Aika paha sanoa miksi tilausten käsittely kestää nyt niin kauan. Voihan olla, että DealExtreme:llä on ongelmia palvelimien kanssa tai onko porukka ympäri Eurooppaa havaitunut päivien lyhenemiseen ja tilauksia tulee enemmän kuin ehtivät käsittelemään.
Paha lähteä arvuuttelemaan..
Still rides with 26er
Eilen illalla tilasin DX-lampun Teslan kaveriksi. Eipä ole tännekään tilausvahvistusta kuulunut..
Ne on nyt kaikki lomalla siellä Kiinassa:
http://www.dealextreme.com/forums/Fo...hreadid.421420
http://www.kaupinkanuunat.fi
Taitaa olla lamputkin loppu. Viikon on tilaus ollut sisällä eikä mitään tapahdu. Tilausvahvistus toki tuli.
Aika heikkoa tekoa taitaa kiinanihme olla, kaverilla kesti yhden lenkin..Parempi hakea kympin spotti verkkokaupasta ja siihen akku perään. Laittaa sen polttimon vaikka vetokoukunsuojan sisään. Kestää. Toimii.
- fitteekki, hierontaa ja henkilökohtaista valmennusta-
Noo, mulla on noita kaksi, ja ei niissä vielä mitään vikaa ole ollu.
Mikä versio kaverisi lamppu oli? Tuo tämän hetkinen taitaa olla versio 2 tai versio 3.. Kun tavaraa tuotetaan halvalla niin joukkoon eksyy myös niitä maanantaikappaleita tai sanotaan näin, että maantaikappeleiden määrä kasvaa kun tuotetaan halvalla. Ikävää jos kaverisi on saanut viallisen kappaleen, mutta ei se silti tarkoita kaikkien lamppujen olevan huono tekoa.
Mun mielestä on myös huono verrata verkkokaupan spottia ja kiinaihmettä. Molemmat tulee kuitenkin samasta maasta ja valoteholtaan aivan eri luokkaa.
Still rides with 26er
16.9. Tuli tilattua tuo kiinanihme ja seuraksi MTE SSC P7. Tänään sai hakea postista. Ensi testi positiivinen - molemmat lamput toimi ja näyttivät valaisevankin takapihan metsää. Josko lähipäivinä ehtisi ihan oikeasti testiajoon.
No 31 min päästä on lauantai(vkl vapaata, ainakin minulla).. Lähdetäänkö lenkille, vois vaikka kokeilla Otaniemen pitkoksia pimeällä![]()
Still rides with 26er
Fenix Two Fish Bike Mount
Fenix L2D kiinnityksessä olen käyttänyt. Tuolla kiinnittää kaikenlaiset "taskulampputyyliset" valot ja pysyy aika varmasti.
Itse tilasin 3kpl täältä https://www.fenix-store.com/product_...roducts_id=274
![]()
-- not fast but furious --
Tämä ehkä kiinnostaa: Tesla vs. kiinanihme.
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
ei tuo vaadi sen kummempia ohjeita.. korjaaminen on täysin siitä kiinni miten se on hajonnut.
jos se on hajonnut niin että jokin piuha on irronnut niin korjaus on piuhan uudelleen kiinnittäminen. jos "virranmuunnin" on hajonnut niin korvaa sen ehjällä. jnejne
ja vaikka kaikki sisuskalut olisivat kärähtäneet niin akkupaketti ja laturi on luultavasti kuitenkin ehjiä ja tuon dx lampun aihion sisään voi sitten viritellä omia tee se itse lamppuja myös sisälle jnejne.
![]()
- Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -
Kukaan pistänyt merkille, että tuon DX:n Lupine-kopion piuhat jäykistyy kylmällä? Ei silleen, että siitä (ainakaan vielä) olisi ollut mitään muuta haittaa.
Tämmöttiissii kiirelöisii niillä kiinalaisilla on
Luulis että tuolla järjestelmällisyydellä yhden lampun postiin toimittaminen viikossa ei olisi ylivoimaista.
Ei varmaan olla ainoita jotka tilaa tuolta. Jos tilauksia tulee sisään vaikka muutama kymmenentuhatta päivässä niin kyllä siellä töitä saa tehdä.
Löytyykö tuohon kiinanihmeeseen valmista vara-akkua? Olen yrittänyt hakea sitä DXn verkkosivuilta, mutta joko sellaista ei tosiaan vielä löydy, tai sitten en vain osaa löytää sitä sieltä
Joku kyseli tuossa aiemmin wannabe-Teslan käyttäytymisestä akun tyhjentyessä. Omani sammuu laakista, ja tekee sen vieläpä melko äkkiä: Paloaika on täydellä teholla 1,5h! Ja tämä on toistettu nyt kolme kertaa. Täyden akun jännite on 8,36V, eli sen suhteen ei ongelmaa ole, mutta kapasiteetti ei ole ihan sitä luvattua.