Onhan ne kalliita. Itse tein elämäni kaupat tuossa muutama vuosi sitten, olisko 3v aikaa. Paikallinen Sportia lopetti ja loppuunmyynnissä oli kaikki tavara -50%. Katselin siinä suksivoiteita, lähes kaikki muut oli myyty, paitsi Swixin HF-voiteet, joissa siis alennuksen jälkeenkin kohtuullisesti hintaa 60g paketille. Lisäksi siinä oli Swixin bulkkivoidetta, 180g palikoita lilaa LF:ää.
Viereeni pölähti myyjä ja tokaisi "voiteille tarvetta?" vastasin vaan, että saattaapa ollakin. Myyjä oli 3 sekuntia hiljaa, sanoi sitten: "ota nuo kaikki, 200€" ja osoitti niitä jäljellä olleita HF-paketteja. Mulla vähän kulmakarvat nousi, vastasin että mä mietin hetken.
Katselin mitä siinä oli jäljellä ja laskeskelin hiukan. Hain saman myyjän siihen ja sanoin "nuo mukaan niin maksan sen 200" ja osoitin niitä bulkkivoiteita. Myyä mietti 2 sekuntia: "mennään kassalle"
Kotona ynnäilin hintalaput, 1070€ ovh voiteet tuli mukaan. Myin siitä niitä bulkkivoiteita ja muutaman HF-paketin tutuille sekä huuto.netissä, sain niistä itse 270€. Lopputulos: kasa HF-kisavoidetta ja muutama 180g palikka LF:ää ja 70€ rahaa mulle![]()

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit