ElectrobikeGiantHephaGarmin
Sivu 34 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 32 33 34 35 36 44 84 134 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 991 - 1.020 / 4670

Aihe: Bike-discount

Eikö "Rahmen Trekking" ole "rungot retkipyöriin"? Näin ajattelin ja tulkkasin tuon itelle Siis en mä saksaa ymmärrä, eikä kuuklekaan kääntyny tota ymmärrettäväksi. Mut olis tarkoitus rakentaa talven aikana retkipyörä ensi kesäksi. Ja ajattelin tehdä sen paremmista osista kuin mitä nykyään on tuo Meridan CC3:nen.

Mut edellleen, mietin että miten tuo voi olla muun merkkisten pyörien runkoihin nähden niin paljon halvempi? Keksiikö kukaan selitystä? Vai johtuuko se siitä että tuolla olisi joku Cube-tarjous ja tuo ylivuotinen runko?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apatceh Katso viesti
    Eikö "Rahmen Trekking" ole "rungot retkipyöriin"? Näin ajattelin ja tulkkasin tuon itelle Siis en mä saksaa ymmärrä, eikä kuuklekaan kääntyny tota ymmärrettäväksi. Mut olis tarkoitus rakentaa talven aikana retkipyörä ensi kesäksi. Ja ajattelin tehdä sen paremmista osista kuin mitä nykyään on tuo Meridan CC3:nen.

Mut edellleen, mietin että miten tuo voi olla muun merkkisten pyörien runkoihin nähden niin paljon halvempi? Keksiikö kukaan selitystä? Vai johtuuko se siitä että tuolla olisi joku Cube-tarjous ja tuo ylivuotinen runko?
    Bike discount on osa samaa yritystä tai konsernia joka tekee cube pyöriä. Ovat siis varmaan alkuvuodesta tilanneet Taiwanin pojilta ison kasan runkoja, joita ottavat sitä mukaa käyttöön kun pyöriä myydään. Hups kysyntä onkin ennakoitua halvempaa ja 2010 mallit painavat päälle, joten 2009 rungot on pakko dumpata halvalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apatceh Katso viesti
    Eikö "Rahmen Trekking" ole "rungot retkipyöriin"? Näin ajattelin ja tulkkasin tuon itelle Siis en mä saksaa ymmärrä, eikä kuuklekaan kääntyny tota ymmärrettäväksi.
    Eikös noi "cross rahmen" oo lähinnä hybridia vastaavia.. tai jotain hybridin, jäykkäperäisen mtb:n ja cyclocrossin väliltä, onko tuo nyt sitten se retkipyörä. Crossräder kun tsekkaa googlella niin kertoo lisää...
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

JarZan Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dirtyrider Katso viesti
    Eikös noi "cross rahmen" oo lähinnä hybridia vastaavia.. tai jotain hybridin, jäykkäperäisen mtb:n ja cyclocrossin väliltä, onko tuo nyt sitten se retkipyörä. Crossräder kun tsekkaa googlella niin kertoo lisää...
    Niin ja sitten on myös se "crossdressing". Sekin kannattaa tsekata .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JarZan Katso viesti
    Niin ja sitten on myös se "crossdressing". Sekin kannattaa tsekata .
    Onko se sukua saksalaisille Lederhosenille..

JarZan Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dirtyrider Katso viesti
    Onko se sukua saksalaisille Lederhosenille..
    Ei ihan lähisukua. Serkun kaima (äidin puolelta).

Peukalo ylös

Taas toimii. Tilasin sunnuntaina, ja seuraavan viikon maanantaina oli paketti kotiovella. Ei muuten haitannut yhtään että välissä oli viikko lomaa (myös pyöräilystä).

Ei sinänsä edes nopeaa toimintaa, mutta tämän kaupan kanssa joutuu yleensä odottelemaan. Maksu visalla. Kamat ja hinnat ihan ok.

Ainoa negatiivinen juttu oli se että juoksupipon menin tilaaman liian pienenä. Katsotaan miten nämä palautus/hyvitys -asiat toimivat... Reklamaation viallisesta tuotteesta olen ainakin todennut toimivaksi.
    -ei oo pakko, jos ei taho-

Tilaus sisään 15.9, paketti siirretty DPDn haltuun 18.9. Sen jälkeen ei ole tapahunut mitään. Paketti saanee huolellista valohoitoa DPDn varastossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Toni.T Katso viesti
    Uskoltaisikohan tuolta tilata xtr vannesetin ja kasan renkaita?

Joskus on käyny silleen että osa kamoista ei ole tullut. Eivät muista lähettää kalliita vanteita vaan halvat kumit ja tuo miten ne rahat sieltä sitten pois saadaan on oma taiteenlajinsa.. Edelleenkin B-D velkaa sen reilun 20e.
    Minä olen kerran elämässäni tilannut BD:stä tavaraa ja tottahan toki osa jäi tulematta. Maksettu tietenkin ennakkoon. Laitoin sähköpostia ja soitin perään ja sain rahat pois parissa päivässä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Minä olen kerran elämässäni tilannut BD:stä tavaraa ja tottahan toki osa jäi tulematta. Maksettu tietenkin ennakkoon. Laitoin sähköpostia ja soitin perään ja sain rahat pois parissa päivässä.
    Visa on ystävä...

Pyörän tilaus ja maksu 15.9. Paketti koti ovella 29.9. Tasan kaksi viikkoa koko prosessi. Ei ongelmia. Pyörä oli todella asianmukaisesti pakattu ja suojattu.

Ei aina ihan ongelmitta

Nyt kun oma pyörä (Radon QLT Race 4.0 18") on vihdoin ja viimein matkalla tänne kotosuomeen, niin ajattelin jakaa kokemukseni myös teidän kanssanne.

Tilaus ja maksu suoritettu 6.8.09. Aikaa kului vajaan kuukuden verran ja aloin kyselemään pyörän perään sähköpostilla (31.8). Viestiin vastattiin, että valitettavasti tilaamani pyörän rungot ovat loppuneet ja että ovat saaneet kyseisiä runkoja juuri lisää. Pyörän arvioitiin saapuvan minulle noin 2-3 viikon kuluessa.

Viikkoja kului ja aloin taas kyselemään pyörän perään. 22.09 saapui vastaus, että tilaamani pyörän rungot ovat loppuneet (jo toista kertaa) ja saavat kyseisellä viikolla niitä lisää. Pyörä lähetetään tämän jälkeen ns. "parasta mahdollista vauhtia." Tämän toisen tiedustelun jälkeen tilaus uusittiin, koska pyörän hinta oli laskenut 100 euroa tämän odottamisen aikana. Odotan edelleen rahojen palautusta tuosta ensimmäisestä tilauksesta.

28.9 tuli sähköpostiin ilmoitus, että pyörä on lähtenyt kohti Suomea.

Toki omalla aktiivisuudella olisi voinut olla vaikutusta asioiden kulkuun, mutta kyllä tämä 2 kuukauden odotus hieman nosti/nostaa verenpainetta. Bike-Discountin puolesta ei ole otettu kertaakaan yhteyttä, vaan joka kerta olen itse joutunut kyselemään, että mikä tilauksessa kestää. Seuraavaksi täytyy laittaa postia perään ja alkaa kyselemään, josko raskisivat jo palauttaa ensimmäisen tilauksen rahat.

Tähän mennessä tuosta puljusta on jäänyt minulle suht huono kuva ja jatkossa tuskin tilaan enään mitään tuolta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jarppake Katso viesti
    Tämän toisen tiedustelun jälkeen tilaus uusittiin, koska pyörän hinta oli laskenut 100 euroa tämän odottamisen aikana. Odotan edelleen rahojen palautusta tuosta ensimmäisestä tilauksesta.
    Kannattaa sitten olla sinne yhteydessä, jos eivät ole palauttaneet rahoja. Minä sain palautuksen vasta kun soitin sinne ja kysyin asiasta. Sähköpostiini eivät ole koskaan vastanneet.

Maksoitko kortilla vai pankkisiirrolla?
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Maksoitko kortilla vai pankkisiirrolla?
    Kortilla.

Nyt kun oma pyörä (Radon QLT Race 4.0 18") on vihdoin ja viimein matkalla tänne kotosuomeen, niin ajattelin jakaa kokemukseni myös teidän kanssanne.

Tilaus ja maksu suoritettu 6.8.09. Aikaa kului vajaan kuukuden verran ja aloin kyselemään pyörän perään sähköpostilla (31.8). Viestiin vastattiin, että valitettavasti tilaamani pyörän rungot ovat loppuneet ja että ovat saaneet kyseisiä runkoja juuri lisää. Pyörän arvioitiin saapuvan minulle noin 2-3 viikon kuluessa.

Viikkoja kului ja aloin taas kyselemään pyörän perään. 22.09 saapui vastaus, että tilaamani pyörän rungot ovat loppuneet (jo toista kertaa) ja saavat kyseisellä viikolla niitä lisää. Pyörä lähetetään tämän jälkeen ns. "parasta mahdollista vauhtia." Tämän toisen tiedustelun jälkeen tilaus uusittiin, koska pyörän hinta oli laskenut 100 euroa tämän odottamisen aikana. Odotan edelleen rahojen palautusta tuosta ensimmäisestä tilauksesta.

Toki omalla aktiivisuudella olisi voinut olla vaikutusta asioiden kulkuun, mutta kyllä tämä 2 kuukauden odotus hieman nosti/nostaa verenpainetta. Bike-Discountin puolesta ei ole otettu kertaakaan yhteyttä, vaan joka kerta olen itse joutunut kyselemään, että mikä tilauksessa kestää. Seuraavaksi täytyy laittaa postia perään ja alkaa kyselemään, josko raskisivat jo palauttaa ensimmäisen tilauksen rahat.

Tähän mennessä tuosta puljusta on jäänyt minulle suht huono kuva ja jatkossa tuskin tilaan enään mitään tuolta.

Onpa ouoa! Tilasin täsmälleen saman pyörän saman kokoisena. Tilaus ja maksu 15.9 ja pakettti himaan 29.9, eli kahdessa viikossa. Melkoista arpomista näköjään kenelle lähetetään tilattu tavara ja kenelle vain sanotaan lähetettävän.

Millaset postikulut tulee jos tilaa k.o kaupasta 4 talvirengasta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jiiteeteepee Katso viesti
    Millaset postikulut tulee jos tilaa k.o kaupasta 4 talvirengasta?
    No siellähän se sanotaan ko. puljun sivuilla. Luottokortilla 13,95€ ja etukäteismaksulla 9,95€.

Ei tää internettaus niin vaikeaa ole

Mutta tuleeko siihen vielä toi 10€ lisäksi?

Mutta tuleeko siihen vielä toi 10€ lisäksi?
    Täh, jos maksat luottokortilla niin maksat tavarat+13.95e. Jos taas maksat rahat firman tilille etukäteen ja ne lähettää sulle kamat vasta sit, niin maksat tavarat+9.95er.

tarkoitan tuota bulk goods kohtaa

Muistaakseni omat talvirenkaani tulivat ihan tavallisena toimituksena. Olivat vääntäneet kumit niin pieneen laatikkoon, ettei tullut bulk-lisämaksua.
    Rule #1: Obey The Rules

tarkoitan tuota bulk goods kohtaa
    Ei tule. Tilasin itse 4kpl talvirenkaita maanantaina ja muutakin sälää.

Nyt tilattu mutta epäilys ettö onnistuiko..Maksu tuli suoritettua visalla jonka jälkeen paluu tyhjälle BD-sivulle. ei oo tullut mitään tilausvahvistusta eikä käyttäjätilillä näy että ois mitään tilattu. Pitää varmaan odottaa että meneekö rahat visa kortilta??

Loortti Guest
    Nyt tilattu mutta epäilys ettö onnistuiko..Maksu tuli suoritettua visalla jonka jälkeen paluu tyhjälle BD-sivulle. ei oo tullut mitään tilausvahvistusta eikä käyttäjätilillä näy että ois mitään tilattu. Pitää varmaan odottaa että meneekö rahat visa kortilta??
    Itselläni kävi aivan samoin kun tein tilauksen. Odottelin hetken aikaa ja tein sitten uuden tilauksen joka meni Operan kanssa läpi, kun Internet explorerin kanssa ei mennyt. Toinen tilaus meni suoraan läpi ja tilausvahvistus tipahti samantien postiin. Lähetin heti perään sähköpostin jossa pyysin tarkistamaan ettei tuplatilausta ole tullut. Siihen ei ole kuitenkaan vastattu. Tavarat pitäisi olla matkalla kohti suomea tällä hetkellä.

No voe saatana

Pojilla on logistiikka hallussa. Sain oikein henk. koht. mailia vähän yli viikko sitten perjantaina että nyt tulee fillaria ja ensi viikolla on himassa. Olikin jo heti maanantaina. Kiva. Ja tänään sitten tuli toinen samanlainen

Minä sitten reklamoimaan ja oikein puhelimella että tuli heille tämmönen käpy. Reklamaattori hämmästyi ja lupasi että pyöräntoimittajat tässä sulle ihan näillä näppäimillä soittavat takaisin. Ettei puhelinlaskua tule vaan asiakkaalle. Putiikki meni kiinni sitten puolitoista tuntia myöhemmin. Ei soittoa. En kyllä laita pyörää palautuksena ennenkuin pöljille on selvää että itse munasivat ja ei ole kyse köyhästä asiakkaasta. Velottavat vielä kahdesta, molopäät.

Laitoinpa palautekaavakkeella tiedoksi että puhelinnumero oli tämä ja että soittoa tässä odottelin. Mahtavat soittaa huomenna. Ehkä? Tappelevat varmaan keskenään ensin että kenen vika. Saksalaiselle on tosi tärkeää löytää syyllinen. Joku muu kuin itse. Varmaan toimii firmassa, jos kaikki ovat vähän sinne päin.

On siinä amatöörejä. Saksan Biltema ja Bebek yhdistettynä? Kö?

No ihmekkös, että meillä muilla tuon pyörän saaminen kestää kun toiset vei pari pyörää kerralla

Ei vaan ihan tosissaan ajetellen, niin minun pyörä on tällä hetkellä tulolla todella nopeasti verrattuna muiden pyöriin. 28.9 tilasin, 1.10 oli DHL:llä ja viimeisin viesti tällä hetkellä on 05.10.09 03:37 Departure from outward Office of Exchange in Country of Origin.

Voin vain komppata sitä joulupukin odotusfiilistä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tunkkireisi Katso viesti
    Pojilla on logistiikka hallussa. Sain oikein henk. koht. mailia vähän yli viikko sitten perjantaina että nyt tulee fillaria ja ensi viikolla on himassa. Olikin jo heti maanantaina. Kiva. Ja tänään sitten tuli toinen samanlainen

Minä sitten reklamoimaan ja oikein puhelimella että tuli heille tämmönen käpy. Reklamaattori hämmästyi ja lupasi että pyöräntoimittajat tässä sulle ihan näillä näppäimillä soittavat takaisin. Ettei puhelinlaskua tule vaan asiakkaalle. Putiikki meni kiinni sitten puolitoista tuntia myöhemmin. Ei soittoa. En kyllä laita pyörää palautuksena ennenkuin pöljille on selvää että itse munasivat ja ei ole kyse köyhästä asiakkaasta. Velottavat vielä kahdesta, molopäät.

Laitoinpa palautekaavakkeella tiedoksi että puhelinnumero oli tämä ja että soittoa tässä odottelin. Mahtavat soittaa huomenna. Ehkä? Tappelevat varmaan keskenään ensin että kenen vika. Saksalaiselle on tosi tärkeää löytää syyllinen. Joku muu kuin itse. Varmaan toimii firmassa, jos kaikki ovat vähän sinne päin.

On siinä amatöörejä. Saksan Biltema ja Bebek yhdistettynä? Kö?
    Ja ilmeisesti vaimo/tyttöystävä tykkäsi?
    "Sun piti ostaa yksi. EI kahta!!!!! jäkätijäkätijäkäti...."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti m e r k s Katso viesti
    Ainoa negatiivinen juttu oli se että juoksupipon menin tilaaman liian pienenä. Katsotaan miten nämä palautus/hyvitys -asiat toimivat... Reklamaation viallisesta tuotteesta olen ainakin todennut toimivaksi.
    Pari s-postia olen lähettänyt asiasta tyyliin "onko ok jos palautan tämän tuotteen siihen ja siihen osoitteeseen" - hiljaista ollut paluupostien suhteen.

Jos ei kuulu vastausta, niin sitten pipo kirjeessä saksaan jonkun saatekirjeen kera.
    -ei oo pakko, jos ei taho-

Tilasin pyörän ja vähän varusteita 21.9, muutaman päivän päästä sanoivat kamojen lähteneen varastosta ja 2.10 oli yritetty tuoda pakettia kotiin, eli alle kaksi viikkoa tilauksesta. Seuraavana arkipäivänä ilmestyi sitten postilaatikkoon ilmoitus postiin saapuneesta paketista. Paketissa, eikä sen sisällössä ollut mitään valittamista, samassa paketissa olivat pyörä ja varusteet. Itse maksoin vielä 8 euroa ekstraa kunnollisesta pahvilaatikosta.
    Kaikki siis sujui niin kuin vain BD:n tapauksessa toivoa saattoi.

JarZan Guest

Jaahas, vaikka oma tilaukseni meni suht moitteetta vaikuttaa tämän kaupan osalta olevan sellainen "On arvonnan aika" menttaliteetti. No ei silti, itse sain kaiken tilaamani nätisti kahdessa eri paketissa (pyörä ja kamat). Silti ei voi kehua kaupan toimintaa asiakkaaseen nähden. Tiedottaminen on surkeaa ja mitä ilmeisemmin hyvin harhaanjohtavaa.

Joskus on jännää ja toisinaan onnistaa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •