Juu, ei enää asia oikeen tullu esille![]()
Juu, ei enää asia oikeen tullu esille![]()
Oli pakko laittaa DXmyös tuonne kaupat osioon ihan erikseen, sillä sinnehän se varmaan eniten kuuluu. Muutenkin hyvä paikka kyllä vertailla kommenteja ainakin ennen tilaamista itselle tuntemattomasta paikasta.
Suositusmarkkinointi on vaan sen verran tehokasta![]()
Voi Juma! Äsken kävelykadulla tuli vastaan tyyppi, jolla oli tankoon viritettynä ainakin viisi (marketti)ledivalaisinta. Kuka palstalainen tunnustaa? Ainakin hyvin näkyivät, joten ei voi valittaa (mutta ihmetellä voi!).
Aiemmin tänään Hannikaisenkadulla poliisimies pysäytteli valottomia pyöräilijöitä. Mikään ratsia se ei näyttänyt olevan, taisi poliisi olla muilla asioilla ja siinä samalla huomautteli valoista. Hyvä juttu joka tapauksessa, kun vähän puututaan. Varsinkin opiskelijat näyttävät käyttävän todella vähän valoja.![]()
Onpa kevyt - taitaa olla sellainen hiilidioksidirunko?
@KostiOlavi (twitter)
Tänään kävin Halpa-hallissa ja silmiin osui tällainen Nordiclite 10w otsavalaisin hintaan 19,90€.
Lupasivat lampun näyttävän 200lumenia kolmella aaa-paristolla(tulivat mukana). Pikkusen kuitenkin pisti epäilyttämän, mutta pakkohan tätä on testata, koska olin otsalamppua vailla ja hinta oli halpa. Kotona paketti auki, paristot pesään ja takapihalla soikkimaan naapuria ja metikköä. No hyvinhän tällä näkee, itse asiassa tosi hienosti! Näyttää olevan ihan kohtaisen jämäkän tuntuinen peli ainakin tämän hintaiseksi aparaatiksi. Onneks en ostanut sitä satasen pezliä. Tuskin on 5 kertaa parempi, että kannattais maksaa viisinkertainen hinta.
Pakko olla maailman paras valo, pakkauksen symboliikan mukaan näyttäisi olevan kehitelty vuorikiipeilyyn ja merenkäyntiin.
powered by kabanossi
Länsimäki Ski Klub - LäSki
Mitenkä te noita otsalamppuja fillaroidessa käytätte? Ajatte ilman kypärää?
Ja hyi helvetti jos ei 10 watilla saada enempää kuin 200 lumenia.
SSC P7 / CREE MC-E ledit porskuttaa parhaimillaan 10 watin teholla jolloin valoteho on sen kuuluisan 900 lumenin luokkaa...
...eli taas yritetään ihmisille myydä valoa sähkötehon eikä valotehon perusteella.
Ja todellisuudessa 3xAAA paristoa simahtaisi 10 watin teholla alle puolessa tunnissa.
Ei siellä niin paljon sähköä mene.
Kaikki valoista kiinnostuneet varmasti jo näkivät MTBR:n uutta testiä.
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
Tällaistakin olen pyörään katsellut: http://www.shiningbeam.com/servlet/t...LI-Cree/Detail
Tuo "warm white" ledi toimii omien kokemuksien mukaan maastossa paljon paremmin kuin perinteiset "kylmää valoa" antavat ledit. Tosin toiminta-aika täysillä taitaa jäädä sinne tuntiin, mutta saahan sitä lisäpattereita taskuun mukaan.
-Hopelle
Reilun vuoden ikäinen hope 4 kyrtsähti kuunvaihteessa ja lähetin sen tehtaalle ihmeteltäväksi, tänään lamppu kotiutui uudella akulla.
Takuuhan tuosta oli jo umpeutunut, mutta ilman nikotteluja akun vaihtoivat.
Hirveen hyvin tuntuu jokaisen testin lampulla näkevän. Tuntuisi jotenkin liioitellulta ostaa noita valmistajien tehokkaimpia malleja?
Niin no Betty ei mulle riitä, piti tehdä tehokkaampi ja se on vielä jatkokehittelyn alaisenaTuntuisi jotenkin liioitellulta ostaa noita valmistajien tehokkaimpia malleja?Yhtään liikaa tehoa ei vielä ole ollut kertaakaan...
edit_ tosin, se että onko siitä lisätehosta nyt sitten enää mitään hyötyä, on ihan toinen asia. Jossakin menee se raja (2000lm??), minkä jälkeen 50% lisätehostakaan ei ole mitään iloa. Pitää saada 100% että on edes jotain vaikutusta.
Lamppurankinglistalle lisätty
modattu Maglite 4D Triple P7 ledeillä,
Eagle Tac M2C4 sekä
Ultrafire WF-008
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dej...puranking.html
Onko toi dx varteenotettava vaihtoehto, ja tuleeko siinä mukana suomen pistorasioihin sopiva töspeli, vai pitääkö hankkia joku adapteri.
Hinta siinä hiukan askarruttaa kun vastaavat ovat vähintään 3x kalliimpia. Olen kyllä noita jollain nähnyt valo on hyvä mutta entä vuoden tai kahden päästä.
Annas ku isi näyttää?
Lue viimeiset 50 sivua tätä threadia. Itselleen sopivan vastauksen saa muodostettua sieltä löytyvillä tiedoilla.
Ei kannata ostaa mitään. Kahden vuoden päästä saa paremman halvemmalla![]()
![]()
No mistäs sitä kukaan tietää? sanoisin että varmemmin Lupine toimii kahden vuoden päästä.
lue ketjua 50 sivua kuten JackOja totesi
Mielestäni ovat todellakin hintansa väärtejä, kokemusta parista lampusta, joita varten tilasin laturin ja akkuja. Oma Dxteslani ei ole vielä saapunut, joten siitä en voi vielä kommentoida. Töpseli ei käy suoraan mutta voit tilata samasta puljusta vajaan dollarin hintaisen adapterin. Laturiin käy mm. myös kameran latausjohto. Itse käytän mun Panasonic kameran latausjohtoa.
Itse en jaksa murehtia, kestääkö vuoden, kaks vai.. On nää niin edullisia, että tilaa uuden jos särkyy tai vaikka kaks kerralla:-)
Pääset oikeaan valintaan helpoimmin itsetutkiskelulla kuin rationaalisilla kriteereillä. Ei siis kannata lukea tätä ketjua 50 sivua. Riittää, että kysyt itseltäsi yhden kysymyksen: mitä merkki sinulle merkitsee. Jos olet hifisti, tilaat sen kalleimman mahdollisen lampun. Maksat brändistä, vaikka valovoima olisi heikompi. Jos et ole hifisti, suuntaat katseen kaukoitään. Kumpikin vaihtoehto on ihmisestä riippuen oikea, et siis voi hävitä.
Eilen oli kiinni ekan kerran yhdistelmä Nukeproof tangossa ja Fenix L2T v2.0 kypärässä.
Ihan toimiva yhdistelmä. Onnistui jopa suuntaus melkein nappiin kypärävalon kanssa.
Keli oli sumuista ja kosteusprosentti oli varmaan 152% mutta ihan kyvin pystyi ajaa pilkkopimeessä metsässä.
Näillä mennään tämä syksy/talvi.
Halpahallissa myydään Superflashin näköistä takalamppua hintaan 4.90. Nyt tulee varoituksen sana: Lamppu ei ole sama lamppu eri nimellä. Kirkas se on, vaikka onkin aavistuksen verran Superflashiä himmeämpi seinää valotellessa. Lappu on tehty todella heikon oloisesta muovista ja mun piti hakea pikaliimapurkki ensimmäisen patteriasennuksen jälkeen. Eli hinta on kai ihan kohdallaan, jos Superflash on 15 euroa.
Sudenpentukenraali M.I.K.K.O. - Murheellisen Itsekäs ja Kovin Kiivasluonteinen Onnenmyyrä
Omaan DX ihmelamppuuni tuli jo toinen korjaus, ensimmäinen elikkä liittimen murtumisen korjaus maksoi vitosen paikallisessa elektroniikka liikkeessä. Uusi liitin on hieman löysempi ja mielestäni parempi tuohon minun jatkuvaan irroitteluun. Tosin kerran se irtosi rymistellessä.
Nyt sitten tarranauha repesi irti akunsuojasta. Omien ja etenkin avokkeen ärräpäiden jälkeen voin todeta ettei se ole ihan helpoin takaisin ommeltava![]()
Onko ihmiset saaneet Fenixin LD20:sen palamaan vähän pitempään täydellä teholla (~1h)? Meinas lenkillä laittaa tehon hiljemmalle, vaikka lämpöä oli noin kolme astetta. Onko se vain ominaisuus?
Mulla kans LD20 hyyty yllättävänä nopeasti täysillä, nyt oon käyttäny alempia tehoja ja kantanu varapattereita ja -valoa mukana.
Kirjanmerkit