Tajusin tähän kirjoittamani viestin typeryyden.
Tajusin tähän kirjoittamani viestin typeryyden.
Sakari Kyrö muokkasi tätä : 19.10.2009 at 02.08
Äijä joogasin...
ehkä ajoin,ehkä en....
Pahat sedät 50/60
Kieltäydyin tarjotusta oluesta.
Ville Ilves
Kärsin krapulasta,,, toista päivä.![]()
Talvi on tulossa. Palautin työpaikan lämpötolpan avaimet. Vai olikos tuo neitiä sittenkin?
^äijämäistä touhua sanoisin![]()
^^neidit olisivat kytkeneet tolppaan fillarin satulanlämmittimen.
Lupauduin tekemään tällä viikolla ma-to 13 tunnin työpäivät. Senverran piti olla neiti että perjantaina vain normi 8 h.
Catch The Rainbow
Murisin hyökkäystä yrittävälle koiralle takaisin.
^Noh, mitäs sitten tapahtui kun murisit? Tappelitteko?
Ei tapeltu. Se pelästyi, näin luulen![]()
Työkaverit (3 miestä) laittoi ruokaa ja mä makasin vaan sohvalla![]()
- pyörä kulkee, kun sitä polkee -
Tulin Jorman kanssa töistä kotiin.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Kilpailutin sähkösopimuksen.
t. Tupe
Testasin tavallisen kengän kestävyyttä kirvestä vastaan. Kokeilin neljään eri kenkään. Kirves voitti joka kerta 1000 - 0. Terä uppoaa kenkään paremmin kuin kuuma naula sulaan voihin.
Mutta mukavaa oli! Lopuksi hakkasin metrin pölkyn hammastikuiksi.
Vaihdoin auton alustaan tukivarsia hallin lattialla. Auto oli pelkkien hallitunkkien varassa. Join luonnollisesti remontin aikana kaljaa apumekaanikon kanssa. Särjettiin lisäksi yks hallinomistajan työkalu tietoisesti. Omakin vastaava oli mukana, mutta kun arvas, että tänään ostettu pulttikone hakkaa sen hajalle, niin ei kai sitä nyt omia käytetä.
Freude am Fahren.
Kiroillu kuin merimies kuumeen noustessa.
Puserra,puserra...
Kävin kaljalla keskellä viikkoa
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Juon rommia suoraan pullon suusta... ihan huvin vuoksi, onhan nyt torstai ja kaikkee.
"When I orbited the Earth, I saw how beautiful our planet is. We must protect and preserve this beauty and not destroy it." - Yuri Gagarin
Raavin tulitikkuja ja kiroilin kuin tukkijätkä...
Pakko oli autolla lähteä ja oven lukot umpijäässä prkl. Vanha kikka onneksi toimi - lämmitetään avain tulikuumaksi ja tuikataan lukkoon ja vot´ ovi aukiVaikkei tupakkia poltakaan, niin on hyvä pitää tikut veskassa.
Täysillä keskelle
Ei tänään mutta eilen... 16km juoksu, 30km pyöräily ja 2km uinti. Setin jälkeen oli aika äijämäinen voittajafiilis.![]()
Ööööööö.......................En mitään. Olen siis nyhvö
?
"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Olin työporukan kanssa erään tavarantoimittajan tarjoamassa sauna-/keilaillassa selvinpäin. Muut lähti Helsingin yöhön ja minä tulin kotiin. Selärankaa selkärankaa....
"Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-
Suunnitellut työurani tulevaisuuden tuhoamista.
Ajoin sepeliä.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Kirjanmerkit