.30 Syy: d niinq Daavid
OFFARIA. Kun noista seurantakoodeista puhellaan.
Tilasin just navat Taiwanista. Oon ennenkin tilannut sieltä tavaraa. Niillä on aika makee lähetysseuranta. Sinne tulee nimittäin tieto millä lennolla paketti lähtee. Mun paketti lähtee China Airwaysin lennolla 835 huomenna, tai siellähän on jo päivä vaihtunut. Googlella selviää silmänräpäyksessä että reitti on Taipei-Bangkok. Seuraavaa lentoa ei seurannassa ainakaan vielä näy, muttei tartte olla selvännäkijä kun voi päätellä että se on Bangkok-Helsinki.
Lisää näitä.
Aijuu... se eka kokemus tuolta. Kiekot tuli 6 päivässä mulle.
Kaar ittelles vaa
Saas nähdä milloin niitä lentoja tulee kun ovat ilmatilankin sulkeneet
Oman tilauksen viimeinen rivi näyttää tältä:
15-04-2010 22:45 International Hub EMERGENCY DATA CAPTURE
Keskiviikkona klo 9.30 tuli maili että paketti lähtenyt...eilen iltapäivällä paketti kädessä![]()
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
what can be said at all
can be said clearly
Tilausta pukkaa monella joo, ja hommahan yleeensä pelittää hyvin, joten herätän kysymyksen pitääkö tänne ihan jokaisen kirjoittaa "jännityskertomusta" tilauksesta kun siinä ei ole mitään jännitettävää
Ellei sitten joku tee tilastollista analyysiä asiasta...
Ja aika monelle harrastajalle tämä CRC on peruskauraa...
ai miksikö kirjoitan....
ok otan ajotakkini ja menen takavasemmalle(ajamaan )
JT
^ Tuohan oli jännittävä kirjoitus!
Laitetaanko samantien tämä ketju lukkoon?
No, tietenkin nuo paketit kulkisivat aivan samoin ilman jatkuvaa seurantaa missä nyt mahdetaan mennä. Toisaalta sitten sain seuraamiseen vinkkejä tästä ja ehkä joku muu taas omista posteistani. Eiköhän tämä siis palvele nimenomaan meita CRC-amatöörejä, jotta mitäs siinä kuin että polje, polje, peruskaura!![]()
what can be said at all
can be said clearly
Saattaahan nuo kokemukset periaatteessa helpottaa toisten elämää, kun voi vertailla kuinka paljon keskimäärin toimitukset kestävät ja mitä eri vaiheita toimituksessa on.
http://lmgtfy.com/?q=site%3Afillarif...2WDM+Online%22
Tosin itse olisin oikeastaan valmis maksamaan toimituksesta ilman seurantaominaisuutta, sillä sen kyttääminen on aika raastavaa.
Kirjanmerkit