Moneltas toi sunnuntain Kuusijärvi-reissu olisi ja onko meillä opasta vai kysynkö kaveria mukaan?
Perjantain pimeä-lenkki on edelleen voimassa pienellä säävarauksella.
Moneltas toi sunnuntain Kuusijärvi-reissu olisi ja onko meillä opasta vai kysynkö kaveria mukaan?
Perjantain pimeä-lenkki on edelleen voimassa pienellä säävarauksella.
Aikaisemmin puhuttiin lähdöstä n. 9.30, jolloin lenkille päästäisiin Kuusijärvellä kello kymmenen aikaan.
Opas olisi hieno lisä (ettei mene kaikki aika karttaa lukiessa ja pyörää kantaessa)!
Muuten olisin voinut lähtä mukaan mutta kun olen töissä niin en pääse.
Neuvoja: varokaa nikinmäkeä siellä eksyy hyvältä näyttäviltä poluilta myyraksensuolle ja sit pitäs olla mela mukana...
Kuusijärven etelä puolelta pääsee ajaa ylös kallioille. Kannattaa suunnata Bisajärvensuuntaan, vanhanporvoontien yli tai sitten yks vaihto ehto on ajaa pohjoiseen keinukalliolle saakka mutta se on vaikee reitti jos ei oo ajanu sielläpäin.
Bisajärveltä pääsee hakunilan suuntaan ja sieltä edelleen porvoon moottoritien yli...siis metsää piisaa niin paljon kun vaan jaksaa ajaa.
thethent muokkasi tätä : 13.08.2009 at 21.50
Huom. tämän päivän Hesarissa on uutinen, että Kuusijärven kahvila on suljettu.
Ei ole taas aikataulut natsannut yhteislenkeille ja sunnuntaina menen vakoilemaan Messilän maisemia, kun tuli ilmoittauduttua kisoihin.
Joo Bisajärveltä riittää maastoa idän ja etelän sektorissa vaikka viikon ajeluihin.
Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen
Opas on 90% varmuudella sunnuntaiksi. Kaveri oli eilen kiipellessä satuttanut olkapäänsä, mutta jos se ei ole liian kipeä niin lähtee mukaan sunnuntaina säästä riippumatta.
Onko mr Rautakoura vielä ulkomailla ja lisäksi onko se pakettiauto käytössä ajatellen sunnuntaita? Reissusta on tulossa kostea muutenkin kuin hien kannaltaAntaas kattoo ny
Jos et sä mitään paina niin tuuli sut vie aina
Sade on ajomiesten keli.![]()
Mr Rautakoura taitaa olla edelleen poissa, eikä sen pakuakaan taideta viitsiä lainata.
En uskalla etukäteen luvata tulevani mukaan, kun olen niin aamu-uninen, mutta jos aamu tuntuu hyvältä, niin ilmestyn Kuusjärvelle (ja minähän uhkasin tulla sinne polkupyörällä tuon naurettavan parinkympin matkan). Uudet polut ovat aina tarpeen. Voisi vaikka su-aamuna vielä viestiä jos koko lenkki perutaan esim. sateen takia.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Menen kuusijärvelle vaikka tulis rakeita, jos opas lähtee ajamaan. Jos ei niin ajan jpään polkuja varastomaalilta klo 10 alkaen.
Itsekin lähden Kuusijärvelle kelistä riippumatta, jos opas saadaan.
Eipähän tunnu suokaan niin märältä, jos sataa, ja satutaan suolle eksymään! Varusteet kelin mukaan...
Mites ZeiZei tuo sunnuntai ja pakettiauto?
Kävin tänään kuusijärvellä katsastamassa, oli liukasta ja menot loppui siihen kun vedin pannut juurakkoisessa ylämäessä, stonga kylkikaaren ja rintalastan väliin, olin ku kala
kuivalla maalla...
opas ei pysty vielä huomenna ajamaan, joten siltä suunnalta ei apuja löydy.
Lupas aika hurjaa ilmaa, mutta olenhan luvannut lähteä isolla autolla kuskiksi. Itsellä vaan ainoa veden pitävä takki on Rukan umpi kuminen sadetakki! taitaa happi loppua, mutta eihän se kylmää luvannut, joten selviää ilman takkia. Jos lähdetään niin 9.30 Pietolankatu 30, eli varastomaalilta mäki alas hiihtomajalle päin ja ensimmäinen tie vasemmalle ja siitä noin 250 metriä. Mun ja Maran lisäks mahtuu 4-5 pyörää + kuljettajaa, jos tulee enempi puretaan pyöriä! Katellanko vielä säätä vai lähetään vaan?
Mulle ihan sama menäänkö Kuusijärvelle vai ajetaanko Järvenpäässä. Pääasia on, että ajetaan.![]()
Jos kerran ei saatu opasta, ja keli voi olla melko sateinen, niin ei varmaankaan paljoa viitsisi pysähdellä karttaa lukemaan....? Joten jätetään mun puolesta toiseen kertaan ja ajetaan kotimaisemissa. Kello 10 Varastomaalilta käy hyvin.
Ihan sama. Kyllähän sadepäivän ainoo piristys olis uudet reitit!
Tulen kympiksi varastomaalille ajamaan paikallisia polkuja.
Sadepäivää vietettiin tänään näissä maisemissa:
http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1429371
Eipä keli juuri menoa haitannut, mitä nyt vähän oli hiekkaa rattaissa - ja hampaissa...
Päivän saldona yksi hukkunut puhelin; ei kuitenkaan meiltä, ja omistajakin taisi jo löytyä. "Iskä" lupasi kosteahkon, mutta vielä toimivan laitteen noutaa.
Joo, omistaja löytyi. Hetken odottelin siinä TB:llä. Olisi kaffetkin tarjonnut, mutta ei noin märkänä oikein tehnyt mieli mennä sisälle istuskelee.![]()
Ovat alkaneet harventamaan metikköä suunnassa "liukas lankku". Moto ja ajokone mylläävät ---> saas nähdä miten paljon menee kelvottomaksi![]()
Jos et sä mitään paina niin tuuli sut vie aina
Pienellä vaivalla ja isolla talkooporukalla saa polut taas kuntoon Hiihtomajan maastossa.
Voisko joku joka lähtee keskiviikkona yhteislenkille laittaa mulle yv:llä numeronsa. Viideltä tulee ostajaehdokas katsomaan tuota Trekin runkoa niin en ihan 17:30 kerkee V-maalille. Voisin sitten jossain vaiheessa liittyä joukkoon.
Tänäänhän voisi käydä "tuhoja" katselemassa hiihtomajan metsissä lenkin varrella...
Ja sen perusteella miettiä millaista raivausta tarvitaan.
Kävin eilen "liukaslankku" polkua putsailemassa. Lankkukin oli törkeästi heitetty ojan pohjalle. Haittaiskohan ketään, jos tohon rakentelis vähän siltaa. Mä en ainakaan uskalla sitä lankkua pitkin ajaa.
Fatless biker
Tein tossa vähän siltatarpeita. Olen silloittamassa n. klo.17.50
Fatless biker
Kirjanmerkit