GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 112 / 445 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 62 102 110 111 112 113 114 122 162 212 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.331 - 3.360 / 13345

Aihe: Syksy tulee, valoa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti AimoS Katso viesti
    Miten tuo DealerExtremen tilaus oikein menee?? Tilasin siis minäkin tuon ihmelampun 24.9. Paypalin kautta maksu. ok. Paypalilta vahvistus. ok.
    Aloin nyt katsomaan mitä tilaukselleni kuuluu ja en pääse Receipt No:lla ja meiliosoitteella kirjautumaan "order trackingiin" The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database. on vastaus.
    DealerExtremestä ei ole kuulunut mitään. Ei tällä mikään kiire ole, ihmettelen vaan että mikä systeemi tämä tämmöinen on
    Vai olenko minä vaan niin pihalla, sekin on mahdollista

Mulla sama homma. Tuikku tilattu 24.09.2009 ja nyt ei hyväksy tunnuksia. Paypalilta on tullut vahvistus mutta kauppiaalta ei.Kortin tiedoissa näkyy,että summa on lähtenyt kauppiaalle.
    Tarviihan tuota valoa ens vuonnakin

Aika paha sanoa miksi tilausten käsittely kestää nyt niin kauan. Voihan olla, että DealExtreme:llä on ongelmia palvelimien kanssa tai onko porukka ympäri Eurooppaa havaitunut päivien lyhenemiseen ja tilauksia tulee enemmän kuin ehtivät käsittelemään.

Paha lähteä arvuuttelemaan..
    Still rides with 26er

Eilen illalla tilasin DX-lampun Teslan kaveriksi. Eipä ole tännekään tilausvahvistusta kuulunut..

Ne on nyt kaikki lomalla siellä Kiinassa:

http://www.dealextreme.com/forums/Fo...hreadid.421420
    http://www.kaupinkanuunat.fi

Taitaa olla lamputkin loppu. Viikon on tilaus ollut sisällä eikä mitään tapahdu. Tilausvahvistus toki tuli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fob Katso viesti
    Taitaa olla lamputkin loppu. Viikon on tilaus ollut sisällä eikä mitään tapahdu. Tilausvahvistus toki tuli.
    Mulla lamppu lähti kaksi viikkoa tilauksesta. Adapteri lähti heti seuraavana arkipäivänä.
    Still rides with 26er

Aika heikkoa tekoa taitaa kiinanihme olla, kaverilla kesti yhden lenkin..Parempi hakea kympin spotti verkkokaupasta ja siihen akku perään. Laittaa sen polttimon vaikka vetokoukunsuojan sisään. Kestää. Toimii.
    - fitteekki, hierontaa ja henkilökohtaista valmennusta-

mutanaama Guest
    Noo, mulla on noita kaksi, ja ei niissä vielä mitään vikaa ole ollu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BadRobot Katso viesti
    Aika heikkoa tekoa taitaa kiinanihme olla, kaverilla kesti yhden lenkin..Parempi hakea kympin spotti verkkokaupasta ja siihen akku perään. Laittaa sen polttimon vaikka vetokoukunsuojan sisään. Kestää. Toimii.
    Mikä versio kaverisi lamppu oli? Tuo tämän hetkinen taitaa olla versio 2 tai versio 3.. Kun tavaraa tuotetaan halvalla niin joukkoon eksyy myös niitä maanantaikappaleita tai sanotaan näin, että maantaikappeleiden määrä kasvaa kun tuotetaan halvalla. Ikävää jos kaverisi on saanut viallisen kappaleen, mutta ei se silti tarkoita kaikkien lamppujen olevan huono tekoa.

Mun mielestä on myös huono verrata verkkokaupan spottia ja kiinaihmettä. Molemmat tulee kuitenkin samasta maasta ja valoteholtaan aivan eri luokkaa.
    Still rides with 26er

16.9. Tuli tilattua tuo kiinanihme ja seuraksi MTE SSC P7. Tänään sai hakea postista. Ensi testi positiivinen - molemmat lamput toimi ja näyttivät valaisevankin takapihan metsää. Josko lähipäivinä ehtisi ihan oikeasti testiajoon.

No 31 min päästä on lauantai(vkl vapaata, ainakin minulla).. Lähdetäänkö lenkille, vois vaikka kokeilla Otaniemen pitkoksia pimeällä
    Still rides with 26er

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti BadRobot Katso viesti
    Aika heikkoa tekoa taitaa kiinanihme olla, kaverilla kesti yhden lenkin..
    Ostan rikkoutuneen akkuineen ja latureineen heti pois. Käske laittamaan yyveetä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Ledivalot ovat ihan ok mutta ne *rkeleen kiinnityssysteemit. Itsellä on neljä erilaista lamppua kaikki sinänsä hyviä mutta minkään kiinnikkeet eivät ole kestäneet juuri paria viikkoa pitempään. Ajo on ollut vain ns. työmatka-ajoa. En tee lampussa mitään voimisteluliikkeitä ym. Onko jollakin tietoa "idioottivarmasta" kiinnityssysteemistä. Jo se, että lampun laittaa talvella kiinni ja ottaa irti, rikkoo systeemit.
    Sama homma minulla.
    Ei viitsi investoida kovin paljon rahaa valoon, kahdesti on kiinnitys pettänyt ja lamppu kadulla palasina.
    No dogs, no masters

Fenix Two Fish Bike Mount

Fenix L2D kiinnityksessä olen käyttänyt. Tuolla kiinnittää kaikenlaiset "taskulampputyyliset" valot ja pysyy aika varmasti.

Itse tilasin 3kpl täältä https://www.fenix-store.com/product_...roducts_id=274

-- not fast but furious --

Tesla vs DX P/ Bike

Tämä ehkä kiinnostaa: Tesla vs. kiinanihme.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Ostan rikkoutuneen akkuineen ja latureineen heti pois. Käske laittamaan yyveetä.
    Voisiko Mutis kertoa miten ja mistä voisi saada DX-lampun korjausohjeita.
    Itse tilasin moisen ja minun tuurillani se menee heti rikki
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Voisiko Mutis kertoa miten ja mistä voisi saada DX-lampun korjausohjeita.
    Itse tilasin moisen ja minun tuurillani se menee heti rikki
    ei tuo vaadi sen kummempia ohjeita.. korjaaminen on täysin siitä kiinni miten se on hajonnut.
    jos se on hajonnut niin että jokin piuha on irronnut niin korjaus on piuhan uudelleen kiinnittäminen. jos "virranmuunnin" on hajonnut niin korvaa sen ehjällä. jnejne
    ja vaikka kaikki sisuskalut olisivat kärähtäneet niin akkupaketti ja laturi on luultavasti kuitenkin ehjiä ja tuon dx lampun aihion sisään voi sitten viritellä omia tee se itse lamppuja myös sisälle jnejne.
    - Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esa S Katso viesti
    Taitaa juhlia kommarien 60v-pippaloita.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti

Fenix L2D kiinnityksessä olen käyttänyt. Tuolla kiinnittää kaikenlaiset "taskulampputyyliset" valot ja pysyy aika varmasti.

Sama lamppu ja sama 3kpl setti samasta paikasta ja hyvin on skulannu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti

Kaidomainista 2,28$ kpl.

Kukaan pistänyt merkille, että tuon DX:n Lupine-kopion piuhat jäykistyy kylmällä? Ei silleen, että siitä (ainakaan vielä) olisi ollut mitään muuta haittaa.

mutanaama Guest
    Tämmöttiissii kiirelöisii niillä kiinalaisilla on

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Kukaan pistänyt merkille, että tuon DX:n Lupine-kopion piuhat jäykistyy kylmällä? Ei silleen, että siitä (ainakaan vielä) olisi ollut mitään muuta haittaa.
    eiköhän kaikki jäykisty kylmällä ?
    (enemmän virtaa piuhan läpi ni pysyy notkeana ? )
    edit ja jos tuosta tulee talvella ongelmia niin vaihtaa piuhan kunnon zilikooni piuhaan niin eiköhän taas toimi
    - Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Tämmöttiissii kiirelöisii niillä kiinalaisilla on
    Juu, ovat aika särmää porukkaa nuo kinukit...

Luulis että tuolla järjestelmällisyydellä yhden lampun postiin toimittaminen viikossa ei olisi ylivoimaista.

Ei varmaan olla ainoita jotka tilaa tuolta. Jos tilauksia tulee sisään vaikka muutama kymmenentuhatta päivässä niin kyllä siellä töitä saa tehdä.

Vara-akku kiinanihmeeseen

Löytyykö tuohon kiinanihmeeseen valmista vara-akkua? Olen yrittänyt hakea sitä DXn verkkosivuilta, mutta joko sellaista ei tosiaan vielä löydy, tai sitten en vain osaa löytää sitä sieltä

Joku kyseli tuossa aiemmin wannabe-Teslan käyttäytymisestä akun tyhjentyessä. Omani sammuu laakista, ja tekee sen vieläpä melko äkkiä: Paloaika on täydellä teholla 1,5h! Ja tämä on toistettu nyt kolme kertaa. Täyden akun jännite on 8,36V, eli sen suhteen ei ongelmaa ole, mutta kapasiteetti ei ole ihan sitä luvattua.