ElectrobikeGiantHephaGarmin
Sivu 2 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 12 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 391

Aihe: Roseversandin/Rose Bikesin palvelusta

Nelisen päivää sitten tilasin vähän sadekampetta tulevan viikonlopun käyttöön. Nyt tuli tavara ja sopivilta näyttävät sadehousut ja sadekengänsuojukset. Entiset ovat kyllä vielä olemassa mutta ovat jo sen verran revenneet, että parempi oli hankkia uudet.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

-> StantheMan, sellaiset läpinäkyvätkö?
    Mikä koko kannattaa laittaa, XL vai XXL? Alle ei tarvitse mahtua kuin yksi kerros.
    Ollaan aika samankokoisia.

Mukava lukea, että täällä on muitakin sopusuhtaisenmittaisia. Ostin tällaiset
    Nro: 586160 Rain pants VOLTAGE black, koko XXXL. Sadehousut

Ovat aika tukevaa kangasta ja haarovälissä on vieläkin paksumpaa materiaalia. Kesällä varmaan kuumat, mutta edelliset olivat aika ohuet ja herkät repeilemään. Koko on minun suhteellisen lyhyille jaloille (88 cm ja 189 cm) sopiva (hiukan pitkät) ja leveyttä on ehkä vähän liikaa. Kapenevat kuitenkin nilkoissa.

Ai tuollaiset, enpä huomannut noita ollenkaan. Mulla oli kiikarissa tämmöinen vähän kepoisempi lyhytlahkeinen versio http://www.roseversand.de/output/con...0&detail2=6090

Ja sitten joku kevyt ja kireä takki. Tilasin jo kerran aikaisemmin Assoksen sadetakin (kokoa XLG), mutta liekö ollut joku maanantaikappale, kun oli todella paljon isompi kuin muut samankokoiset Assokset. Se sitten meni palautukseen, enkä ole vielä saanut hankittua uutta kun en tiedä, oliko ylimitoitus mallin vai yksittäiskappaleen vika.

floh Guest
    jos teillä on kysymyksiä roseversand:sta tai jos teillä on ongelmia tilata, voin auttaa. mä tilaan pari kertaa vuodessa sieltä ja puhun saksaa.

Kiitos. Eipä ole ollut mitään ongelmia. Hienosti on Rose toiminut.

Jordi Guest

Hyvin on pelittänyt Rose

Ollaan ostettu sieltä useampi pyörä sekä Suomeen että muualle Eurooppaan. Hyvin on homma pelittänyt, samoin varaosien tilaaminen.

Itse kauppa lähellä Hollannin rajaa on näkemisen arvoinen. Pyöriä ja rompetta on isossa putiikissa useammassa kerroksessa.

Ohhoh. Viime viikolla tilasin ilmaisen katalookin enkä muuta. Tänään maanantaina aamulla ovikello soi ja postisetä ojensi paketin.

Minäkin ruksitin katalookin tilauksen yhteydessä. Tilaus tuli, vaan katalooki jäi. Miksi?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Tilaus lähti sunnuntai iltana ja maanantai aamulla kello 9.55 tuli ilmoitus, että toimitus on lähtenyt eteenpäin. Kiekot ja takavaihtaja (hyvään hintaan) tuli tänään perjantai aaumuna koti ovelle, joten hyvin toimi palvelu, ainakin tällä kerralla.

Itsellä on kokemusta muutamasta brittikaupasta ja muutamasta saksalaisesta, kaikki tälläkin foorumilla tunnettuja. Rose on kokemuksieni mukaan ehdottomasti yksi parhaista, vaikka ei muitakaan voi hirveästi moittia. En ole tuntemattomista pikkuliikkeistä mitään tilaillut.

Täältäkin pisteet Roselle. Pari kertaa olen pyöräkamaa sieltä tilannut. Toimitus on kestänyt molemmilla kerroilla noin viikon. Seurantakoodi on toiminut toisin kuin joissakin muissa nettikaupoissa.

Ainoa asia mikä hivenen ihmetyttää minua on se, että miksi Rose pakkaa kaikki pienetkin kamat isoon pahvilaatikkoon. Viimeisin tilaukseni nimittäin oli vain pari taittuvaa ulkorengasta, jotka tulivat aivan turhan isossa pahvilaatikossa lähipostiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti defeat Katso viesti
    Täältäkin pisteet Roselle. Pari kertaa olen pyöräkamaa sieltä tilannut. Toimitus on kestänyt molemmilla kerroilla noin viikon. Seurantakoodi on toiminut toisin kuin joissakin muissa nettikaupoissa.

Ainoa asia mikä hivenen ihmetyttää minua on se, että miksi Rose pakkaa kaikki pienetkin kamat isoon pahvilaatikkoon. Viimeisin tilaukseni nimittäin oli vain pari taittuvaa ulkorengasta, jotka tulivat aivan turhan isossa pahvilaatikossa lähipostiin.
    Jep, hyvin on Rose toiminut, tähän talouteen on tullut ainaki 3 eri lähetystä.

Tuo pakkaaminen voi olla kiinni paketin minimikoko-systeemistä palvelun tarjoajalta. Itellakin vaatii, että ulkomaille paketin mitta pitää olla vähintään 18 cm joka suuntaan, jos en nyt ihan väärin muista.
    - pyörä kulkee, kun sitä polkee -

Kävin tänään noutamassa postista ensimmäisen Rosen tilaukseni. Toimitus oli nopea ja kaikki sujui mallikkaasti. Suosittelen!
    http://zeus.sporttisaitti.com/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HiMa Katso viesti
    Tuo pakkaaminen voi olla kiinni paketin minimikoko-systeemistä palvelun tarjoajalta. Itellakin vaatii, että ulkomaille paketin mitta pitää olla vähintään 18 cm joka suuntaan, jos en nyt ihan väärin muista.
    Ja ilmeisesti logistiikka on optimoitu niin että kaikki tosiaan pitää lähettää paketteina. Kerran taisivat muistaakseni lähettää yhden ainoan etujarrun kiinnitysmutterin omana (isona) pakettinaan vaikka se olisi mennyt yhtä hyvin halvimman taksan kirjeenäkin.
    Pöysti! Sinä et tiedä, minkälaista porukkaa suomalaisissa lajiliitoissa on. Ju-ma-lau-ta! Ne on valmiit mihin vaan.

Rose on luotettava ja monilta osin edullinen ostospaikka. Olen tilannut sieltä tavaraa vuodesta 2003 alkaen ja putiikki on vain kehittynyt toiminnassaan, kuten nettikauppasydeemitkin. Logistiikka on varsin pitkälle kehitetty (oma logistiikkakeskus erillään myymältästä). Vip-kortin tilasin heti alkumetreillä ja bonuspisteilläkin on kaikennäköistä tullut hankittua. Suosittelen. Jos olet ostamassa ekaa maantiepyörää, niin tilaa Redbull - kelpo peli ja edullinen!

jtt Guest

Peukalo ylös

Kehutaan nyt, kun kerran aihetta on.

Tilasin pientä tarvitsemaani roipetta, ja tilaus hoidettiin mallikkaasti ja kamat olivat alle viikossa perillä. Kun homma toimi hyvin, ja kun tuolta alesta löytyi kaikenlaista mielenkiintoista, pistin toisenkin tilauksen sisään. Sössin itse kuitenkin muutamassa kokovalinnassa ja lisäksi kauppa toimitti minulle kaksi eturengasta, vaikka tilasin etu- ja takarenkaan (valmistajan virhe, koska takarengas-laatikosta löytyi kuitenkin eturengas), joten tuli kokeiltua myös palautuksen/vaihdon toimivuus. Vaihdettavat kamat samassa paketissa takaisin, kauppa ilmoitti kun he saivat lähetyksen ja pistivät uudet kamat tämän jälkeen eteenpäin. Valitettavasti takarenkaat olivat päässeet tällävälin loppumaan, mutta siitä napsahti rahat takaisin tilille. Postikuluista ei vielä tässä vaiheessa ollut tullut mitään korvausta, joten pistin sähköpostia ja kyselin mikä on homman nimi. Alle tunnin päästä tuli jo vastaus, että rahat on pistetty tilille jo muutama päivä sitten, eli nopeaa ja hyvää toimintaa kaikinpuolin. Tulee kyllä jatkossakin asioitua kyseisessä liikkeessä mikäli tarvetta on.

Jos jotain negatiivistä yrittää (suomalaiseen tapaan) hakemalla hakea, niin pistin samantien tavaroita takaisin lähettäessä sähköpostia mitä haluan vaihtaa. Tässä vaiheessa niitä takarenkaita näytti vielä olevan myynnissä, joten jos ne kamat olisi jo tässä vaiheessa varattu minulle, ei olisi tarvinnut maksaa yli tuplahintaa paikalliselle pyöräkauppiaalle. Tosin jos en olisi itse sössinyt noissa vaatteiden kokoasioissa, olisin vain lähettänyt sähköpostia ja kertonut virheestä ja kysynyt olisiko ollut mahdollista saada vielä uusi takarengas, virheellisen palauttaminen kun kustansi enemmän mitä pelkän renkaan hinta oli. Joku voi pitää huonona puolena myös sitä, että tuonne asiakaspalveluun soitettaessa tädit tuntuvat suhtautuvan hieman nihkeästi englannin puhumiseen/käyttöön, mutta minä näin tämän etuna: tulipahan pitkästä aikaa harjoiteltua saksan puhumista, ja tunnuin tulevan hyvin ymmärretyksi omalla kankealla mongerruksellani.

3 tilausta takana ja kaikki toiminut hienosti. Luottokortin veloitus on pistänyt silmään. Korttia on veloitettu vasta sen jälkeen kun olen lähetyksen kuitannut itselleni ja tuotetteet ovat käytössä. Hakkaa 6-0 ne kaupat missä visa vinkuu vaikka tuotetta ei olisi edes varastossa.

Kevättalvella tilasin ja nyt toisen kerran. Tilaus sisään 15.12 jolloin myös maksoin tilisiirrolla. Paketti lähetettiin 18.12 ja tänään 28.12 se jaettiin. Kaikki tilattu oli täsmällisesti mukana. Ihmetystä herättää vain Shimanon XT-etuvaihtajan ulkonäkö: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...28#post1311228

(Asia selvisi. Kuva ei ollut Rosella ihan samasta vaihtajasta.)
    tienlaita muokkasi tätä : 28.12.2009 at 20.38
    what can be said at all
    can
    be said clearly

Miten kauan tilisiirrolla kestää kulkeutua Saksaan? Piti maksaa tilaus sillä, kun "lasten Visa" ei toiminut. Paketin toimitusaika on ilmeisesti n. viikko?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pisami Katso viesti
    Miten kauan tilisiirrolla kestää kulkeutua Saksaan? Piti maksaa tilaus sillä, kun "lasten Visa" ei toiminut. Paketin toimitusaika on ilmeisesti n. viikko?
    Riippuen pankista 1-4 työpäivää on itselläni kestänyt ennen kuin on tullut kuittaus saapuneista rahoista. Oma kohtaista kokemusta Rosen kohdalta ei ole, mutta bike-componentsilta on tullut tilattua käteis-siirrolla ennenkuin hyväksyivät kortteja. Rosen paketit tulee varmaan n. 5 työpäivässä. Eli jos tänään tilaat voit hyvässä lykyssä saada tavarat ensi viikon lopussa.

edit: tosin pääsiäinen voi haitata tavaran kulkua ensi viikolla eli todennäköisesti tavara saapuu vasta pääsiäisen jälkeen.
    ÄäriTeam

^ Maksoin jo viimeviikon lopulla, nyt vain jännitetään, millon kusti polkee meille...

Kusti polki meille tänään. DHL:n toimitukset, ainakin nuo halvemmat(?) hoitaa Itella meilläpäin. Ekakertalaisena sain kaupan päälle pari juomapulloa ja ROSE-mukin. Olen erittäin tyytyväinen nopeaan palveluun ja mukiin. Puketti oli matkalla 7 vuorokautena, mutta aikaa meni vain 6 vuorokautta. *iso peukku*

polokupyöräilijä Guest

Ei vaan tilaus onnistu

Tilaisin kyllä tavaraa, vaan herjaa ettei kaikki tiedot ole oikein . Nimeni ja osoitteeni kyllä tiedän . Rekisteröinti tiedot on tullut sähköpostiosoitteeseen ja asiakasnumeron olen saanut,vaan ei onnistu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti polokupyöräilijä Katso viesti
    Tilaisin kyllä tavaraa, vaan herjaa ettei kaikki tiedot ole oikein . Nimeni ja osoitteeni kyllä tiedän . Rekisteröinti tiedot on tullut sähköpostiosoitteeseen ja asiakasnumeron olen saanut,vaan ei onnistu.
    Mikä ei onnistu? Kirjautuminen, maksaminen...?

Elkki Guest

Peukalo ylös Hyvät kokemukset

Edelleen on Rose tasonsa säilyttänyt. Viime viikon keskiviikkona myöhään illalla tilaus sisään, torstaina ilmoitus että ovat lähtenee postiin ja tänään Kusti polki lapun laatikkoon. Kaikki tavarat olivat juuri kuin pitikin ja boonuksena mukaan oli laitettu puhdistusharja. Todella hienoa palvelua ja hyvät hinnat jos viitsii tarjouksia kyttäillä

Fillari tilattu Roselta. Jännityksellä odotan, miten hyvin arvioitu toimitusajankohta pitää paikkansa.

Kuten myös. Laskivat hintaa 150 € syystä jota täysin en ymmärtänyt. 23.4. Mennessä pyörä pitäisi olla valmiiksi "rakennettu". Siihen vielä matka tänne.

Tilauksen loppusumma laski yli 10 euroa kun sain sähköpostiin "laskun". En sitten tiedä puuttuuko joku tavara, ovatko vain ystävällisiä vai oliko joku bugi.

polokupyöräilijä Guest

Rose

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pisami Katso viesti
    Mikä ei onnistu? Kirjautuminen, maksaminen...?

Laitoin meiliä saksaan, sanoivat että kokeiles uudestaan. No tilaus meni läpi, nyt odotellaan pakettia kotiin. kiitos valmiudesta auttaa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •