Pari lamppua tullut tilattua ja olen ollut tyytyväinen DX:n toimintaan. Onko kenelläkään kokemuksia tästä, tuleeko suoraan ovelle vai jääkö tulliin?
Pari lamppua tullut tilattua ja olen ollut tyytyväinen DX:n toimintaan. Onko kenelläkään kokemuksia tästä, tuleeko suoraan ovelle vai jääkö tulliin?
Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.
Tämä threadi on tarkoitettu valoille, mutta vastaan silti. Useimmiten menee tullin ohi ja toimitetaan suoraan ovelle noin kuukauden kuluessa tilauksesta. 300KT on ihan kiva aloittelijalle, mutta nuo ovat sen verran hankalia modattavia, joten suosittelen ostamaan kerralla vähintään megatonnin paukun.
Jottei täysin oftopiciksi menisi, niin viimeyönä 11.10 tilatun dxteslan status muuttui shippediksi.
Mä tilasin 10.10. ja eilen tuli ilmoitus että tuotetta ei ole saatavilla. Mitä ******?!! Mitenköhän tuolla menee noi tilausten käsittelyt....
Aleksi / icycle.tumblr.com
menee aika vaihtelevasti. Viime syksynä jouduin pari kertaa reklamoimaankin, se oli mielenkiintoista. Ensimmäisellä kerralla asiakaspalvelija oli joku nuori mies jonka kanssa kaikki sujui oikein jouhevasti. Toisella kerralla taas joku nuori leidi, joka tuskin pystyisi läpäisemään Turingin koetta
DX: Would you like a refund or shall I put this on store credit?
Minä: Please refund my visa, I do not want store credit.
DX: Your question has been solved and the claim put on store credit. Thank you, have a nice day!
Minä: WTF??!?
Sain eilen oman headband-version DX:n tesla-kopiosta. Tuo päänauha on käyttökelpoinen ainakin Bell Sweep R -kypärän kanssa: valon ja myös akun sai viritettyä tukevasti kypärään, ja koko systeemi on kuitenkin niin kevyt ettei akun tuoma lisämassa haittaa. Viritys sopii niin tanko- kuin kypärävaloksi sekä myös suunnistusvaloksi. Valotehoa tuosta lampusta tulee silmämääräisesti arvioituna hieman enemmän kuin DX:n MTE 2-mode P7 -taskulampusta. Ensivaikutelma on erittäin hyvä.![]()
Onkohan mainittu jo täällä:
http://www.lux-rc.com/view.php?p=content/showcase
Siinä olis kevyt valo tankoon tai kypärään.
Eli jos ymmärsin oikein niin esim. nämä AW-akut & UF-pikalaturi (http://www.fenixlight.fi/ultrafire139.htm) voisi harkita tilata PD30:iin ennemmin kuin Nano-laturia (http://www.fenixlight.fi/rcr123a_charger.htm)?
Pistin tilaten tuollaisen ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149 ) Tesla 4 kopion. Alkoi harmittaa että millainenkohan tuo Kentro olisi ollut ( http://www.litemania.org/product.php?id_product=21 ). Hintaa tosin olisi ollut jo reilummin. Onko ihmiset olleet tyytyväisiä tuohon DX:n vekottimeen (en jaksa luekea topikkia alusta)
- Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -
Laittakaa tietoa kun paketit saapuu / status muuttuu, että tietää tuleeko valoa vai ei.
10.10 tehty tilaus oli päivitetty 30.10 pakatuksi ja lähetetyksi, sekä lamppu että adapteri.
Tänään posti toi lapun kirjatusta kirjeestä ?, eikä tosiaan ollut muuta.
Pelkästään adapteri ja mukana pikkulappu että toisinaan joudutaan lähettämään osissa. Miksi sitten oli lamppukin kirjattu pakatuksi ja lähettyksi ?
Onko samankaltaisia tilanteita ollut ? Kannattaako vain odottaa että loput tulee, vai laittaa heti kyselyä puuttuvista tavaroista ?
Kuvat otin kirjeestä ja sisällöstä, että voi osoittaa valon olleen mahdotontakin olevan mukana. Ei sellaiseen A5 kokoiseen kirjekuoreen mahtuisi...
Älä harmittele sillä lamppu on hyvä. Ensimmäisen (tankomalli) tilasin syyskuun alussa ja silloin lamppu saapui hiukan alle kahdessa viikossa. Toisen (pantamalli) tilasin 4.10 ja tänään näin lähetyksen seurannasta, että lamppu on saapunut Helsinkiin - toivottavasti on pikaisesti täällä Jykylässä.
Tässä mun tilaukset DX:stä:
Paketti 1 (Magicshine), tilattu 6.10, DX pisti postiin 20.10, 2.11 lähti Hong Kongin postista
Paketti 2 (Pari pientä tuotetta), tilattu 8.10, DX pisti postiin 23.10, 6.11 lähtee Hong Kongin postista
Paketti 3 (Magicshine otsalamppu), tilattu 8.10, odottaa vieläkin, sähköpostilla pahoittelivat tilannetta
Yhtään tuotetta ei ole vielä näkynyt. Kaikkia tuotteita piti olla varastossa.
Sama homma. Adapteri tuli, mutta ei muuta.Llaittelin kyselyä milloin tankomalli tulee. Vastausta ei ainkaan ole vielä tullut... Täytys kysyä suostusko ne vaihtaan sen tuohon pantamalliin, kun sitä olis näköjään tulossa 7.11. Mutta sivujen mukaan tuota tankomalliakin pitäisi olla hyllyssä.
En tiedä jotenkin tuntuu aika huuhaalta heidän varastokirjanpito...
Taitaa olla pimeät ohi kun lamppu tulee. Mutta onhan se ens talvelle valmiina....
"Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-
23.10 tilaus sisään ja tänään tuli postiin tämä tuote http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29435
Syyskuussa tilasin tuon tankolampun ja 3 viikkoa niin oli postissa.
Mulle tuli siis tällainen vastaus koskien meitsin tankolamppua:
"Dear Aleksi,
Apologize for not updating our website in time due to the unstable market supply.
We are sorry to tell you that sku25149 is unavailable at the moment. Would you like to wait or to cancel it? Please advise.
Thank you for your patience.
Best regards,
Maggie "
Tää tuli toissapäivänä. Unstable market supply.... Lähetin vastauksen, jossa kyselin että milloinkohan se sitten saapuisi jos oottelisin. Sittemmin ei ole kuulunut mitään....
niin, mun tilauksen status seurannassa 27.10. pakatuksi, mutta ei lähetetyksi... Mitään ei kuitenkaan lähtenyt eteenpäin. Oikeastaan tää ei oo mun miestä niinkään outoa. Outoa on se että jengi tilaili pitkin lokakuuta samaa tuotetta ja käsittääkseni aika moni on saanut jo omansa. Se on outoa se.
Aleksi / icycle.tumblr.com
Jahaps. Delotecille soittelin tuosta bikemountista ja sain vinkiksi virittää o-renkaan bikemountin kiinnikkeiden väliin - toimii! Tukevoitui pidike kuin taikaiskusta, tuotekehitystä näköjänsä vehjes vielä kaipaa, mutta nyt toimii tuolta osin hyvin.
Dealextremen tilausten jännittäjille kontrastina esimerkki Delotecin toiminnasta: Lampun toimitus viivästyi 2:lla päivällä sovitusta - kaveri soitti firmasta ja pahoitteli asiaa ja totesi pistävänsä postiin hyvitykseksi Fenixin pikkufikkarin eli E01:n. Pieni juttu, mutta tyytyväisen asiakkaan saivat. Muutoinkin, jätkät vastaa tuosta firmasta viivytyksettä - homma toimii kaikin puolin erinomaisesti. Niin joo, sanoinko jo, että tuo TK30:nen on helevatan hieno lamppu?
Aja tunti - rassaa kaksi.
Tommonen TK30 ja PD10 ois ihan kivat, en tosin ajatellut niitä pyöräilykäyttöön. LD20:ssa on alkanu paristot hiipua tiuhaan, pitänee alkaa kantaa mukana varapattereita ja -valoa kunnes Magicshine saapuu.
Itselläni ei kyllä ole aivan noin positiivinen kuva tuosta Delotecin toiminnasta. Tilauksen toimitus viivästyi kahteen kertaan (yht n. 2vko) ja kummalakaan kerralla minulle ei soitettu saatika sitten annettu mitään hyvitystä asiasta. Ekalla kerralla soitin itse sinne, (3 päivää tilauksesta) että miten on tuon toimituksen laita ja olisiko mahdollista saada s-postiin postin seuranta koodia ja sielä sanottiin, että tuote (HP 10) lähtee huomenna postilla tulemaan ja seuranta koodi myös lähetettäisiin minulle.
No 2 työpäivän kuluttua (viikonloppu välissä) soitosta tulee sähköposti jossa vain ilmoitetaan että tuoteeni päästään toimittamaan vasta viikon päästä. -> lähetän s-postilla vastauksen, jossa kerron tuosta, että minulle on annettu virheellistä tietoa ja olen jonkin verran pettynyt siihen ettei minulle oltu siitä aiemmin ilmoitettu ja takaisin sain vain pahoittelut. Eli loppujen lopuksi toimituksessa kesti 2,5vko, vaikka tuotteen piti olla heti varastossa tilausta tehdessä!
Niin ja sitä postin seuranta koodiakaan ei minulle koskaan lähetetty vaan sekin piti lopulta itse erikseen soittamalla Delotecille hankkia! (päivä sen jälkeen kun lamppu oli minulle lähetetty)
Mutta lampussa itsessään ei ole kyllä mitään valittamista![]()
Mullakin on vähän ristiriitaisia kokemuksia Delotecista kun tilasin sunnuntai-iltana ja torstaina meni vasta postiin (maanantaina itellä), kuulemma tilisiirto tuli perille vasta keskiviikkona. Kumma juttu kun aina muulloin tilatessani tavaraa tilisiirrolla on rahat tulleet perille viimeistään seuraavana päivänä
PD 30 tuli eilen ja ensimmäinen lenkki myös tuli eilen ajettua tuo keulassa, lamppu on ihan ok.
Tasan ei käy onnenlahjat! Se pahamaineinen lamppu Hong Kongista tuli kahdessa viikossa, mikä ylitti hurjimmatkin unelmani!
Mikäs valmis kaapeli euroopan markkinoilta kävisi tuohon DX:n lupine-kopioon pidennyskaapeliksi? Entä mikäs olisi sopiva ja halpa kypäräkiinnike (CRC:ssä on esimerkiksi Light and Motion Seca/Stellla/Vega Helmet Mount, mutta halvempia kaipaan ) ?
Itselleni oli viime yönä tullut sähköpostiviesti, jonka mukaan tilaukseni (dx-tesla ja adapteri) on lähetetty. Tilauspäivä oli 22.10. Olen vähän pessimistinen ja luulen, että sieltä tulee pelkkä adapteri, vaikka lamppukin on listassa merkitty lähetetyksi. Katsotaan nyt, mitä tapahtuu.
Onpa kevyt - taitaa olla sellainen hiilidioksidirunko?
@KostiOlavi (twitter)
http://fillarifoorumi.fi/forum/showp...postcount=3867
Liittimet on tiukat, mutta sopii.
Holokki auki ku H. Moilane.
Mullahan kävin kans siten, että molemmat merkittiin lähetetyiksi, mutta seuraavana päivänä lampun status oli taas muuttunut siihen pending -tilaan. Adapteri odottaisi noutoa postista tällä hetkellä, mutta en ole vielä hakenut, kun en oikein keksi sille käyttöä ilman lamppua
Kirjanmerkit