Parempi kulua kuin ruostua.
Mites sunnuntaiaamu? Onko silloin lähtijöitä ollenkaan. Minulle sopisi hyvin sellainen samanlainen kuin viime sunnuntain lenkki. Reilu kaksi tuntinen tai jos on pirun paljon pakkasta niin vähän vähemmän.
Joulun jälkeenkin voidaan pitkä lenkki ajaa, mutta ainakin minä olen välipäivät työssä (työssä ja työssä, mutta kuitenkin ei-vapaalla). Tämän hetken olo aika flunssainen, joten lauantain oma pitkä ajo aika epävarma. Ajamassa käyn kuitenkin.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Enpä ajanutkaan tänään. Paransin sen verran reippaasti keuhkotautistaolotilaani, että en uskaltautunut ajamaan ollenkaan. No, nyt on tauti poissa. Keskiviikkona sitten seuraava koitos yhteislenkkimielessä.
Mites nämä loppuvuoden yhteisajelut? Minulle sopii 25., 26., 27. -päivät mieluiten aamulla ja sitten 30. päivän ilta ja 31. aamu. Esim. 27.12. voisi sen pitemmän lenkin käydä heittämässä - esim. Vartialaan kahville ja pikkumutka matkalla, niin tulisi se 100 km ajettua.
Huomenna klo 18 yritän joutaa ajamaan, vaikka on noiden hankintojen kanssa vähän kiirettä, kun on vielä täysin tekemättä.
Minä voin lähteä huomenna. Loppuviikon suunnitelmista ei sen suurempaa tietoa vielä, mutta sunnuntaina nyt kai kumminkin pakkasrajan salliessa.
Tänään klo 18. Ei takuuta, mutta erittäin todennäköisti ajan silloin TB:eeltä pohjoisen suuntaan pari tuntia.
Ootko tosissas?![]()
Asenna sukset siihen fillariin ja lisäksi lumikengät reppuun. Jonkinlainen selviytymispakkaus voisi olla myös tarpeen.
Keli ei ole "ihan kovin kevyt"!
Sitä kun elämässään niin paljon pahaa tehnyt ja muutenkin "luistelemalla" elänyt, niin ei voi keliä valita milloin ajaa.![]()
Aika hyvältä alkaa keli näyttämään. Varmaan ehtivät auraamaan jopa noita kevyen liikenteen väyliäkin.
Olen edelleen lähdössä minäkin...
Kahteen mieheen Kentun kierros n. pari tuntia. Keli mahdottoman paha ollutkaan. Pitää kuitenkin Apartaselle nostaa kypärää, kun mukaan uskalsi lähteä.
Luuserihommoo. Tämän päivän lenkki jäi vajaaksi, mutta kävin kuitenkin pari tuntia ajamassa. Liikaa vaatetta, huono kunto ym. syyt estivät pitemmln lenkin. No, huomenna uusi yritys.
Seppo->
Sain paidan mutta...
Joulusuklainenkin maha mahtuu paidan sisään, joten kyllä se kevväämmällä on juuri sopiva tuo XL koko. Joten valitettavasti joudun pitämään paidan itselläni.
Kiitos järjestelytoimikunnalle paita-asioiden hoidosta, toivottavasti jaksatte tulevaisuudessakin hoitaa samanlaisis asioita ja täällä "puhelimen" toisessa päässä muistetaan toimia ohjeiden ja sovittujen asioiden mukaan, niin edesautamme vastaavia juttuja tulevaisuudessa.
Kylläpä minä nyt avauduin pitkälti pyhäpäivän kunniaksi.![]()
Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.
No, löytyihän sitä kahviseuraa. Kahteen mieheen Keltun kierros ja Julkulan kautta Leväselle kahville.
[QUOTE=StantheMan;1310492]No, löytyihän sitä kahviseuraa.
No kyllähän ne lenkkikahvit on aina juotava ja kyllä tuommosessa pakkasessa lämmintä juomaa varsinkin tarvitaan kun omat juomat jääty jo alkumatkasta ja suli vasta illaksi. Kylmästä huolimatta hyvä lenkki!!!
Ai niin... en muistanut mainita, että sunnuntain lenkillä tuli vuoden eka kaatokin ( ehkä viimeinenkin?). Pitänee ajaa ensi vuonna taas maastossakin, että on muillakin välillä hauskaa kaatoja ihastellessaan. Ja se sunnuntain kaatokin oli ihan nolo: liikkeelle lähtiessä vain toinen klossi kiinni ja paino sille puolelle ja kyljelleen, niin näkyvällä paikalla olisi pitänyt pannuttaa niin, että lumi pöllyää ja osia lentää...
Joo, kyllä hävetti, kun tukeva mies oli pitkällään keskellä pyörätietä.![]()
Jos laiha syö tukevan aterian niin laihtuuko tukeva???
Huomenna vuoden viimeinen yhteislenkki klo 18.00. Hipi, hipi...
Kahteen mieheen Julkula-Skaupunki. Loistava sää ja kevyt keli. Minulle vuoden viimeinen lenkki.
Ilkeä enää tänä vuonna ajaa, kun ne petoslaiset selkeästi nauroi kun maattiin siellä kevyenliikenteenväyläntapaisella naamallaan.
Ensi vuonna uudestaan.
Terveisin, Peukalo turvoksissa.
Itse olin eilen altaassa testaamassa Joulun jälkeen kelluttaako rasva. Ei kelluta.
Tänä vuonna ei ehdi enää ajamaan ja huomenna ei varmaankaan pysty. Ensi viikolla kai sitten alkaa kova rääkki kohti 2010 luvattuja hulluuksia, brevettejä, triathlonia, jne jne...
Kiitokset kuluneesta vuodesta kaikille lenkkiseurasta, vastuksesta ja kaikesta muustakin hauskasta!!!
Ja anteeksi häiriöstä.
Ja Ändille vielä extra-tsemppi-terkut!!!
Kirjanmerkit