MPMessutGarminElectrobikeGiant
Sivu 9 / 174 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 8 9 10 11 19 59 109 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 241 - 270 / 5215

Aihe: harjoitusvastus??!!

  1. #241
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.182
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti StePe Katso viesti
    Tacx Flowsta en tiedä, mutta ainakin Basicissa saa tilattua maksimissaan 990 W (tosin vastus ei riitä tuohon tehoon kovin pienellä nopeudella). Joskus slope-moodissa tuli testattuakin, että Tacxin kanssa sai punnerrettua yli 1000 PowerTapin wattia, vaikka Tacxin oma näyttö taisikin siinä vaiheessa näyttää alle 900 W tehoa.

    Jossakin vaiheessa loppukesästä testailin pikaisesti tuon Basicin säädön tarkkuutta tehoasetuksella, mutta testiaineisto hukkui muussa tohinassa (tuli nollattua PowerTapin mittari ennen tietojen siirtoa). Muistaakseni tulokset olivat kuitenkin hyvin epäjohdonmukaisia. 200 ja 300 watilla alhaisella nopeudella oli teho aika tarkka, mutta nopeutta lisätessä teho tippui reilusti (ainakin PowerTapin mukaan). 400 W käytös olikin sitten aivan toisenlainen (vauhtia lisätessä teho kääntyikin yllättäen nousuun - taisi olla parhaimmillaan yli 500 W).
    Oliko toi 1000 W hetkellinen teho vai 5-10 sekunnin teho? Toi on aika hyvin.
    6.7 WTF/kg


  2. #242
    Liittynyt
    01/2003
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    586
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Oliko toi 1000 W hetkellinen teho vai 5-10 sekunnin teho? Toi on aika hyvin.
    Kyllähän tuo peruskuntoilijalle riittää. Taisi tuo yli 1 kW olla yli 5 s keskiteho. Tarkoitus oli vaan kokeilla, onko Tacxilla mahdollista päästä yli 1000 W, kun normaalisti kuitenkin jo 500 W tuntuu Tacxilla niin pahuksen raskaalta verrattuna vastaavaan tehoon tien päällä.

  3. #243
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.182
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti StePe Katso viesti
    Kyllähän tuo peruskuntoilijalle riittää. Taisi tuo yli 1 kW olla yli 5 s keskiteho. Tarkoitus oli vaan kokeilla, onko Tacxilla mahdollista päästä yli 1000 W, kun normaalisti kuitenkin jo 500 W tuntuu Tacxilla niin pahuksen raskaalta verrattuna vastaavaan tehoon tien päällä.
    Mulla 500 wattia tuntuu aika pirullisen raskaalta ihan missä vaan jos pitää ajaa edes toista minuuttia. Toisaalta mun treeni on vaan pidempiä vetoja.
    6.7 WTF/kg


  4. #244
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    653
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Kävikin mielessä, että onkohan Abdoujaparov siellä langan toisessa päässä

    No toi 390 wattia ei ole kyllä kovin paljon. Jostain mulle oli jäänyt mieleen, että joku 500-600 wattia olisi maksimi mitä noista Tacxeista saa irti, mutta tuntuma on tietenkin mitä on.

    KK on hyvä vaikka ei hienoja käppyröitä piirräkään.
    Joo kuten Stepekin tossa jo huippu tehoillaan vinkkasi Tacx huhu ei pidä paikkansa.
    Mulla sekä Flow että Fortius ja kummallakin mullakin ollu 300m maksimi teho testissä. Huiput lähes 800w ja keskiteho 580w niin että Flowlla ollut hiukan alempi lukema ja Fortiuksella korkeampi.
    Tuo kalibrointi ajo Flowlla on hiukka mysteerinen välillä 100w tuntuu 200w:lta josko tässä olis jotain?
    Fortiuksen tehot ollu Polarin kanssa kyllä aika lähekkäin (silloin kun Polar toimii) eroa ollu n.10w paitsi kun mäkeä ajanut korkealla kadenssilla ja isommalla välityksellä Polarin tehot on ollu suoran tien luokkaa ja eroa Tacx Fortiukseen jopa yli 100w, tässä tapauksessa luotin enemmän kyllä Tacx:iin ihan sykkeiden ja hikoilun perusteella.
    Out off the shadows, in to the light.

  5. #245
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Oulunsalo
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sampe Katso viesti
    Kineticin Rock & Roll Pro... "ylemmät jalat" ts mihin pyörä tulee kiinni, ovat selvästi kallellaan oikealle, siis vaaka-akselin suhteen. Eli pyöräkin on häiritsevästi kallellaan oikealle
    Syy löytyi: alajalkojen kiinnityslevyn taaemmat kierteet porattu vinoon. Soitto tunturille ja uus alarunko tuli kahdessa päivässä. Oli ollu yks samanlainen tapaus aiemmin.
    On kyllä hyvä peli kaikin puolin! Tänään tuli eka kertaa oikein reenattua vehkeellä ja hyvin tuntu vastusta löytyvän 45" vedoille.
    - Ennen oli lihaksia mutta nykyään roikkuu narut perseestä! -

  6. #246
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Taka-Töölö
    Viestit
    901
    Vasta pieni kokeilu Rock n' Rollilla takana. Erinomaiselta hankinnalta tuntuu. Tuntuma on kohillaan. Tuli näköjään tämä dvdkin mukana: http://www.kurtkinetic.com/spinerval...-101-l-en.html
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

  7. #247
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sampe Katso viesti
    Syy löytyi: alajalkojen kiinnityslevyn taaemmat kierteet porattu vinoon. Soitto tunturille ja uus alarunko tuli kahdessa päivässä. Oli ollu yks samanlainen tapaus aiemmin.
    On kyllä hyvä peli kaikin puolin! Tänään tuli eka kertaa oikein reenattua vehkeellä ja hyvin tuntu vastusta löytyvän 45" vedoille.
    Niissä on ollut myös ns. Pulttivikaa. Ne isot kiinnepultit on ollut huonoilla kierteillä. Ja hauskan asiata teköö M14x1,5 pulttikoko...hieno 14mm kierre.

  8. #248
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    BTW, Tacx:in renkaaseen ottava rulla on 30mm, Kurtissa 54mm. Vahtipyörän koot vastaavasti 100 ja 190mm!, lisämokkulalla joka lisää painoa juuri sinne missä se tuntuu. Mulla on 3 traineria nääs, 2 Taxc:ia ja yksi Kurt. Ja Taxcin rullat.

    Ajoin just pikku testilenkin Rock-and-rollilla.

    -keinunta ohjeen mukaan perusäädettynä on just hyvä, XL-koon fillarilla noin+-20mm, tuntuu hyvältä ja säästää fillaria.
    -kiriepäpuhtaasti reuhtomalla putkelta ei tuntunut järkevältä 53/12 tuumalla...heilui aika rajusti samalla säädöllä. Tehoa meni vain ~1100W kun oli liikaa tuumaa. Kurt vain nauroi perässä....ei hyydy, ei. Kirin jälkeen kyllä kannataa pyörittää, Kurt tuuppaa ku vanha epähetero.
    -300W on jo ihan lämmittävä teho sisällä kun sen saa powertappii avg tilaan useamman mnuutin ajaksi.
    -400W...ja ei pyörörinyt montaa minuuttia, vain muutaman. Karsia hiksa. Huano vire, jos vaikka alkaisi reenaan....taas tuli selväksi paljoko on eroa jos ajaa 300W tai 400W tai....ero on suurempi kuin numeroissa äkkiseltään luulisi.
    -ääni on kerrankin siedettäva eikä haittaa musiikin kuuntelua paljoakaan.
    -tärkein eli "tatsi...kerrankin ei korpea se vikinä ja nykiminen. Ihan 100-0 noita Taxc:eja parempi!
    Samu Ilonen muokkasi tätä : 08.10.2009 at 11.45

  9. #249
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Taka-Töölö
    Viestit
    901
    Milläs watteja mittailit? Powertapilla vai? Tapin omaan näyttöön vai johonkin muuhun? Kurt on kyllä erinomainen laite. Vauhtipyörä on julmetun kokoinen, pyörii itekseen varmaan minuutin. En edes vielä tiedä, onko mulla pienempi vai isompi limppu. Hieman on vain karu peli, kaipaa kelloja ja pillejä! Hommaa myyntiin, niin tuun ostoksille..
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

  10. #250
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Mulla oli Powertap-kiekko kiinni siinä.

  11. #251
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.182
    Nonniin...nyt päästiin taas ihan uuden asian pariin, eli miten nollata vääntö Powertapista kun käyttää traineria? Tehonäyttö antaa aikalailla eri watteja riippuen siitä, että nollaako ennen traineriin asentamista, ennen vastuksen kiristämistä vai vastuksen kiristämisen jälkeen. Olen koittanut kysellä googlen wattage ryhmästä ja eri foorumeilta, mutta vastausta ei vaan tunnu löytyvän.

