--> VAHVA

Kiitokset linkistä, mutta yritän ainakin toistaiseksi vältellä alumiinipakkoja, koska niiden kulutuskestävyys on kovin heikko.

--> rake

Hieno olis tuokin keula, mutta tuo ei kuitenkaan ole se 1170-grammainen malli.

--> 1AH8

DA:n etuvaihataja + MFCK-kuitupanta on yhteensä 65 g. Ja nyt, kun vaihdoin muovinarut teräsvaijereihin, etuvaihtaja tuntuisi pysyvän säädöissään ongelmitta. Vietin tänään reilut 8 h Sparkin kanssa Tampereen talvitourissa, ja etuvaihtaja toimi koko reissun ilman ongelmia. Ehkä tuolla Tison vaihtajalla voisi gramma tai kaksi irrota, mutta kovin vähäiseksi se kuitenkin jäisi. Eikä luotettavuudesta ole tietoa, vaikka etuvaihtaja toki ääriyksinkertainen laite onkin.