GiantGarminHephaElectrobike
Sivu 2 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 12 52 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

[QUOTE=Xizor;1236262].............. reittiä, mutta olen Berliinissä tsekkaamassa maratoonia. =)

terveisiä Berliiniin, missä päin siellä olet???
    kotikaupunki on Königs Wusterhausen etelä berlin...

Hups, mites multa on tää topikki ohi menny.. Eli mukana olen jos vaan pystyn karkaamaan töistä. Normaalisti pääsen 17:00 Tampereelta töistä niin tulee kiire tohon 16:00 starttiin:-) Mulla vois olla jotain reittiajatuksiakin toijala-viiala alkuasukkaana. Totuus kuitenkin on että ihan herkkureittejä näillä nurkin on vaikea kehittää. Hieno juttu jos sais porukkalenkit toimimaan!

Mukana ollaan! mutta ei torstaina koska pääsen töistä klo16,00.mutta sitten kun saadaan aikataulut sopiin esim viikonloppusin niin varmana olen mukana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hidasmuttakankee Katso viesti
    Hups, mites multa on tää topikki ohi menny.. Eli mukana olen jos vaan pystyn karkaamaan töistä. Normaalisti pääsen 17:00 Tampereelta töistä niin tulee kiire tohon 16:00 starttiin:-) Mulla vois olla jotain reittiajatuksiakin toijala-viiala alkuasukkaana. Totuus kuitenkin on että ihan herkkureittejä näillä nurkin on vaikea kehittää. Hieno juttu jos sais porukkalenkit toimimaan!
    Moi, ja kiitos kiinnostuksesta. Topikkin kanssa mulle on vähän ongelma, se poistu aina kun on yksi päivä ei ole mitä kirjoitettu!!!!! Ehkä joku tietä jonkun niksi vielä siihen ongelman. Toivottavasti pääset ajoissa! Torstaihin on vielä aika ja eka startaus olisi varma aika kiva saada mahdoliseman paljon porukka mukaan, joten puolisen tunti voidaan varma siellä odota.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kari Heinonen-Erävesi Katso viesti
    Mukana ollaan! mutta ei torstaina koska pääsen töistä klo16,00.mutta sitten kun saadaan aikataulut sopiin esim viikonloppusin niin varmana olen mukana.
    Harmilista että aikataulu mene niin tiukka, mutta ilmoitamme tällä sitten miten lähdemme missä päin!!!!!
    Pistäkää sana kiertämän!!!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    huomenna sitten Roineen kiertoon tai osalle matkaa...?
    Miten Roineen kierto meni????

[QUOTE=Atze09;1236352]
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    .............. reittiä, mutta olen Berliinissä tsekkaamassa maratoonia. =)

terveisiä Berliiniin, missä päin siellä olet???
    kotikaupunki on Königs Wusterhausen etelä berlin...
    Majapaikka on tässä Wittenbergplatzin lähellä eli ihan hyvällä paikalla. =)

Tosiaan olen itekin tässä hieman havainnut, että ainakin Toijalassa tuntuu olevan hyvät polut aika vähissä...ja tunne vaan vahvistuu kun kerran natiiviasukkaan suustakin kuulee saman.

Valkeakosken nurkilla tai Sääksmäellä (Rapolan harju?) saattais olla enemmän ajettavaa jos jaksaa sinne asti lähteä. =)

[QUOTE=Xizor;1237631]
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    ,...... että ainakin Toijalassa tuntuu olevan hyvät polut aika vähissä...ja tunne vaan vahvistuu .......

Valkeakosken nurkilla tai Sääksmäellä (Rapolan harju?) saattais olla enemmän ajettavaa jos jaksaa sinne asti lähteä. =)

Valkeakosken asti on ihan ok, ainoa aika on iltapäivälle aika rajoitettu!!!
    Jos semmoinen lenkki siirrettään vaikkapa viikonloppuisin????

Ajoin perjantai sallinkulmasta--)junarata pitkin junkkarintien asti ja sitten metsään ja ilmeisesti löysin siellä sitten näitä polkuja mistä te jo olitte!!!
    Oli ihan kiva mutta 15 km tuli vaan.
    katsotaan mitä muut sano

Jos ja kun rukkaamme noita aikoja ja päiviä kaikille paremmin sopiviksi, niin omalta osaltani täytyy sanoa, että oikeastaan mikä tahansa muu päivä käy paremmin kuin torstai. Torstai on meinaan viikon ainoa päivä, milloin minun on oltava kotona viimeistään klo. 18.

Kyllä sieltä junkkarin suunnastakin kilometrejä jotenkin saa puristettua, jos oikein kovasti yrittää, mutta ei siellä tosiaan taida mitään pitkää yhtä jaksoista settiä löytyä.

Jostain karttapaikasta löytyvät polut ja muut eivät tuolla maastossa välttämättä näytä "ihan" samalta kuin niissä kartoissa.
    Tom_E muokkasi tätä : 22.09.2009 at 01.15

Sain tällä tietoa tuon to iltapäivän vapaaksi. Olen toisen nöösin eli Heinonen-Eräveden kanssa ajellut lenkkiä joka kulkee seuraavasti. Viialan hukarilta "pumpparille" josta pääsee metsien kautta sontulantielle... sitten pieni siirtymä asfaltilla/soralla. Tämän jälkeen jälleen metsäpolkua/tietä pitkin kuusikankaan pururadalle. Täältä sitten eteenpäin vastamuuttaneillekin jo tuttuja? polkuja kohti junkkaria ja viialaa. Lenkille tulee mittaa n.24km mutta pikku "sakkokierroksilla" tuohon saa kikkailtua hieman lisää mittaa. Katsotaan torstaina mihinpäin mennän!

Sain tällä tietoa tuon to iltapäivän vapaaksi. Olen toisen nöösin eli Heinonen-Eräveden kanssa ajellut lenkkiä joka kulkee seuraavasti. Viialan hukarilta "pumpparille" josta pääsee metsien kautta sontulantielle... sitten pieni siirtymä asfaltilla/soralla. Tämän jälkeen jälleen metsäpolkua/tietä pitkin kuusikankaan pururadalle....
    Varmaan tuollainen 20-25 km on ihan passeli torstaina....saadaan pää auki niin sitten voi jatkossa pähkäillä jos tosiaan on yleistä kiinnostusta lähteä tutkimaan polkuja lähikuntien suuntaan. Tosin sellaiset reissut pitää ehkä ajoittaa sitten viikonlopuiksi. =)

Viesti

Varmaan tuollainen 20-25 km on ihan passeli torstaina....saadaan pää auki niin sitten voi jatkossa pähkäillä jos tosiaan on yleistä kiinnostusta lähteä tutkimaan polkuja lähikuntien suuntaan. Tosin sellaiset reissut pitää ehkä ajoittaa sitten viikonlopuiksi. =)
    Juuri näin!

Reiteistä:

paras pätkä mitä olen lähikulmilla ajanut löytyy hervannan ja Valkeakosken välistä, oliskohan se pirkan taivalta? Ongelma on että en taida löytää polun alkua kummastakaan päästä, savon tien varresta se kyllä löytyy mutta kivempi se olisi ajaa tyyliin vlk-hervanta-vlk

Mikäli joku osaa näyttää kartalta mistä ko. polku valkeakoskelta lähtee niin linkki ois kiva, Kiitos!!

Sain tällä tietoa tuon to iltapäivän vapaaksi. Olen toisen nöösin eli Heinonen-Eräveden kanssa ajellut lenkkiä joka kulkee seuraavasti. Viialan hukarilta "pumpparille" josta pääsee metsien kautta sontulantielle... sitten pieni siirtymä asfaltilla/soralla. Tämän jälkeen jälleen metsäpolkua/tietä pitkin kuusikankaan pururadalle. Täältä sitten eteenpäin vastamuuttaneillekin jo tuttuja? polkuja kohti junkkaria ja viialaa. Lenkille tulee mittaa n.24km mutta pikku "sakkokierroksilla" tuohon saa kikkailtua hieman lisää mittaa. Katsotaan torstaina mihinpäin mennän!
    Kuulosta aika lupavalta ja pituus on ihan ok iltapäivä lenkiksi.

[QUOTE=Tom_E;1237884]Jos ja kun rukkaamme noita aikoja ja päiviä kaikille paremmin sopiviksi, niin omalta osaltani täytyy sanoa, että oikeastaan mikä tahansa muu päivä käy paremmin kuin torstai. Torstai on meinaan viikon ainoa päivä, milloin minun on oltava kotona viimeistään klo. 18.

Oma osaltani on taas niin että torstaina ja maanantaina olisi parhaita päiviä lähtee lenkille. Toinen mahdollisuus lenkille voisi olla vaikka viikonloppuisin isoille porukalle ja viikossa voidaan täältä ilmoita milloin kukka lähtee ja kaipaa seuraa?????? Iltapäivät tule muuten kohta jo aika pimeä!!
    Ensi viikonloppu näytä vaan jo niin täynnä että sanoin heti että en pääse.

HUOM......
    Laittakaa kaikki vielä omat ajatukset näistä lenkkipäivistä!!!!!!!!!!! En halua itse päätä miten me saamme tämä pyörimään.
    atze sopivat ma, to, pe, la, su

Juuri näin!

Reiteistä:

paras pätkä mitä olen lähikulmilla ajanut löytyy hervannan ja Valkeakosken välistä, oliskohan se pirkan taivalta? Ongelma on että en taida löytää polun alkua kummastakaan päästä, savon tien varresta se kyllä löytyy mutta kivempi se olisi ajaa tyyliin vlk-hervanta-vlk
    Ajelin kaverin kanssa viime kesänä juurikin Hervannasta Valkeakoskelle. En nyt ihan varma ole siitä reitistä, mutta alku taisi olla sitä Birgitan polkua(?) ja sitten lopulta päädyttiin Valkeakoskella Eerolan kulmille. Tarkoitus oli päästä suoraan porukoiden mökille Vlk-Kangasala tien varteen, mutta vähän suunnistettiin ohi. =)

Mutta tosiaan joku vlk-hervanta-vlk voisi olla jonain viikonloppuna ihan jees. Ite olen alunperin kotoisin Valkeakoskelta, joten muistelisin, että sieltä nurkilta löytyis muitakin tsekkaamisen arvoisia polkuja...täytyy tutkia asiaa.

Jep, selvitetään tota reittiä.

Minulle käy ti,ke,to,pe,la,su...tosin la olen välillä töissä.
    Viikolla nää ehtoot pimeneekin jo liian nopeesti

Aika pitkä tule jos lähdetään tältä päin ajelemaan, suora mittaus kartasta akaa-vkl-herv.-vkl-akaa noin 70 km.
    Mutta ihan kiva kyllä kulosta mielellään tulen mukaan.

Mulle käy oikeastaan kaikki viikonpäivät, mutta tietty joskus saattaa olla jotain menoa/estettä.

Viikonloppuisin käy pidemmätkin lenkit, mutta viikolla ainakin tähän aikaan syksystä pitänee pitää lenkit sen mittaisina, ettei tarvi pimeessä ajaa...ite en ainakaan kovin mielellään lähde metsään lampun kanssa. =)

Minulle käy kyllä valopäälenkitkin, ainakin jos lampun akku on vielä kohtuu kunnossa. Kovin pienelle ja kivikkoiselle polulle en ehkä lähtisi, mutta muutoin "pimeys" ei ole ongelma.

Tom E on oikeassa, kyllä nykyvaloilla voi helposti ajaa pimeässä, minulle siis käy pimeekin mutta ensin täytyy tehdä pikku investointeja..

Lähdin eilen illalla klo 19.00 Toijalan suunta junkkarin läpi ja tunnin jälkeen oli kyllä jo aika pimeä että lähdin sitten tietä pitkin takaisin Viialaan. Ehkä oli jo liian myöhän!!!
    Atze09 muokkasi tätä : 22.09.2009 at 21.32

Ensimmäinen Akaa/Toijala yhteislenkki, Torstaina 24.9. iltapäivä noin klo 16.00... Tapaamispaikka Viialan päässä on
    http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...487959&lang=FI
    Kaikki mukaan!!!!!!

Kuka on huomenna lähdössä, Hidasmuttakankee, Xisor oletteko vielä tulossa??
    Ymmärsin niin että ERävesi ja Tom ei pääse !!???
    Atze09 muokkasi tätä : 23.09.2009 at 18.55

Minä olen iltapäiväksi järjestänyt vapaata ja olen siis tulossa. Kiitos Atze aktiivisuudesta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Kuka on huomenna lähdössä, Hidasmuttakankee, Xisor oleteko vielä tulossa??
    Ymmärsin niin että ERävesi ja Tom ei pääse !!???
    Jes, mä olen tulossa. Aloin jo tuossa miettiä, että olisko porukalla innostusta ottaa viikonloppuna vähän pidempi reissu jonnekin kun kerran on lupailtu niin hyviä kelejä?

Jes, mä olen tulossa. Aloin jo tuossa miettiä, että olisko porukalla innostusta ottaa viikonloppuna vähän pidempi reissu jonnekin kun kerran on lupailtu niin hyviä kelejä?
    Olisi varma kiva kun joku muu ota viikonloppu reissut hoitoon koska ensi ja seuraava vk.-loppu näytä aika paha!!!! Vaikka tekisi tosi paljon mieli lähtee mukaan.

Yhteislenkit----) kävisikö niin että lähdetäänkö jatkossa joka keskiviikko noin klo 18.00 ja sitten katsotaan vielä viikonloppuja, ainakin kysely mukaan pitäisi sopi.
    Sain vaimon kanssa puhuttu, muuten keskiviikko ei onnistui minun osalta !!!!

eka lähtö 24.09

Ensimmäinen Akaa/Toijala yhteislenkki, Torstaina 24.9. iltapäivä noin klo 16.00... Tapaamispaikka Viialan päässä on
    http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...487959&lang=FI

Kaikki mukaan!!!!!!ja sana kiertämään tämä ei ole mitä PRO tapahtuma

Enpä ole tainnut sanoa, että en olisi tulossa, joten tulossa ollaan. Jalat on kyllä eilisen suht tuulisessa kelissä tehdyn maantielenkin jälkeen sellaista hyytelöä, että saas nähdä meneekö ihan kokonaan kävelyksi.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •