ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 17 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 15 16 17 18 19 27 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 481 - 510 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Joo, ihan hauska reissu jälleen ja hyvää polkuakin löytyi. Tosin myös kura lensi ja pyörää kannettiin ryteikössä eli sinänsä business as usual.

Tässä mun ST- lenkki:

http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1842352

Nyt ei ainakaan kuvissa näy kenenkään omasta mielestään liian ohuet reidet.

Melkein nyt tekis mieli kyllä vannoa, että ennen pakkasia en moiseen kuraleikkiin enää lähde.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Joo, ihan hauska reissu jälleen ja hyvää polkuakin löytyi. Tosin myös kura lensi ja pyörää kannettiin ryteikössä eli sinänsä business as usual.

Tässä mun ST- lenkki:

http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1842352

Melkein nyt tekis mieli kyllä vannoa, että ennen pakkasia en moiseen kuraleikkiin enää lähde.
    En kyllä olis uskonut että lähdette lenkille kun vesi tuli 11.00 aikana oikein kunnolla taivalta, mutta hyvä näin ja kivan lenkin saitte ilmeisesti tehty Nyt näytä että loppuviikoksi on tulossa kylmä ilma ja toivottavasti tämä kura-aika loppu sitten pikkuhiljaa
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Ajoin illalla pieneen lenkkiin tuonne päin http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+ kaikki+tiet+%3F%3F%3F&y=6789781&mode=rasta&x=24935 87〈=FI
    En kyllä mitä polkuja löytynyt(oli aika pimeä) mutta olette huomannut että Junarattaan ja valkeakoskentien välissä mene aika hyvä ajettava soratie mikä vie melkein Metsäkansa ??? asti ( ei tarvi asfaltti niin paljon aja) ???? Hakalalta lähtee kans joku polku sinne Laurilan asti ja toiselle puolelle tietä jatkamassa ????
    Siellä päin pitäis varmasti vielä päivänvalolle käydä ja chekataan vähän paikkoja
    Ei mitä muuta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Ajoin illalla pieneen lenkkiin tuonne päin http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+ kaikki+tiet+%3F%3F%3F&y=6789781&mode=rasta&x=24935 87〈=FI
    En kyllä mitä polkuja löytynyt(oli aika pimeä) mutta olette huomannut että Junarattaan ja valkeakoskentien välissä mene aika hyvä ajettava soratie mikä vie melkein Metsäkansa ??? asti ( ei tarvi asfaltti niin paljon aja) ???? Hakalalta lähtee kans joku polku sinne Laurilan asti ja toiselle puolelle tietä jatkamassa ????
    Siellä päin pitäis varmasti vielä päivänvalolle käydä ja chekataan vähän paikkoja
    Ei mitä muuta
    Katos vaan, pientä tutkimusmatkaa. Onko tuosta sun lenkistä trackiä jossain?

Mites tän päivän tai torstain kanssa? Ainakin ilmat pitäis olla ihan kohtalaiset eli pakkasta luvassa...onko lähtijöitä tiedossa jos otetaan joku 2-3 tunnin reissu vaikka Sotkian suuntaan?

Katos vaan, pientä tutkimusmatkaa. Onko tuosta sun lenkistä trackiä jossain?

Mites tän päivän tai torstain kanssa? Ainakin ilmat pitäis olla ihan kohtalaiset eli pakkasta luvassa...onko lähtijöitä tiedossa jos otetaan joku 2-3 tunnin reissu vaikka Sotkian suuntaan?
    Reitti on ossitain tallenettu pitäis vaan saada tuonne everytrail siivuun...
    Oli vaan semmoinen pieni tuletus-lenkki 25kilsa tunnissa aika kylmä oli eilen illalla jo ...
    2-3 tunnti, oho silloin pitäis olla paristot ladattuna ...
    Kun katson tällä työpaikkalta ikkunasta tekis mielli lähtee vaikka heti, mutta katsotaan ... en tiedä vielä

Oisko pari tuntia Sotkian suuntaan på torsdag?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Oisko pari tuntia Sotkian suuntaan på torsdag?
    Mulle ainakin passaa hyvin. Olisko ideaa mistä lähtö ja mihin aikaan?

Riippuu kauheesti, mutta esim. Lastumäen koulun alaparkkipaikka? Aikaisintaan klo 17, mieluiten jälkeen.

There can be only one.

Riippuu kauheesti, mutta esim. Lastumäen koulun alaparkkipaikka? Aikaisintaan klo 17, mieluiten jälkeen.
    Joo, passaa hyvin..siitä vois sitten vaikka ajaa vanhaa radanpohjaa pitkin sinne Sotkialle päin?

Mulle passaa kans mieluummin vaikka vähän myöhemmin. Olisko 18.00 mitään?

Onko muita lähdössä?

Tässä Xisor on linkki eilisestä iltalenkkistä http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=432592
    Saateko meille ei Toijalaiselle, lähtöpaikasta linkki tehty

Joo, passaa hyvin..siitä vois sitten vaikka ajaa vanhaa radanpohjaa pitkin sinne Sotkialle päin?

Mulle passaa kans mieluummin vaikka vähän myöhemmin. Olisko 18.00 mitään?

Onko muita lähdössä?
    Jaahas torstailenkki 2-3tuntia juu ei meikä pääse ainakaan,sunnuntai lenkkikin oli taas emännälle liian pitkä oli meinaan aika jäätävä tunnelma kun pääsin kotiin lenkki itessään oli ihan hieno . . . muuten sunnuntai menikin ihan päin persettä. viikonlopulla sitten katotaan ajohommia lisää.
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

[QUOTE=Xizor;1291543

Hyvä!Hyvä!
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

Tässä Xisor on linkki eilisestä iltalenkkistä http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=432592
    Saateko meille ei Toijalaiselle, lähtöpaikasta linkki tehty
    Paikkahan olisi siis käsittääkseni tämä:

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...493263&lang=FI

Ja tosiaan about 18.00 olis lähtö ja n. 2 tunnin lenkki tavoitteena.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KH-E Katso viesti
    ...... taas emännälle liian pitkä oli meinaan aika jäätävä tunnelma kun pääsin kotiin lenkki itessään oli ihan hieno . . . muuten sunnuntai menikin ihan päin persettä. viikonlopulla sitten katotaan ajohommia lisää.
    voi sinun vaimosi ....

Paikkahan olisi siis käsittääkseni tämä:

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...493263&lang=FI

Ja tosiaan about 18.00 olis lähtö ja n. 2 tunnin lenkki tavoitteena.
    Valitettavasti en pääse kun vaimo mene laulamaan ( ei karaoke TD ) taida olla teille "kahden keikka" mutta viikonloppuna (sunnuntaina) toivottavasti onnistu parempaa..... Nähdään silloin ja Tank Driveri tietysti myös

Munkin lähtö on vielä vähän vaakalaudalla...

There can be only one.

En sitten ehdi. Ehkä vielä joskus.

There can be only one.

En sitten ehdi. Ehkä vielä joskus.
    Ok, nou problem. Mä käyn yksin vetään sitten jotain kiemuraa.

Peukalo ylös 10000 lukukerta ..... jeehhhhhh

Kolme kuukautta sitten aloitin tämän keskustelun ja silloin en olisi uskonut että tämä onnistuu myös täällä päin ...... Kiitos Kankee, KH-E, Xisor, Hiloran, Tom ja Tank driver kiva on lähtee yhdessä lenkille ja toivottavasti jatkossakin
    Kiva on myös että muitakin kiinnostaa mitä me täällä puuhataan .... ja toivottavasti lisää uusia naamoja löytyy .....
    Atze09 muokkasi tätä : 03.12.2009 at 21.31

Kävitkö jossain xisor?????

Kolme tai neljä kuukautta sitten aloitin tämä keskustelu ja silloin en olisi uskonut että tämä onnistu myös täällä päin ...... Kiitos Kankee, KH-E, Xisor, Hiloran, Tom ja Tank driver kiva on lähtee yhdessä lenkille ja toivottavasti jatkossakin
    Kiva on myös että jolle kuulle kiinnosta mitä me täällä puuhataan .... ja toivottavasti lisää uusia naamoja löytyy .....

Kiitos Atze itsellesi !
    Kiitos myös muille lenkkikavereille.
    Kankee seuraa koko ajan mitä puuhaatte.. samalla koitan päästä eroon jokasyksyisestä ongelma Kai tää on tyyntä myrskyn edellä

Kävitkö jossain xisor?????
    Jees, kävin ihan pienellä vähän reilu tunnin lenkillä Sotkian suunnalla...aika viileä tuo -8 on jo pyöräillä.

Tosi hyvin tuolla näki nyt kun oli liki täysi kuu ja tarkoitus oli polkea vähän pidempään, mutta ei ollut juomareppua mukana ja juomapullo jäätyi jo puolessa matkassa..

Juuuu aika kylmä näytä olevan, mutta kura ei lentää ennä....
    Kuulin meiltä töistä että siellä Kotkanpesän alueella eli Vesilahden puolelle olis hyvä etsiä polkuja ????? Kotkanpesän vieressä on Pohjanpesä ja niiden välissä pitäis varma vielä etsiä ???? Onko kankee sama mieltä mun mielestä sinä puhut joskus Kotkanpesästä
    Onko jo suunnitelma sunnuntaille ???? Täällä näkymin on varma tämän vuoden viimeinen yhteislenkki minun osalta kun katsoin kalenterin Eli vois olla pidempi jos ei o mitä -10 asteet 4 tunti ???

Kuulin meiltä töistä että siellä Kotkanpesän alueella eli Vesilahden puolelle olis hyvä etsiä polkuja ????? Kotkanpesän vieressä on Pohjanpesä ja niiden välissä pitäis varma vielä etsiä ???? Onko kankee sama mieltä mun mielestä sinä puhut joskus Kotkanpesästä
    Onko jo suunnitelma sunnuntaille ???? Täällä näkymin on varma tämän vuoden viimeinen yhteislenkki minun osalta kun katsoin kalenterin Eli vois olla pidempi jos ei o mitä -10 asteet 4 tunti ???
    Jos ei nyt ihan kurakeliä tuli sunnuntaiksi tule niin 4 tunnin lenkki passaa hyvin. Tosiaan kaikki uudet ideat reiteistä on aina tervetulleita.

Jos ei nyt ihan kurakeliä tuli sunnuntaiksi tule niin 4 tunnin lenkki passaa hyvin. Tosiaan kaikki uudet ideat reiteistä on aina tervetulleita.
    mulle sopis lauantai paremmin sunnuntai voi mennä sängynpohjalla maatessa...
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

Tuo kotkanpesä on mulle uusi juttu, en siis usko maininneeni paikkaa.

siellä menee paljon polkuja. Narva punkalaidun tieä mennään särkijärven kohdalle. polkuja (ainakin hiihtolatuja) on kummankin puolen tietä laavujakin tuolla on... on mökki särvijärvellä
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiloran Katso viesti
    mulle sopis lauantai paremmin sunnuntai voi mennä sängynpohjalla maatessa...
    Lauantaina ei onnistu minun osalta, kun pitäis lähtee perheineen uimaan !!!!

No ainaskin pikkupakasta on luvattu joten ei o mitä mahdoton,,,,, sinne kotkanpesä voi olla nyt nopea siirto mahdollinen kun soratiet on jäätynyt :-)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hidasmuttakankee Katso viesti
    Tuo kotkanpesä on mulle uusi juttu, en siis usko maininneeni paikkaa.
    .... tai puhuitko Ketunkolosta ..... en minä muista !!!!! Voi olla myös että puupää ei oikein toimi
    Atze09 muokkasi tätä : 04.12.2009 at 21.16

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiloran Katso viesti
    siellä menee paljon polkuja. Narva punkalaidun tieä mennään särkijärven kohdalle. polkuja (ainakin hiihtolatuja) on kummankin puolen tietä laavujakin tuolla on... on mökki särvijärvellä
    No voiko siellä aja vai onko vaan pyörä talutus tiedossa kun sinne asti lähtee .....
    Atze09 muokkasi tätä : 04.12.2009 at 21.32

Kymysys

Huomenna (tänään) en varma pääse kauheasti tänne Foorumiin höpisemään ja ajattelin heitän nyt vaan mun ajatukset sunnuntaista!!!! lähtö 1030 ja 1100 välille suunta sotkia (Hiloran tietä siellä aika hyvin polut) tai ?????? mihin muuten vois lähde...... ihan sama kun vaan saa kunnon lenkki tehty (Arajärvi???) Mutta odotetaan ja otan myös teidän ehdotukset huomion

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •