Lainaus Alkujaan tämän lähetti Makke Katso viesti
Onkos kenelläkään kokemuksia tacx flowsta? Suomen urheilupyörästä saisi kohtuulliseen hintaan. Hieman kanssa poltellut traineri talveksi, josko kesälle saisi hieman puhtia lisää tuohon hommaan kun talven reenailisi maastopyöräilyn ohessa maantiepyörälläkin. Itsekkin vaadin, että hieman täytyy jotain tietoa saada tekemisestään reenin ohella, joten tuossa oleva mittari tehoineen ym. tuntuisi itselle riittävältä. Ja käsittääkseni siihen myös saa lisävarusteena myös ostettua pc sopivuuden, niin halutessaan.
Minulla on ollut muutaman vuoden Tacx Flow. Tilasin aikanaan verkkokaupasta. Suomessa hinta oli silloin 420 eur ja Saksalaisessa verkkokaupassa 270 eur. Siinä on korokelevy etupyörän alla ja ostin vielä vaimentavan maton alle. Pyörään pitää kyllä laittaa trainerille tarkoitettu rengas. Minulla laite on talvisin aktiivisessa käytössä ja olen ollut tyytyväinen. Vastuksen säätö ohjauspaneelista on kätevää ja tarkkaa. Olen ladannut Tacx:in sivuilta harjoitusohjelmia. Tulosteen olen laminoinut, niin kestää hikipisaroita ja on helppo seurata. Harjoitus on mielekkäämpi, kun seuraa määriteltyä ohjelmaa. Jos himoittaa virtuaalitraineri, niin suosittelisin kyllä sellaisen hankkimista valmiina (ei siis Flow:n "virittämistä").