ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 6 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 16 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 1036

Aihe: Grammanviilausta raharajoitteisille

  1. #151
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rav Katso viesti
    Jeps, juurikin heccun mainitsemat procraftit väänsin paikoilleen tankoon, tosin ilman hiuslakkaa näin aluksi, katsoopi miten käy. Varsin kohtalainen 10.6g jäi tuppiparille painoiksi katkaistuna x.0 gripshift-kahvoihin sopivaksi. Aika moneen tuppeen verrattuna kohtalainen painonsäästö/euro kun hintaa on tuo 5 eur.
    Onkos nuo muuten minkätuntuiset käytössä?
    Mulla oli joskus jossain fillarissa sellaiset tupet jotka oli materiaaliltaan niinkuin sukelluspuku (mitä sitten olivatkaan)... Märkänä olivat tosi liukkaat.
    Kukaan joka vihaa pyöräilijöitä ei voi olla läpeensä paha!

  2. #152
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Pudasjärvi
    Viestit
    262
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kharik
    Kokemuksia erityisesti Funn Worksin kammista? Harkinnassa on päivittää ykköstykkiin kammet ja saada siittä uuteen työmatkatykkiin vanhat käyttöön. Hinta/gramma suhteessa Fun Worksit pärjää melkosen hyvin, SLX-kampiinkin verrattuna, jos ne saa alle satasen Xt:n painoon. Pysytään vielä yli alle 1 e/g suhteen.

    Shimano XT 114,9 e 853 g
    XTR Kurbel FC-M 970 299 e 770 g Qf 138 mm
    Fun Works S-Light 199 e 720 g Qf168 mm
    (www.bike-discount.de)

    Nyt kun otti numerot vierekkäin alkaa mietityttään tuo q-factori, pitää kotona mitata vanhojen xt-kampien faktori. Mutta onko muita kokemuksia ko. kammista? Saako halvalla hyvää ja kevyttä? Onko jotain parempia?
    Funworksin kammet on täälläkin mietinnässä XT:n tilalle. Eilisen illan salapoliisityö kertoo että Funworksin kammet ovat samanlaiset kuin Aerozinet, tosin aerozine tarjoaa tuon jänskän tavan muuttaa vääntövarren mittaa kammessa. Noh, pikasurffaus aerozinelle kertoi hinnaksi saksassa 349 eur eli ei enää mitää budjettikevennystä. Samat kammet ilmeisesti tarjoaa myös ATIK jossa tosin titaaniakseli, tuota linkkiä kummempaa tietoa en noista sitten vielä ehtinytkään kaivaa.

    Yksi vaihtoehto mitä itse olen mietiskellyt, on KCNC, siinä päästäisiin 2-lehtisellä versiolla jopa alle 670g/setti, hintaa 50 eur enempi kuin Funworksissa. Noista jonkunverran on kommentteja löytynyt, jakautuvat jokseenkin tyypillisesti eli toiset tykkää ja toiset ei

    Se mikä itseä mietityttää noissa FW:n (ja KCNC:n) kammissa on tuo akseli kun on alumiinia, notta nöyrtyykö se alta aikayksikön. Sitä ei lie saa tietoonsa kuin kokeilemalla, siksi vähän on kommentteja vielä löytynyt. Pitänee jatkaa vielä spekulaatiota ja surffailla iltakaudet partseja

    Tuo XTR:n 138mm q-factor tuntuu kyllä melko pienelle

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gecco
    Onkos nuo muuten minkätuntuiset käytössä?
    Mulla oli joskus jossain fillarissa sellaiset tupet jotka oli materiaaliltaan niinkuin sukelluspuku (mitä sitten olivatkaan)... Märkänä olivat tosi liukkaat.
    Ajotuntumaa ei itsellä vielä noista ole, ovat kylläkin tiiviimpää vaahtomuovimatskua kuin esim. nuo wcs-tupet joilla ajelin muutaman vuoden tuossa. WCS ei liukastellut vesisateellakaan, procraft jää nähtäväksi. Toki nyt nuo gripparit hieman auttaa liukasteluun, kun niissä sitä pitoa tuntuu olevan ihan kotitarpeiksi
    member of #tou mtb team

  3. #153
    Liittynyt
    11/2009
    Viestit
    1.695
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gekko Katso viesti
    Onkos nuo muuten minkätuntuiset käytössä?
    Mulla oli joskus jossain fillarissa sellaiset tupet jotka oli materiaaliltaan niinkuin sukelluspuku (mitä sitten olivatkaan)... Märkänä olivat tosi liukkaat.
    aluksi ne tuntui kyllä aika sileän oloisilta, mutta eipä ajossa ole mitenkään häirinnyt. sen verran olen kuitenkin varauksella suhtautunut, että olen käyttänyt hanskoja, joissa kämmenpuoli ei ole liukas.

    kerroin aiemmin (31.01.) liottaneeni kyseistä, hiuslakalla kiinnitettyä tuppea vedessä. tuppi oli kiinnitetty joskus viime keväänä. se mainitsemani vrkn kuivumisaika ei ehkä riitä.

  4. #154
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    1.636
    Eikös olisi 22g painonsäästö, jos jättäisi nuo tupit kokonaan pois...joku raja pitää tässäkin olla, kyllähän fillarissa pitää olla tupit missä käsi pysyy kiinni, kelissä kuin kelissä, painoivat ne sitten vaikka hurjat 100g
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

  5. #155
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    321
    Eikai sitä vaa'alla tai foorumilla niistä gripeistä kiinni pidetä?

  6. #156
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Pudasjärvi
    Viestit
    262
    Niin, eiköhän tässä tarkoituksena ole nimenomaisesti löytää se kevein toimiva ratkaisu gripeiksi. Ainakaan kylmillä tyypeillä nuo procraftitkaan ei pyörineet, pihalle ei jostain syystä tämänhetkiseen lumipyryyn viitsi lähteä testaamaan. Siispä aika näyttää.

    Sitten kun teoreettinenkaan pyörähtäminen ei ole suositeltavaa tai säätämistarvetta on useammin, suosittelen ehdottomasti lock-on grippejä. Dirtteriin asentelin koemielessä nuo ZipGripit, tolkusti tuntuvat pysyvän paikallaan nippusidekiristyksellä, vaan alamäkikonkelin pultti-lock-oneja en silti ihan hevillä olisi pois vaihtamassa
    member of #tou mtb team

  7. #157
    Liittynyt
    03/2006
    Paikkakunta
    Oulu / Syöte
    Viestit
    1.818
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rav Katso viesti
    .. pihalle ei jostain syystä tämänhetkiseen lumipyryyn viitsi lähteä testaamaan.
    Pyh, hyvä kelihä siellä oli ajella. Mitä ny polut vähän tukossa
    px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

  8. #158
    Liittynyt
    07/2009
    Viestit
    2.402
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J T K Katso viesti
    ...Eli vinkatkaapa kevyistä, kestävistä ja ei haittaa vaikka olisivat vielä tyylikkäätkin (jopa värilliset, esim. punaiset) pikalinkuista, ...
    Vinkki tuli ja kaupat syntyivät:

    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...pictureid=3101
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...pictureid=3102

    Etulinkun paino 24g ja takalinkun 25g. Vertailuksi Bontragerin linkut 52g/57g..
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

  9. #159
    Liittynyt
    11/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    346
    http://global.ebay.com/90g_Brand_New...400921327/item
    Tommonen 90 g hiilikuitu satula löytyisi Ebaystä hintaan 17.65 + postikulut. Ei paha
    www.youtube.com/watch?v=zSPsEn7Mfb8

  10. #160
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    396
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kinde Katso viesti
    http://global.ebay.com/90g_Brand_New...400921327/item
    Tommonen 90 g hiilikuitu satula löytyisi Ebaystä hintaan 17.65 + postikulut. Ei paha
    Vähintäänkin mielenkiintoinen.

  11. #161
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    1.636
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jojo^^ Katso viesti
    Vähintäänkin mielenkiintoinen.
    Taitaa olla ilman kiskoja
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

  12. #162
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kinde Katso viesti
    http://global.ebay.com/90g_Brand_New...400921327/item
    Tommonen 90 g hiilikuitu satula löytyisi Ebaystä hintaan 17.65 + postikulut. Ei paha
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jojo^^ Katso viesti
    Vähintäänkin mielenkiintoinen.
    Eli hiukan vajaa 40€ posteineen. Ei paha. Jaksaiskohan tilailla kokeeksi.


  13. #163
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    396
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SeWentwenty Katso viesti
    Eli hiukan vajaa 40€ posteineen. Ei paha. Jaksaiskohan tilailla kokeeksi.
    Kyllä tuohon hintaan..

  14. #164
    Liittynyt
    11/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    346
    Joo tolla samalla kauppiaalla on kaikkea muutakin mielenkiintoista fillariroipetta mm ajopaitoja pilkkahintaan, varmasti aitoja (hymiö)
    www.youtube.com/watch?v=zSPsEn7Mfb8

  15. #165
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    334
    Mitkä jarrut? Millä korvata metan mukana tulleet formula oro 18 jarrut. Niille löytyisi paikka vanhassa rungossa ja vähän himmottaisi ostaa formuloiden tilalle vähän kevyemmät, jos se nyt kohtuu hinnalla on mahdollista..

  16. #166
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Manse
    Viestit
    911
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mteebee Katso viesti
    Mitkä jarrut? Millä korvata metan mukana tulleet formula oro 18 jarrut. Niille löytyisi paikka vanhassa rungossa ja vähän himmottaisi ostaa formuloiden tilalle vähän kevyemmät, jos se nyt kohtuu hinnalla on mahdollista..
    Jos olisin tehokasta ja kevyttä hakemassa, itte päätyisin Formula RX:ään. Parien formula jarrujen perusteella tykkään erittäin paljon(K18 ja R1). Ainaki jossai brittilehes kehuttiin. Hintaa ei kerry suomen maallakaan iha mahottomasti. Activebike tampere myi 129e oli hinta per pää väliltä kappaleelta. Täytyy huomenna tarkistaa jos ei netistä nytten löydy.
    pööräilijä muokkasi tätä : 04.02.2010 at 17.48 Syy: tarkastus
    www.perttuparssinen.com│www.facebook.com/parssinenperttu/ │www.twitter.com/PerttuParssinen

  17. #167
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pööräilijä Katso viesti
    Jos olisin tehokasta ja kevyttä hakemassa, itte päätyisin Formula RX:ään. Parien formula jarrujen perusteella tykkään erittäin paljon(K18 ja R1). Ainaki jossai brittilehes kehuttiin. Hintaa ei kerry suomen maallakaan iha mahottomasti. Activebike tampere myi joko 129e tai 159e väliltä kappaleelta. Täytyy huomenna tarkistaa jos ei netistä nytten löydy.
    Heip

    Mikä on kevyin mahdollinen levyjarrusetti nykyään ? Siis koko hoito.
    Mikä on levarikiekon ns. kevyt paino ? Ja paljonko homma
    kustantaa n. ?
    Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, pääsisikö V-jarrusta -->levarimuunnokseen keventämään alle sen maagisen alle 1 € per gramma


    JT

    PS. Takapakkaahan on pakko keventää

  18. #168
    Liittynyt
    03/2006
    Paikkakunta
    Oulu / Syöte
    Viestit
    1.818
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pohjanpoika98 Katso viesti
    Mikä on kevyin mahdollinen levyjarrusetti nykyään ? Siis koko hoito.
    Tuossa oma setti.
    Koodi:
    Part           Descrption                      Weight
    
    Rear Brakes:   Formula R1 carbon red PM         169,3
    --Rotor:       Alligator Windcutter 140mm        61,0
    --Adaptor:     Custom PM/IS 140mm                 8,1
    --Rotor bolts  6x ti                              6,6
    --Other bolts  Adaptor and caliper bolts 4x ti   13,2
    --Washers:     2x Alu M6                          0,6
    Rear brake total                                258,8
     
    Front Brakes:  Formula R1 carbon red PM         158,6
    --Rotor:       Formula R1 160mm                  86,5
    --Rotor bolts: 6x ti                              6,6
    --Other bolts: Caliper bolts 2x ti                6,7
    --Washers:     2x Alu M6                          0,6
    Front brake total                               259,0
    
    Brakes total                                    517,8
    Scrubin (ilmeisesti käyttökelpoisilla) levyillä (56+42g) tuosta tulisi 468,3g setti, ja Innoliten levyillä (45,4g+36g) 451,7g. Mutta noissa ollaan jo kaukana kustannustehokkaasta keventämisestä . R1 jarrut hieman alta 200e per pää, Scrubin levyt $145/kpl. Mutta jos tosiaan keventää haluat, niin keveimmät vannejarrusetit ovat kuitenkin vielä reippaasti levyjarruja keveämpiä.
    px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

  19. #169
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    334
    Mites Funn F2 jarrut? 270g ilmoitetaan painoksi, eli sama kuin formula r1 jarrujen ilmoitettu paino. Kellään kokemuksia tuosta Funn jarrusta, hintaa crc,ssä halvimmillaan alle 80€.

  20. #170
    Liittynyt
    03/2006
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    669
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mteebee Katso viesti
    Mites Funn F2 jarrut? 270g ilmoitetaan painoksi, eli sama kuin formula r1 jarrujen ilmoitettu paino. Kellään kokemuksia tuosta Funn jarrusta, hintaa crc,ssä halvimmillaan alle 80€.
    Voisin olettaa että tuo paino on jarrulle ilman adapteria ja levyä. Ei millään kyllä tuohon hintaan voi päästä lähelle Formula R1:sen painoa...

  21. #171
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Manse
    Viestit
    911
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Anaxagore Katso viesti
    Voisin olettaa että tuo paino on jarrulle ilman adapteria ja levyä. Ei millään kyllä tuohon hintaan voi päästä lähelle Formula R1:sen painoa...
    (Tai voihan se olla kaikilla hilppeillä), mutta tehty jostain iha kura aineesta kuten muovista Jos rupee K18 vaihtaa pois, niin en ainakaan itte tehosta haluaisi luopua vaan sen takia että paperilla on kevyempi. Kyllä se pysähtyvyyskin jotain meinaa... Ehkä jarrujen tuunaus olis parempi vaihtoehto kuin vaihto. Rx on 129e per pää Suomessa, Activebikessa
    Edit:
    Pikavilkauksella pelkkä
    etujarru 270g, sitten vakio levy 111g(160mm), pultit 20g
    takajarru ehkä noin 300g levy 11g , adapteri 20-30g ja pultit 20g
    ja formulan k18 paino pelkälle etujarrujje 239g. Ettei kevennystää tuu, vaan painnonnusta
    pööräilijä muokkasi tätä : 04.02.2010 at 18.49 Syy: tarkennusta
    www.perttuparssinen.com│www.facebook.com/parssinenperttu/ │www.twitter.com/PerttuParssinen

  22. #172
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kinde Katso viesti
    http://global.ebay.com/90g_Brand_New...400921327/item
    Tommonen 90 g hiilikuitu satula löytyisi Ebaystä hintaan 17.65 + postikulut. Ei paha
    Tälläinen alapuolelta ja tälläinen siis yläpuolelta.

    Iibein kaveri ohjasti tuonne www.flyxii.com sivuille.

    Kotimaisella kuitunikkarilla on varmaan sanottavansa noihin kiinalaisiin kuitukötöstyksiin.

    Kieltämättä houkuttelis. Halpaa ja hyvää ei vaan taida olla.
    ePa muokkasi tätä : 04.02.2010 at 21.55 Syy: lissää sepostusta

  23. #173
    Liittynyt
    03/2006
    Paikkakunta
    Oulu / Syöte
    Viestit
    1.818
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mteebee Katso viesti
    Mites Funn F2 jarrut? 270g ilmoitetaan painoksi, eli sama kuin formula r1 jarrujen ilmoitettu paino. Kellään kokemuksia tuosta Funn jarrusta, hintaa crc,ssä halvimmillaan alle 80€.
    Bikeradarin testin mukaan Funn:n F2:lla oli painoa 436g. http://www.bikeradar.com/gear/catego...duct/f2--31068
    px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

  24. #174
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti px Katso viesti
    Tuossa oma setti.
    Koodi:
    Part           Descrption                      Weight
    
    Rear Brakes:   Formula R1 carbon red PM         169,3
    --Rotor:       Alligator Windcutter 140mm        61,0
    --Adaptor:     Custom PM/IS 140mm                 8,1
    --Rotor bolts  6x ti                              6,6
    --Other bolts  Adaptor and caliper bolts 4x ti   13,2
    --Washers:     2x Alu M6                          0,6
    Rear brake total                                258,8
     
    Front Brakes:  Formula R1 carbon red PM         158,6
    --Rotor:       Formula R1 160mm                  86,5
    --Rotor bolts: 6x ti                              6,6
    --Other bolts: Caliper bolts 2x ti                6,7
    --Washers:     2x Alu M6                          0,6
    Front brake total                               259,0
    
    Brakes total                                    517,8
    Scrubin (ilmeisesti käyttökelpoisilla) levyillä (56+42g) tuosta tulisi 468,3g setti, ja Innoliten levyillä (45,4g+36g) 451,7g. Mutta noissa ollaan jo kaukana kustannustehokkaasta keventämisestä . R1 jarrut hieman alta 200e per pää, Scrubin levyt $145/kpl. Mutta jos tosiaan keventää haluat, niin keveimmät vannejarrusetit ovat kuitenkin vielä reippaasti levyjarruja keveämpiä.
    Joo, näin on, mutta eivät ole kovin paljon kevyempiä enää.
    Esimerkkinä oma XC-täpätin suhteellisen kevyt V- jarrusetti.

    ALLA : tämä on 165 g* 2 = 330 g ja n. 100 €



    Sitten sopivat V-kahvat , oma suosikkini:

    65 g /pari ja (kirpaisevasti ) n. 150 € Suomeen tuotuna :


    Sitten vaijerit :


    N. 120 g ja n. 30 € ( OK ei tuota vaijeria/kuorta mennyt kuin n. 80 g )

    Eli yhteensä n. 480 g ja n. 280 € --
    noilla muuten XC- peli pysähtyy kuivalla kelillä tod. hyvin.

    Levarit kehittyvät kovaa vauhtia ,mutta alta 300 € ei vielä saa ilmeisesti kovin kevyttä settiä.

    JT

  25. #175
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    575
    Kyllä kai se keponen v-jarrusetti näyttää ennemmin tältä:
    jarru 58g, kahva 42g....


  26. #176
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Pudasjärvi
    Viestit
    262
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pohjanpoika98 Katso viesti
    Eli yhteensä n. 480 g ja n. 280 € --
    noilla muuten XC- peli pysähtyy kuivalla kelillä tod. hyvin.

    Levarit kehittyvät kovaa vauhtia ,mutta alta 300 € ei vielä saa ilmeisesti kovin kevyttä settiä.
    280 eurolla irtoaa heiskasen stroker gramit, paino taitaa täydellisellä 160mm setillä olla jossain 700g paikkeilla eli ei tieten likimaitenkaan R1 tai V-jarrusettiä. Kuitenkin olisi tuokin nykyistä settiä kevyempi:

    Koodi:
    Rear Brake: 	Hayes HFX-Mag tuned w/ alu lever bolts & a2z superlight pads	289,2	
    --Rotor:	Ashima Airotor ARO-08,160mm	83,3	
    --Adaptor	Adaptor 160mm	25,0	
    --Rotor bolts	6x ti	7,8	
    --Other bolts	Adaptor and caliper bolts 4x ti	16,1	
    
    Rear Brake total: 421,4g
    
    Front Brake: 	Hayes HFX-Mag tuned w/ alu lever bolts & a2z superlight pads	281,1	
    --Rotor:	Ashima Airotor ARO-08, 160mm	83,9	
    --Rotor bolts:	6x ti	7,8	
    --Other bolts	Caliber bolts 2x ti	8,2
    
    Front Brake total: 381,4g
    Eli yhteensä tuossa puhutaan 802,8g setistä, melkolailla sen 100g sais grameilla poies, vaan eur/g on aika suolanen. R1:llä ois kovemmasta hinnasta huolimatta melkolailla kovempi hyöty
    member of #tou mtb team

  27. #177
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti simojoki Katso viesti
    Kyllä kai se keponen v-jarrusetti näyttää ennemmin tältä:
    jarru 58g, kahva 42g....

    Tuo kuvasi ei näy minulla ?? Jep , nyt näkyy ....

    Hinta/kestävyyssuhde näissä uberkevyissä mietityttää -- onko esim. KCNC:n laatu hyvää...
    Steinbachin kahvat ainakin mulla kestäneet kohta 10 vuotta.

    Eli n. 350 g:n setin saisi KCNC Pitwalkista tilattua n. 400 €:lla.....
    ... ei mene enää oikein topicin alle.

    http://www.pitwalk.eu/shop/index.php...e-V-Brake.html

    JT

    PS. Stemmin aion tilata ko. firmasta. 110 g ja n. 60 rahayksikköä ...
    Pohjanpoika98 muokkasi tätä : 05.02.2010 at 18.36

  28. #178

    Saako kevyitä V-jarruvanteita vielä ?

    Hei
    Yksi juttu näissä jarrukevennyksissä on tarvittavien kiekkojen saatavuus.
    Markkinat vievät siihen suuntaan, että tuotekehityspanokset on ladattu levyjarruvanteille ja -kiekoille. Saako esim. valmiskiekkoina enää kevyitä , laadukkaista vannejarrukiekkoja ?

    Oma tarve ei ole ihan akuutti, sillä Ransun kaupasta tehtiin aikanaan WTB:n Powerbeameille ( n. 380 g per vanne ) DT:n Compella ja Shimanon navoilla varakiekkosetti, joka on jäänyt vähälle käytölle.

    Kevyt levarivanne lienee jo 400 g ?


    JT

  29. #179
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.126
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pohjanpoika98 Katso viesti
    ...Saako esim. valmiskiekkoina enää kevyitä , laadukkaista vannejarrukiekkoja...
    Saa tietenkin... vaikkapa tästä:
    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=15747

    ai jotain edullisempaa? No tämä sitten:
    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=32450

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pohjanpoika98 Katso viesti
    Kevyt levarivanne lienee jo 400 g ?
    Oho


  30. #180
    Liittynyt
    08/2001
    Paikkakunta
    Luoma
    Viestit
    154
    Grammanviilausta raharajoitteisille..? No otsikon vastaisesti postaan minäkin:

    Taitaa nuo FRM:n DBR250 levyjarrut on vielä keveämmät kuin nuo edulliset R1:et. Eihän Oro 18 ole edes kovin painava kun vaihtaa levyt ja pultit. Jää rahaa muuhunkin.

    Vannejarrut on äärikeventelijöille

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •