Onkos se 20:30 lähtö vielä voimissaan, vai miten se nyt oli. 19:30 tjsp
Onkos se 20:30 lähtö vielä voimissaan, vai miten se nyt oli. 19:30 tjsp
Saatan tulla mukaan, mikäli vanhempainilta loppuu ennen klo 20.
edit: oho kännykkä sekoilua / tupla postaus
srami pyörästä:
arvauksesi meni metsään...mistä veditkään tuon johtopäätöksen että se ois ollu tuo finest malli
malli on exo eikä toi merkki niin hirveän exoottinen ole. niitä löytynee täältä http://www.mtbcentre.fi/
pyöriä ovat tehneet ilmeisesti jostain 80-luvun alkupuolelta.
ei tässä vielä mitään ole päätettyja pyörä on tämän viikon ajossa.
p-olkisin muokkasi tätä : 23.09.2009 at 10.01
www.hypy.fi
sähläsin aiemmin ton ajan kanssa. kmw oli tulossa siis 20.00 hautuumaalle!?
www.hypy.fi
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Ei kun 20.30. En saanut säätöjä aikaisemmaksi. Jos meette aikaisemmin niin riekkukaa jossakin ja poiketkaa hautuumaalla puolysi.
Sääksinkö ympäri vai kui mennään?
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Hyvä kun tuli pikkusen sadetta alle, ei pölise niin paljoo![]()
Onneks tulee syksy ja pimeä, niin ei näe kun sataa räntää!![]()
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
-Ameriikkalainen elämänviisaus-
mee lähetään teemun kaa 1900 ja poiketaa sit hautuumaalle esim 20 ja 20.30 eli ajellaan käpylässä. suunnitellaan samalla mahdollista marathon reittiä![]()
www.hypy.fi
Kiitos seurasta ja lenkistä. Täytyy koittaa tulla päiväsaikaan käymään ja katselemaan maisemia.![]()
Jeh, oli hyvä valopäälenkura.
Su on tiedossa kaikille hidastakin hitaammille lenkkiseuraa kun lansive ja meitsi lähtee sinkulasitkutuskierrokselle. Lähtöaika ja-paikka on vielä auki, mutta kotona mun pitää olla lounasta väsäämässä jo n.13.00. Jos joku vaihteellinen tulee junaan mukaan niin laittakoon riittävästi vaatetta päälle ettei tule vilu.
Anatole France
Heh hyvä yhteislenkki, kiitos seurastaTuli vilu jo ennen kuin lenkki alkoi, oltiin kuitenkin jo tunti ajeltu ja välillä joutui ottamaan vetoja että tuli lämmin. Kyllä se talvi vaan tulee vauhdilla ei enää kaksi pitkähihaista paitaa riitänny.
Kuvaajat, mitä ominaisuuksia vaaditaan videokameralta jos aikoo saada hyvää kuvaa vauhdista?
Millä kameralla Vim ja Mutiskuvailee?
edit: nii ja millä ohjelmilla editoitte?
p-olkisin muokkasi tätä : 24.09.2009 at 12.04
www.hypy.fi
Mulla on Olympus Myy tough. Vesitiivis ja pudotuksenkestävä. Valovoima varsin kohtuullinen. Painonsa puolesta huono pitää kypärässä, tai sitten mä en vain ole tottunu. [edit:173g, turhaan murisin]
Kuvanvakain olis kiva lisä. Stongassa ollessa sais vähän tärinää pois. Saahan sen jollain softalla, mutku evo.
Kovalevyllinen ei käy, ei kestä röykytystä.
Markkinoilla on tollasia samantyyppisiä vedenkestäviä pokkareita, joilla saa hd-tasosta kuvaa.
Kato Zarnin videoita, silläkin on joku pokkari, ja kuvanlaatu on melkosen hyvää.
Koskas on seuraavaa valopäälenkkiä tiedossa![]()
Oliskohon keskiviikkona? Viikonloppuna on tarkoitus ajaa ihan päivänvalolla.
Viikonloppuna aattelin ajaa lohjalla
Mulla Go Pro Helmet Hero 5.0 wide. Kätevä kiinnittää esim kypärään eikä paina mun mielestä paljoa siellä tornin huipulla heiluessaan. Kestää myös sukeltelun 10m asti, eli ei haittaa jos lipsahtaa ojaan. Äänen saaminen nauhalle haasteellista, mutta ei mulle kyl edes tarpeellistakaan.
Nyt oon editoinu ihan tolla windows movie makerilla ja tarkoitus seuraavaks alkaa harjoittelemaan pinnacle studion käyttöä. Mutis varmaan osaa tosiaan kertoa noiden kameroiden teknisistä vaatimuksista enempi. Mä oon ihan "tavis" noissa hommissa!
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
Mä saatan ennättää su ap ajeleen. Oliko aika ja paikka jo tiedossa?
Sopisko klo 9.30 hautuumaan parkkis? Virittelin tossa muutaman kameratellingin fiudeen (vaihteellinen ja jousitettu) kiinni ni voi samalla kokeilla niiden toimivuutta ja ottaa eri kuvakulmista tallennetta sinkulamiesten irvistyksistä
![]()
Irvistyksiä on varmasti tiedossa.
Kattellaan mikä tämän äijän kunto on aamulla. AM veti hyvän rykäisyn Lohjalla ja nyt on jalat tyhjän oloiset ja painavatPitäis kiekko vielä vaihtaa, mutta laiskotus vie 6-0 voiton tänä iltana.
Jos nyt joo kuitenkin niin lähtekää apolta 9.30 kohti Röykkää. Ajelen rantapolkua teitä vastaan. Postaan tänne tuntemuksia, viiliksiä ja varmistuksia aamukahvin aikaan.
Anatole France
Kyllä täällä ollaan menossa, apoteekki 9.30.
Aikarajoitus on, eli max 3 tuntia ehtii ajamaan, eikä vauhti toisaan ole huimaa. Minäkin kävin perjantaina ajamassa Kauklahdessa ja siellä oli ihan varteenotettavia mäkiä meidän tasamaihin verrattuna.
[QUOTE=lansive;1242947]Kyllä täällä ollaan menossa, apoteekki 9.30.
QUOTE]
Siellä nähdään.
32/16 välityksellä ei meikäläisen voimilla ajettukaan hiljaa, vaan pakko oli painaa täysillä kaikki vähänkin mäkeä muistuttavat. Aika lailla oli paukut loppu kun kotiin pääsin, mutta 0.75 litraa kofeiinilla terästettyä urheilujuomaa auttoi kummasti. Sykkeet oli tapissa suuren osan matkaa ja muutamasta raivaustauosta huolimatta keskisyke oli lähellä 150:tä.
Nyt on jalat puuta, muttei ukko rautaa. Fillarista nyt puhumattakaan. Kädetkin muistaa, että juustokeppi edessä on iloinen asia.
No ei ihme jos sinkulajäykkismiehellä vähän jaloissa tuntui lenkin jälkeen, kun lenkkivauhti oli ihan sama kuin yleensäkin!!Hyvin sä vedit!
Jäikö siihen kameraan mitään järkevää kuvaa ennenkuin patterit hyytyi?
Tässä ehkä kaikkein vauhdikkain pätkä. Sori biisivalinta, en voinut mieltäni malttaa, eikä mitään hlökohtaista
![]()
Kirjanmerkit