ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 44 / 85 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34 42 43 44 45 46 54 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.291 - 1.320 / 2535

Aihe: Kuopion maantielenkit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Sunnuntaina en aja, mutta lauantaiksi (lähtö esim. 9.00) suunnittelen ns. talvisatasta. Asiasta kiinnostuneet voisivat ottaa yhteyttä.
    Olenhan minä asiasta kiinnostunut, mutta nyt ei kyllä lauantai käy ja näyttää olevan aika pakkanenkin tulossa. Viime vuonnahan se ajettiin uudenvuoden aatonaattona ( tai joku ajoi satasen, joku vähemmän ). Joulun jälkeen varmaan nytkin kävisi paremmin.
    Parempi kulua kuin ruostua.

Mites sunnuntaiaamu? Onko silloin lähtijöitä ollenkaan. Minulle sopisi hyvin sellainen samanlainen kuin viime sunnuntain lenkki. Reilu kaksi tuntinen tai jos on pirun paljon pakkasta niin vähän vähemmän.

Joulun jälkeenkin voidaan pitkä lenkki ajaa, mutta ainakin minä olen välipäivät työssä (työssä ja työssä, mutta kuitenkin ei-vapaalla). Tämän hetken olo aika flunssainen, joten lauantain oma pitkä ajo aika epävarma. Ajamassa käyn kuitenkin.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apartanen Katso viesti
    Mites sunnuntaiaamu? Onko silloin lähtijöitä ollenkaan. Minulle sopisi hyvin sellainen samanlainen kuin viime sunnuntain lenkki. Reilu kaksi tuntinen tai jos on pirun paljon pakkasta niin vähän vähemmän.
    Itse itselleni vastaten, tulen ajamaan jos pakkasraja -10 ei ylity (siis alitu).

Enpä ajanutkaan tänään. Paransin sen verran reippaasti keuhkotautistaolotilaani, että en uskaltautunut ajamaan ollenkaan. No, nyt on tauti poissa. Keskiviikkona sitten seuraava koitos yhteislenkkimielessä.

Mites nämä loppuvuoden yhteisajelut? Minulle sopii 25., 26., 27. -päivät mieluiten aamulla ja sitten 30. päivän ilta ja 31. aamu. Esim. 27.12. voisi sen pitemmän lenkin käydä heittämässä - esim. Vartialaan kahville ja pikkumutka matkalla, niin tulisi se 100 km ajettua.

Huomenna klo 18 yritän joutaa ajamaan, vaikka on noiden hankintojen kanssa vähän kiirettä, kun on vielä täysin tekemättä.

Minä voin lähteä huomenna. Loppuviikon suunnitelmista ei sen suurempaa tietoa vielä, mutta sunnuntaina nyt kai kumminkin pakkasrajan salliessa.

Tänään klo 18. Ei takuuta, mutta erittäin todennäköisti ajan silloin TB:eeltä pohjoisen suuntaan pari tuntia.

Peukalo ylös On se hyvä että, joku jaksaa ajaa tälläkin kelillä

Ootko tosissas?

Asenna sukset siihen fillariin ja lisäksi lumikengät reppuun. Jonkinlainen selviytymispakkaus voisi olla myös tarpeen.

Keli ei ole "ihan kovin kevyt"!

Sitä kun elämässään niin paljon pahaa tehnyt ja muutenkin "luistelemalla" elänyt, niin ei voi keliä valita milloin ajaa.

Aika hyvältä alkaa keli näyttämään. Varmaan ehtivät auraamaan jopa noita kevyen liikenteen väyliäkin.
    Olen edelleen lähdössä minäkin...

ja muutenkin "luistelemalla" elänyt
    Missä käyt luisteleen kun ei oo ainakaan puijolla näkynyt.
    PS. Täällä maaseudulla ei ainakaan hetki sitten oltu pyöräteitä aurattu.

Kahteen mieheen Kentun kierros n. pari tuntia. Keli mahdottoman paha ollutkaan. Pitää kuitenkin Apartaselle nostaa kypärää, kun mukaan uskalsi lähteä.

Kahteen mieheen Keltun kierros n. pari tuntia. Keli mahdottoman paha ollutkaan. Pitää kuitenkin Apartaselle nostaa kypärää, kun mukaan uskalsi lähteä.
    Ihan hyvä keli pyöräilylle. Ja ei ollut ruuhkaa pyöräteillä.

Mites nämä loppuvuoden yhteisajelut? Minulle sopii 25., 26., 27. -päivät mieluiten aamulla ja sitten 30. päivän ilta ja 31. aamu. Esim. 27.12. voisi sen pitemmän lenkin käydä heittämässä - esim. Vartialaan kahville ja pikkumutka matkalla, niin tulisi se 100 km ajettua.

Huomenna klo 18 yritän joutaa ajamaan, vaikka on noiden hankintojen kanssa vähän kiirettä, kun on vielä täysin tekemättä.

Nyt on 25. päivä ajettu. Kylmää oli. Huomenna 9.00 Teebeeltä seuraava lenkki. Kovaa tuulta luvattu, joten vaatetta reilusti päälle. Pohjoiseen ensin lenkki ja sitten välikahvit ja paussi Leväsellä, jos virtaa riittää, niin toinen kierros etelässä päälle.

Luuserihommoo. Tämän päivän lenkki jäi vajaaksi, mutta kävin kuitenkin pari tuntia ajamassa. Liikaa vaatetta, huono kunto ym. syyt estivät pitemmln lenkin. No, huomenna uusi yritys.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoT Katso viesti
    Seppo->
    Katsotaan kunhan saan omani, että sopiiko minun päälleni. Joutaa sulle jos onkin liian pieni.
    Seppo->
    Sain paidan mutta...
    Joulusuklainenkin maha mahtuu paidan sisään, joten kyllä se kevväämmällä on juuri sopiva tuo XL koko. Joten valitettavasti joudun pitämään paidan itselläni.

Kiitos järjestelytoimikunnalle paita-asioiden hoidosta, toivottavasti jaksatte tulevaisuudessakin hoitaa samanlaisis asioita ja täällä "puhelimen" toisessa päässä muistetaan toimia ohjeiden ja sovittujen asioiden mukaan, niin edesautamme vastaavia juttuja tulevaisuudessa.

Kylläpä minä nyt avauduin pitkälti pyhäpäivän kunniaksi.
    Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoT Katso viesti
    Seppo->
    Sain paidan mutta...
    Joulusuklainenkin maha mahtuu paidan sisään, joten kyllä se kevväämmällä on juuri sopiva tuo XL koko. Joten valitettavasti joudun pitämään paidan itselläni.

Kiitos järjestelytoimikunnalle paita-asioiden hoidosta, toivottavasti jaksatte tulevaisuudessakin hoitaa samanlaisis asioita ja täällä "puhelimen" toisessa päässä muistetaan toimia ohjeiden ja sovittujen asioiden mukaan, niin edesautamme vastaavia juttuja tulevaisuudessa.

Kylläpä minä nyt avauduin pitkälti pyhäpäivän kunniaksi.
    Taisit Timo syödä jouluna vain tummaa suklaata!! Kiitos kuitenkin Timo, jo ajatuskin lämmitti!
    The Race is not always to the swift!

No, löytyihän sitä kahviseuraa. Kahteen mieheen Keltun kierros ja Julkulan kautta Leväselle kahville.

[QUOTE=StantheMan;1310492]No, löytyihän sitä kahviseuraa.

No kyllähän ne lenkkikahvit on aina juotava ja kyllä tuommosessa pakkasessa lämmintä juomaa varsinkin tarvitaan kun omat juomat jääty jo alkumatkasta ja suli vasta illaksi. Kylmästä huolimatta hyvä lenkki!!!

Ai niin... en muistanut mainita, että sunnuntain lenkillä tuli vuoden eka kaatokin ( ehkä viimeinenkin?). Pitänee ajaa ensi vuonna taas maastossakin, että on muillakin välillä hauskaa kaatoja ihastellessaan. Ja se sunnuntain kaatokin oli ihan nolo: liikkeelle lähtiessä vain toinen klossi kiinni ja paino sille puolelle ja kyljelleen, niin näkyvällä paikalla olisi pitänyt pannuttaa niin, että lumi pöllyää ja osia lentää...

Joo, kyllä hävetti, kun tukeva mies oli pitkällään keskellä pyörätietä.

Kymysys

Jos laiha syö tukevan aterian niin laihtuuko tukeva???

Huomenna vuoden viimeinen yhteislenkki klo 18.00. Hipi, hipi...

Viime vuonna vastaavana päivänä meni vielä satanen rikki. Nyt alan kitumaan treinerissä ja huomenna ehkä taas uimaan. Tai eihän sitä koskaan tiedä...

Satanen jäi haaveeksi. Flunssaa pukkaa. Kova reissu silti. 5,5 tuntia. Savulahti ja Vartialassa eväs.
    Enpä muistanutkaan koko lenkkiä. Ajatit minut hengiltä, vanhan miehen. Vartialassa käytiin kahveilla Savulahden lenkin päälle.

Onkos tarkoitus juhlistaa vuodenvaihdetta porukkalenkillä? Joko aattona tai 1. päivänä?
    Samalla ilmoittaudun tämän iltaiselle lenkille joulukuusen kanssa.

Kahteen mieheen Julkula-Skaupunki. Loistava sää ja kevyt keli. Minulle vuoden viimeinen lenkki.

Ilkeä enää tänä vuonna ajaa, kun ne petoslaiset selkeästi nauroi kun maattiin siellä kevyenliikenteenväyläntapaisella naamallaan.
    Ensi vuonna uudestaan.
    Terveisin, Peukalo turvoksissa.

Itse olin eilen altaassa testaamassa Joulun jälkeen kelluttaako rasva. Ei kelluta.

Tänä vuonna ei ehdi enää ajamaan ja huomenna ei varmaankaan pysty. Ensi viikolla kai sitten alkaa kova rääkki kohti 2010 luvattuja hulluuksia, brevettejä, triathlonia, jne jne...

Kiitokset kuluneesta vuodesta kaikille lenkkiseurasta, vastuksesta ja kaikesta muustakin hauskasta!!!

Ja anteeksi häiriöstä.

Ja Ändille vielä extra-tsemppi-terkut!!!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •