3T muuten julkaisi 2x uutta U.C.I hyväksyttyä TT-tankoa, Brezza II ja Aura. Jäkimmäinen on ~sama kuin Mistral mutta putket siivenpäällä. Eli jos tarvii pystymmän asennon, Aura, jos matalamman, Mistral. Irralliset 3T jarrukaffat tulee muuten tangon ulkopuolelta kiinni kuten Vision ja niiden muoto on muuten kuin Ventuksessa, nätit ja sirot. Painon pitäisi olla himmeät 60g/PARI...
3T julkaisi ihan uuden mallisen Sphinx ratatangon. Kuin perinteinen käppyrä mutta mutkaan on "nimikko-asennon" vaatimusten mukaan lisätty. Ei kovin nätti ainakaan....
ELi tollasia koosteena...
BREZZA II Aerobar (UCI Legal)
AURA Aerobar (UCI Legal)
SPHINX Track Bar
PALLADIO Seatposts
DORIC PRO Seatpost
+ several Small Part items
Samu Ilonen muokkasi tätä : 20.02.2010 at 10.46
Punaasta...
![]()
Näyttää messukokoonpanomme olevan sitten seuraava:
-R3SL, Red sarja, Rotor kammet ja ratttaat, Ciamollo GLS jarrut +FFWD F4 kiekot
-S3, Red sarja, Rotor kammet ja ratttaat, Ciamollo GLS jarrut +FFWD F5 kiekot
-P4, Red sarja, Rotor kammet ja ratttaat, Ciamollo Gravitas jarru, 3T Ventus tanko +FFWD Five 5-lapa etukeikko +FFWD disk levy
-P2, Ultegra sarja+FFWD F9 kiekot
-T1 upo-uusi ratarunko saataa vilahtaa pe-la....
Sitten on Ciamillon jarruja (GX, GLS, Gravitas), Rotor osia (TT/XC-kammet, keskiöt, stemmit yms), Bont kengät (A1/MTB-1), Powercords kaapelit ja Speedplay petaalit.
Eli messujen nopein kattaus!
![]()
Samu Ilonen muokkasi tätä : 25.02.2010 at 22.13
Onko tavaraa myytäväksi asti? Mites noiden pyörien koot menee, R3SL ja S3 58 cm, P4 56 cm ja P2 51 cm?
Jos jotenkin onnistut Hämeenlinnan pakulla ohittamaan ilman että kortti lähtee ja käännyttävät takaisin niin teippaa pakun kylkeen isolla: CERVELO
Sitten vaan Keimolan Nesteelle jätät takapihalle parkiin kun käyt sumpilla ja naputtelemassa navigaattoria.
Kuinka ollakkaan niin sinulle jäi se navigaattori muistoksi.
Ja paku on jo silloin Porvoon kohdalla ja menossa Pietariin.
Kuluttajakin voi olla oikeassa-ainakin paikassa.
Meillä on "vähän" erikoinen juttu, me tullaan itte la messuille suoraan reissusta Espanjasta, perjantaina ständiä pyörittä muu henkilökunta. Speedplay petaaleja ja King Cage telineitä on varmaan ylimääräisiä mutta mitään markkinoita ei suoranaisesti pidetä. Silti saa toki tulla sanalle ja vaikka kinata keskiöstandardeeista...
Lähetään muutaman tunnin päästä matkaan. Ensiviikon aikan tulee toista sataa Tufon tuubia hyllyyn, malleja 5x maantie, 1x TT, 4x Cx, 2x rata (uusi Elite 110SL on huippu...),...ja Essax satuloita jotka minusta vaikutti ihan järkeviltä. Varsinkin hinta/paino/laatu suhde tuntui lupaavalta. Tilasin sit 28kpl erilaisia ja eri värejä pelkästään laadun tarkastelua varten. Merkkihän tekee penkkejä muille merkeille ja plaatu tuntuu alustavasti natsaavan Selle Italian kanssa. Sinänsä hauskaa että ne EI ole kinassa tehty vaan Espanjassa....Spanialaista puhuen uuden liikkeen avajaisiin 15.3 tulee myös ensiviikon aikana raju määrä Rotor osaa. Myös Speedplay valikoima täydentyy pikapuoliin toivottavast laajemmalla värivalikoimalla ja Coffeecaps läjällä joka hupeni suosien yllättäessä. Samaan syssyyn toivottvasti kerkeää myös Scott Addict CX-demopyörä joka on turvoksissa Rotor-palikkaa, FFWD kiekot ja Tufon tuubit, jos joku halua tyypätä kunnollista crossaria eikä mitään teurastettua työmatkahirveä....![]()
![]()
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Piti käydä hiplaamassa 2010 Cerveloita tossa paikallisella kauppiaalla. S3 on hieno peli ja ns. riittävän kevyt. Ainoa pieni miinus on jokseenkin överihkö hinta, pitää olla jonkin tason massiministeri, että tommosen kykenee hankkimaan. Tai sitten pitää saada fillarit henkilökuntahinnalla.
6.7 WTF/kg
Juu en kyllä tiedä miksi runkosetin hinta pomppaa yli tonnilla S2:een verrattuna.
Oottakaapa hetki, iisakinkirkko on kohta valmis eli meikän S3 lävähtää näytölle. Tänä iltana jos jaksais väsätä loppuun.
If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.
Nonnii.
Valmiina starttiin...messuille.
Kaikki palikat projektiin löytyivät @Signature.
If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.
Jees, kyllä on hiano!
Jari
Tuon rahoittamiseen on muutama työtunti uponnut. Upeaa jälkeä! Ihastellaan messuilla tarkemmin.![]()
Komea on wandererin pyörä.
Kevään tuloa odotellaan täälläkin:
![]()
Rule #1: Obey The Rules
Viime vuoden S2 vai mikä?
Jep. 2009-mallinen ja 58 cm.
Rule #1: Obey The Rules
...sitä kevättä vaan sitten odotellessa...
Kalavaaka taisi näyttää 6,78kg ja koko on 56. Toisilla kiekoilla painon saisi jo lähemmäksi kuutta kiloa. Nuo pomminvarmat Paris-Roubaix nupulakivivarmat DT:t kun ei ole ihan ne keveimmät. Toisaalta ne sopinee paremmin tuohon omaan ajajaprofiiliin kuin 80mm korkeat kuituvalmisteet...
Miha muokkasi tätä : 04.03.2010 at 19.50
Mikä on rs rungon paino?
Competitive Cyclist kertoo painoksi 1430 grammaa, koosta ei tietoa.
56 koossa punnasin 1050g, 3T haarukka sitten päälle (+340g). Haarukka ei ole ihan keveimpiä mutta kestää hyvin kovempaakin käyttöä eikä todellakaan notku. Niitä notkuja kun on nykyään aika monissa pyörissä, kokemustakin on.
Kirjanmerkit