No tämähän on juuri iso osa ongelmaa: Suomessa on näitä yhdistettyjä "kevyen liikenteen" väyliä pilvin pimein. Kovin vähän yhteistä jalankulkijoilla ja pyöräilijöillä on, paitsi se, ettei kumpikaan käytä moottoria liikkumiseensa. Tämä on kuitenkin sivupolku.
Pääasia on se, että epelisepelin puhkomien renkaiden ongelma yritetään ratkaista kaupunkilaista järkeä käyttämällä. Jos se onnistuu Vantaalla maalaisjärjellä, niin on se kumma, että Helsingissä ei.
Vaihtoehtoja on kolme:
1) vaihdetaan sepeli muuksi materiaaliksi
2) harjataan sepeli pois paljaalta asfaltilta pyöräilijöiden käyttämiltä väyläosuuksilta
3) levitellään käsiä ja juodaan kahvia.
Vaihtoehdoista helpoin ja halvin on kolmonen.









Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit