GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 24 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 22 23 24 25 26 34 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 691 - 720 / 1920

Aihe: DealExtreme Kiinaihme

mutanaama Guest
    Peilimodattu on stongassa, ja kolmen MPG:n ledi on päässä. Stongavalossa on vain samantyyppinen heijastin kuin riistolampussa, kolmen ledin setissä taas ulkokuoret ja erotiikka

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Tässä vähän vertailua, mitä siitä tulee kun alkaa leikkimään. Etäisyys tuonne mutkaan noin 20m, kaarevat risut ovat reilusti pään yläpuolella

Ja sama lamppu kolmella MP-G ledilöisellä

Jotain tämäntapaista valokuviota kaipaisin, löytyykö tarkempaa tietoa lampustasi? Näyttää älyttömän tasaiselta tuo valo!

Ola

mutanaama Guest
    Mä riipasin sen vanhan ledin rungosta hitoilleen ja laitoin tilalle rinnan kolme XP-G lediä, á n 360lm. Sopiva välilätkä korotuspalaksi vaan nyt sattu löytymään himasta.
    Linssiksi vakavasti raiskattu entinen 7-linssinen lätkä. Valmistaja Khatod ja 39mm narrow versio. Siitä palotellusta jäi kolme erillistä linssiä yli, ja XP-E ledejä olis antaa mukaan. Jos siis haluut askarrella. timena

Kiitti tarjouksesta, mutta mulla ei tota kiinanihmettä vielä ole, modatuilla P7 fikkareilla ajellaan, toisessa spotti ja toisessa vähän leveämpi keila. Täytyy varmaan kokeilla joskus vastaavanlaista viritystä jos nykyisiin kyllästyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ola Katso viesti
    Kiitti tarjouksesta, mutta mulla ei tota kiinanihmettä vielä ole, modatuilla P7 fikkareilla ajellaan, toisessa spotti ja toisessa vähän leveämpi keila. Täytyy varmaan kokeilla joskus vastaavanlaista viritystä jos nykyisiin kyllästyy.
    Millä olet ton spotin toteuttanut?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kinkkujuusto Katso viesti
    Millä olet ton spotin toteuttanut?
    Mulla on tämmönen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14451

Siinä on luonnostaan semmonen aika kirkas keskiosa, hajavaloakin tulee mutta kirkas keskiosa dominoi.

Ola

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ola Katso viesti
    Mulla on tämmönen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14451

Siinä on luonnostaan semmonen aika kirkas keskiosa, hajavaloakin tulee mutta kirkas keskiosa dominoi.

Ola
    Miten on lamppu toiminut? Suositteletko? Kypärään vai tankoon? Mulla on tangossa se kaikista keskustelluin, eli DX-tesla ja mietin taskulamppumallista valoa yleiskäyttöön ja kypärään kiinnitettäväksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Silvera Katso viesti
    Miten on lamppu toiminut? Suositteletko? Kypärään vai tankoon? Mulla on tangossa se kaikista keskustelluin, eli DX-tesla ja mietin taskulamppumallista valoa yleiskäyttöön ja kypärään kiinnitettäväksi.
    No toi on aika painava, vaikka sahaa sen lyhyeksi ja käyttää ulkoista akkua. valokuvio on sen verran spottimainen, että ainoana valona ei aivan optimaali. Oon kokeillu sekä tankovalona ja kypärävalona, jälkimmäisenä parempi mutta sahattunakin melkein parin sadan mötikkä on vähän turhan raskas. varsinkin jos tota käyttää sellaisenaan ja laittaa akut sinne sisään niin on aika jööti, tangossa ehkä menee mutta kypärään liian painava mun mielestä.

Hyvä puoli on laaja sisääntulojännitealue, voi käyttää melkein mitä akkua vaan, siis jos haluaa käyttää ulkoista akkua. Mulla oli 5Ah 13,2V akku edellisestä lampusta ja sillä toi lamppu palaa ainakin neljä tuntia.

Sehän taidetaan luokitella "throweriksi", eli tiukka valokuvio kaukana olevan kohteen valaisemiseen. Kattoisin ehkä jotain pienempää P7 fikkaria, tankovalona mulla on tämä: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12060

Siinä on vähän leveämpi keila, ja tykkään siitä enemmän tankovalona kuin tosta isosta, toimii myös kypärävalona. Tossa lampussa ei ole ihan niin leveä keila kuin mitä siitä olin lukenut.

Jos ihan nollasta lähtee lamppua hankkimaan, niin se kuuluisa DX-tesla on kyllä aika hyvä vaihtoehto.

No niin. Nyt on riistotesla kotona! Ohtapanta versio näyttää ihan ookoolta. Illalla testi. Kuin kauan kannattaa ladata?

