GiantElectrobikeGarminHepha
Sivu 32 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 30 31 32 33 34 42 82 132 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 931 - 960 / 4670

Aihe: Bike-discount

Tilasin muutama viikko sitten BD:stä kohtuullisen setin sekalaista sälää - lukon, renkaat, työkalusetin, stemmin jne. jne. Ainakin tässä tapauksessa pulju toimi kiitettävästi. Kaikki tavarat tuli mitä pitikin ja toimitus kesti viisi arkipäivää (postittivat vuorokaudessa ja kusti polki sitten loput neljä). Pidän tätä erinomaisena suorituksena.

Raikka Guest
    Yritin tuossa maanantaina 10.8 tehdä tilausta Radonin fillarista, mutta eipä ole mitään tilausvahvistuksia kuulunut, eikä discountin accolla näy tilauksia. Visalla maksoin ja mielestäni kaikki meni ihan ok. Ei ole tilausta kyllä silti veloitettukkaan.

Viisi s.postia olen jo sinnepäin lähetellyt, kolmesta eri s.posti osoitteesta, mutta eipä ole mitään vastauksia tippunut. Lähinnä kiinnostaa, että täytyykö yrittää tilata uudestaan, vaiko suosiolla vain odotella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raikka Katso viesti
    Yritin tuossa maanantaina 10.8 tehdä tilausta Radonin fillarista, mutta eipä ole mitään tilausvahvistuksia kuulunut, eikä discountin accolla näy tilauksia. Visalla maksoin ja mielestäni kaikki meni ihan ok. Ei ole tilausta kyllä silti veloitettukkaan.

Viisi s.postia olen jo sinnepäin lähetellyt, kolmesta eri s.posti osoitteesta, mutta eipä ole mitään vastauksia tippunut. Lähinnä kiinnostaa, että täytyykö yrittää tilata uudestaan, vaiko suosiolla vain odotella.
    Se tilausvahvistus pitäisi olla automaattinen. Ootko varmasti antanut oikeen sähköpostiosotteen? Kannattaa tarkistaa se sieltä omista tiedoista.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Raikka Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Se tilausvahvistus pitäisi olla automaattinen. Ootko varmasti antanut oikeen sähköpostiosotteen? Kannattaa tarkistaa se sieltä omista tiedoista.

Jees, tarkistin kyllä tuon osoitteen oikeellisuuden. Ainakin sieltä tuli unohtunut salasana oikeaan osoitteeseen.

Toista kertaakaan ei viitsisi koittaa, kun ei ole tarvetta kahdelle fillarille, jos ensimmäinen tilaus menikin perille. Discountin vastailupolitiikan huomioon ottaen, toisen peruminen lienee ilman saksakielen taitoa mahdotonta...

Jukkeli84 Guest

raato perille 2 viikossa..

tilausvahvistus 5.8, ilmoitus toimituksesta 11.8 ja eilen 18.8 tuli pyörä perille. en tilannut samaan aikaan mittään muuta.

tuli siis ihan kiitettävällä nopeudella, ainut mikä mätti oli "special carton" -boksi joka loisti poissaolollaan. laskutettu oli kyllä.

JarZan Guest

Huutomerkki! Cubet tarjoukseen syyskuussa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JarZan Katso viesti
    Täytyypä kokeilla tuota sähköposti tarjouskyselyä. Jos vaikka sais lisäalennusta.
    Ja näin vastaa H&S Bike-Discount:

Hi,
    we reduce the cube bikes next month.

Mit freundlichen Grüßen
    H&S Bike Discount GmbH

Eli syyskuussa hinnat alas. Huomio siis Cuben himoajat!

No olipa nopeata (harvinaista tältä puljulta, ehkäpä muutan käsitykseni). Tilaus sisään 19.8 ja paketti matkaan 20.8.

ja johan paukahti liekkeihin. Paketti samassa kaupungissa 25. tekstiviestillä ilmoitus matkahuollolta, että saapi noutaa. Kilinkellot mitään löytynyt noutupaikasta.

Tämä MH-Siwa/Valintatalo akseli on kyllä niin päin helvettiä toimiva akseli etten kyllä enää mistään hinnasta käyttäisi. Pitäkööt tunkkinsa (jahka olen saanut pakettini).

Kenelläkään tietoa saisiko DPD:n paketit muuten hoidettua, kuin MH:n kautta? Kyllästyttää tämä joko toisella puolella kaupunkia tai sitten tämänpäiväinen -palvelu.

Nyt toimi hyvin, 7pv tilauksesta tavarat käteen. En odotellut MH:n kirjettä vaan kipaisin Valtsuun kun tilakoodissa luki 20 / 101. Siellähän se ja kaikki tuli, myös turhat ostokset...

En ole varma koskeeko tämä ketju Bikediscountia tai Bike-Discountia mutta joka tapauksessa tilasin jälkimmäisestä fillarin ja tänään tuli meili että olisi lähtenyt tännepäin tulemaa.

Kysymykseni kuuluukin että miten pienissä osissa se tulee perille? Nyt en tarkoita sitä että Kusti hajottaa sen matkalla, vaan sitä että paljonko kokoamista siinä tulee olemaan?

Tanko stemmiin kiinni, etupyörä kiinni , polkimet kiinni, satula ja tolppa paikoilleen. Oma pyörä oli ainakin vaihteiden osalta hyvin säädetty eli ei muuta kuin baanalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kari Kalastaja Katso viesti
    Kysymykseni kuuluukin että miten pienissä osissa se tulee perille? Nyt en tarkoita sitä että Kusti hajottaa sen matkalla, vaan sitä että paljonko kokoamista siinä tulee olemaan?
    Meidän Kuutio tuli samalla lailla pakattuna kuin oma Spessuni joitakin vuosia sitten.
    Etukiekkoa ja polkimet irti. Stonga irti stemmistä, käännettunä haarukan viereen eteen. Tuosta satulasta/tolpasta en ole varma, olisikohan ollut irti. Taitaa tulla tuossa kunnossa suoraan Cuben pajalta, joten todella helppo käyttöönotto, jossei lasketa perinteisiä tarkistuksia, että kaikki pultit on suunnilleen kiinni.

Edit: hidas
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Kymysys Mitä kummaa

Päivällä tilaus ja nyt on jo spostissa seurantanumero sekä täydellinen lista ilman yhtään puutettä wtf
    No vähän annoin palautetta sinne viimeiseen ruutuun viime kerran vääristä tuotteista, mutten kuitenkaan ihan tämmöistä odottanut.
    Jonnii näkösen johtajan kuittaus vielä viestin lopussa
    Pelkkä turisti täällä harrastajien seassa

kaiha77 Guest

seurantanumero??

Tilasin tuossa radon-fillarin ja jo parin päivän päästä tilauksesta eli to 27.8. tuli sähköpostiin tiedot että paketti lähetetty. Siinä luki että seurantakoodi toimii vain niin kauan kun tuote on saksassa?? Yritin sitä koodia laittaa DHL:n tracking palveluun mutta mitään ei löytynyt millään niistä hakuvaihtoehdoista. Muutenkin se DHL:n palvelu on aivan hanurista sillä niitä hakuvaihtoehtoja on paljon ja minulla ei mitään hajua mihin niihin tilaus kuuluu. Mistahän pakettini sijaintia kannattaisi kysellä? Kauanko muilla on kestänyt paketin saapuminen tuosta lähetysilmoituksesta? Soittaako DHL kun paketti on ovella vai jättääkö ne lapun jos ei ole kotona, vai miten tämä tavaran vastaanotto tapahtuu?

Mulle ei ole tullut mitään tilausvahvistusta. ainoastaan tuo ilmoitus tavaran lähettämisestä, jossa on tuo DHL:n koodi ja paketin sisältö.

Mullakin siis tilattuna k.o kaupasta fillari vaimolle ja kesti muutamia päiviä ennenkuin rupesi näkymään dhl seurannassa. Älä katso Suomen sivuilta vaan dhl.de sivuilta.

Aikasemman kokemuksen mukaan saksasta DHL kuljetukset jaetan suomessa Postin kautta. Saksassa DHL ja posti ovat sama asia. Eli kun lähettävät DHL:llä niin saattaa tarkoittaa käytännössä ihan tavallista postia. ei siis VÄLTTÄMÄTTÄ kuriiripalvelua. Saksan posti omistaa tuon DHL:llän.

Tällaisia kokemuksia siis minulla. Ja tuo viittaus siihen että lähetykset trackataan vain saksan sisällä olleessa viitaisi hieman siihen että ei mene kuriiri DHL:llän vaan ihan Postin kautta tuo paketti.

[QUOTE=kaiha77;1223422]Kauanko muilla on kestänyt paketin saapuminen tuosta lähetysilmoituksesta? Soittaako DHL kun paketti on ovella vai jättääkö ne lapun jos ei ole kotona, vai miten tämä tavaran vastaanotto tapahtuu?
    QUOTE]

Mulla muuten sama lähtöpäivä 27. ja muistaakseni rupesi näkymään dhl.de sivulla nyt alkuviikosta. En tiedä kauanko kestää mutta toivon että jo tällä viikolla tulisi...

Tuolta tilasin myös 27. päivä paketin.
    Jostain ihme syystä tuon paketin kuljetti/toimitti DPD.
    Muuten meni tilaus ja lähetys kuin elokuvissa, mutta DPD munaili matkalla ja kerran kadotti paketin. Onneksi ei toimitus myöhästynyt kuin päivän ja tänään pääsee rullailemaan uusilla kumeilla.
    Cycling El Burro
    Hitaasti mutta epävarmasti.

Näyttäisi siltä että fillarit lähtee dhl/posti akselilla ja pienempi sälä DPD:n kuljettamana. Tällaista kokemusta minullakin.

Toissapäivänä nimittäin DPD toi mulle kotiin samasta liikeestä tilatun korjaustelineen ja lampun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kari Kalastaja Katso viesti
    Näyttäisi siltä että fillarit lähtee dhl/posti akselilla ja pienempi sälä DPD:n kuljettamana. Tällaista kokemusta minullakin.

Toissapäivänä nimittäin DPD toi mulle kotiin samasta liikeestä tilatun korjaustelineen ja lampun.
    Tuo on kyllä ihan hyvä. Joka kerta kun DPD on jotain toimittanut on paketti murjottu aivan rusinaksi.
    Muutaman kerran olen DPD:lle laittanut jopa palautetta kuvan kera kun on paketti ollut hädin tuskin kasassa.
    Cycling El Burro

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Terwis Katso viesti
    ... on paketti murjottu aivan rusinaksi.
    Ai tämmöiseksi:

Paketissa oli kiekot ja 100 kpl tilpehöörejä. Onneksi kiekot oli keskellä ja kaikki muu sälä ja pehmusteet ympärillä. Kaikki muuten tallella ja ehjänä.
    "...kiipii vuoria, päivän läpi rahisten puksuttaa - ei hyydy, mutta vauhti putoaa aina ylämäessä..." - stella

Heheee. Tuttu näky!
    Takaiskari oli ollut itselläni n. 30cm*20cm*20cm kokoisessa kulmikkaassa laatikossa kun se tuolta lähti.
    Kun se saapui minulle niin malli muistutti 30cm pitkää päärynää... Ihmettelen kovasti miten kuljetusfirma edes viitsii toimia noin.
    Cycling El Burro

Mulle kävi ihan samallalailla mutta vaan CRC:ltä tilattuna. tavarat muuten kyllä ehjiä.

Nyt tiedoksi niille, jotka eivät ota tavaraa työkseen vastaan. JOS tulee tuollaisia paketteja, niin laittakaa rahtikirjaan/lähetteeseen varauma paketista... "kollissa pahvit rikki... yms" JA VAATIKAA paketin luovuttajalta kuittaus varaumaan. Mielellään myös tästä tulisi tehdä omat kappaleet luovuttajalle ja vastaanottajalle.

Tulee työssäni viikoittain otettua monta sataa kollia vastaan tavaraa ja jos ei varaumaa tee rikkonaisesta paketista, ni menee omaan piikkiin 99% varmuudella. "Ai, ei ole varaumaa rahtikirjassa... no ei oo meijän aiheuttama..." PRKL!!
    Tämä ei ole niinkään itselle mahdoton tehtävä (tehdä varauma/laskea kolleja), mut kesän olen paikkaillu kesäuunojen tohelluksia, ni on kyl sitä kautta kokemusta asiasta.
    On olemassa miesten työt ja yhteiset työt...

Estra Guest
    Vähän ihmettelen tuota Bike Discountin toimintaa toimituksen suhteen:

Reilu viikko sitten tuli ilmoitus että paketti on laitettu eteenpäin ja seurantakoodi tulee hetimiten perässä. Noh, koodia ei tullut kuten ei aiemmillakaan kerroilla. Sähköposteihin he eivät kokemusteni mukaan jaksa vastailla enää sen jälkeen kun tavara on maksettu.

Tänään tuli sitten Matkahuollolta kirje, että paketti on noudettavissa kaupungin toisella laidalla olevasta pikku-Siwasta? Tampereen linja-autoasema on aivan tuossa vieressä, mutta nyt täytyy matkustaa pakettia hakemaan kauempaa. En vain ymmärrä tätä logiikkaa.

DPD ei ilmeisesti toimita paketteja ovelle asti?

EDIT: Tilaus 10+. Paketti täysin kunnossa.
    Estra muokkasi tätä : 06.09.2009 at 07.18

Viikko sitten tilasin kumit ja tänään ne ilmestyi DPD:n toimituksena työpaikalle, kun olin laittanut sen toimitusosoitteeksi.
    Mitään seurantakoodia ei tilausvahvistuksen jälkeen lähetetty, kuten aikaisemmin on tehty. Kaikesta huolimatta toimitus ok ja Ralphit odottelevat asennusta
    Huomenna lenkille...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Estra Katso viesti
    Tänään tuli sitten Matkahuollolta kirje, että paketti on noudettavissa kaupungin toisella laidalla olevasta pikku-Siwasta? Tampereen linja-autoasema on aivan tuossa vieressä, mutta nyt täytyy matkustaa pakettia hakemaan kauempaa. En vain ymmärrä tätä logiikkaa.

EDIT: Tilaus 10+. Paketti täysin kunnossa.

Mulle ainakin tuo DPD toi ihan kotiovelle. Yrittivät yhden kerran turhaan mutta kun kukaan ei ollut kotona toivat uudestaan seuraavana päivänä..

Mulla ei ainakaan valittamista. Odotan kyllä vielä fillaria joka lähti samana päivänä DHL / Posti lähetyksenä. ...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Estra Katso viesti
    Minulle on ainakin informoitu DPD:n puolesta, että he toimittavat paketit VAIN firmaosoitteisiin. Eli eivät kotiosoitteisiin. Ko paketit he luovuttavat eteenpäin jakelua varten, joka nykyään on Klaukkalassakin tuo säälittävän perseestä oleva matkahuolto/räkänensiwa yhdistelmä. Sen muutaman kerran mitä olen siwasta pakettia käynyt niin koskaan myyjäpissispimu ei ole sitä osannut kunnolla antaa. Viddu mitä meininkiä. Klaukkalassa btw matkahuollon ja siwan välistä etäisyyttä on noin 70 metriä. Silti paketit menee tuonne vitun siwaan ja joutuu odottelee matkahuollon pakettisaapumislappua pari kolme extrapäivää sit. HANURISTA!

Minäpä tilaan paketit töihin. Siistiä ja kätevää, eikä tarvi etsiä mitään matkahuollon tai postin korviketta.
    A Gentleman will walk but never run

[QUOTE=VesaP;1226736]Minulle on ainakin informoitu DPD:n puolesta, että he toimittavat paketit VAIN firmaosoitteisiin. Eli eivät kotiosoitteisiin.QUOTE]

Sinäänsä saatat olla ihan oikeassa tuossa. Minulle toivat kotiin koska tilasin ne oman firman nimiin..joka toimii siis omassa kotiosoitteessani. Olen kyllä päivisin ihan oikeissa töissä mutta sitähän he eivät voineet tietää.

Jeps, töihin tilaaminen on kätevää!
    Paketti kuitattiin puolestani alakerrassa ja kannettiin huoneeseeni neljänteen kerrokseen. Ei voi enää helpommaksi mennä
    Vielä kun nuo luottokorttimaksut menisi työnantajan tilitä...
    Huomenna lenkille...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •