HephaGiantGarminElectrobike
Sivu 23 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 21 22 23 24 25 33 73 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 661 - 690 / 2881

Aihe: Maastopyöräily Oulussa - MTB Oulu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MacGyver Katso viesti
    Nomutta onkos porukkaa tulossa päivän lenkuralle vatkaamaan lantiota? Lämpötila näyttää olevan reilusti plussan puolella, eikä aurinkokaan pääse häikäisemään...täydellistä
    Eiköhän sinne ilmaannuta. Lantio saattaa heilua ja tahdista ei ole tietoakaan, mutta eiköhän jotakin saada aikaiseksi siltikin.

Johan tuo pöörä olikin puhdas pari tuntia.

Jo toinen maanantailenkki putkeen meikäläisellä.
    Pitää varoa ettei tule tapa...

Tässä eilinen lenkki...

- Jsalok -

Joo, eilen keikutettiin lantiota kevyellä lenkillä ja välillä tanssittiin lukkopolkimilla. Tai ainakin osa porukasta teki noin

Kyllä se vaan näyttää siltä, että syksy on tullut. Lenkill elähtiessä oli niin viileä olo, että tuli laitettua pitkät hihat ja lahkeet. Ja tänään aamulla töihin polkiessakaan ei ollut liian lämmin. Kohta saa jo ruuvata nastarenkaat alle...

Tulipa tuossa muuten mieleen, että taas olis reissua pukkaamassa Oktoberfestin suuntaan Lohjalle kautta "päättämään". Kiinnostaako muita lähteä ajamaan useamman tunnin lenkki Lohjanharjun maisemiin ja illasta nauttimaan virvokkeita muiden pyöräilijöiden kanssa Oktoberfest hengessä? Ajot olisi lauantaina 26.9.09. Käytännössä meno perjantaina ja paluu sunnuntaina kunhan jaksaa...
    ePa muokkasi tätä : 18.08.2009 at 13.16 Syy: sataset paukkuu :D

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ePa Katso viesti
    Tulipa tuossa muuten mieleen, että taas olis reissua pukkaamassa Oktoberfestin suuntaan Lohjalle kautta "päättämään".
    Eipä sitä ole oikein vielä ehtinyt aloittaakaan tätä kautta, niin mites sitä vielä päättämään .
    Tuonne on niin pirun pitkä matka....

[QUOTE=jsalok;1209982]Jo toinen maanantailenkki putkeen meikäläisellä.
    Pitää varoa ettei tule tapa...

Ai ai, pahalta näyttää.
    Eilen töistä kotia tarpoessa oli kyllä niin paska olo ja niin kylymäki että minä jätin lenkin väliin . Varsinkaan ku ei oo vielä tullu hankittua pitempi hihasia/lahkeisia varusteita... seli seli... Mistähän muuten parhaiten löytäisi sopuhintaista vaatetusta. Pitäskö tilata from ausland. (menee jo vähä väärään katekoriaan).
    No, jos saisin väännettyä ihteni huomenna pohjoispuolen lenkille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti simojoki Katso viesti
    Tuonne on niin pirun pitkä matka....
    Eikä edes ole.

Vain ~640km/7h, eli ei juuri mittään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehtä Katso viesti
    Mistähän muuten parhaiten löytäisi sopuhintaista vaatetusta. Pitäskö tilata from ausland. (menee jo vähä väärään katekoriaan).
    No, jos saisin väännettyä ihteni huomenna pohjoispuolen lenkille.
    Jos haluaa etukäteen sovittaa vaatteita niin varmaan paikalliset liikkeet ovat hyviä. Suvalassa oli ainakin mukavat valikoimat. Sieltä muuten saa noita irtolahkeita ja -hihoja. Lahkeet pidentää mukavasti noiden kesä shortsien käyttö ikää.

Itse olen suosinut Cannondalen trikoita niin lyhyitä kuin pitkiäkin. Ovat olleet sopivia päälle. Näitä olen siis tilaillut CRC:ltä. Siellä ovat olleet ihan edukkaita. Noista kun ottaa yhden suuremman koon kuin kokotaulukko antaa omille mitoille, niin hyvä tulee Ainakin mulla näin.

...siellä mikään kylmä ollut. Minä olin lyhkäsissä housuissa liikenteessä eikä palellut yhtään...

Ajot olisi lauantaina 26.9.09.
    Eikö oktooberia voisi juhlia oktooberinä, eikä septemberinä? Näin etelähämäläiselle ei tuollainen kiire sovi tauluun laisinkaan...

Joka kerta tuolla on huikean hienoa ollut - myös aamuyöstä muistaakseni. Sääli, että tänä vuonna se on jo noin aikaisin, niin kisa-ajokoiralla on vielä muuta menoa. Mutta, suosittelen lämpimästi kaikille Oktoberfestiä ja, mikäli vielä aamustartti kovakuntoisimmille on tarjolla, niin sinne ehdottomasti. Näkee vielä laajennetun version polkuverkostosta!

olisko tänään Ellinmaalle lähtijöitä polun näyttäjäksi???bueno aika olisi 17.30!Minun startti on Intiöstä...siis maastoon halajaisin..

-Juuso Heikkinen-

IncBuff Guest
    Kävin itse itseni kanssa pohjoisen polkuja tutkimassa. Ehkä tässä jossain vaiheessa uskaltaa porukkalenkillekin raahautua, että saa ajaa lujaa edes täällä foorumilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Kävin itse itseni kanssa pohjoisen polkuja tutkimassa. Ehkä tässä jossain vaiheessa uskaltaa porukkalenkillekin raahautua, että saa ajaa lujaa edes täällä foorumilla.
    Sehän huomenna heti mahdollista tulla jonon jatkoksi. Eli Linnanmaan liikuntahallille klo 17.30 Näyttäis olevan parempi ilmakin kuin maanantaina, niin voi kaikki vilukissatkin tulla lenkille

Lainaus Alkujaan tämän lähetti buhvalo Katso viesti
    Joopa, päivän lenkuralla oli tosiaan paljon itelle uutta pätkää. Varsinkin siellä jossain ylikiimingintien toisella puolella(?) oli huippu hyvää vauhtipätkää. Jotenkin tuosta hommasta saa kiksit kunnolla kun vauhti on lähempänä 30:ta. Ja tietysti sitten kun ajetaan suolla ja vettä tulee aivan isoaesteriä.
    Miksi mulle tulee tuosta tekstistä jotain takaumia
    - fitteekki, hierontaa ja henkilökohtaista valmennusta-

Tulipa tuossa muuten mieleen, että taas olis reissua pukkaamassa Oktoberfestin suuntaan Lohjalle kautta "päättämään". Kiinnostaako muita lähteä ajamaan useamman tunnin lenkki Lohjanharjun maisemiin ja illasta nauttimaan virvokkeita muiden pyöräilijöiden kanssa Oktoberfest hengessä? Ajot olisi lauantaina 26.9.09. Käytännössä meno perjantaina ja paluu sunnuntaina kunhan jaksaa...
    Kiinnostaa, eikä tuo lohja nyt niin kovin kaukana ole.. En ihan 7h kuitenkaan ajatellu käyttää siirtymiin.

Sangilla tänään tarjolla tempokoitos, rennolla meiningillä. Rohkeasti vaan mukaan. Ei se tapa.
    Forlonillakin on kevyttä kalustoa, ei muuta kuin ponnistamaan oma enkka kympille. Aloitellaan 18.30
    Voidaan laittaa maasturisarja erikseen, jos niin halutaan. Kukaan ei olekaan kellottanut Sangia maasturilla
    - fitteekki, hierontaa ja henkilökohtaista valmennusta-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BadRobot Katso viesti
    Miksi mulle tulee tuosta tekstistä jotain takaumia
    Nyt oli vesi vaan 10 astetta lämpösempää ja suokin vielä ajettavaa.

Itekkin muuten harkitsin tuota sangintempoa maasturilla, mutta kasasin kuitenkin tempopyörän vielä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BadRobot Katso viesti
    Voidaan laittaa maasturisarja erikseen, jos niin halutaan. Kukaan ei olekaan kellottanut Sangia maasturilla
    On se maasturillakin ajettu, en nyt muista sankarin nimeä, mutta muutama vuosi sitten.
    www.facebook.com/raahecc
    www.raahecc.fi

Oliko se forlon, joka veti epicillä työmatkatempoa mun edellä tänään viestikadun-kenttätien suunnalla ja vankilan ohi?
    Olipa kuka lie, niin meinas kyllä jäädä komiasti auton alle.

Olipahan lenkki tänään. Hieman meni työtämiseksi välillä, kun alkoi polku häviämään.. Ei ole kaupunki pitänyt auki ulkoilupolkujaan. No selvittiin ihmisten ilmoille silti ja loppu lenkki menikin ihan tutuissa ja turvallilissa kalimeenojan maastoissa. Jospa sitä ensikerralla kävis tutkimassa onko polku oikeasti olemassa ennen kuin vie muut sinne

Nooh, hyvä lenkki se oli. Jos kohta vähän oli hapokasta kun tuntu ettei takarenkulissa oo pitoja yhtään. Ja ehkä vielä enempi hapokasta kun ei ollut niitä lukkopolkimiakaan joilla tanssia. Vaan selvishän tota kotia Ne paljo puhutut sykkeet, maksimisyke 98.5% ja keskisyke 85.6% Vielähän tota just kykeni juttelemaan, järjellistä juttua ny lie turha odottaa
    member of #tou mtb team

Jep Jep.

Tässä geepeeässän jälki.

Tuon perusteella nopeus nousi loppua kohti ja siltä se tuntuikin. Vissiin vielä launatain lenkki painaa jaloissa, ja pärsseessä. Tarttis vissii tehrä jotain.

Elonkorjuulenkin miinusmerkkistä satoa:

Eli tuli kevennettyä pyörää vähän väärästä paikasta. Jos siis joku löytää joltain polulta kyseisen pultin, niin löytöpalkkio on luvassa. Takajouston pölytiiviste oli niin ikään pompannut pois paikoiltaan, niin ei sitten ole lenkeilläkään näkynyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jneed Katso viesti
    Oliko se forlon, joka veti epicillä työmatkatempoa mun edellä tänään viestikadun-kenttätien suunnalla ja vankilan ohi?
    Olipa kuka lie, niin meinas kyllä jäädä komiasti auton alle.
    Tuli siitä vankilan ohi ajettua, mutta en oikein muista, että siinä olisi mitään erityistä tilannetta ollut. Autoja tulee ja menee, itse menen sieltä välistä siten, että marginaaleihin jää vähintään kesken ajoradan katkeava ketju. Pakko toki myöntää, että urbaanissa ympäristössä tulee ajettua enemmän ja vähemmän hidastelematta. Kaupungissa pitää kuitenkin aina olla tarkkana eikä sattumaan voi koskaan luottaa missään tilanteessa, jossa panoksena on oma tai jonkun muun vammautuminen tai henki. En oikein ymmärrä ihmisiä, jotka liikkuvat liikenteessä tyyliin "mulla on vihreä, on muiden syy, jos mulle käy nyt huonosti".

Oliko sulla eilen, mun edellä ajaessa, tuo nyökki tuossa kunnossa? Aika letku oli takapää olipa se sitten kunnossa tai ei.
    Meinasit tosiaan jäädä komiasti pakun alle kun painelit vankilan ohi Myllytullia kohti. Ei tainnut paljon iltapäivälehteä paksumpaa rakoa jäädä väliin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti forlon Katso viesti
    [IMG]sökö[/IMG]
    Joo, kyllähän tuo näyttää antavan periksi hieman väärästä kohtaa.

Parilla lenkillä ihmettelinkin kun Spessu kulki vähän kuin kenollaan/kierossa ja kolisi. Näytti siltä että takapyörä olisi halunnut mennä ohi eturenkaasta kokoajan.

Tiedä sitten kuinka paljon se "tapin" poikkeaminen/murtuminen on vaikuttanut tuohon efektiin. Johtuikohan se kolina siitä kiekosta vai tuosta? Kumpi on syy ja kumpi seuraus?

Muuten loisto fillari, muttei kestä...

Oliko sulla eilen, mun edellä ajaessa, tuo nyökki tuossa kunnossa? Aika letku oli takapää olipa se sitten kunnossa tai ei.
    Meinasit tosiaan jäädä komiasti pakun alle kun painelit vankilan ohi Myllytullia kohti. Ei tainnut paljon iltapäivälehteä paksumpaa rakoa jäädä väliin.

Pari päivää poissa koneelta ja tämmöstä settiä parilta päivältä Epic alkaa hajomaan matkan varrelle "Näin me näemme Rooman palavan".

Mutta joo, asiaan. Lähteekös joku tänään iltasella (17-18) lenkille pohjoispuolelta? Rav tieten vois jos kiekkoja haluaa testata. Mie voisin käydä pari tuntia ajamassa...

Epikkihän on täällä foorumilla kehuttu mukavaksi sohvaksi ko brein-kuljettajan toimesta.

Ja voi helevetti tuota vorlonin kuvaa/kuvatekstiä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti forlon Katso viesti
    Ei pitäis edes älysohvalla vatkata lantiotaan, ei pysy tappi reiässä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SaamiBoy Katso viesti
    Mutta joo, asiaan. Lähteekös joku tänään iltasella (17-18) lenkille pohjoispuolelta? Rav tieten vois jos kiekkoja haluaa testata. Mie voisin käydä pari tuntia ajamassa...
    Kuuteen vois ehkä ehtiä, mikälisikäli ne kiekot oikeasti osaa toimistolle tän päivän aikana
    member of #tou mtb team

Lainaus Alkujaan tämän lähetti buhvalo Katso viesti
    Ei pitäis edes älysohvalla vatkata lantiotaan, ei pysy tappi reiässä.
    *reps*

...nyt sitten pitäis jotenkin yrittää rahoittua, että työtkin sujuis vielä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikkox Katso viesti
    *reps*

...nyt sitten pitäis jotenkin yrittää rahoittua, että työtkin sujuis vielä
    Joo, sama täällä. Aamukahvi melekein pärskähti nenän kautta ruudulle

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja