Aion kasauttaa lähiaikoina uudet kiekot ja tarkoituksenani on saada kestävät, huolettomat ja helposti korjattavat Campa-yhteensopivat kiekot lenkkeilyyn ja kuntotapahtumiin. Yksi ei niinkään vähäinen syy kasauttamiseen on myös se, että tämän hetken valmiskiekkotarjonnasta ei oikein tahdo löytyä tyylillisesti yhteensopivaa ratkaisua teräs/muhvirunkoiseen Olmooni.

Vanteiksi olen jo valinnut hopeiset 32-reikäiset Mavic Open Prot, mutta päätöksenteko navoista on vielä kesken -- vaihtoehtoina tällä hetkellä Campa Record ja DT Swiss 340. Eroja näiden välillä on jo paperilla: Recordit saa DT:n takanavan hinnalla, ja ovat huomattavasti kevyemmät (etu/taka 116/231 g vs. 145/310 g). Lisäksi DT:n etunapa vaatii radiaalipuolauksen, kun itse olin ajatellut kestävämpää 3-ristiin puolausta. DT:ssä puolestaan kiinnostaa sveitsiläinen käsityölaatu ja minulle uusi napavalmistaja (tällä hetkellä rullailen Campan Mirageilla).

Onko jollakulla teistä kokemusta noista DT 340 navoista? Ja vielä parempi jos ajotuntumaa molemmista?