GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 125 / 445 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 75 115 123 124 125 126 127 135 175 225 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.721 - 3.750 / 13345

Aihe: Syksy tulee, valoa!

Eipä taida jatkojohtoa olla myynnissä eli itse joutuu virittelemään. Mun mielestä tuo ei pidempää piuhaa tarvitse, mutta kukin tyylillään
    Still rides with 26er

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    Eipä taida jatkojohtoa olla myynnissä eli itse joutuu virittelemään. Mun mielestä tuo ei pidempää piuhaa tarvitse, mutta kukin tyylillään
    Jos selässä on juomareppu, akku taitaa yltää repun yläosassa olevaan ipodille/kännykälle varattuun taskuun. Mutta akkua pitäisi pystyä tarvittaessa kuskaamaan myös takin taskussa, ja tällöin johto ei riitä.

vaasan elektroniikkakeskus myy tuollaista: http://www.vekoy.com/product_info.ph...oducts_id=6522

Pikkuisen pitkänlainen, mutta kun on kolvi lähes keskellä kämmentä, täytyy tyytyä siihen mitä valmiina saa.

Nyt on tosin kaapissa sellainen luminousDIY:n 4x18650 akkukotelo odottelemassa kolvaamista, eli täytynee jossain käänteessä ryhtyä toimeen.
    powered by kabanossi

Länsimäki Ski Klub - LäSki

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nagz Katso viesti
    Itse tilasin kyseisen valon tänää fenixiltä. Eli yritän vastata kysymyksiisi parhaani mukaan ja kirjoittaa pientä arviointa ko. otsalampusta jahka se saapuu ja testilenkille pääsee (keskiviikkona kenties?)
    No jokos tuikku saapui? Näyttäisi olevan rajoitettu saatavuus HP10:llä tällä hetkellä. Kellään tietoa milloin alkaa taas olla tarjolla? Tekisi mieli päästä jo hiplaamaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mankelimies Katso viesti
    vaasan elektroniikkakeskus myy tuollaista: http://www.vekoy.com/product_info.ph...oducts_id=6522

Pikkuisen pitkänlainen, mutta kun on kolvi lähes keskellä kämmentä, täytyy tyytyä siihen mitä valmiina saa.

Nyt on tosin kaapissa sellainen luminousDIY:n 4x18650 akkukotelo odottelemassa kolvaamista, eli täytynee jossain käänteessä ryhtyä toimeen.
    Tuli juoteltuksi tuommoinen johto itse. Bebek:stä (Kuopiossa) hommasin osat. Pientä kosketushäiriötä yrittää olla liittimissä ja aavistuksen omaista lämpenemistä kanssa. Taitaa siis olla laadultaan mitälie ja ylimenovastus aika komia. No akuksi juotin samalla DX:n kennoista 2x4 paketin 18650. Eipä siis jaksa stressata pienet sähköhävikit, mutta hyväksi tuotakaan ei voi kehua. Nyt käy noi akut ristiin myös DIY-valon kanssa joka imaisee vielä enemmän sähköä, toivotaan ettei kuitenkaan tee ongelmaa tuo vastustelu.
    Pelkkä turisti täällä harrastajien seassa

18.10. laitoin oman DX lampun tilaukseen ja supplieriä vielä odotellaan eli mitään ei ole tapahtunut... Saas nähdä, että minkä talven lumille sen kanssa päästään ajelemaan.
    Mitä pahemmalta tuntuu, sitä parempaa se tekee.

Viesti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Brunberg Katso viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti maastoville Katso viesti
    VAROITUS taas kehiin, jos jollain on tämä laturi niin varovaisuutta,
    itsellä possahti pari päivää sitten kun laitoin lataukseen. Savut tuli ulos, ei pelaa enää
    Näitä hajonnut ilmeisesti suht paljon, minulla tosin kesti melkein vuoden.
    Mikä se oli paras laturimalli, pikavastaus kiitos, tilaus lähtee tänään! Oliko tämä hyvä: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12623
    Mulla on se WF-139, ei kai se mikään paras ole mutta noista DXn latureista varmaan parhaita.
    Minulla myös. WF-139:ä myyvät myös mm. Fenix Store sekä CPF:n litiumakkujen hovimyyjä AW. Joten jos nyt oletetaan ettei DX myy jotain piraattituotetta, niin eiköhän se ole kuitenkin vaihtoehto parhaasta päästä.

tyls Guest
    Minullekin saapui eilen illalla 2.10. tilamaamani DX-lamppu hienosti muovikuplapussiin pakattuna ja tiukasti teipattuna. Pussissa ei vaan pettymyksekseni ollut samalla kertaa tilaamaani töpselisovitetta. Olen lukenut tästä ketjusta, että lähetys voi tulla osissa, mutta en ainakaan DX:n sivuilta löytyvästä kuitista mitään viitteitä osissa lähettämisestä löydä. Myöskään lamppupaketissa ei ollut mitään saatetta. Tuleekohan tuo ollenkaan, vai pitääköhän lähteä etsimään kaupoista korvaavaa tuotetta. Rahallisestihan menetys ei ole kovi iso, mutta vaikeuttaa lampun käyttöä huomattavasti. Uuttakaan sovitetta on turha tilata, jos toimituksessa menee taas reilut kolme viikkoa. Olisiko kellään vinkkejä, mistä kaupoista adapteria voisi Oulun keskustan tuntumassa yrittää etsiä?

Jeps.. sain perjantaina tuon DX taikaloiste valon ja siitäkin puuttui tuo pistokeadapteri. Paketissa oli lapppu että tulee myöhemmin

Tulipa eilen tehtyä pitempi testilenkki fenixin pd 30 r2 valoilla, joita on kaksi ohjaustangossa. Valot toimi hyvin ja niillä näkee hyvin vesi/räntäsateessa kun on 2*120lumenia.

Kyllä se adapteri tulee. Minulle se tuli aiemmin, kuin lamppu. Pienihän se kirje oli, joten voihan isossa maailmassa hukkuakin.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tyls Katso viesti
    Minullekin saapui eilen illalla 2.10. tilamaamani DX-lamppu hienosti muovikuplapussiin pakattuna ja tiukasti teipattuna. Pussissa ei vaan pettymyksekseni ollut samalla kertaa tilaamaani töpselisovitetta. Olen lukenut tästä ketjusta, että lähetys voi tulla osissa, mutta en ainakaan DX:n sivuilta löytyvästä kuitista mitään viitteitä osissa lähettämisestä löydä. Myöskään lamppupaketissa ei ollut mitään saatetta. Tuleekohan tuo ollenkaan, vai pitääköhän lähteä etsimään kaupoista korvaavaa tuotetta. Rahallisestihan menetys ei ole kovi iso, mutta vaikeuttaa lampun käyttöä huomattavasti. Uuttakaan sovitetta on turha tilata, jos toimituksessa menee taas reilut kolme viikkoa. Olisiko kellään vinkkejä, mistä kaupoista adapteria voisi Oulun keskustan tuntumassa yrittää etsiä?
    Löytyykö oulusta Biltemaa, Clas Ohlsonia tai motonettiä

Olisiko kellään vinkkejä, mistä kaupoista adapteria voisi Oulun keskustan tuntumassa yrittää etsiä?
    ELFA on Heinäpäässä siinä Heinäkengän vieressä.
    Freude am Fahren.

tyls Guest
    Jep, kiitoksia neuvoista. Katson vielä tämän päivän postin ja käyn sitten tuolla Elfassa kyselemässä. Jos ei onnistu, niin auto alle ja kohti Kaakkurin verkkokauppaa tai Kempeleen Biltemaa, Motonetkin taitaaa olla tuolla kaupungin eteläpuolella... Eiköhän tuo jostakin löydy. Pakko saada lamppu käyttöön mahdollisimman pian!

Se ei oo sitte ku puoli viiteen tai viiteen auki.
    Freude am Fahren.

Mun otsavaloversio saapui tänään, ja tällä kertaa valo on vihertävää. Tehoa saman verran kun tässä ja valokuvio identtinen. Vaihdoin saman tien heijastimen tilalle linssin.
    Amppeerit mittaan joskus myöhemmin, mutta tuo Aurora ottaa 2,4A joten samoissa lukemissa varmaan liikutaan.
    Ja lämpötahnaa oli tarpeeksi joka paikassa.
    Ja piuha on lyhyt vieläkin.
    Att inte cykla är att gå för långt

Pari videoo katottavaksi

Nojuu, tuli tänään munkin DX-paketti... Kaikkee 2taalan gadgettiin oli tullu klikkailtuu.
    Oon vähän aatellu, että eteen ja taake päin meikäläinen näkyy jo melko hyvin, mutta sivulle päin ei.

Tässä pari video-klippii asian ratkaisemiseksi.

Aika rouheeta joulukuusta pukkaa. Kehtaako tänä iltana mennä ulos testaan. Pitää oottaa ainakin ihan pimeetä:

Tässä sitte enemmän tunnetta mukana. Älä ota henkilökohtaisesti:

Taitaa olla noi siniset vilkkuvat varattu jo toisen organisaation käyttöön Suomessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti skott Katso viesti
    Nojuu, tuli tänään munkin DX-paketti... Kaikkee 2taalan gadgettiin oli tullu klikkailtuu.
    Oon vähän aatellu, että eteen ja taake päin meikäläinen näkyy jo melko hyvin, mutta sivulle päin ei.

Tässä pari video-klippii asian ratkaisemiseksi.

Aika rouheeta joulukuusta pukkaa. Kehtaako tänä iltana mennä ulos testaan. Pitää oottaa ainakin ihan pimeetä:

Tässä sitte enemmän tunnetta mukana. Älä ota henkilökohtaisesti:

Taitaa olla noi siniset vilkkuvat varattu jo toisen organisaation käyttöön Suomessa.
    Mitä hemmettiä? I love you:ta huutelee? Miten hemmetissä tuo toimii? Hieno!
    Aja tunti - rassaa kaksi.

Jep, kiitoksia neuvoista. Katson vielä tämän päivän postin ja käyn sitten tuolla Elfassa kyselemässä. Jos ei onnistu, niin auto alle ja kohti Kaakkurin verkkokauppaa tai Kempeleen Biltemaa, Motonetkin taitaaa olla tuolla kaupungin eteläpuolella... Eiköhän tuo jostakin löydy. Pakko saada lamppu käyttöön mahdollisimman pian!
    Onhan noita kaupat pullollaan, mutta jos ei mistään kuitenkaan tunnu löytyvän niin mulla on noita dx:n adaptereita muutama.

Peukalo ylös

Vihdoinkin sain riistovaloni

Oli aika kätevästi pakattu tosiaan siihen kuplamuovipussiin paketti ja adapteri irrallaan pussissa. Jossainvaiheessa oli pussin kulmaan tullut reikä, mutta onneksi adapteri oli pysynyt kyydissä.

milloinkohan mun riistovalo saapuu.... tilasin 10.10. kauanko on jengillä keskimäärin kestänyt? ettei talvi menis ohi...
    Aleksi / icycle.tumblr.com

tyls Guest
    Löysin Elfasta haluamani. Oli tosin sellaista kauluksellista mallia, jolle piti näyttää vähän dremeliä, jotta laturi mahtui siihen. Mutta nyt on akku latautumassa, ja kohta pääsee lenkille testaamaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti alvinhammer Katso viesti
    milloinkohan mun riistovalo saapuu.... tilasin 10.10. kauanko on jengillä keskimäärin kestänyt? ettei talvi menis ohi...
    Kolme viikkoa ainakin. Eli vielä "hätä".
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Jep, kolmisen viikko minulla meni ensimmäisen kanssa.
    Still rides with 26er

29.9 tilattu, mitään ei ole kuulunut eikä mihinkään vastata. Vielä on hetki aikaa odotella ennen kuin alkaa puljaus PayPalin kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti random5 Katso viesti
    No jokos tuikku saapui? Näyttäisi olevan rajoitettu saatavuus HP10:llä tällä hetkellä. Kellään tietoa milloin alkaa taas olla tarjolla? Tekisi mieli päästä jo hiplaamaan.
    Ikävä kyllä oma tilaukseni ei ollut niitä ensimmäisiä, jotka olisi päästy tuosta viime viikon erästä toimittamaan Sinällään outoa, sillä kun viime torstaina fenixille soitin, siellä sanottiin, että tuote parhaillaan pakattavana ja se olisi perillä maanantaina (22.10.)... No maanantaina tuli fenixiltä vain s-posti jossa kerrottiin tuotteen olevan loppu ja se päästään lähettämään seuraavasta erästä joka saapuu tämän viikon perjantaina... (kannattaisiko fenixille laittaa s-postia tuosta, ehkö pienten alennusten toivossa? sillä minullehan on suoraan sanottuna valehdeltu puhelimessa)

Että josko viikon päästä alkaisi pikkuhiljaa olemaan valo hyppysissä...

Alkaa vaa pännimään tällänen odottelu kun kelit vain pimenevät ja tällä hetkellä käytössa vain joku markettilamppu jolla minut kyllä nähdään, mutta eteensä sillä ei kyllä näe...

E: pahoittelut mahdollisista kirjoitusvirheistä joita tälleen väsyneenä pääsee syntymään
    Nagz muokkasi tätä : 27.10.2009 at 22.22 Syy: ...

Itse tilasin 11.10 ja tänään muuttui status "ready" ja "packaging" tilaan. Eli eiköhän ne viikon sisään saa sen siellä jo honkkarin postiin.

[OT]
    Hah! Laitoin silloin 18.10 viestiä ja tiedustelin juttuja, kun tilauksen status näin pyysi. Aamulla(04:10) oli tullut vastaus, jossain aluksi pahoittelivat vastauksen kestoa, sit oli tietoa minkä jo tiesin ja lopuksi Suki toivotti hyvät päivän jatkot
    [/OT]
    Nappulakenka muokkasi tätä : 28.10.2009 at 08.33 Syy: OT-palikat paikoilleen
    Still rides with 26er

Mitenkäs on kun mulla on Sigman 6V 20W lamppu kiinni pyörässä ja siinä biltemasta ostetulla lyijyakulla 6v/4,5ah riittää valoteho tunniksi. Ongelma on siinä, että työmatka fillarilla kestää tunnin ja vartin.
    Elikkä meneekös se sitten noin... lyijyakulla ei pidempää valotehoa riitä vai onko akku väsähtänyt?
    Nipack 6V 4AH ---> miten kauan tollasella akulla valotehoa riittää?
    Mitä muita vaihtoehtoja?

Markettilampulla ei vaa näe, joten parempaa pitää saada.Onko kellään tästä valosta omakohtaisia kokemuksia:
    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=30210
    xtrainer80 muokkasi tätä : 28.10.2009 at 10.23

Tuolla kyllä jo varmasti näkee, mutta jos käyttö on kevyenliikenteenvylillä, niin tuo yli 900 lumea on mielestäni liikaa. En nopealla vilkaisulla huomannut miten valon säätö tapahtuu tuossa. Itse kyllä varmasti näkee, mutta muut voivat sokaistua lähietäisyydeltä. Oletko muuten katsonut tuolta CRC:n puolelta? Siellä oli joku samantyyppinen valo.
    Still rides with 26er

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •