Saatana 900 lumenea my ass. Just ja just pieksee 180 lumenen Fenixin ja senkin vaan hieman runsaammalla hajavalolla. Kyse siis tällisesta yhden li-akun taskulampusta:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19189
Saatana 900 lumenea my ass. Just ja just pieksee 180 lumenen Fenixin ja senkin vaan hieman runsaammalla hajavalolla. Kyse siis tällisesta yhden li-akun taskulampusta:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19189
Joo, ihan perus Gillette Mach3:n teriä ja halvalla![]()
Still rides with 26er
The item is being processed for departure from Hong Kong as of 10-Nov-2009.
Tää on nyt vissiin se, josta oli puhetta Sisussa? Tartteekse nyt oikeesti tilata, että pääsee käyttämään kolvia (ei sillä näkyisyydellä niin väliä...)![]()
Festina lente
@katila
Nyt pääsit oikean ja ainowan totuuwen juurelle. Täältä löydät valon
@JJ
Suojatuissa akuissa saattaa ulostuleva jännite olla liian pieni, pahimmassa tapauksessa virta on rajoitettu reiluun ampeeriin.
onko kukaan vielä tilannut kaidomain.comista kyseistä lamppua?
http://www.kaidomain.com/ProductDeta...ProductId=8681
(kokemuksia ko. kaupasta?)
Pyöräily on ikääntyvien miesten laji
Mulla on MTE versio tosta...tai siis MTE fikkari SSC P7 ledillä. Tuli tilattua noita kaksi, joista toisesta puuttui himmeä asento kytkimestä. Ois sen saanut lähetellä takuukäsittelyyn, mutta kun uusi kytkin kustansi 3,50 dollaria ilman turhia himmeäasetuksia, niin hommasin sellaisen. Valoa irtoaa ns. ihan homona ja pieksää kalliit 200 lumenin fillarivalot ihan 6-0. 700 lumeniahan noissa on veikkailtu todelliseksi valotehoksi.
Halpoja ovat ja halpa ei aina ole kovin huippua.
6.7 WTF/kg
se mun paska imee vaan 1,5 A.
Onko nuo Hong Kongin postin seurannan mukaan minne sattuu menossa olevat DX:n lähetykset tulleet jollekin kuitenkin perille ongelmitta vai onko paketit oikeasti lähteneet ensin väärään maahan? Ts. onko kyseessä tracking-ongelma vai todellinen määränpäävirhe?
Minulla ensimmäisen paketin määränpää oli Finland ja tuli perille ongelmitta. Toisen matkalla olevan paketin määränpääksi on merkitty Canada HK:n postin seurannassa.
MC Kramppi
pertti.com/mtb/reitit/ (MTB-reittejä Hollolassa)
Saattaa tuo Finskin lakko laittaa mutkia matkaan...
http://www.hs.fi/politiikka/artikkel.../1135250795810
En henkilökohtaisesti jaksa uskoa Finnairin lakkoilun vaikuttavan käytännössä mitenkään hongkongista tulevaan postiliikenteeseen. Eiköhän sieltä sitä tavaraa tule myös ihan muillakin koneilla ilman sen suurempaa merkitystä mikä nimi koneen kyljessä lukee. Tavaraliikenne elää onneksi tässä tapauksessa ihan omaa elämäänsä riippumatta suomen lentäjäpojista. Itse olen tyytyväinen finnairin lakosta, sillä palvelutaso yms. on mielestäni perseestä jos vertaan ulkomaisiin kilpailijoihin.
Ensimmäisen tilauksen status muuttunut 5 arkipäivän jälkeen muotoon Pakataan.
Loortti muokkasi tätä : 17.11.2009 at 12.29
Mulla ei ole, koskaan ollut ongelmia kohdemaan kanssa ja sen takia kehottaisinkin kaikkia joilla on ongelmia sen kanssa, niin olemaan yhteydessä DX:n suuntaan ja tiedustella tilausten määränpäästä.
Omat kokemukset noin muuten DX ovat positiiviset. Kaikki tilaukset tulleet perille ja tuotteet ovat kestäneet hyvin. Ainoastaan yksi laturi on sanonut itsensä irti.
Still rides with 26er
Oman TaikaHohtoni 30.10. tilasin ja nyt 17.11. ilmoittivat lähetetyksi. Varmuuden vuoksi tilasin kaksi kappaletta, toisen varaosiksijotenkin tulee mieleen wanha sanonta siitä miten köyhällä ei ole varaa... mihinkä se nyt olikaan... ai niin, halpaan
Kokemusta on MTE P7 fikkareista, mitkä on kyllä olleet tosi hyviä, joskin vähän oikukkaita. Odotan pitkälti samaa myös tältä Teslakopiolta. On se vaan niin halpa että ei jaksa omaa ryhtyä tyhjästä rakentelemaan. Valmiista rauniosta onkin jo paljon kivempi sit rakennella
Nyt tulikin OT mieleen että vois kattoa Star Wreckin uudelleen, vieläkin naurattaa monta vuotta sitten nähdyt turvamiehet tjsp nimeltään Lihamuuri ja Ihmisraunio.
EDIT: oho, mun tänään postitettu DXTesla on seurannan mukaan viikko sitten lähetetty Brasiliaan? Fascinating...
kykloman muokkasi tätä : 17.11.2009 at 14.19
"pohjolassa kansa on sen kaamoksensa vanki"
Pari magiciä pistin minäkin tilaukseen...Kaverin lamppua kokeilin, ja tehokkaaksi havaitsin.
Tuolla hinnalla en nyt mitään herppaa ota vaikka jotain kolvausta vähän joutuiskin tekemään. Tuskin noita tarvikkeita tuollaiseen lamppuun noin halvalla kotimaasta saa. (tai olen siitä varma)
Kukaan joka vihaa pyöräilijöitä ei voi olla läpeensä paha!
Tilasin 11.10 pääversion ja tänään näytti saapuneen Tallinnaan.
Yleensä parin päivän sisällä posti on paketin sitten hoitanut tänne "peräkylälle".
Tilasin 4.11 toisen samanlaisen + sen europlugin. Plugi oli lähtenyt tänään matkaan ihan seurantakoodin kanssa - olis toi ehtinyt tulla lampun kanssa samassa paketissa!
Tuntuu ihmeelliseltä, että kannattaa postittaa ilmaiseksi maailman ääriin 0,87 taalan arvoista nippeliä!!?
Hjuu, kiinalaisten uusi sumeaan logiikkaan perustuva Hit´n´miss logistiikkapalvelu.
Toinenkin DX-tesla on perillä. Kiinnitin molemmat lamput tankoon ja tein koeajolenkin. Uudemman valo oli lievästi halogeenimäisen kellertävää. Vanhemman valo sen sijaan on valkoisempaa ja ompi mielestäni parempi. Onko muilla samanlaisia kokemuksia näistä uusimmista toimituksista?
Noi tulee eri spektreillä ihan satunnaisesti. Minkäs sille voi. Mutta se keltaisempi saattaa toimia metsässä kuitenkin paremmin.
Taitaa mennä koodit vääriin tilauksiin. Eli saa jonkun toisen tilauksen mukaisen koodin. Kannattaa katsoa oman tilauksen statusta ja sillä koodilla tarkistaa kohdemaassa tilauksen status.
Oma tilaus (ilmoitettu koodi) oli jenkeissä toimitettu perille päivää aiemmin kuin sain tiedon lähetyksestä ja koodin sille.
Viikonloppuna laitoin samantien kyselyä, mutta ei ole vielä tullut vastausta.
No, tuota taikalamppua voi vähän modata lisävalon toivossa jos ei riitä. Driverin vaihdolla varmaan saisi vähän lisää pöhää, senhän voi jättää vaikka ulkopuolelle koko valopäästä jos ei sisään mahdu?
Kirjanmerkit