GiantGarminHephaElectrobike
Sivu 10 / 149 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 9 10 11 12 20 60 110 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 271 - 300 / 4445

Aihe: Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

  1. #271
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.142
    Mä pidän edelleen erittäin paljon Panaracer Cinder:stä vaikka ne menikin täydellisesti tukkoon viikonloppuna Toisaalta se ei ollut mutaa vaan todella vetistä ja pehmeää savea En tiedä minkälainen seos noissa on, mutta eipä noi hirveästi tunnu kuluvan.

    Lisäys: nyt ajettua pari viikkoa seuraavilla painella takana 1.8 - 2.0 bar ja edessä varmuuden vuoksi 2.0 bar ja pito parantunut entisestään Eikä vieläkään ole kärmekset vierailleet.
    Still rides with 26er

  2. #272
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Nonnii, nyt lähti Reinokaupasta tulemaan NBT2.3" lieneekö tappajasepeliä vastaan yhtä hyvä kuin vanha NBX.

  3. #273
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.142
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Nonnii, nyt lähti Reinokaupasta tulemaan NBT2.3" lieneekö tappajasepeliä vastaan yhtä hyvä kuin vanha NBX.
    Kuis leveät nuo renkaat ovat milleissä? Vai oli siitä jo ylempänä Tekisi mieli testata jotain toisia renkaita myös *lähtee tihrustamaan aikaisempia viestejä*
    Still rides with 26er

  4. #274
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Vanha on ainakin sopivan levyinen, uuden voin mitata kun saapuu.

  5. #275
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    758
    Olen nyt kolunnut näitä Itä-Helsingin metsiä noilla, joku aika sitten hankituilla NBX 2.1:llä. Kun ei ole tubeless-vaihtoehtoa, niin sisäkumit on ja painetta sellaset 3 baria molemmissa päissä. (Kyljessä oleva suositus muistaakseni on 3,5 - 4,5 baria)

    Ekat lenkit oli vähän mitä oli... Asfaltilla ajo oli työtä ja tuskaa, hiekkateillä tuntu kumit lipsuvan liianki herkästi ja tosi varovasti piti ajella jne.
    Mutta sitten olisko ollut kolmas lenkki, kun kilsoja oli kumeille kerääntyny joku 50+ km, niin yhtäkkiä alko pitoa löytymään ja tuntu jopa siltä että siirtymät meni huomattavasti helpommin kuin aikaisemmin.

    Nyt en enää pelkää kanttaa tiukkoihin kurveihin. Märillä kivillä ja juurilla ja myös kovalla pohjalla ja irtohiekalla pitoa löytyy ihan uskomattomasti.
    Yllätys oli myös suuri, kun ajoin ekan kerran todella upottavassa mudassa (kumi uppos varmasti yli 5 cm mutaan), niin tuntui siltä että kumi kellui, mutta pysyi silti hyvin vakaana koko matkan, eikä missään vaiheessa alkanut puskea tai vajota. Saman totesin myös syvässä irtohiekassa.
    Kuvio ei myöskään mene tukkoon ja muta karisee hetkessä pois kumin pinnasta.

    Luottamus renkaisiin on lisännyt uskallusta ja samalla myös taidot ovat selvästi kehittyneet, kun olen testannut aina vain haasteellisempia polkuja ja esteitä. Aikaisemmin ei olisi ollut mitään asiaa näille poluille...

    Kaikin puolin olen kyllä erittäin tyytyväinen kumeihin ja olen niitä myös suositellut kavereillekin.
    Jazman muokkasi tätä : 05.10.2009 at 12.33
    "When I orbited the Earth, I saw how beautiful our planet is. We must protect and preserve this beauty and not destroy it." - Yuri Gagarin

  6. #276
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.691
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kanttiinin tollo Katso viesti
    Märissä kivikoissa ja juurakoissa sillä on pitoa, ei voi muuta sanoa... yksi verrattain ilkeä sivulle kalteva ja niljakas kalliomäki meni kuin junalla olisi ajanut vaikka kokeeksi hiukan jarruttelinkin. Vielä kun kerron, että siinä mäessä on sivulle viettäviä noin 10cm korkeita puunjuuria, niin alkanee renkaan pitokyky tulla jossain määrin ilmi.

    Loppuun ajelin vielä vähän superlimaisia märkiä pitkospuita. Kyllähän niissäkin lukkojarrulla luistamaan sai aika helpostikin, muutoin ei lipsunut yhtään.
    Tälläisiä juttuja lukiessa herää välillä ajatus, että pitäiskö joskus itsekin kokeilla tuon tyyppistä rengasta. Meikeläisen yleiskäyttöön normaalisti sopii hyvin tälläiset XC / mara-tyyppiset renkaat, mutta näin syksyn limajuurien tullessa esiin kaipaisi kyllä kunnon pitoa.

    Eli kiinnostaisi tietää, että onko ne suurimmat käytännön erot noissa renkaissa vai onko kyse sittenkin vain ajotaidon puutteesta.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  7. #277
    Liittynyt
    02/2007
    Paikkakunta
    Turun nurkilla
    Viestit
    170
    Onkohan joku kokeillut mennä siellä märillä juurakoilla/savisilla kallioilla ihan nastarenkailla? Luulisi sen nastan purevan hyvin ainakin puunjuuriin.
    Ja muistelen että armeija-aikana mentiin maastokuorma-autoilla kesällä metsissä lumiketjut alla. Saven liukastamilla kallioilla ei ollut mitään asiaa pelkillä kumipyörillä.

  8. #278
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.691
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti goljat Katso viesti
    Onkohan joku kokeillut mennä siellä märillä juurakoilla/savisilla kallioilla ihan nastarenkailla?
    Joskun on joutunut nastoilla paljaalle kalliolle, kun lumitilanne on ollut kehnohko. Siellä avokalliolla nastakumi on aika liukas, ainakin oman kokemuksen mukaan...
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  9. #279
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Joskun on joutunut nastoilla paljaalle kalliolle, kun lumitilanne on ollut kehnohko. Siellä avokalliolla nastakumi on aika liukas, ainakin oman kokemuksen mukaan...
    Kyllä se näin on. Kivikoissa nastoilla helposti lipsuuuu.. ja ne nastarenkaat sitäpaitti tuhoutuu tuossa hommassa turhan vikkelään. Juurakoissa se nasta taasen todella puree.. muistan ylitelleeni naurettavalla helppoudella jotain tukkeja ja limapitkoksilta pystyi "droppaamaan" alas keulimalla kun oli keväällä vielä sulaankin aikaan nastaa takana.. ainakaan omat taidot ei riitä tähän jos takapää sutii yhtään.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Tälläisiä juttuja lukiessa herää välillä ajatus, että pitäiskö joskus itsekin kokeilla tuon tyyppistä rengasta. Meikeläisen yleiskäyttöön normaalisti sopii hyvin tälläiset XC / mara-tyyppiset renkaat, mutta näin syksyn limajuurien tullessa esiin kaipaisi kyllä kunnon pitoa.

    Eli kiinnostaisi tietää, että onko ne suurimmat käytännön erot noissa renkaissa vai onko kyse sittenkin vain ajotaidon puutteesta.
    Ei se pelkkä rengas ihan täysin taitoja korvaa, kyllä noikin saa korkeammissa laajemmissa juurakoissa sutimaan kun ajaa väärin ja ihan yksittäisestäkin näköjään onnistuu kun vaan riittävän laiskasti ajaa. Toki niistä pehmeistä kumeista löytyy esim. kallioliukasteluun aivan mieletön apu siinä määrin, että ei tarvitse enää varoa ajamistaan juur ollenkaan. Asfaltilla se totaalinen rullaamattomuus on sitten tosi järkyttävää.

    Itse tykkään ajella vähän isommissa kivikoissa silleen nollavauhdilla ajolinjoja etsien ja kokeillen. Trialiksi en kehtaa sitä sanoa kun en mitään osaa, mutta tällaisessa samanluonteisessa puuhassa kosteilla kivillä en itse juurikaan kykene hommaan ilman monsterirenkaita. Eli taitamattomuutta niillä paikataan.

    Niin ja mun juttuni koskevat aina noita mun jäykkäperiä kun ei keinustoolia löydy..
    ..makes Jack a dull boy...

  10. #280
    Liittynyt
    01/2004
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    720
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Nonnii, nyt lähti Reinokaupasta tulemaan NBT2.3" lieneekö tappajasepeliä vastaan yhtä hyvä kuin vanha NBX.
    onko heittää arviota miten pehmeetä kumiseos on verrattuna vanhoihin nbx:iin? Itellä ainakin jotkut ~08 allmountain 2.3 gazzat oli paljon pehmeempää kuin sitä edeltävät nbx:t.

    gazzojen pehmeä seos <3

  11. #281
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Esponia
    Viestit
    2.025

    Cool

    Takana 1.5 tuntia märkää juurakkoa ja kivikkoa. Alla Racing Ralph 2.25". Ei minkäänlaisia ongelmia, kunhan säätää iskarit herkemmälle. Ilmanpainetta pudotin ihan nimellisesti. Kontrolli oli koko ajan kuskilla, vaikka juuret olivat polulla miten sattuu ja kivet liukkaat. Riittävästi kun on vauhtia, niin pahimpien kohtien yli hypitään ja manualia vedetään pienempien yli, tai sit vaan ihan ajetaan..... Tekniikka on tärkeämpi, kuin ne renkaat....

    Ihan vaan vihjeeks
    ”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”

  12. #282
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    Kuis leveät nuo renkaat ovat milleissä? *
    Runko 50mm / nappula 55mm Mavicin 321xm vanteella, liian kapea mielestäni.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti justus6969 Katso viesti
    onko heittää arviota miten pehmeetä kumiseos on verrattuna vanhoihin nbx:iin? Itellä ainakin jotkut ~08 allmountain 2.3 gazzat oli paljon pehmeempää kuin sitä edeltävät nbx:t.

    gazzojen pehmeä seos <3
    Sormitestillä saadun tuloksen mukaan mustalta kumilta tuo tuntui.
    Keveyttä ihmeteltyäni lainasin keittiövaakaa, joka ilmoitti painoiksi 664 ja 683g joka on ilmoitettuun 750g:n nähden aika vähän. Saa nähdä kestääkö nuo mitään.

  13. #283
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    758
    Noni, tänään päätin asettaa NBX:ille pahimman hasteen mitä näiltä nurkilta löytyy: Mustavuori.

    Kerran aikasemmin eksyin ihan vahingossa sille polulle mikä vie kyseisen nyppylän yli ja vieläpä hybridillä
    Sillon meinas usko loppua ja pelkäsin koko ajan et renkaat tai ainaki vanteet menee solmuun ja ukko on turvallaan siellä nyrkin kokosten kivien seassa...

    Tällä kertaa jäykkäperä GT alla, 100mm joustoa edessä ja tähän mennessä luotettavat NBX:t alla. Ja mikäs siinä... aikamoista rytyytystä se oli vieläkin, mutta tällä kertaa sai ajella ihan huoletta aika reipasta tahtia. Renkaat pysyi kurssissa, eikä missää vaiheessa edes vihjannut että pito olis ollu herkässä ja alla sentään niitä hemmetin nyrkin koksia kiviä ja märkiä lehtiä niiden päällä.

    Puolessa välissä polkua on suht syvä lammikko ja huoletta pyyhkäsin siitä läpi. Ei edes se niljanen lammikon pohja tuottanut haasteita kumeille!
    On ne vaan ihme kumit kertakaikkiaan

    En tiedä sitten onko sillä merkitystä, että noi kumit tais olla "vanhaa" sarjaa, eli made in Finland. Joku vinkkas ettei nykyiset missä lie valmistetut enää toimi samalla tavalla...

    No, oli miten oli, musta on kehkeytynyt kyllä harras Nokian-fani näillä kokemuksilla. Ehkäpä sitä vois testaa jotain muuta kuhan noista henki jättää, mutta eipä noi kovin herkästi näytä kuluvan, kun vieläkin on karvat tallella vaikka niillä tulee useampi lenkki viikossa tahkottua.
    "When I orbited the Earth, I saw how beautiful our planet is. We must protect and preserve this beauty and not destroy it." - Yuri Gagarin

  14. #284
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073

    Kymysys Ota tästä s**t*n* jotain selvää

    No niin... tässä on itselläkin pohdinnan alla nämä jutut ja kun tällaista topikkia katsoo niin morjes vaan

    Kukas tekisi sellaisen referaatin tämän topikin vastauksista, minkä renkaan ominaisuuksista vallitsee suurin konsensus? Mielipidehän löytyy yhtä monelta kuin p*rs*r*ikäkin, luulenpa että tässäkin topikissa on aika monta sivuutettavaa sellaista. Vai häh?

    Ihan kiva että jutuista käydään vilkastakin keskustelua, mutta kolmisensataa vastausta... eipä viitti lukea.
    Kaar ittelles vaa

  15. #285
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.696
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jazman Katso viesti

    En tiedä sitten onko sillä merkitystä, että noi kumit tais olla "vanhaa" sarjaa, eli made in Finland. Joku vinkkas ettei nykyiset missä lie valmistetut enää toimi samalla tavalla...
    Ihan hyvin tuntuvat toimivan nuo taiwaassakin tehdyt kumit...en tiedä sitten kenellä oli päinvastaisia mielipiteitä?
    https://www.instagram.com/xtranza/

  16. #286
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    758
    Hyvä vaan jos ei laatu muuttunu. On meinaan niin mainiot ajaa, että varmasti harkitsen jatkossakin nokialaisten hankintaa, jos pitää kumeja vaihtaa.
    "When I orbited the Earth, I saw how beautiful our planet is. We must protect and preserve this beauty and not destroy it." - Yuri Gagarin

  17. #287
    mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    No niin... tässä on itselläkin pohdinnan alla nämä jutut ja kun tällaista topikkia katsoo niin morjes vaan

    Kukas tekisi sellaisen referaatin tämän topikin vastauksista, minkä renkaan ominaisuuksista vallitsee suurin konsensus? Mielipidehän löytyy yhtä monelta kuin p*rs*r*ikäkin, luulenpa että tässäkin topikissa on aika monta sivuutettavaa sellaista. Vai häh?

    Ihan kiva että jutuista käydään vilkastakin keskustelua, mutta kolmisensataa vastausta... eipä viitti lukea.
    Ompahan aika paljon maastostakin kiinni, mutta mitä omakohtainen ja ajokaverien kokemus on, niin RQ ja Fat Albert Usteina ei kauheesti toisistaan poikkea. Molemmat ovat juurakoille ja kallioille aivan omiaan.
    Yhden mielestä toinen rullaa toista paremmin, mutta kumpi, tiedä häntä. Muuttujien määrä kun on kumminkin melkonen.
    Mitään köykäsiähän noi ei kummatkaan ole, joten tuskin nauttii kisakuskien suosiota.
    Lopuksihan se on kuskista kiinni, miten kumi toimii, mutta noista kahdesta mulla on vaan lähinnä positiivista sanottavaa.

  18. #288
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    No joo, tuota RQ:a pitäis kokeilla taakse. Ei oo kisat mielessä. Kannattaa vaan olla tarkkana mitä ostaa, kakskakkonen on mitälie kiinan bulkkipaskaa, kaksnelonen pehmeämpi ja Saksassa tehty.
    Kaar ittelles vaa

  19. #289
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.339
    Uudemmat RQ 2.2":set pitäisi olla kunnon kummista tehtyjä, UST-versioissa ainakin. Ehkä. Mahdollisesti.

  20. #290
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti EsaJ Katso viesti
    Ei minkäänlaisia ongelmia, kunhan säätää iskarit herkemmälle. Ilmanpainetta pudotin ihan nimellisesti. Kontrolli oli koko ajan kuskilla, vaikka juuret olivat polulla miten sattuu ja kivet liukkaat. Riittävästi kun on vauhtia, niin pahimpien kohtien yli hypitään ja manualia vedetään pienempien yli, tai sit vaan ihan ajetaan..... Tekniikka on tärkeämpi, kuin ne renkaat....

    Ihan vaan vihjeeks
    Kuulostaa hyvältä. Voisit tulla sunnuntaina Tour de Poriin näyttämään vauhdikasta ajoa parissa meikäläisen lempparikivikossa. Kukaan ei vielä ole vauhdilla niitä ajanut edes kuivalla kelillä, saati sitten hyppinyt siellä esteiden yli. Tuommoisesta suorituksesta tarjotaan jo oluet, sillä olishan se edes kerran elämässä kiva nähdä miten tekijämiehet ajaa, vois vaikka itsekin oppia jotain.
    ..makes Jack a dull boy...

  21. #291
    Liittynyt
    01/2005
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    1.101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Uudemmat RQ 2.2":set pitäisi olla kunnon kummista tehtyjä, UST-versioissa ainakin. Ehkä. Mahdollisesti.
    Ei vielä. Ensvuonna. Ja nimikin taitaa olla silloin Trail King. Moni pulju mainostaa että olisi jo saatavilla mutta viilaavat linssiin.

  22. #292
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.142
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti EsaJ Katso viesti
    Takana 1.5 tuntia märkää juurakkoa ja kivikkoa. Alla Racing Ralph 2.25".
    Mites mudan kanssa? Meneekö helposti tukkoon ja jos menee, niin puhdistuvatko nopeasti.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Runko 50mm / nappula 55mm Mavicin 321xm vanteella, liian kapea mielestäni.
    Kiitos Iglu, vois just mahtua Trekiin taakse
    Still rides with 26er

  23. #293
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.339
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tmh Katso viesti
    Ei vielä. Ensvuonna. Ja nimikin taitaa olla silloin Trail King. Moni pulju mainostaa että olisi jo saatavilla mutta viilaavat linssiin.
    Hirveetä stalkkerointia.

    Mutta tosiaan, monessa paikassa on luvattu Black Chiliä mutta varmuutta saatavuudesta ei vielä ole.
    Hassua että taas kiinnostavin kumi on se jota ei saa mistään ja josta kenelläkään ei ole kokemuksia.

  24. #294
    Liittynyt
    06/2005
    Paikkakunta
    Lempäälä
    Viestit
    390
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    Mites mudan kanssa? Meneekö helposti tukkoon ja jos menee, niin puhdistuvatko nopeasti.
    Menee helposti tukkoon eikä puhdistu. Ai mutta mulla onkin 2.1" Ralph.

  25. #295
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Hattula
    Viestit
    279
    Asiaa loivasti (ehkä) sivuten, mulle olis tarjolla NBX Lite 2.0:aa teräskaapelireunoilla. Micheliinin XC Dryillä liukastelu alkaa hirvittää, joten jotkut pitävämmät tarttis hankkia.

    Mites toi 2-tuumainen NBX mahtaa toimia syksyn mutavellissä, loskassa ja ennenkaikkea lumisen kelin pyörätielenkeillä? Meneekö kuvio sohjossa helposti tukkoon?
    Jos maastopyöräilijä kaatuu metsässä, eikä kukaan ole kuulemassa, lähteekö siitä ääni?

  26. #296
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    708
    Kyllä tämän vuotinen 2,2 RQ toimii kuitenkin erittäin hienosti, ja pitoa löytyy alle 2 bar paineilla todella hyvin märässä. Se 2,4 on kuitenkin älyttömän painava, ja testien mukaan rullaavuuskin reilusti heikompi. Luulenpa, että esim. MK2,4 häviää tuolle selvästi märkäpidossa, vaikka onkin saksassa tehty. Trail kingiä tulee silti ainakin eteen tarjottua, sitten kunhan tuloo markkinoille. Sitten vielä Tunen napoja, niin on koko hovi kasassa..

  27. #297
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Pohjois Helsinki
    Viestit
    596
    Keväällä hankin Salben Fat Albert UST,t ensimmäinen rengas joka on toiminut kiitettävästi märällä ja kuivalla kelillä, ei oo tarvinnut pelätä märkiä juurakoita eikä kallioita,vinojapintoja jos ylipäätäänsä mitään. Ero Nobby Niciin on se ettöä Fat Albertin reuna nappula ei petä niinkuin Nobbin tekee. Nyt syksyllä sain Ruber Queenin 2,4 UST,n ei sen ihmeellisempi rengas kuin tuo Fatt,kaan sama Blac Chili kumiseos ja kuvio ero on ainoastaan RQ käännetää pyörimis suunta etu ja taka pyörässä, kun Fatillä on erikseen taka ja etu kuviot. Tosi toimivia joka paikan renkaita molemmat ja ainaskin kaveretiien NBx on olleet huonompia vierintävastuksiltaa ja pidossaan määrätyillä paikoilla. Kannatta kokeilla joskus jotain muutakin kuin mitä kaikki kehuu, joskus epäilen ettei tässä maassa osata uskos kuin entiseen NOKIAN KEHITELMÄÄN.

  28. #298
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari Katso viesti
    Luulenpa, että esim. MK2,4 häviää tuolle selvästi märkäpidossa, vaikka onkin saksassa tehty.
    Taas raaka yleistys Mulla on 2,4 MK made in India. Taiteltava. Reunakaapelimalli lienee kiinalainen? Ainakin vastaava Speed King on Kiinasta.
    MK:n Protection ja Supersonic on sakuja.

    Kuten yllä totesin, tarkkana saa olla näitten kanssa.
    Kaar ittelles vaa

  29. #299
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Iisalmi
    Viestit
    3.864
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VauhtiSusi Katso viesti
    Infoa jos hommailevat. Jospa sais viel halavalla..
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
    http://www.iisalmenpyorapojat.fi/ Eipä ollut hyllyssä mutta kauppias pisti tilaukseen.
    Nyt löytyy tuota Spessun Control 2" hyllystä ja hintalapussa 36.50 miinus tinkivara..

  30. #300
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PMT Katso viesti
    NBx on olleet huonompia vierintävastuksiltaa ja pidossaan määrätyillä paikoilla. Kannatta kokeilla joskus jotain muutakin kuin mitä kaikki kehuu, joskus epäilen ettei tässä maassa osata uskos kuin entiseen NOKIAN KEHITELMÄÄN.
    Joo, märkään kivikkoon ja juurakkoon suositellaankin Kendan Nevegalia ja Maxxixen Minionia pehmeällä seoksella.
    Nuo NBT:t tuli lähinnä tappajasepeliä ja lunta varten

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •