ElectrobikeGarminGiantHepha
Sivu 14 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 24 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

.... kankee on lähtenyt ESPANJAAN nauttimaan moottoripyörin meteli ja lämmöistä...... on tulossa vasta viikon päästä takaisin
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Viialasta lähtö passaa ihan hyvin...käviskö jos otetaan startti 18.15? Oon työreissussa huomennakin ja juna on takaisin Toijalassa 17.30.

Mitäs HMK, oletko vieläkin taudin kurimuksessa?

Ja tosiaan katotaan sitten viikonloppua vaikka perjantaina tarkemmin...olisko silloin muita lähdössä kuin minä ja hiloran?

Sopisko Lauantai. On Saksaan lähtö sunnuntai iltapäivällä?
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiloran Katso viesti
    Lauantai passaa varsin hyvin...onko ajasta ja paikasta ideoita? Forecan mukaan luvassa mukavaa pikkupakkasta, joten pitäiskö lähteä johonkin suuntaan etsimään uusia polkuja?

Lauantai passaa varsin hyvin...onko ajasta ja paikasta ideoita? Forecan mukaan luvassa mukavaa pikkupakkasta, joten pitäiskö lähteä johonkin suuntaan etsimään uusia polkuja?
    Köh köh! ei pysty lupaan vielä lauantaista mitään täytyy seurata flunssan laatua ..kele!
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

Kävittekö tänään lenkille ????? Voi olla että pääsen myös lauantaina, takajarru pitäis vaan saada kuntoon (ilma taida olla ongelmana letkussa).....
    Mutta ilmoittaan vielä mitä on tilanne

Minä haen äitini sunnuntaina lentokentältä noin klo 12.00, jos haluat voin ota suut mukaan ...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Minä haen äitini sunnuntaina lentokentältä noin klo 12.00, jos haluat voin ota suut mukaan ...
    Lähtee vasta neljältä kone. MItkäs jarrut sulla on mulla on Avid:n ilmaus setti?

Lähtee vasta neljältä kone. MItkäs jarrut sulla on mulla on Avid:n ilmaus setti?
    Strocker Trail Jarru, löysin tämä jarru ilmaus Foorumissa ja ajattelin teen sen itse, löysin myös Strockerin ilmaus video .... ei mitä vaikea ... mutta soitan sinulle jos ei onnistu

Strocker Trail Jarru, löysin tämä jarru ilmaus Foorumissa ja ajattelin teen sen itse, löysin myös Strockerin ilmaus video .... ei mitä vaikea ... mutta soitan sinulle jos ei onnistu
    HK-Sportin Hessukin hoitaa ton nopsaan jos on kiire ajamaan. Eikä varmaan maksa mansikoita.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Kävittekö tänään lenkille ????? Voi olla että pääsen myös lauantaina, takajarru pitäis vaan saada kuntoon (ilma taida olla ongelmana letkussa).....
    Mutta ilmoittaan vielä mitä on tilanne
    Mä kävin yksin vetämässä tuollaisen hieman vajaa 30 kilsan sekalaisen nastarenkaiden sisäänajon....ihan tässä Toijalan nurkissa pyörin. Alkaa jo hieman parantua tuo näkyvyys kun on lunta maassa.

http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1793492

Mutta ilmoittele Atze jos pääset lauantaina messiin. Mulle ei tosiaan ole kellon ajalla ja paikalla niin väliä. Kunhan vaan pääsee ajamaan.

http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1793492

Mutta ilmoittele Atze jos pääset lauantaina messiin. Mulle ei tosiaan ole kellon ajalla ja paikalla niin väliä. Kunhan vaan pääsee ajamaan.
    Kiva olis jos lähdetään vasta 12.00 ja 13.00 väliin!!!!
    Laitaan ilalla viestin miten ja onko jarrun ilmaus onnistunut ja pääsenkö vai ei !!!!

Peukalo ylös

1200 voi olla OK! Jos uusia polkuja haluaa etsiä niin Sotkian ja vauhtipuiston väliltä pitäisi löytyä voin laittaa GPSsään muutamia "villejä vinkkejä". Arajärvelle mentäessä on myös vaihtoehtoisia polkuja luontopolulle.Noista en tosin tiedä. Voi tosin tulla melko experimental reissu

1200 voi olla OK! Jos uusia polkuja haluaa etsiä niin Sotkian ja vauhtipuiston väliltä pitäisi löytyä voin laittaa GPSsään muutamia "villejä vinkkejä". Arajärvelle mentäessä on myös vaihtoehtoisia polkuja luontopolulle.Noista en tosin tiedä. Voi tosin tulla melko experimental reissu
    Olisko vaikka sitten 12:00 startti kohti Arajärven suuntaa siitä Viialan päiväkodin kohdalta. Mä voin tulostella retkikartta.fi:stä kamaa niin tehdään kunnon tiedusteluretki....pitääkö ottaa oikein valot messiin jos menee reissu pitkäksi.

Mitäs Atze, ootko tulos messiin?

Jepulis olen tulossa, jarrut on kunnossa, kiitos vielä Hiloran taidan kans osta sama bleeding kit mitä sulle on, kaikki soppi mainiosti....
    Kävisikö puolen tunnin venytys siihen klo 1230 lähtö, sitten ei tarvi enempää vaimon kanssa tapelle , oli muuten vähän v....... päälle kun hän saa tiedon suunnitelmasta
    Valot mukaan ..... oho .... Xisorille on oikein into päälle

Jepulis olen tulossa, jarrut on kunnossa, kiitos vielä Hiloran taidan kans osta sama bleeding kit mitä sulle on, kaikki soppi mainiosti....
    Kävisikö puolen tunnin venytys siihen klo 1230 lähtö, sitten ei tarvi enempää vaimon kanssa tapelle , oli muuten vähän v....... päälle kun hän saa tiedon suunnitelmasta
    Valot mukaan ..... oho .... Xisorille on oikein into päälle
    Kyllä ainakin mulle passaa 12:30. Kun yleensä kerran viikossa pääsee vaan ajaan valoisan aikaan näin talvella niin vähemmästäkin on innoissaan.

Kyllä ainakin mulle passaa 12:30. Kun yleensä kerran viikossa pääsee vaan ajaan valoisan aikaan näin talvella niin vähemmästäkin on innoissaan.
    Jeps, nähdään huomenna. Onko sulle jo jotain tiedossa mihin haluat tutkimusreissun suunata ....?

Jeps, nähdään huomenna. Onko sulle jo jotain tiedossa mihin haluat tutkimusreissun suunata ....?
    Lähetään vaikka siihen Arajärven nurkille tutkiin paikkoja.....tulostelen vaikka retkikartasta parit laput messiin. Katotaan mihin päädytään.

Lamppu syttyi

Tuollaisia polkuja merkkailin aparaattiini. Tiedä sitten onko kaikki ajettavia...

http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=417162

Tässäon toteutunut reitti. Arvatakin saattaa kaikkia polkuja ei löydetty. Kiitokset kuitenkin seurasta jakärsivällisyydestä.
    http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=417382
    hiloran muokkasi tätä : 14.11.2009 at 17.22

Tuollaisia polkuja merkkailin aparaattiini. Tiedä sitten onko kaikki ajettavia...

http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=417162

Tässäon toteutunut reitti. Arvatakin saattaa kaikkia polkuja ei löydetty. Kiitokset kuitenkin seurasta jakärsivällisyydestä.
    http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=417382
    Ihan mukava reissu oli jälleen ja kiitokset hiloranille opastuksesta. Vaikka vähän piti taluttaa pyöriä pöpelikössä niin se kuuluu mun mielestä tän pelin henkeen.

Vastapainoksi oli paikoin jopa tosi maukasta talvista polkua.

Jep kiva oli taas kerran, lunta oli osittain aika mukavasti maassa ja polkeminen välille aika raskas .... Kiitos opastuksesta, en kyllä olisin uskonut että tällä kuitenkin löytyy niin paljon polkuja . Ja hyvä että Hiloran tietä missä ne ovat Harmilista että metsähaku sotketa niin paljon metsä ja polut muuten olis vanha polku ehkä vielä löytynyt..!
    Samoja reissuja vaan lisäääääää

Eilisen katumisen seurauksena, huomasin vasta tänään aamulla kun vasenta polvi oli niin kipeä että just ja just pääsen kävelemään. En tiedä, ulkoisesti en näe mitä mutta kipu on aika lailla. (en ole mitä pehmeämuna)
    Tai voiko se joku rasitusvamma, mitä johtuu väärästä satulaan asennosta???
    Toivottavasti se paranne ilman lääkäri käynti....!

Eilisen katumisen seurauksena, huomasin vasta tänään aamulla kun vasenta polvi oli niin kipeä että just ja just pääsen kävelemään. En tiedä, ulkoisesti en näe mitä mutta kipu on aika lailla. (en ole mitä pehmeämuna)
    Tai voiko se joku rasitusvamma, mitä johtuu väärästä satulaan asennosta???
    Toivottavasti se paranne ilman lääkäri käynti....!
    Se kyllä näytti mun silmissä kohtuu pahalta kun kaaduit sitä kiveä vasten...
    Tosiaan taisinkin kysyä, että sattuiko pahasti...

Tosin olen itse niin polvivaivainen, että jos olisin noin kopauttanut polveni kiveen, niin olis lenkki loppunut samantien.

Toivotaan, että ei ole mitään vakavampaa ja menoo levolla ohi.

Onkos kukaan lähdössä liikenteeseen viikolla? Näyttää kelit sen verran kurjilta, että en itse vielä tiedä huvittaako tuonne lähteä kuraa nielemään.

Torstaina voisi harkita lähtöä jos ei sada ja sunnuntaiksi on näköjään luvassa oikein aurinkoakin.

Tosin tässähän lähti kaikki lumet niin totaalisesti, että tekis mieli laittaa kesäkumit takaisin alle.

Kyllä sää näytä aika huonolta tällä viikolla, töissä on sen verran kiiiiiiiiiirre että valolenkki jää mulle vällin ja aitini on vielä kyläilemässä Mutta viikonloppu kyllä voitais lähtee. Kävin lääkerille, 1-2 viikko voi kestä että polvi on ihan kivuton , mutta joku kevyt lenkki voi onnistua!!!! Mietin kans taas rengasvaihto ......

Peukalo alas

Itellä taitaa tulla Ruotsin reissu . Menee ajelut ensiviikolle.

Atze tuosta ilmaus kitti sulle http://ridefree.fi/forum/viewtopic.php?f=2&t=30927
    hiloran muokkasi tätä : 17.11.2009 at 19.51

Kyllä sää näytä aika huonolta tällä viikolla, töissä on sen verran kiiiiiiiiiirre että valolenkki jää mulle vällin ja aitini on vielä kyläilemässä Mutta viikonloppu kyllä voitais lähtee. Kävin lääkerille, 1-2 viikko voi kestä että polvi on ihan kivuton , mutta joku kevyt lenkki voi onnistua!!!! Mietin kans taas rengasvaihto ......
    Okkei, katsellaan viikonloppuna sitten josko kelit antaa myöten ajamiselle...vois vaikka harkita Lempäälän nurkille menoa?

Pitäis melkein olla kahdet kiekot niin vois vaihdella vaikka päivittäin nastojen ja kesäkumien välillä....täytyy pistää harkintaan ensi vuodeksi moinen.

Itellä taitaa tulla Ruotsin reissu . Menee ajelut ensiviikolle.

Atze tuosta ilmaus kitti sulle http://ridefree.fi/forum/viewtopic.php?f=2&t=30927
    Ja haaa matkamies, hyvä että töitä piiisa ...... No toi tuttipullo systeemi en tiedä, avidin setti on kyllä kätevä ja soppiva strokerille...

Okkei, katsellaan viikonloppuna sitten josko kelit antaa myöten ajamiselle...vois vaikka harkita Lempäälän nurkille menoa?

Pitäis melkein olla kahdet kiekot niin vois vaihdella vaikka päivittäin nastojen ja kesäkumien välillä....täytyy pistää harkintaan ensi vuodeksi moinen.
    Lempäälä kuulosta ihan ok... pitäis vaan katso mihin suunta, hervantaan tai pirkkalaan......
    Toinen setti koko renkaita oli kans jo mielessä, talvi setti ei tarvi silloin olla kauhean expensive

Jos ei jaksa lähtee Lempäälään voitais vaikka katso Arajärven länsipuolelle !!!! Kartassa on ainakin polkuja näkyvin.... esim. Vormujärvi -) Laounnutvouri --) Lepolanvouri ---) Oravajärvenvuori ja ..... sinne suunta

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+ jos+....&y=6791008&x=2471892〈=FI vähän kun zoomaille löytyy polkuja aika paljon !!!!

Jos ei jaksa lähtee Lempäälään voitais vaikka katso Arajärven länsipuolelle !!!! Kartassa on ainakin polkuja näkyvin.... esim. Vormujärvi -) Laounnutvouri --) Lepolanvouri ---) Oravajärvenvuori ja ..... sinne suunta

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+ jos+....&y=6791008&x=2471892〈=FI vähän kun zoomaille löytyy polkuja aika paljon !!!!
    Kyllähän tuokin passaa...tosin tuonne asti kans kestää jo hetken siirtyä.

Toivotaan nyt että edes sunnuntaiksi tulee aurinkoiset kelit kun nyt näyttää niin totaalisen surkealta.

Kyllähän tuokin passaa...tosin tuonne asti kans kestää jo hetken siirtyä.

Toivotaan nyt että edes sunnuntaiksi tulee aurinkoiset kelit kun nyt näyttää niin totaalisen surkealta.
    Viialasta sinne asti menne varma 20-30 min. metsäautotietä pitkin ja sunnuntai sää näytä täällä hetkellä http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/4-6 ihan ok...
    Lämpötilan mukaan vaihdoin kesäkummit jo alle
    Voisin myös yritä siirtää hiloranin everytrail siivusta tämä Lempäälä-Pirkkala reissu gps-iin. Lempäälän asti pitäis vaan aja autolle....

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •