Saatanan sak*alaiset, saisivat laittaa jonkun ilmoituksen viivästyksestä edes. Kuitenki istuvat jossain pubissa ja naureskelevat partaansa, kelmit.
Saatanan sak*alaiset, saisivat laittaa jonkun ilmoituksen viivästyksestä edes. Kuitenki istuvat jossain pubissa ja naureskelevat partaansa, kelmit.
-Usot sie jot myö uitiin?
Hah, tää vaan paranee koko ajan.
DPD:n seurannan mukaan paketti on otettu Vantaalla vastaan 23.11. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, joten tänään luuri käteen ja puhelu DPD:lle. Avulias respan tyttö kertoi että Matkahuolto on ottanut pakaasin haltuun 24. päivä, ja lupasi selvittää missä nyt ollaan menossa.
No, lähetys on samaisena 24. päivänä tuupattu jakeluautoon Hämeenlinnan Matkahuollossa, mutta ei sitten koskaan saapunut määränpäähänsä 5 km päässä sijaitsevaan Siwaan
Nykyinen olinpaikka: määrittelemätön. Eli hukassa.
*voimasanoja*
Jos maastopyöräilijä kaatuu metsässä, eikä kukaan ole kuulemassa, lähteekö siitä ääni?
Nyt alko jänskättää miten itsellä tässä käy...
DPD seurantakoodi paljasti, että keulan viimeinen sijainti on ollut 25.11.09 klo 04 aamulla Köpiksessä, mutta sen jälkeen ei ole tullut uusia merkintöjä.
23.11. se oli lähtenyt matkaan, joten aika samassa aikataulussa CRC:n toimitusten kanssa (Parcelforcella toimitettuna).
"When I orbited the Earth, I saw how beautiful our planet is. We must protect and preserve this beauty and not destroy it." - Yuri Gagarin
Hö, joko kuu/tähdet on olleet oikeassa asennossa, tai sitte meitsillä käyny tsägä (kerrankin). 14.11 laitoin tilauksen ja 25.11 oli boksi tulla jysähtäny lähi valtsuun. Paketissa oli kaikki mitä pitikin. Mitään seurantakoodia en saanut, tai sitten en osaa tosta lippulappusesta kattoo.
-Usot sie jot myö uitiin?
Viimeisen kitinän jälkeen saapui vihdoinkin oma keula ja satulatolpan kiristin Sivaan. Sivan tädille plussat huippupalvelusta, koska otti puhelinnumeron ylös ja lupasi soitella kun paketti saapuu. Ja niinhän se myös teki. On vähän ot, mutta olkoon opiksi kaikille On Onesta tavaraa halajaville, että tässä putiikissa nämä toimitukset on vähän niin ja näin.
Vastustan tyranniaa viimeiseen asti
Ei lähde saatana Moskovasta, njet
Jos pieneen pajaan heilahtaa neljä kontillista tavaraa, joihin on lyöty aika paljon ennakkotilauksia sisään, niin ei ole mikään ihme että jokin yksittäinen tilaus saattaa mennä kiireessä pieleen. Itse olen kyllä saanut pajasta aina ässäluokan palvelua - ja jos pyörän kasaus on jäniksen selässä, niin kannattaako pärtsejä lähteä haalimaan ympäri maailmaa?
Malttia ja mukavia kilometrejä uuteen ohjukseen!
Mää komppaan veli simojokea ihan täysillä.
Jos vanvanilla olis joka kylän kattava jälleenmyyjäverkosto niin kama olis ainakin kolme kertaa kalliimpaa kuin mitä se on nyt. Ja silti se olis hintansa arvoista
Ostakaa ajoissa niin ei tarvii hermoilla.![]()
Olen samaa mieltä että hyvää ja suht halpaa tavaraa myyvät.
Mutta ostaa sieltä pitää kyllä silloin kun siellä sattuu tavaraa olemaan, kontteja kun sinne rantautuu aika harvaan tahtiin ja siinä jää nuolemaan näppejään jos yrittää saada kaikki osat samalla kertaa.
Nytkin pitää päivittäin väijyä koska saavat midgejä varastoon ettei vaan mene taas ohi.
Rungon kanssa meinasi juuri käydä vanhanaikaisesti kun lupasivat lähettää postituslistalaisille ilmoituksen koska niitä voi ennakkotilata mutta olivat kuitenkin myyneet niitä jo neljä päivää sivuillaan ennen kuin tuli ilmoitus sähköpostiin. Osa malleista oli jo myyty loppuun sillä aikaa.
Onneksi olivat kuitenkin löytäneet muutaman vanhempaa erää olevan rungon jostain varaston nurkasta joten sainkin omani kuukauden aikaisemmin kuin odotin.
Palvelusta ei ole valittamista, harvemmasta lafkasta kuitenkaan soitellaan omatoimisesti perään jos tilauksen kanssa on jotain hässäkkää.
Mutta se vähän nyppii että verkkokaupan kautta voi ostaa - ja maksaa - tavaraa jota varastossa ei sitten olekaan.
Mutta mitäpä pienistä, pakettikin löytyi naapurikunnan valintatalosta ja joku reipas suhari heitti sen vielä samana iltana oikeaan paikkaan. Paketin sisältökin vastasi odotuksia ja vaivanpalkaksi luvattu hieno vihreä paita oli sopiva![]()
Jos maastopyöräilijä kaatuu metsässä, eikä kukaan ole kuulemassa, lähteekö siitä ääni?
Melkinpä liiankin hyvää palvelua, matkahuollossa olis noudettavissa nyt sitten toinenkin paketti On-Onelta ... ???
Taisivat pojat lähettää rungon kahteen kertaan.
Jos maastopyöräilijä kaatuu metsässä, eikä kukaan ole kuulemassa, lähteekö siitä ääni?
Pinkki 29" Scandaali tilattu jokin aikaa siten, luulin tilanneeni viimeisen mutta tulikin meili että loppu ovat, ja että reilun viikon päästä on containeri tulossa... Saas nähä saanko jouluksi mitään. Korttia oli kuitenkin jo veloitettu...
Onneksi on edellinen runko vielä alla.
Tulihan se raiska ja muutkin kamat viimein. Maali on kulmista hiukan ohut, mutta väri on mainio (kunhan vähättelen) eikä muulla nyt niin väliä olekaan. Hyvä puoli on, ettei tarvi alkaa porailla täyspitkälle vaijerille isompia reikiä. Rotsailut ja ruosteenestot jättänen väliin.
juminy muokkasi tätä : 28.11.2009 at 14.02
Siinäpä se nyt möllöttää![]()
Valaistus (tai sen puute) ei tee oikeutta rungon värille, minusta se on todella hieno. Enää ei harmita yhtään etten saanut punaista runkoa.
On-Onea tuossa on myös satula, satulaputken kiristin, tanko, gripit ja satulaputki.
Jos maastopyöräilijä kaatuu metsässä, eikä kukaan ole kuulemassa, lähteekö siitä ääni?
Onpas komea pyörä. Minkä kokoinen tuo runko on ja minkä mittainen satulaputki? Alkoi huolestuttamaan että riittääkö oma satulaputki.
Mulla on 18 tuuman runko ja Eastonin EA30 35 cm satulaputki, mahtaakohan riittää kun olen 179 pitkä. Stemmi on 65 mm Easton Vice ja tanko Eastonin EA30, penkkinä Brooksin tummanvihreä B67 , SLX kammet ja SLX navat EN321 vanteilla, Michelin Country Rock-kumit, jarruiksi tulee todennäköisesti Shimano SLX. Kasauksella en pidä kiirettä, tekee kun ehtii ja kaikki osat on hankittu (siis jarruja puuttuu). Tarkoitus on ainakin aluksi sinkuloida, näkee sitten, että pitääkö vielä ostaa vaihtajat, kahvat ja pakka.
xx851z muokkasi tätä : 28.11.2009 at 21.57
Runko on 18" ja satulatolppa 350mm. Mulla on pituutta 179cm ja jalan sisämitta on 84cm. Tota tolppaa on putken sisällä vielä muutama sentti ennen minimimerkintää, ja tossa satula on siis korkeimmassa mahdollisessa asennossa. Pölhöilyä varten sitä vois pudottaa vielä muutaman sentin.
Jos maastopyöräilijä kaatuu metsässä, eikä kukaan ole kuulemassa, lähteekö siitä ääni?
kalavaaka.
Paljonko Ragleyt ja Coticit painaa?
Mahtuuko paksut renkaat pyörimään jossain keposassa hardtailin takahaarukassa?
Taitaa siitä reilu kilo puuttua...
Zyankalissa mulla on vissiin 2,3" FA:t. Ja se massaa sen 1,6kg ehkä. En tiedä onko kevyt, mutta ainakin noihin ruosteenkerääjiin verrattuna on. Ei taida kyllä olla paksutkaan.
Toi Huoneistokeskuksen fillari lienee kiinteistönvälittäjän punnitsema.
![]()
juminy muokkasi tätä : 28.11.2009 at 23.14
Ei kande uskoo kaikkee mitä netissä näkee, todellinen SS:n paino lienee siinä 2,85kg (kalavaakalla punnittuna). Ihqu matto siellä rööödsannalla.
JiiPee muokkasi tätä : 28.11.2009 at 23.09
-Usot sie jot myö uitiin?
Bäk in pisnes, täällä kasattiin 20" summer season osin uusista, osin vanhoista pärtseista. 193 on pituutta ja ajoasento tuntuisi ensihätään passelilta. Pitää katsoa vielä mitkä tuon stemmin speksit oli (dementia). 2,3 FA pyörii haarukassa vaivatta. Etuvaihtajaa huutelee vielä.
Dokumentaatio: SS
-Usot sie jot myö uitiin?
Ikuna ei On One teräsrunko voi painaa alle kahta kiloa.
Oma Rock Lobster 853 materiaalista painoi vissiin 2.050 kg ja
sitä on kevyeksi teräsrungoksi kehuttu. Eli hipo mtb-teräsraami
voi vissiin painaa hilkun alle kaksi kiloa.
Mutta onhan noissa On Onessa nyt upeat värit verrattuna vanhaan aikaan. Tulossa heiltä on vaikka mitä runkorintamalla. Muovia eri muodoissa ja jo Brantin aikaan suunnitelmissa ollut täpärirunko on nyt ihan oikeasti tulossa vuonna 2010 ? Hinta on sille luvattu olevan On Onemainen eli
edullinen.
Lobsterissa alkaan kyllä ahistamaan yli 2,25 rengas.
18" slotdropout Inbred painaa 2,2kg.
Riippuu jalkojen pituudesta. Itse olen saman mittainen, mutta jalkoja kun on suhteettoman paljon (sisäsauma 89cm), niin hankin samaan runkoon 400mm tolpan. Varastossa ollut 350mm olisi ollut auttamatta lyhyt. Satulapukea keskiön keskeltä putken päähän on ~455mm (runko siis 18" slot dropout Inbred).
-- Mauri
Kasaus on minullakin nyt loppusuoralla.
Ketjulinjaa olen säätämässä, osaisko joku sanoa kuinka paljon tuollainen 29" Inbredin teräsrunko notkuu poljettaessa eli riittääkö 1,5mm eturattaan ja haarukan väliin?
Itsellä painoa 80kg ja jalat aika heiveröiset joten mitään kauheita voimia ei ole liikkeellä.
On-onen sivuilla lukeepi seuraavaa:
- BB shell is 68mm wide and English Threaded. I don’t know what length BB axle you need, please ask your crank manufacturer - the chainline needs to be 50mm (normal for HT2 cranks).
- Chainline, again, should be 50mm min. Smaller will mean your chainrings hit the chainstays. We did this to optimise tyre clearance with a nod to modern standards. Yes - they do have less chainring clearance than older inbreds. But yes - they have more tyre clearance and better durability too.
Jos maastopyöräilijä kaatuu metsässä, eikä kukaan ole kuulemassa, lähteekö siitä ääni?
Kirjanmerkit