Kyllä tuo selvittely auttoi varmasti lähetyksen nopeuteen. Onneksi tulivat kahdessa osassa. Pitää kattoa jaksaako tilata toista samanlaista. On kuitenkin tuo Feniksin ohtavalaisin lisänä, joka oli ihan oikeasti helvetin hyvä hintalaatusuhteeltaan. Tuli nimittäin jänkällä testattua, patterit kestää!!
    Aika kallis hintaansa nähden!!

Nyt tuli kyllä tavaraa ennätysnopeasti. tilasin linkissä olevan lampun+akut+laturin
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12761

Tilaus sisään 18.1 ja tänään 27.1 sai hakea postista. Riistoteslan kanssa meni yli 3kertaa pidempään...

EDIT. Nyt on akut ladattu ja lamppua testattu. On muuten selvästi kirkkaampi kuin toi mun dxtesla. Mistä lie johtuu
    eupa muokkasi tätä : 27.01.2010 at 17.22

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PHI Katso viesti
    Pitää kyllä olla mahtava lamppu, jotta se on kaiken tässä ketjussa kuvatun vaivan ja ongelmien arvoinen. Toivottavasti ei kellään jää lopullisesti fyrkat sisään.
    Kyllä olen ihmetellen seurannut keskustelua. Jännitetään, koska se oikein tulee. Maalinkuivumisen katseleminen on aivan yhtä hyvää hupia.

Lupinen Tesla se vain toimii ja toimii ja toimii. Rahat menivät jo kauan sitten (olisivat menneet muuhun turhaan kuitenkin), mutta lamppu on kaiken sen arvoinen.

Noloa meininkiä.
    Mika Hollström muokkasi tätä : 27.01.2010 at 22.24 Syy: ännä puuttui
    MH

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika Hollström Katso viesti
    Noloa meininkiä.
    Kiva kun kävit. Tulethan toistekin.
    Pyöräilyseura Velo Saimaa ry

Pyöräilyn puolesta Mikkelissä

Jep. Tosi noloa meininkiä

Miten tässä nyt enää kehtaa kylilläkään liikkua..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti random5 Katso viesti
    Kiva kun kävit. Tulethan toistekin.
    Joo. Tästä puuttuu vain se, että joku jyväskyläläinen hinkkajamode antaa varoituksen.

Minä pyöräilen hyvän mielen, kunnonkohotuksen ja ilmastonmuutoksen puolesta, mutta tämän ketjun laihialaiset näköjään rynnii rahan perässä.

Varmaan nämä ottaisivat ihottumankin, jos ilmaiseksi saisivat.
    MH

mutanaama Guest
    Hävettää että olen edes postannu kuvia.

En osta oikiaa Lupinen Teslaa, mutta Wilman kylläkin jo ensi syksylle. Koska riistoversio ei tule kestämään niin rajua menoa, mitä tuleman pitää.. Mutta onhan tämä pakko testata, kyllä tuo hintansa haukkuu..
    Aika kallis hintaansa nähden!!

Hävettää että olen edes postannu kuvia.
    Juu. Kannatta hävetä. Kyllä sä täällä Deal Extreme-hiekkiksellä olet kovin neppaamaan, mutta oletko oikeasti ajatellut asiaa hiukan pidemmälle?
    MH

Taitaa olla Mika mersumiehiä. Suattaapi miestä pikkase ketuttaa, ku menny rahansa Lupineen laittaan, ku halvemmallaki sais :P

Vink vink

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jaakkoso Katso viesti
    Taitaa olla Mika mersumiehiä. Suattaapi miestä pikkase ketuttaa, ku menny rahansa Lupineen laittaan, ku halvemmallaki sais :P
    Höpöjä puhut. Lupineen meni rahat jo pari vuotta sitten. Harmita ei se yhtään. Ja autoilua yritän välttää... Tosin sen Mersun vaihdoin äskettäin toiseen merkkiiin :-)
    MH

JH_ Guest
    Mutanaamalla alkaa olla valokeilat kohdillaan. Voin uskoa että on mukava ajella tuolla kolmen XPG valokeilalla kun on poikkeuksellisen mukavan oloinen. Lupinen valot ovat valokeilaa, valotehoa ja hintaa lukuunottamatta aivan erinomaisia. Kiinanihme ei modaamattomana ole juurikaan lupinea parempi (Teslaan verrattuna), mutta itse tekemällä saa sellasen mikä on hyvä ja on vielä enemmän kotimainen kuin saksan ihmeet.

mutanaama Guest
    Juu. Kannatta hävetä. Kyllä sä täällä Deal Extreme-hiekkiksellä olet kovin neppaamaan, mutta oletko oikeasti ajatellut asiaa hiukan pidemmälle?
    Takaan ja alleviivaan, että valaisimissani on enemmän eurooppalaista käsityötä, kuin yhdessäkään lupinessa.
    Kato ku itse tekee saa sellasen kun haluaa.

Takaan ja alleviivaan, että valaisimissani on enemmän eurooppalaista käsityötä, kuin yhdessäkään lupinessa.
    Kato ku itse tekee saa sellasen kun haluaa.
    Eli sellaisen Deal Extremen kuin haluaa.
    MH

Eli sellaisen Deal Extremen kuin haluaa.
    Kun sulla nyt näyttää olevan moraalinen yliote kaikista näistä kerettiläisistä jotka eivät Xenuun usko, voisitko kertoa mistä tee-se-itse lampun komponentteja saa tilata ilman halveksuntaa?
    Lisäksi niille vääräuskoisille jotka eivät yksinkertaisesti kykene säästämään Aidon Teslan(tm) hintaa, antanet armollisesti vinkin hyvästä pyörän valosta jonka voi ostaa ilman katumusharjoituksia. Listaa samalla mistä ko. lampun komponentit on hankittu.

Samalla voisit tietysti valaista massoja kertomalla mistä saa ostaa polkupyörän, millä autolla kannattaa ajaa sekä mitä sähköyhtiötä pitää käyttää jotta ei joudu Xenun ylenkatseen alaiseksi?

- R

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Riksa Katso viesti
    Kun sulla nyt näyttää olevan moraalinen yliote kaikista näistä kerettiläisistä jotka eivät Xenuun usko, voisitko kertoa mistä tee-se-itse lampun komponentteja saa tilata ilman halveksuntaa?
    Lisäksi niille vääräuskoisille jotka eivät yksinkertaisesti kykene säästämään Aidon Teslan(tm) hintaa, antanet armollisesti vinkin hyvästä pyörän valosta jonka voi ostaa ilman katumusharjoituksia. Listaa samalla mistä ko. lampun komponentit on hankittu.

Samalla voisit tietysti valaista massoja kertomalla mistä saa ostaa polkupyörän, millä autolla kannattaa ajaa sekä mitä sähköyhtiötä pitää käyttää jotta ei joudu Xenun ylenkatseen alaiseksi?

- R
    Onko se noin vaikeaa, kun huomaa, että maailma tuhoutuu juuri mutanaaman ja kaikkien kiinanihmelampputilaajien ja heidän kaltaistensa vuoksi jopa viikon ennen aikojaan :-)

Mikä ihmeen uskonto se on, että moraalin voi heittää varattomuuden vuoksi romukoppaan vain siksi, että saa ajella päivänvalossa yölläkin?
    MH

Onko se noin vaikeaa, kun huomaa, että maailma tuhoutuu juuri mutanaaman ja kaikkien kiinanihmelampputilaajien ja heidän kaltaistensa vuoksi jopa viikon ennen aikojaan :-)
    No sitäpä juuri, yritän päästä selville siitä, miten pitäisi toimia jotta maailmanloppu tulee ajallaan. Tähän mennessä on todettu miten ei saa tehdä mutta mitään ohjeita oikeaan toimintatapaan ei ole tarjottu.

- R

Muistaakseni maapallon laskettu tuhoutumisaika on noin viiden miljardin vuoden päästä, mulle on se ja sama onko se viikko suuntaan tai toiseen ja se tuskin yhdestä viiskymppisestä riippuu.

mutanaama Guest
    Voi UIttu tota Mouhon "ajatuksen" juoksua.
    Melkonen savolainen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Muistaakseni maapallon laskettu tuhoutumisaika on noin viiden miljardin vuoden päästä, mulle on se ja sama onko se viikko suuntaan tai toiseen ja se tuskin yhdestä viiskymppisestä riippuu.
    Tuota juuuri ihmettelen...
    MH

Otsapannallinen Taikaloisto tuli eilen. Suunnittelin sitä kypärään tankoon asennetun Bettyn kaveriksi. Vielä kun pakkanen laskisi, että pääsee testaamaan. Vähän kyllä luulen, että valo jää koiran kävelytykseen.

Sitä tässä pohdin, että jos liitineroavaisuuden ratkaisee Lupinen ja Kiinanihmeen välillä, niin käykö Lupinen laturi kiinanihmeakun lataukseen? Näkisi hieman mitä ladatessa tapahtuu.

Piti sit pistää uus tilaus vetämään, kaverit osti noi pikkulamput pois
    Joten p7 , akut ja laturi tilaukseen, plus muutama pikkulamppu varalle.
    www.mckramppi.com

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •