Mäkin haluan sisäiset kivekset jos se saa pyörän kulkemaan nopeammin!!!
Mäkin haluan sisäiset kivekset jos se saa pyörän kulkemaan nopeammin!!!
ehkä et sittenkään...tässä lainaus aiheeseen liittyvästä artikkelista:
"Testikulaariseen feminisaatioon kuuluu laaja kirjo puutteellisen androgeenivaikutuksen ilmenemismuotoja, ja sen täydellistä muotoa sairastava potilas on ulkoasultaan nainen, vaikka hän on geneettisesti mies (46,XY). Taudin ilmenemisen toinen ääripää lienee hedelmätön mies. Viime vuosien aikana on osoitettu, että androgeeni- insensitiivisyys johtuu androgeenireseptorin mutaatioista (Griffin 1992), joita voi esiintyä proteiinin eri toiminnallisilla alueilla. Koska geeni sijaitsee X-kromosomissa, puutteellinen androgeenivaikutus esiintyy miehillä aina kliinisenä oireyhtymänä"
Siis tilanne jossa pojan kromosomiston omaava lapsi pikkulapsena muistuttaa ulkoisesti pikkutyttöä, sillä elimistössä olevat vähäiset testosteronimäärät eivät vaikuta kudoksiin normaalisti (resistenssi = vaikutuksen puute). ja koska yksilönkehityksen "normaali suunta" on nainen, tyttö näyttää ulkoisesti (saunassakin) tytöltä.
Murrosiässä kun hormonimäärät lisääntyvät, tilanne vaihtelee sen mukaan kuinka suuri resistenssin aste on, eli tuleeko yhtään mieshormonivaikutusta näkyviin.
Kivekset jäävät laskeutumatta vatsaontelosta kivespussiin (laskeutuminen tapahtuu normaalisti kaikilla pojilla, yleensä jo sikiöaikana), ja valitettavasti laskeutumattomien kivesten muuttuminen pahanlaatuisiksi kasvaimiksi on aika yleistä....
On tylsää saada tietää itsestään tälläinen asia dopinkohun ja mediamylläkän keskellä. Jos henkilö on naiseksi kasvanut ja sosiaalistunut, on väärin väittää että olet mies...kivekset yleensä poistetaan tuon syöpäriskin vuoksi.
Testikulaari feminisaatio nimen sijasta tulisi suosia androgeeniresistenssi käsitettä (puuttuva tai puutteelllinen mieshormonivaikutus) koska "vika" ei ole kiveksissä.
Huonoilla teillä tarvitaan paksut kumit.
Oli pyörä sitten kuitua, titaania tai terästä,
niin kuntoni on perästä.
Last man out of the water.
ei varsinaisesti liity triidin aiheeseen, pahoittelen, mutta vastaan kysymykseen...
[*url="www.jotakin.com/wahtever"]ja tähän sitten se teksti mikä tulee näkyviin[/url] ...ja toki poistaa tuon tähden * tuosta ekasta url-tagista
tai sitte helpompi tapa on kirjottaa esti se teksti minkä haluaa näkyvän linkkinä, maalaa sen, ja klikkaa tota "Lisää linkki" painiketta ja pastettaa halutun osoitteen siihen...
I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...
en oo mikään ravivalmentaja, mutta mulla on käsitys että eri aineille on doping testeissä positiivisen tuloksen pitoisuusrajat, mm menetelmien epävarmuustekijöihin liittyen (cut off point). Siis jotta tulos ilmoitetaan positiiviseksi sen pitää ylittää tietty pitoisuusraja.
Jos A näytteessä on juuri ja juuri päästy tuon rajan yli, ja on varastoitaessa helposti hajoava (pitoisuus pienenee) aine, saattaa tulos olla alle positiivisen tuloksaen rajan b- näytteessä. Ja käry käy vain jos molemmmat näytteet on yli määritysrajan.
Huonoilla teillä tarvitaan paksut kumit.
Oli pyörä sitten kuitua, titaania tai terästä,
niin kuntoni on perästä.
Last man out of the water.
ja taas mennään :
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2009...67177_ur.shtml![]()
Onni onnettomuudessa on kaluston hajoaminen ennen kasaa loppukirissä
http://www.youtube.com/watch?v=lkwh4ZaxHIA
Kumpikohan on isompi riski. Vetää Boosteria ja mennä testiin vai tehdä tuo??![]()
http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/
Vuoden 2003 Espanjan ympäriajon suuryllättäjä Isidro Nozal on ilmeisesti vihdoin ja viimein saatu kiinni. Manolon klaanin käryt sen kun jatkuvat.
http://www.cyclingnews.com/news/ribe...itive-for-cera
https://twitter.com/ammattipyoraily
Ei ole vanhasta kaartista enää kovin montaa heppua kuivilla. Taas jäi persaukisia kuskeja kiinni, mutta milloinhan UCI ja kisanjärjestäjät ottavat riittävän järeät keinot käyttöön, että tulee veridopingillekikin stoppi.
6.7 WTF/kg
"Mistä näitä kärähtäneitä oikein tulee ?"![]()
Onni onnettomuudessa on kaluston hajoaminen ennen kasaa loppukirissä
Dopingista voisi päästä eroon sillä, että niin satotut sallivat tahot saisivat myös rangaistuksen. Nythän se tuntuu olevan niin, että yksin pyöräilijä saa kilpailukiellon mutta minä olen sitä mieltä, että jos samassa tallissa voidaan todeta dopingin olleen järjestelmällistä, pitäisi antaa tallin toimitsijoille toimitsijakielto eli tämä tarkoittaisi lääkäreitä ja tallin johtajaa sekä valmentajia. Kyllä tallin johdon on täytynyt tietää missä mennään jos tallista käryää kolme kuskia.
Eikös Phonakistakin kärynnyt aikoinaan useampi jamppa perä jälkeen.
Ilmeisesti mitään toimitsijakieltoja ei ole pyöräilyssä pahemmin langetettu, mutta tallipäälliköiden Rudy Pevenagen, Manolo Saizin ja Vicente Beldan ura taitaa olla taputeltu. Pevenge = Telekom/T-Mobile, Saiz = Once, Belda = Kelme. Ilmeisen moni on perillä, mitä Telekomissa/T-Mobilessa, Oncessa ja Kelmessä on tapahtui 1990- ja 2000-luvuilla.
Phonak-tallin käryt 2003-2006
Francisco Perez (EPO, 2003)
Oscar Camenzind (EPO, 2004)
Tyler Hamilton (veridoping, 2004)
Santiago Perez (veridoping, 2004)
Fabrizio Guidi (EPO A-näyte, negatiivinen B-näyte, 2005)
Floyd Landis (testosteroini, 2006)
Sascha Unweider (testosteroini, 2006)
Opreaatio Puerto
Jose Ignacio Gutierrez (Phonak hyllytti 2.6.2006, ei saanut varsinaista kilpailukieltoa)
Jose Enrique Gutierrez (Phonak hyllytti 2.6.2006, ei saanut varsinaista kilpailukieltoa)
Santiago Botero (Phonak hyllytti 2.6.2006, Kolumbian pyöräilyliitto vapautti syytöksistä 2.10.2006)
https://twitter.com/ammattipyoraily
Toimitsijakiellon lisäksi pitäisi olla sääntö, että jos joku tallista käryää niin sitten koko joukkue suljetaan ulos sen tason kilpailuista joihin on osallistunut. Sitten saa ajaa alemmassa divarissa jos haluaa ja jos sielläkin käryää, niin sitten vaan alempaan sarjaan kunnes joutuu ajamaan suomen kilpa-sarjassa.
Joistakin voi tuntua kohtuuttomalta mutta jos pykälät olisivat niin, että kuskit vapautuvat ilman sanktioita sopimuksistaan niin sitten puhtaat ajajat voisivat hakea uutta paikkaa toisesta tiimistä.
Minua ärsyttää niin paljon tämä tällainen, että vain yksi ihminen kantaa vastuun. Ja sitten joku saamerin sponssi irtisanoutuu lajista kun käryjä tulee mutta on ollut koko ajan auringossa niillä likaisilla kuskeillaan, että "me ollaan mui bien, me pärjätään ja voitetaan. Jeejee".
Jos ei muuta, niin tällä systeemillä saataisiin satsittelu näppärästi isommaksi osaksi alempien tasojen kisoja.
Mieluummin 30-60 minuutin "karanteeni" ennen starttia, jonka aikana otettaisiin verikokeet, eikä annettaisi kuskien startata tiimibusseista. Seuraava keino olisi tietenkin poistaa palkintorahat.
6.7 WTF/kg
Jos tommonen systeemi olisi edes millään tavalla sovellettavissa käytäntöön, niin silti löytyy niitä, jotka ovat valmiita ottamaan sen riskin lisätäkseen vuosiansioitaan. Sitten kun nalli napsahtaa, niin voi siirtyä vaikka amatöörimarkkinoille, missä voi tienata ihan ok liksaa eikä testaamisen kanssa ole niin justiinsa. Tietty kuukausien tai vuosien lakitaistelu olisi myös ohjelmassa.
30-60 minuutin karanteeni ja sen aikana tehtävä verikoe saattaisi olla mahdollinen jos eri tahoilla olisi ihan oikeasti halua vähentää douppausta kovemmalla kädellä.
6.7 WTF/kg
Hubahubaheittona voisi jatkaa että sallitaan douppaaminen mutta jatketaan testaamista ja aina kun joku tiimistä käryää niin lisätään kaikkien tiimiläisten pyörään 5kg:n lisäpaino. Loppukaudesta Espanjalaiset ajaisivat sitten 64kg painavilla laitteilla...
Tai käryn jälkeen koko tiimin renkaiden paine määrätään 2 bariksi, ja osasarjaksi Sora...
trauma
#DNFnegative
http://cycle.shimano-eu.com/publish/...ti_doping.html
Basic guidelines in Shimano's anti doping policy:
• All our contracts and sponsorship-relations are made under the condition and in the belief that there is no doping involved in the particular team or with the individual athletes
• If the team management of one of our sponsored teams (no matter in which cycling discipline) is involved in any doping affair, we will stop our sponsorship of this team immediately
• If an individual rider is involved in any doping affair without the knowledge of the team management, the team will be given the chance to give a clear explanation and a future improvement & control plan to Shimano, upon that it will be decided to continue the sponsoring or not. If another doping incident occurs within the same team, we will keep the option of terminating our sponsorship contract
• Terminating a sponsorship contract means return of all Shimano materials or other contributions that have been supplied to the concerned team immediately.
Näkis vaan näitä ehtoja joskus käytettävän.
Viimenen pykälä tuossa on melko raju. Tulee rourilla käry ja sponssi lähtee ja yllättäen pitäisi löytää 20 dura acen osasarjaa, varoitusajalla pari tuntia. Heh heh. Mutta noi säännön on aika selkeät ja sponsoreilla pitäisi olla sen verran munaa että vetäytyisivät tallista jos käryjä käy.
Siinä vaiheessa kun Shimano ottaa romut pois niin Sram pistää hymyillen kamaa tilalle.Eli en usko että Shimano rupee nyppimään kamoja pois vaan tekee asian toisella tavalla.
Tänäkin vuonna nähtiin kun osavalmistaja vaihtu kesken kauden.Eikä mistään kärystä.....vaan muista jutuista.
Ottaen huomioon, että Shimanon markkinointiosasto tekisi todennäköisesti kaikkensa, että koko pyöräilymaailma tietäisi heidän katkaisseen sponsorisopimuksen tuohon pykälään vedoten, niin kuvitteletko tosiaan että minkään firman markkinointiosasto on valmis tekemään moisen "itsemurhan?"
Return of all shimano material...
On noes! Kahvikuppikin menee, ja hauska lippis! Työkaluista puhumattakaan!
Oikeastaan Shimanolle olisi hyvinkin luonnollista sponsoroida juurikin niitä kärähtäneitä talleja/ajajia. Meinaan campalla ei noita kalastusvälineitä oikein löydy katalogista...
Kirjanmerkit