tänään aamulla tulivat tavarat. aika tasan viikon kesti matka.
tänään aamulla tulivat tavarat. aika tasan viikon kesti matka.
Tilaus lähtenyt 8.1 Crc:tä eikä vielläkään mitään. Eka tialus sieltä ei vaikuta hyvältä
Jari
5.1. lähti tilaus ja 15.1. posti toi paketin ovelle. Kaikki tilatut tavaratkin oli mukana. Hyvää palvelua![]()
Toiseen reklamaation reagoitiin ja pari päivää käyty jostain syystä kahden jampan (Andrew & Damian) kanssa sähköpostikirjeenvaihtoa. Olen skannannut laskut pyynnöstä jne. Olisivat halunneet valokuvan lähetyksestä, no eihän mulla mitään laatikkoa enää tallella ole. Viimeksi A lupasi lähetellä puuttuvan ständin, mutta katsotaan nyt.. Ei oikein edelleenkään vaikuta hyvältä..![]()
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Mulle tuli ihan asiallinen vastaus alle vuorokauden vasteajalla sisältäen ohjeet miten vaihdon voi tehdä. Tosin olin jo tuossa vaiheessa löytänyt ne ohjeet itsekin![]()
Optimoin vaihtoprosessia ja laitoin väärät kammet rahat-takaisin-kortille-kiitos -optiolla sekä tein samoin tein uuden tilauksen kammista. Arvelisin että semmoinen viikko pitäisi säästyä kalenteriaikaa. Toivottavasti vaan tällä toisella yrityksellä tulee oikea versio...
In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.
Tilasin maastopyörän. Viikko siitä niin se tuossa eteisessä![]()
Jos et sä mitään paina niin tuuli sut vie aina
Lyhyt juttu CRC:stä.
http://wideopenmag.co.uk/news/4233/crc-on-the-beeb
Mitäs ne sano, 30000 pakettia haastatteluviikkona? Omien tilauksien keskihinta taitaa olla jotakuinkin ilmaisten postien rajan yläpuolella, ehkä 200€. Jos kaikilla paketeilla olisi suunilleen sama arvo niin tuostahan jo tulee yli miljoona päivässä liikevaihtoa.
Taitaa aika moni kauppa unelmoida vastaavista myynneistä, mutta jostakin syystä hyvin harva on onnistunut luomaan edes jälkijunassa puolitoimivaa verkkokauppaa (verkkokauppa.com on toinen esimerkki kaupasta jossa ostaminen on aina ollut asiakkaalle helppoa).
Esim. yhdelläkään suomalaisella pyöräkaupalla ei ole semmoista verkkokauppaa josta minä itse tilaisin. Ostan kyllä mielelläni kotimaisista kaupoista, mutta joko soitan tai menen itse paikan päälle.
Vertaus Verkkokauppa.comiin osuu aika hyvin, kumpikaan ei ole monestikaan halvin ostopaikka mutta selkeiden sivujen vuoksi niitä tulee selattua usein.
Joka hetki noin 5000 kävijää sivuilla, myyntiä Australiaan ja Kazakstaniin, siis ihan tohon viereen helppojen kuljetusyhteyksien päähän. Tällä hetkellä etsitään erityísesti japanin kielen taitoisia asiakaspalvelijoita.
Kovia jätkiä (ja naisia kanssa). Kun homma oikeasti toimii, niin näinhän se menee.
Laitoin myöhään viime viikon tiistai-iltana 12.1. muutaman pikkukilkkeen tilaukseen, keskiviikkona 13.1. aamupäivällä tilaus oli complete ja eilen 20.1. oli tavarat postilaatikossa. Aika tasan viikon siis matkusti Royal Mailin siivillä tuo paketti. Tavara oli sitä mitä pitikin. Taisi olla viides tilaus crc: ltä, eikä toistaiseksi mitään ongelmia.
"I had pains in places where I didn't know I had places"
- Sledge Hammer -
Toisen kerran kun lähetin pyynnöstä skannatun laskun, ilmoittivat toissapäivänä lähettäneensä puuttuvan ständin matkaan. Tällä kertaa tuli seurantanumerokin, jonka perusteella koitin juuri äsken seurata paketin matkaa: International Hubiin oli päässyt ilman sen tarpempia tietoja hubin sijainnista. Tällä hetkellä näyttää, että ehkä vielä jossain vaiheessa saankin tilaamani säilytysständin. Tässä jännitetään vaan, että ehtiikö mennä kaksi kuukautta tilauksesta. (27.11.) Saamastani ylimääräisestä Bar-X-Tenderistä en saanut mitään ohjeita, joten taidan pitää sen vaivanpalkkana, elleivät ala kysellä perään.
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
No niin, viikko takaperin sunnuntaina uusi tilausyritys kampisatsista ja eilen olivat kotona. Tällä kertaa tuli oikea tuote (ja toki vähän heräteostoksia samalla).
Väärät kammet laitoin takaisinpäin viikko sitten perjantai-iltana ja seuraavana torstaina tuli kuittaus että olivat vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen.
In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.
Just tilasin paljon osia kaikki muut oli paitsi speissereitä oli vähän liian vähän piti olla viisi tuli yksi ja paketti oli vielä auki.
Päätin kokeilla tilata tuolta yhtä ja toista sälää, kun oli Paypal-tilillä vaihteeksi kunnolla puntia. Mutta maksua yrittäessä tulikin sitten tenkkapoo: Paypal ei meinaa haluta lähettää rahoja, vaan alkaa vinkua että lisäisin sinne luottokortin numeron (ei tule tapahtumaan), vaikka tilillä on saldoa ihan riittävästi.
Vertaileva kokeilu brittiläisessä verkkokirjakaupassa: siellä moinen määrä puntia kyllä kelpaisia ihan suoraan, eli vika ei ole ilmeisesti omassa tilissäni vaan siinä miten CRC on konfiguroinut nuo Paypal-maksumahdollisuudet.
Hieman lisää kokeilua CRC-sivuilla: empiirisen kokeilun mukaan Paypal-maksu hyväksytään jos summa on alle £75, mutta kun tuon rajan yli menee niin heti alkaa luottokortista vinkuminen. Itse olisin halunnut ostaa suuremmalla summalla, jolloin postimaksujen suhteellinen osuus olisi ollut alhaisempi (tai nolla, kun summa ylittää £150 rajan).
Täytyypä lähettää tuonne sähköpostia ja kysyä miksei luottokortittoman rahat kelpaa tuon suurempina summina.
Reba-keula alessa, joten tilasin ja tuli 8 päivässä, ei paha...
Mistäs löytyy CRC order number ??
Ainakin sähköpostista. Lähettävät joka kerta vahvistuksen, jossa näkyy tilausnumero.
Mistä sieltä ? Ja onkos se sähköposti missä lukee mitä on tilattu ?
Kirjaudu tilillesi CRC:lle ja valitse View your orders, pitäisi alkaa löytymään.
Mulla luki viimeksi tänään otsikkona orderid xxxx- complete. Sama löytyy myös Iglun ohjeesta.
CHAIN REACTION CYCLES ORDER: XXXXX, Oonkos nyt oikeilla jäljillä ? Tämä siis sähköpostista mikä tuli kun osat vahvistettiin.
Kirjanmerkit