Dynepo on tuotenimi epoetin deltalle. Epoetin delta on lähinnä ihmisen luontaista tuotantoa ja on mikroannosteltuna todella hankala testattava. UCI koittaa vakuutella, että tästä voisi kärytä koska nyt voidaan jäljittää merkkejä siitä, että tuotanto ei ole tapahtunut munuaisissa, kuten normaalisti, vaan muissa soluissa. EDIT: Niin ja siis tietysti epoetin delta kiihdyttää punasolujen tuotantoa kuten ketju44 jo postasikin.
Jos kuitenkin testi on olemassa, niin sillä ei pariin vuoteen käräytetä kuin PR-käryjä tyyliin Dekker. Huhujen mukaan Muhleggin käräyttäminen maksoi yli 30 000 dollaria ja epoetin delta-testin pitäisi olla paljon kalliimpi.
Tsekkaa tämä artikkeli http://www.wada-ama.org/rtecontent/d...2009eop_en.pdf ja sivu 3. Epoetin Delta ei mikroannosteltuna näytä muiden listattujen aineiden kaltaista selkeää tulosta. Sen mitä minä olen asiasta kuullut, niin jollain tyypeillä veriprofiili ei poikkea normaalista...tai tietty hematokriitti on sopivasti 48-50 ja startin tapahtuessa enemmän.
Nämä jutut perustuvat siihen mitä olen asiaa paremmin tuntevilta (kai?) kuullut. Tälläkin foorumilla on varmaan asiaa työnsä puolesta paremmin tuntevia, eli paremmin asiaa tuntevat korjannevat pahimmat virheet.
EDIT2: Niin siis epoetin alpha ja beta ovat jo melkoisen hankalia testattavia jos niitä on mikroannosteltu oikein menetelmin. Kun kaksi kertaa saa olla poissa yllätystesteistä, niin se vaikeuttaa käräyttämistä näiden halvempienkin aineiden kanssa. 48 tuntia on enemmän kuin tarpeeksi puhtaan tuloksen antamiseen ja joissain tapauksissa 24 tuntiakin on riittävästi.

Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit