GiantGarminHephaElectrobike
Sivu 13 / 149 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 11 12 13 14 15 23 63 113 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 361 - 390 / 4445

Aihe: Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

  1. #361
    Liittynyt
    01/2005
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    1.101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti micoz Katso viesti
    Löytyi se pito Panaracereillakin, paineet piti kyllä laskea epämukavan alas siirtymiä silmälläpitäen. Kompromissia kompromissin perään sano nano...
    Mulla oli aluksi myös vähän vaikeuksia löytää pitoa Panaracerin Rambage 2.35 SC kumeista. Niissähän gummi on ZSG Active soft (50 duro) compoundia. http://www.bikeradar.com/gear/catego...mpage-sc-28064 Kesän sateilla ja kun renkaat oli uusia ja ehkä paineita liikaa tuntui ettei pitoa ollut välillä ollenkaan. Nyt kun oikeat paineet on löytyny ja renkaat kuluneet, menee syksyn mutaiset polut kuin kiskoilla. Renkaat on kevyet (punnittu 640g/kpl) ja kyljet kestää Vaasan kivikkoja hyvin. Ilmatila ei ole kovinkaan suuri (ehkä samaa kokoa kuin NBX 2.3), mutta voi silti käyttää pieniä paineita ja käytös on hyvää. Mun uusi suosikkigummi. Multa löytyy myös tuosta kumista se normaali kovempi seoksinen versio, jota testasin aluksi pikaisesti takana. Mutta nyt on tullut ajeltua pelkästään tuolla pehmeämmällä versiolla edessä ja takana.

  2. #362
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    Onko Schwalben Big Bettystä kokemuksia? Gooey Gluey -mallia kiinnostaisi kokeilla eteen.
    Kaar ittelles vaa

  3. #363
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Pekka hei, ei täällä Porissa noin tehokkaasti jarruttavalla kuviolla olevaa eturengasta tarvi. Ota joku High Roller tyylinen super softi vaan (niitä on miljoona kloonia olemassa), "reilaa" (mitä hittoa tuo on suomeksi?) nätisti vähän pehmeissäkin kaarteissa. Itse High Rollerista, jos se kelpaa, luonnollisestikin unohdetaan ne xc-versiot sitten kokonaan.
    ..makes Jack a dull boy...

  4. #364
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Onko Schwalben Big Bettystä kokemuksia? Gooey Gluey -mallia kiinnostaisi kokeilla eteen.
    On. Ihanku isompi versio Fat Albertista, ehkä hiukka parempi kovalla ja kuivalla kun FA mutta hävii niukasti FA:lle / Muddy Marylle pehmeellä ja märällä. Kovasti samanlainen käytökseltään kun Contin RubberQueenin leveempi black-chili-kumi mut ainakin mulla kesti paremmin kun RQ. Tuo siis UST-kumeista, tavallisista BB:stä ei havaintoa. Eli ei pöllömpi etukumi. Eiku kokeilemaan.

  5. #365
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    No itse asiassa sitä märkäpitoa kaipaisi juurikin enempi. Nyt on edessä perusmallin taiteltava -ei black chili- 2,4 Mountain King ja se on varsinkin märällä kalliolla aivan paska. RQ (takana) on asiallinen kumi, mutta kiinnostaisi kartuttaa vähän kokemuksia ja kokeilla jotain toista mallia eteen.
    Kaar ittelles vaa

  6. #366
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Menin tilaamaan 2.4" UST Rubber Queenin Black Chilli seoksella, mutta vaikuttaakin niin painavalta etten taida uskaltaa laittaa sitä kiinni...

  7. #367
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Menin tilaamaan 2.4" UST Rubber Queenin Black Chilli seoksella, mutta vaikuttaakin niin painavalta etten taida uskaltaa laittaa sitä kiinni...
    Normi black Chili toimii Stanin litkuilla ihan hyvin, kunhan jaksaa noin viikon verran pumppailla ilmaa. Ei siis ihan heti tiivisty, vaan puskee kyljistä läpi. Ja on kevyt.

    Niin itsellä kokemusta Race Kingistä ja Mountain Kingistä.

  8. #368
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Jaahas, ei mulla taida riittää kärsivällisyys viikon pumppailuihin.

  9. #369
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    611
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Onko Schwalben Big Bettystä kokemuksia? Gooey Gluey -mallia kiinnostaisi kokeilla eteen.
    Mulla on ollu normaali Big Betty edessä kesästä asti, ja kyllä pitoa piisaa. GG-mallia en kyllä laittais kun oikeen limaseen painovoima-ajeluun.
    Normaali seos pitää ihan tarpeeks. Kuvio on järkevä, ilmatilaa on niin pirusti ja kuluvuus maltillista. Takana oleva 2,4" Fat Albert on kans toiminut hyvin, mutta nyt tulee tilalle sama rengas kapeempana ja Double Defense versiona.
    Ja litkuilla mennään.
    Att inte cykla är att gå för långt

  10. #370
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    Tuusula
    Viestit
    314
    Voiko siis yhteenvetää, jotta ylämäkeen märillä juurilla ja kivillä pääsisi, tarvitaan tahmeaseoksinen alamäkirengas. Ja mieluusti leveintä mikä mahtuu. ??

  11. #371
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Patman Katso viesti
    Voiko siis yhteenvetää, jotta ylämäkeen märillä juurilla ja kivillä pääsisi, tarvitaan tahmeaseoksinen alamäkirengas. Ja mieluusti leveintä mikä mahtuu. ??
    Jotakuinkin niin.

  12. #372
    Höpsis.

    Kyllä tärkeimmät ovat kuskin ominaisuudet, ajotaito, ajosilmä ja voimat hallita pyörää. Ei pidä myöskään unohtaa fillarin "alustan" säätöjä, eli jousituksen ja iskunvaimennuksen säätöjä sekä rengaspaineita.

    Mihinkään muuhun johtopäätökseen on vaikeaa tulla, kun on nähnyt miten eräskin Antti katoaa kivikkojuurakkoylämäkeen jollain semislikseillä

    - Tomi

  13. #373
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Älä nyt yritä synnyttää mitään urbaania legendaa, välineistähän se vain on kiinni...


    nimimerkillä: supertacky minionit ostoskärryssä

  14. #374
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    Tuusula
    Viestit
    314
    Niiin - välineistähän tässä ketjussa.

  15. #375
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    supertacky minionit ostoskärryssä
    Pysyy kaupan käytävillä kovemmassakin menossa

    - Tomi

    ps. paikallisen jättimarketin ovenpielessä on kielletty koira-jäätelö-rullaluistimet-rullalauta. arvatkaa onko käynyt mielessä...

  16. #376
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    321
    Drop, heivaa ne mudasta tukkeutuvat Minionit takaisin hyllyyn ja laita sinne ostoskärryyn Wet Scream-trendirenkaat.

    Ketjun alkuperäisestä aiheesta minulla ei ole muuta kokemusta kuin että Speed King ei toimi märällä juurakolla, on tullut tutkittua niitä juurakoita turhankin läheltä.

  17. #377
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Lähinnä pähkäilen testaisinko ensin tuota 2.4" UST rubber queenia vai tilaisinko suoraan ne Minionit... Wet screem vaikuttaa painavalta, mieluiten pysyisin alle kilon renkaissa (sillä tämä vaiheilu syntyikin).

  18. #378
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Esponia
    Viestit
    2.025
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tomibert Katso viesti
    Höpsis.

    Kyllä tärkeimmät ovat kuskin ominaisuudet, ajotaito, ajosilmä ja voimat hallita pyörää. Ei pidä myöskään unohtaa fillarin "alustan" säätöjä, eli jousituksen ja iskunvaimennuksen säätöjä sekä rengaspaineita.

    Mihinkään muuhun johtopäätökseen on vaikeaa tulla, kun on nähnyt miten eräskin Antti katoaa kivikkojuurakkoylämäkeen jollain semislikseillä

    - Tomi
    Yhdyn tähän puhujaan.... Pitää nähdä kokonaisuus, renkaan pito liukkaalla on osien summa, ei vain renkaat itsessään....

    Nobby Niceillä on menty ja mennään edelleen mutakelit, Racing Ralphilla hiuga kuivemmassa.. Ajankin endurotyylillä maastossa polkuja

    Täällä taitaa puhua aika eri pyöräilylajin edustajat, osa ajaa vain alaspäin, toiset maastopolkuja ristiin rastiin .... Kerran olen lainannut kaverini pyörää, jossa Maxxiss Super Tacky 2.3 kumexet, tuntui, että jarrut laahaa, sen verran oli tuota vierintävastusta kumin pehmeyden takia. Pitihän se, mutta ei sillä eteenpäin tuntunut pääsevän -> vauhdinhurma puuttui
    EsaJ muokkasi tätä : 02.12.2009 at 10.32
    ”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”

  19. #379
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sakkeri91 Katso viesti
    Drop, heivaa ne mudasta tukkeutuvat Minionit takaisin hyllyyn ja laita sinne ostoskärryyn Wet Scream-trendirenkaat. .
    Voi ny wattu... onko se trendi jo Wet Screamien suuntaan!?!? Viimeksi se oli niissä oikeissa ammattilaispiireissä
    (josta tietenkin kaikki omat hankinnat kopioidaan ja apinoidaan, koska itse on loppupeleissä, i slutspelet, aina nopeampi kuin vaikka joku hiton.. Peaty...)
    tuolla maailmalla Swampthingit ja mielellään leikatut Swämppikset vieläpä. Pitääkö toi Swämppä ny heittää roskiin
    ennen kuin olen sillä edes ajanut, eihän sitä kehtaa eilispäivän renkailla?!?!?


    Ja mitä tulee jousitukseen ja iskunvaimennuksen säätöihin... joo, eilen säädettiin tappiin asti Rekeä.
    Bye, bye Manitou --> Helou, DMR Trailblade 2.
    Eli nyt on säädöt säädetty, ei tarvi räplätä kesken lenkin.
    ..makes Jack a dull boy...

  20. #380
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    487
    Kesällä pohdin, jotta onko hankittava syksyn märille keleille jotain traktorirengasta alle, mutta näyttää nuo kesän ajetut NBX Litet pitävät tosi hyvin märässäkin juurakossa. Varsinkin kun tiputtaa vähän paineita renkaista.

  21. #381
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti EsaJ Katso viesti
    Täällä taitaa puhua aika eri pyöräilylajin edustajat, osa ajaa vain alaspäin, toiset maastopolkuja ristiin rastiin .... Kerran olen lainannut kaverini pyörää, jossa Maxxiss Super Tacky 2.3 kumexet, tuntui, että jarrut laahaa, sen verran oli tuota vierintävastusta kumin pehmeyden takia. Pitihän se, mutta ei sillä eteenpäin tuntunut pääsevän -> vauhdinhurma puuttui
    Onhan se varmaan juur noin. Jos ne juurakkopolut ovat yhtään nopeasti (edes 13km/h) ajettavissa, ei rengaspidolla niin kauheasti ole väliä, hakee vaan oikean linjan eikä tee tyhmyyksiä. Jos taas näiden juurakoiden osalta etsii hankaluuksia (kuten minä) ja puhutaan hidasta kävelyvauhtia ajettavista paikoista, on sillä pidolla yhtäkkiä vähän enemmän merkitystä.. varsinkin mikäli taidot eivät ole sen kaksisemmat kuin allekirjoittaneella.
    ..makes Jack a dull boy...

  22. #382
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Joo, itselläni suurimmat ongelmat on nimenomaan juurakossa / kivikossa kiipeäminen. Esim. Hallainvuoressa on muutama kohta joissa vauhtia ei ylöspäin ajaessa saa pidettyä riittävän kovana jotta voisi pommittaa yli miten vain, alas päin mennessä taas eri asia.

    Ja toki kysehän on ennen kaikkea taidoista. Viimekin lenkillä rupesi loppumatkasta löytymään enemmän vauhtia ja pyörä vain lensi niiden pelottavien juurien yli. Oma ongelma tuon vauhdin kanssa on, että yleensä olen aina päätynyt sairaalaan pian sen jälkeen kuin "vauhti löytyy"...

  23. #383
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Oma ongelma tuon vauhdin kanssa on, että yleensä olen aina päätynyt sairaalaan pian sen jälkeen kuin "vauhti löytyy"...
    YLEENSÄ ja AINA. ??

    Aika paha.

    Omat pahimmat kaadot on yleensä juurikin nollavauhdissa saavutettuja kun kuski ei sitten osannutkaan...

    Viime viikolla yhdessä aiemmin ajamattomassa alamäessä tosin lähti pitkästä aikaa vauhdista. Olin ajanut mäen aiemmin lenkillä ylös ja havainnut pari hienoa pikkuista hyppyrikiveä, joten täysillähän siihen piti vauhtia rutata. Ruohikossa oli hyppykivien jälkeen piilossa pitkittäinen tukinpätkä just siinä kohdassa, missä päätin vaihtaa ajouraa toiseen. Ei paljoa ollut iloa WTB:n 2.5" DNA-kumirenkaasta edessä kun tukin kylkeen vetäisin.. laskeutuminen pyörällä poikittain polun ulkoreunaan ja ulos... tätä se on kun ei osaa, ei ne renkaat silloin pelasta, ei.
    ..makes Jack a dull boy...

  24. #384
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.691
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Oma ongelma tuon vauhdin kanssa on, että yleensä olen aina päätynyt sairaalaan pian sen jälkeen kuin "vauhti löytyy"...
    Komppaan. Nimimerkillä kokemusta on.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  25. #385
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    187
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Lähinnä pähkäilen testaisinko ensin tuota 2.4" UST rubber queenia vai tilaisinko suoraan ne Minionit... Wet screem vaikuttaa painavalta, mieluiten pysyisin alle kilon renkaissa (sillä tämä vaiheilu syntyikin).
    En kyllä lähtisi kokeilemaan ust-conteja enää ollenkaan.. Ellei niihinkin ole saatu black chiliä? Ainakin vertical- ja MK-ust ovat aivan kamalia renkaita märällä(kin)... Sinuna litkuttaisin vaan ne minionit
    Love me, love my bike.

  26. #386
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Jaahas, ei mulla taida riittää kärsivällisyys viikon pumppailuihin.
    Heh, tottakai voi ajaa, kunhan vain ennen lenkkiä lisää ilmaa renkaisiin. Viikon sisäänajon jälkeen ei ole juuri tarvinnut ilmaa lisäillä.

  27. #387
    Liittynyt
    08/2005
    Viestit
    201
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    täytynee lisätä munkin osalta mielipiteiden ja ei_niin_tieteellisten testitulosten määrää aiheeseen liittyen

    Kuten muillakin kantaa ottaneilla hakusessa on ollut renkulat, joilla ajaminen nykyisen kaltaisissa E-suomen olosuhteissa (vettä jokapaikassa, kaikki märkää - limaista, liejuista jne...) olis helepointa. Aineskin testiolosuhteet ovat olleet hyvät, ei oo päässy kuivuus kiusaamaan... Viimeisinä aikoina alla ovat ollet / käyneet Schwalbelta 2.2 ja 2.4 FA USTeina, Big Betty 2.4 UST, Muddy Mary 2.3 UST, Contin RQ 2.2 ei_black-chili UST, RQ 2.4 BC UST sekä WTB:n Weirwolf 2.3 LT ei-UST. Kovasti huonoja nuo ei oo mikään, tavallaan kaikkia kehutaan "hankalissa" olosuhteissa. Eroja niillä on toki. FA:t on hiton hyviä yleisrenkaita, jos niiden painoa ei koe ongelmaksi. Tosin muut ovat vielä raskaampia, pl. WTB. Noista on mun suosikeiks noussu MM, joka toimii kummassakin päässä - pitoa selvästi FA:ta enempi ja rullaa yllättävän hyvin. Kovasti tarkka paineesta, toimii selvästi paremmin ~2barin paineilla kun kovemmilla. Ainoa tuota parempi kombinaatio mulla on ollut korvata takaa MM WTB:n Weirwolfilla - ~ 800 g ja suhteellisen pieni ilmatila verrattuna noihin muihin möhköihin, mitattu leveys nappuloiden kohdalla ~58 mm ja runko selvästi kapeempi. Omituinen kuvio, jonka takia laiton kumin vielä nurinpäin ja HYVÄ pito
    Rullaavuus selvästi huonoin tuosta joukosta, mut tuollaisen pidon ja vakauden takia antaa sen mielellään anteeksi. Suosittelen kokeilemaan.
    Miten vertaisit Fat Albert UST 2.25:ta ja Rubber Queen UST 2.2:ta keskenään?

    Uudet yleisrenkaat sekalaiseen kivikko/juurakko tykitykseen olisi hakusessa, ja nuo kaksi rengasta kiinnostaisi eniten, FA ehkä ykkösenä. Toiveina hyvän pidon lisäksi olisi, suunnilleen tässä järjestyksessä, hyvä rullaavuus, iso ilmatila ja kohtuullinen paino. Mitenköhän tuo ilmatilan koko menee noissa, olen saannut sellaisen käsityksen, että RQ olisi jonkin verran isompi kuin FA? Painoiksi valmistajat ilmoittavat FA 875g ja RQ 850g, miten lienee paikkaansa pitävyys? Aikaisemmat Continentalin kumini ovat olleet jopa selvästi ilmoitettua kevyempiä, tosin ovat olleet Supersonic versioita. Schwalbeista ei itsellä ole kokemusta.

    Tänä vuonna on ollut alla Mountain King 2.4 Supersonicit, kesällä takana 2.2 Race King Supersonic. Mielestäni erittäin hyviä renkaita, varsinkin sisärenkaallisina. Olen kokeillut kumpiakin myös litkutettuna, mutta jotenkin tuntuu, että kyljet noissa ovat ihan liian löysät tubeless käyttöön, muljuu alla liikaa. Ilmeisesti kevytkin sisäkumi riittää tukemaan renkaan kylkiä juuri riittävästi. Samoilla paineilla kuin sisärenkaallisena, tuntuma mielestäni huonompi kuin sisärenkaan kanssa, ja hakemaani etua tubelessista, mahdollisuutta ajaa pienillä paineilla, ei noista oikein saa irti. Mutta tosiaan, sisärenkaiden kanssa mielestäni hyvät renkaat, myös märällä. Varsinkin Race King on hämmästyttävän hyvä paino ja rullaus huomioon ottaen.

  28. #388
    Liittynyt
    08/2006
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    412
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti wiggum Katso viesti
    ja MK-ust ovat aivan kamalia renkaita märällä(kin)...
    Väittäisin, että hengenvaaralliset, jos meinaa märillä kallioilla hieman kovempaa ajella. Niistä kun lähtee pito aivan yllättäen.
    Urheilua ja ulkoilua kuvina IG: mikkopiispa

  29. #389
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pushead Katso viesti
    Miten vertaisit Fat Albert UST 2.25:ta ja Rubber Queen UST 2.2:ta keskenään? .... hyvä rullaavuus, iso ilmatila ja kohtuullinen paino. Mitenköhän tuo ilmatilan koko menee noissa, olen saannut sellaisen käsityksen, että RQ olisi jonkin verran isompi kuin FA? Painoiksi valmistajat ilmoittavat FA 875g ja RQ 850g, miten lienee paikkaansa pitävyys?

    Tänä vuonna on ollut alla Mountain King 2.4 Supersonicit, kesällä takana 2.2 Race King Supersonic. Mielestäni erittäin hyviä renkaita, varsinkin
    Jos noista pitäis itteni kummit järjestykseen pistää niin 1-sijan sais RQ 2.2 Black-chili- kumina, 2-sijan sijan jakaisivat FA 2.25 ja tuo ei-bc-RQ2.2. Ajoin ehkä 10 tuntia tuolla black-chili-kumilla (takana, edessä vastaava 2.4), sitten harjateräs kalliossa veti kyljen auki. Toimi muuten kun isoveljensä 2.4:n. Tykkäsin. Rullaavuudessa ei oo isoa eroa ja koko on öbaut sama kun FA:n. Black chili pitää etvaksen verran paremmin märällä kun Schwalben kumiseos. Hyviä kumeja molemmat.

    MK:sta / RK:sta en tiedä mitään, kummallakaan en oo ajanu. Viimeiset viikot kun on ollu aika märkiä nuo ajomaastot, itselläni on alla kestäny osapuillensa sama setti - edessä MuddyMary 2.4:n UST:ina ja takana alkuun WTB:n Weirwolf 2.3 LT nurinpäin laitettuna sisäkumilla ja sittemmin Weirwolf 2.5 LT, sekin väärinpäin....

    Mut summauksena, päädyt sit FA:han tai RQ:iin, molemmat on hyviä ja eteneminen ei oo kumeista kiinni.

  30. #390
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    708
    2,2 RQ on tosi leveä kumi verrattuna 2,25 FA:n. 2,4 RQ/FA ovat lähempänä toisiaan kuin noissa kapeammissa. 2,2 RQ UST on lähempänä 800 kuin 850g yksliöstä riippuen. Omassa käytössä 2,2 RQ on toiminut puolisen vuotta loistavasti. Tänään viimeiks paineita edessä 1,2 ja takana 1,5 bar, jolloin märkäpito on tosi hyvä, vaikka nuo eivät ole black chili -merkinnällä. Yli 2 bar paineilla noi menettää nopeasti märkäpitoa, eli vanhat nyrkkisäännöt sisärenkaallisten paineasetuksista kannattaa unohtaa pitoa hakiessa. Mielestäni edelleen todella loistavat renkaat kaikenlaiseen maastoon, ja puolen vuoden jälkeen ne ovat vielä hyvässä iskussa (kulutuspinta/kyljet). Johtuneeko siitä APEX -kuylkisuojauksesta/vaimennuksesta, mutta en ole saanut minkänlaista heittoa vanteisiinkaan supermatalilla paineilla ajessa. Täytyy sanoa että Contin markkinointiosasto on hoitanut hommansa ton "black chili" -merkinnän lanseerauksessa

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •