Eipä taida jatkojohtoa olla myynnissä eli itse joutuu virittelemään. Mun mielestä tuo ei pidempää piuhaa tarvitse, mutta kukin tyylillään![]()
Eipä taida jatkojohtoa olla myynnissä eli itse joutuu virittelemään. Mun mielestä tuo ei pidempää piuhaa tarvitse, mutta kukin tyylillään![]()
Still rides with 26er
vaasan elektroniikkakeskus myy tuollaista: http://www.vekoy.com/product_info.ph...oducts_id=6522
Pikkuisen pitkänlainen, mutta kun on kolvi lähes keskellä kämmentä, täytyy tyytyä siihen mitä valmiina saa.
Nyt on tosin kaapissa sellainen luminousDIY:n 4x18650 akkukotelo odottelemassa kolvaamista, eli täytynee jossain käänteessä ryhtyä toimeen.
powered by kabanossi
Länsimäki Ski Klub - LäSki
Tuli juoteltuksi tuommoinen johto itse. Bebek:stä (Kuopiossa) hommasin osat. Pientä kosketushäiriötä yrittää olla liittimissä ja aavistuksen omaista lämpenemistä kanssa. Taitaa siis olla laadultaan mitälie ja ylimenovastus aika komia. No akuksi juotin samalla DX:n kennoista 2x4 paketin 18650. Eipä siis jaksa stressata pienet sähköhävikit, mutta hyväksi tuotakaan ei voi kehua. Nyt käy noi akut ristiin myös DIY-valon kanssa joka imaisee vielä enemmän sähköä, toivotaan ettei kuitenkaan tee ongelmaa tuo vastustelu.
Pelkkä turisti täällä harrastajien seassa
18.10. laitoin oman DX lampun tilaukseen ja supplieriä vielä odotellaan eli mitään ei ole tapahtunut... Saas nähdä, että minkä talven lumille sen kanssa päästään ajelemaan.![]()
Mitä pahemmalta tuntuu, sitä parempaa se tekee.
Minullekin saapui eilen illalla 2.10. tilamaamani DX-lamppu hienosti muovikuplapussiin pakattuna ja tiukasti teipattuna. Pussissa ei vaan pettymyksekseni ollut samalla kertaa tilaamaani töpselisovitetta. Olen lukenut tästä ketjusta, että lähetys voi tulla osissa, mutta en ainakaan DX:n sivuilta löytyvästä kuitista mitään viitteitä osissa lähettämisestä löydä. Myöskään lamppupaketissa ei ollut mitään saatetta. Tuleekohan tuo ollenkaan, vai pitääköhän lähteä etsimään kaupoista korvaavaa tuotetta. Rahallisestihan menetys ei ole kovi iso, mutta vaikeuttaa lampun käyttöä huomattavasti. Uuttakaan sovitetta on turha tilata, jos toimituksessa menee taas reilut kolme viikkoa. Olisiko kellään vinkkejä, mistä kaupoista adapteria voisi Oulun keskustan tuntumassa yrittää etsiä?
Jeps.. sain perjantaina tuon DX taikaloiste valon ja siitäkin puuttui tuo pistokeadapteri. Paketissa oli lapppu että tulee myöhemmin
Tulipa eilen tehtyä pitempi testilenkki fenixin pd 30 r2 valoilla, joita on kaksi ohjaustangossa. Valot toimi hyvin ja niillä näkee hyvin vesi/räntäsateessa kun on 2*120lumenia.
Kyllä se adapteri tulee. Minulle se tuli aiemmin, kuin lamppu. Pienihän se kirje oli, joten voihan isossa maailmassa hukkuakin.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
ELFA on Heinäpäässä siinä Heinäkengän vieressä.
Freude am Fahren.
Jep, kiitoksia neuvoista. Katson vielä tämän päivän postin ja käyn sitten tuolla Elfassa kyselemässä. Jos ei onnistu, niin auto alle ja kohti Kaakkurin verkkokauppaa tai Kempeleen Biltemaa, Motonetkin taitaaa olla tuolla kaupungin eteläpuolella... Eiköhän tuo jostakin löydy. Pakko saada lamppu käyttöön mahdollisimman pian!
Se ei oo sitte ku puoli viiteen tai viiteen auki.
Freude am Fahren.
Mun otsavaloversio saapui tänään, ja tällä kertaa valo on vihertävää. Tehoa saman verran kun tässä ja valokuvio identtinen. Vaihdoin saman tien heijastimen tilalle linssin.
Amppeerit mittaan joskus myöhemmin, mutta tuo Aurora ottaa 2,4A joten samoissa lukemissa varmaan liikutaan.
Ja lämpötahnaa oli tarpeeksi joka paikassa.
Ja piuha on lyhyt vieläkin.
Att inte cykla är att gå för långt
Nojuu, tuli tänään munkin DX-paketti... Kaikkee 2taalan gadgettiin oli tullu klikkailtuu.
Oon vähän aatellu, että eteen ja taake päin meikäläinen näkyy jo melko hyvin, mutta sivulle päin ei.
Tässä pari video-klippii asian ratkaisemiseksi.
Aika rouheeta joulukuusta pukkaa. Kehtaako tänä iltana mennä ulos testaan. Pitää oottaa ainakin ihan pimeetä:
Tässä sitte enemmän tunnetta mukana. Älä ota henkilökohtaisesti:
Taitaa olla noi siniset vilkkuvat varattu jo toisen organisaation käyttöön Suomessa.
Vihdoinkin sain riistovaloni
Oli aika kätevästi pakattu tosiaan siihen kuplamuovipussiin paketti ja adapteri irrallaan pussissa. Jossainvaiheessa oli pussin kulmaan tullut reikä, mutta onneksi adapteri oli pysynyt kyydissä.
milloinkohan mun riistovalo saapuu.... tilasin 10.10. kauanko on jengillä keskimäärin kestänyt? ettei talvi menis ohi...![]()
Aleksi / icycle.tumblr.com
Löysin Elfasta haluamani. Oli tosin sellaista kauluksellista mallia, jolle piti näyttää vähän dremeliä, jotta laturi mahtui siihen. Mutta nyt on akku latautumassa, ja kohta pääsee lenkille testaamaan...
Jep, kolmisen viikko minulla meni ensimmäisen kanssa.
Still rides with 26er
Ikävä kyllä oma tilaukseni ei ollut niitä ensimmäisiä, jotka olisi päästy tuosta viime viikon erästä toimittamaanSinällään outoa, sillä kun viime torstaina fenixille soitin, siellä sanottiin, että tuote parhaillaan pakattavana ja se olisi perillä maanantaina (22.10.)... No maanantaina tuli fenixiltä vain s-posti jossa kerrottiin tuotteen olevan loppu ja se päästään lähettämään seuraavasta erästä joka saapuu tämän viikon perjantaina... (kannattaisiko fenixille laittaa s-postia tuosta, ehkö pienten alennusten toivossa? sillä minullehan on suoraan sanottuna valehdeltu puhelimessa
)
Että josko viikon päästä alkaisi pikkuhiljaa olemaan valo hyppysissä...
Alkaa vaa pännimään tällänen odottelu kun kelit vain pimenevät ja tällä hetkellä käytössa vain joku markettilamppu jolla minut kyllä nähdään, mutta eteensä sillä ei kyllä näe...
E: pahoittelut mahdollisista kirjoitusvirheistä joita tälleen väsyneenä pääsee syntymään![]()
Nagz muokkasi tätä : 27.10.2009 at 22.22 Syy: ...
[OT]
Hah!Laitoin silloin 18.10 viestiä ja tiedustelin juttuja, kun tilauksen status näin pyysi. Aamulla(04:10) oli tullut vastaus, jossain aluksi pahoittelivat vastauksen kestoa, sit oli tietoa minkä jo tiesin ja lopuksi Suki toivotti hyvät päivän jatkot
[/OT]
Nappulakenka muokkasi tätä : 28.10.2009 at 08.33 Syy: OT-palikat paikoilleen
Still rides with 26er
Mitenkäs on kun mulla on Sigman 6V 20W lamppu kiinni pyörässä ja siinä biltemasta ostetulla lyijyakulla 6v/4,5ah riittää valoteho tunniksi. Ongelma on siinä, että työmatka fillarilla kestää tunnin ja vartin.
Elikkä meneekös se sitten noin... lyijyakulla ei pidempää valotehoa riitä vai onko akku väsähtänyt?
Nipack 6V 4AH ---> miten kauan tollasella akulla valotehoa riittää?
Mitä muita vaihtoehtoja?
Markettilampulla ei vaa näe, joten parempaa pitää saada.Onko kellään tästä valosta omakohtaisia kokemuksia:
http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=30210
xtrainer80 muokkasi tätä : 28.10.2009 at 10.23
Tuolla kyllä jo varmasti näkee, mutta jos käyttö on kevyenliikenteenvylillä, niin tuo yli 900 lumea on mielestäni liikaa. En nopealla vilkaisulla huomannut miten valon säätö tapahtuu tuossa. Itse kyllä varmasti näkee, mutta muut voivat sokaistua lähietäisyydeltä. Oletko muuten katsonut tuolta CRC:n puolelta? Siellä oli joku samantyyppinen valo.
Still rides with 26er
Kirjanmerkit