    Omien testien mukaan nollaaminen vastuksen kiristämisen jälkeen antaa aika reippaasti todellista pienempiä lukuja...ulkona tuli ajettua viikko sitten tunnin veto 306 watin keskiteholla ilman kummempia tuskia ja sisällä 20 minuuttia samoilla wateilla oli ihan silkkaa kuolemaa.

    Mun viihtyvyydestä pitää huolen crossivideot ja teknomättö online radiosta. Crossivideot joko nathan spearsin sivuilta tai torrenttina.
    6.7 WTF/kg


  12. #252
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.696
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Omien testien mukaan nollaaminen vastuksen kiristämisen jälkeen antaa aika reippaasti todellista pienempiä lukuja...ulkona tuli ajettua viikko sitten tunnin veto 306 watin keskiteholla ilman kummempia tuskia ja sisällä 20 minuuttia samoilla wateilla oli ihan silkkaa kuolemaa.
    Kauheasti en ole omalla kurtilla vetoja ajellut vielä, ainoastaan kerran, mutta kyllä sillä kertaa 300 watin tuntui kieltämättä aika kovalta kyydiltä verrattuna ulkoilmaan. Itsellä on SRM tehomittarina, ja tuollahan se "nollaus" on aika helppo operaatio....no, kun nyt rupeaa sitten enemmän tuolla ajelemaan niin äkkiähän tuolle fiilikselle saa varmistuksen. Kuinkas toi Powertapin nollaus btw suoritetaan?
    https://www.instagram.com/xtranza/

  13. #253
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.182
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti Kuitto Katso viesti
    Kauheasti en ole omalla kurtilla vetoja ajellut vielä, ainoastaan kerran, mutta kyllä sillä kertaa 300 watin tuntui kieltämättä aika kovalta kyydiltä verrattuna ulkoilmaan. Itsellä on SRM tehomittarina, ja tuollahan se "nollaus" on aika helppo operaatio....no, kun nyt rupeaa sitten enemmän tuolla ajelemaan niin äkkiähän tuolle fiilikselle saa varmistuksen. Kuinkas toi Powertapin nollaus btw suoritetaan?
    Lähinnä vaan kiinnostaisi, että millä nollaustavalla pääsee lähimmäksi ulkoilman lukuja kun tuntuma ulkona ajamiseen vähän romahtaa 5-6kk trainerilla kitumisen aikana.

    Powertapissa saattaa vääntö ajelehtia plussalle tai miinukselle. Uusimmassa firmwaressa vääntö nollataan niin, että pyörä on paikallaan ja polkimilla ei ole yhtään painetta. Toi mun mittari on jo pari vuotta vanha ja automaattinen väännön nollaus ei enää oikein jaksa toimia. Pitäis varmaan lähettää mittari kalibroitavaksi Sarikselle kunhan saan uuden navan kasattua kiekoksi.

    Mä olen nollannut väännön trainerilla niin, että vastus ei ole kiristettynä.

    Joo ja ainakaan mä en kykene tekemään mitään vetotreeniä trainerilla ilman tota puoli metriä halkaisijaltaan olevaa teollisuustuuletinta.
    6.7 WTF/kg


  14. #254
    Liittynyt
    04/2003
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    2.357
    ^ Tarkoitatko navan vai näytön firmistä?
    Näytön firmwaren voi päivittää. Omassa näytössä oli joku 5.xx firmis ja päivitin sen uusimpaan 7.60 -versioon.

    Itse asiassa voihan sen navankin firmiksen päivittää, mutta siihen tarttee sen erillisen kertakäyttöisen palikan..
    If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.

  15. #255
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.182
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti wanderer Katso viesti
    ^ Tarkoitatko navan vai näytön firmistä?
    Näytön firmwaren voi päivittää. Omassa näytössä oli joku 5.xx firmis ja päivitin sen uusimpaan 7.60 -versioon.

    Itse asiassa voihan sen navankin firmiksen päivittää, mutta siihen tarttee sen erillisen kertakäyttöisen palikan..
    Näyttöä trakoitin. Se näyttöhän tulkkaa sitä tietoa mitä napa lähettää. Ajan mittaan taitaa vaan navan kalibrointi heittää aika pahasti. Tietty sen navankin voisi päivittää, niin voisi käyttää garminia näyttönä. Mä kyllä tykkään siitä powertapin omasta näytöstä paljon enemmän kun se on pienempi ja siitä näkyy kaikki tarvittava. En usko eksyväni kellarissa trainerilla ajaessani.
    6.7 WTF/kg


  16. #256
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Manse
    Viestit
    79
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Lähinnä vaan kiinnostaisi, että millä nollaustavalla pääsee lähimmäksi ulkoilman lukuja kun tuntuma ulkona ajamiseen vähän romahtaa 5-6kk trainerilla kitumisen aikana.

    Powertapissa saattaa vääntö ajelehtia plussalle tai miinukselle. Uusimmassa firmwaressa vääntö nollataan niin, että pyörä on paikallaan ja polkimilla ei ole yhtään painetta. Toi mun mittari on jo pari vuotta vanha ja automaattinen väännön nollaus ei enää oikein jaksa toimia. Pitäis varmaan lähettää mittari kalibroitavaksi Sarikselle kunhan saan uuden navan kasattua kiekoksi.

    Mä olen nollannut väännön trainerilla niin, että vastus ei ole kiristettynä.

    Joo ja ainakaan mä en kykene tekemään mitään vetotreeniä trainerilla ilman tota puoli metriä halkaisijaltaan olevaa teollisuustuuletinta.
    Mulla on ollu tapana nollata pyörä kiristettynä traineriin, mutta oon ollut huomaavinani tuon saman ilmiön, että nollauskäytännöllä on aika lailla eroa. Lisäks näyttäis siltä, että, kun tappi ei pääse itse nollaamaan itseään, kun toi taxc:i ei rullaa käytännössä laisinkaan, niin vääntökalibrointi valuu ajaessa miinuksen puolelle. Nollaan yleensä parikin kertaa, ensin alussa ja sitten alkuverran jälkeen.

    Kesän jälkeen ihan hirveetä koittaa saada ulkowatteja pidettyä, mutta niin sitä vaan kroppa tottuu, että keväällä en pystynyt ekaan kuukauteen pitämään samoja watteja ulkona, kuin trainerilla.
    "It takes all the running you can do, to keep in the same place."

  17. #257
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kuu
    Viestit
    1.029
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    En usko eksyväni kellarissa trainerilla ajaessani.
    OT, mutta hassu tarina: toissapäivänä päätin kokeilla traineria heikohkosti eristetyssä ulkovarastossa josko auttaisi ylikuumentumiseen...tein siinä sen verran kovaa, että session loputtua sijainti oli täysin hukassa ja meni hetki että ulospääsytie paikallistui.

    Eli otetaan se kartta sinne kellariinkin.

  18. #258
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.182
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    OT, mutta hassu tarina: toissapäivänä päätin kokeilla traineria heikohkosti eristetyssä ulkovarastossa josko auttaisi ylikuumentumiseen...tein siinä sen verran kovaa, että session loputtua sijainti oli täysin hukassa ja meni hetki että ulospääsytie paikallistui.

    Eli otetaan se kartta sinne kellariinkin.
    "Käänny vasempaan keittiön suuntaan"
    6.7 WTF/kg


  19. #259
    vehvis Guest
    Eilen sain postista tuon Tacx T1435 -rainerin. Kasaus oli suht helppo (kerkesin juoda vain tölkillisen olutta kasauksen aikana.) Erikokoisille renkaille tarvii asentaa tollasia muovipalikoita, joten kahdella erikokoisen rengastuksen omaavalla fillarilla ei oo mielekästä käyttää. Muovipalikoita vaihtaessa pitää irrottaa tuo vastus, joka ei ole aivan hirveän miellyttävää (asennusjuomat auttavat jaksamaan, vaikkakin aiheuttavat pitkässä juoksussa mekaanikon kunnon alenemista, mutta myös euforiaa)

    Vajaan tunnin testin jälkeen vois mainita tuon olevan suht äänekäs, mutta en silti koe ongelmaksi edes kerrostalossa. Pöydällä oleva vesilasi tärisi koko "lenkin" ajan, joten kivasti tuo resonoikin. Haen tänään kaupasta telttapatjaa tai jotain, jos se vaikka helpottais.

    Ajotuntuma yllätti kuitenkin positiivisesti. Muistelin joskus testaamieni kuntopyörien tuntumaa ja odotin jotain sen tyylistä, mutta täähän on ihan mukava polkea. Ei se nyt aidolta tunnu, mutta uskon että tuolla jaksaa talven polkea

  20. #260
    Liittynyt
    02/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.216
    Kasasin just postin jo jonkin aikaa sitten tuoman Tacxin Satorin. Jyhkeä on peli! Manuaalinen vastuksen säätö 1-10 ja tuottaa todella julman vastuksen jo matalalla kadenssilla. Erittäin hyvä ja miellyttävä ajotuntuma, vastuksen tuotto tasaista. Huomattavasti hiljaisempi kuin Flowni.
    Hommasin pelin tulevan suven tempojen lämmittelyä varten ja taidan alkaa ajamaan sillä myös matalan kadenssin voimatreenini, Flowlla sitten wattitreenit.




  21. #261
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Urheiluopisto
    Viestit
    212
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PHI Katso viesti
    Kasasin just postin jo jonkin aikaa sitten tuoman Tacxin Satorin. Jyhkeä on peli! Manuaalinen vastuksen säätö 1-10 ja tuottaa todella julman vastuksen jo matalalla kadenssilla. Erittäin hyvä ja miellyttävä ajotuntuma, vastuksen tuotto tasaista. Huomattavasti hiljaisempi kuin Flowni.
    Hommasin pelin tulevan suven tempojen lämmittelyä varten ja taidan alkaa ajamaan sillä myös matalan kadenssin voimatreenini, Flowlla sitten wattitreenit.

    Onkos tuo Satori hankala laittaa kiinni pyörään. On nimittäin vastus tilauksessa. No kai siinä jotain ohjetta tulee mukana.
    Ei se matka tapa, vaan liian kova vauhti ylämäessä.

  22. #262
    Mihin hintaan on suomesta saanut tuota kurt kinetic rock and roll roadia?

  23. #263
    Ketjunpurija Guest
    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=42135

    Tällänen vastus tilauksessa,onko palstalaisista kellään käytössä,tuo Kurt olis ollut hakusessa mutta kun saatavuus niin ja näin joten tähän päädyin.

  24. #264
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.510
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nakamura Katso viesti
    Onkos tuo Satori hankala laittaa kiinni pyörään. On nimittäin vastus tilauksessa. No kai siinä jotain ohjetta tulee mukana.
    Eipä juuri helpompaa voisi olla. Hyvä vehje: tukeva ja vastusta riiiittääää.

  25. #265
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Nokia
    Viestit
    58
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dar_k Katso viesti
    Mihin hintaan on suomesta saanut tuota kurt kinetic rock and roll roadia?

    Rock and roll on hiukan alle 400eur. Kurtin Macine Pro on noin 100eur halvempi (muuten samalla vauhti/vastuksella). Ainoastaan laitteilla on ero vain siinä että Macine ei ole niin tilaa vievä eikä se keiku. Pelkkä Kurt Macine ilman lisäpainoa (pienempi vastusrulla) maksaa Suomessa alle 240eur. Nämä hinnat ovat ainakin täällä Tampereella.
    Juha
    www.kaupin.kanuunat.net
    Tusinakerho
    n jäsen


  26. #266
    Liittynyt
    02/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.216
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nakamura Katso viesti
    Onkos tuo Satori hankala laittaa kiinni pyörään. On nimittäin vastus tilauksessa. No kai siinä jotain ohjetta tulee mukana.
    Joo, sekä kasaaminen että pyörän kiinnitys Satoriin on tosi helppoa. Eli ihan normaali traineri: vaihdat vain mukana tulevan takakiekon pikalinkun nykyisesi tilalle ja kliksautat kiinni.



  27. #267
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    160
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dar_k Katso viesti
    Mihin hintaan on suomesta saanut tuota kurt kinetic rock and roll roadia?
    Ymmärsin Tunturin myyjän puheista, että Suomessa ei ole erikseen pro:ta ja roadia, vaan ainoastaan "rock & roll", joka on siis pro. Tunturin OVH on 426e, mutta se irtoaa alle 400e kaupoista.

  28. #268
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Viiala
    Viestit
    209

    Hymy Kurt kinetic rock and roll

    Useampi talvi tullut pyöriteltyä Duellin toimittamalla "noname" vastuksella, kunnes tänään pääsin korkkaamaan hankkimani Kurtin. Ensituntuma laitteeseen oli erinomaisen hyvä. Melutaso on kohtuullinen ja jousto on kivan tuntuinen juttu. Paketin mukana tullut DVD oli myöskin mukava bonus, kiva treenata kun joku komentaa...

    Melko arvokashan tuo on mutta uskon sen olevan jo ensikokeilun perusteella hintansa väärtti

  29. #269
    J.O Guest
    hei onko se ihan normaalia tollasella tracx satorilla tai ylipäätänsä vastuksella reenaamisessa, että rengas kuluu huimaa vauhtia? vajaa kaks tuntia yht oon pyöritelly ja tällälailla.
    mukava lisä reenailuihin talven ajaksi!

  30. #270
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kuu
    Viestit
    1.029
    J.O. - kyllä se vähän enemmän kuluu. Hommaan saa erikoisrenkaitakin, mutta periatteessa varovaisesti kiihdyttäminen ja jarruttaminen riittänee.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •