Kiitoksia kaikille huoltopisteiden henkilökunnalle ja muillekin toimitsijoille.
Itseltä meni ihan hyvin eka 120km kun eka kieros oli samalla oma ennätys 60km. Onkohan jossain netissä 120km väliaikoja??
Kiitoksia kaikille huoltopisteiden henkilökunnalle ja muillekin toimitsijoille.
Itseltä meni ihan hyvin eka 120km kun eka kieros oli samalla oma ennätys 60km. Onkohan jossain netissä 120km väliaikoja??
Kiitos jälleen hienosta tapahtumasta ja erityiskiitos Jarnolle tarpeeseen tulleesta asennetsempistä sekä ketjujen ja jalkojen elvytyksestä maalialueella.
Lähtöjen porrastaminen lisää voisi olla hyvä homma, mutta metsään mahtuisi vielä enemmänkin ajajia. Näin duunikaveria sattumalta Tahkolla, joka ei ollut kisasta koskaan kuullutkaan. Paljon on siis varaa kehittää, jotta voidaan puhua fillaroinnin Jukolasta (10*enemmän väkeä). Osa fiiliksestä tulee musta just tuosta joukkoajon luonteesta. Kärjessä näytti olevan Kinahmilla hyvin tilaa eli ilmeisesti treeni auttaa ruuhkiinkin.
Suurkiitos Tahko mtb organisaatiolle erittäin miellyttävästä pyöräilykokemuksesta. Tahko lunasti hienosti ensikertalaisen ennakko-odotukset, jotka eivät olleet ihan vähäiset. Aika toki olisi voinut olla parempi ja olisin tullut toimeen ilman ketjurikkoa, mutta tilanteenhan voi korjata sitten ensi vuonna.
Kiitos myös kaikille kanssapyöräilijöille, ohi pääsi aina kun oli tarve ja ohittajat kommunikoivat hienosti "vasemmalta ohi" huudoilla sopivissa kohdissa. Erityiskiitos niille jotka ehtivät kysellä tarvinko apua ketjuremonttiin.
*** The Goat ***
Hienosti organisoitu kisa, taas kerran! Tällä kertaa paarmojakin oli riittävästi, ja vieläpä riittävän eläväisiä. Renkaan paikkuun jälkeen pikku ystävät seurasivatkin seuraavat 5 km parvena...
Rengasta korjatessa yllättävänkin moni tarjosi apuaan. Vaikka homma hoitui yksinkin, niin jäi hyvä fiilis kanssakilpailijoiden auttamishalusta.
Always be yourself. (Unless you suck)
Itseasiassa kyllä ymmärsi, sillä ensin pyysin tietä suomeksi, jonka jälkeen englanniksi. Kerroin ajavani ja haluavani ohi, johon kaveri (ilmeisesti siis ulkolainen) tokaisi että hänkin on täällä ajamassa... vaikka talutti pyörää.
Noh.. ei tämä nyt mikään iso juttu ole ja taitava kuski olisi titysti ajanut mäen tuosta huolimatta ylös.
Mutta täytyy kyllä sanoa, että tänä vuonna tuo kinahmin laki oli reittikuvauksen mukaisesti "parasta maastopyöräilysuomea". Hieman viettävää sopivan teknistä pätkää, jossa sai posottaa omaan tahtiin. MAHTAVAA. Toinen erittäin nautittava polkupätkä oli pitkä loiva alamäki reitin loppupuolella... olisiko ollut vikan huollon jälkeen tjsp.
Olihan mahtava kokemus kaikenkaikkiaan, viimeinkin riitti miehessä kanttia lähtä yrittämään kolmea kierrosta. Olosuhteet olivat lähes parhaat mahdolliset, toki ei olisi haitannut vähän viileämpi ilmaTavoitteena oli päästä maaliin ja ehkäpä alle 14 tunnin. Tavoiteaika alittui yli kahdella tunnilla (11:54, keskisyke 152), ja samalla tuli uudet ennätykset 60km (n. 3:35) ja 120km (n. 7:37) matkoillekin. Tekee toki todella paljon se, että saa ajaa ihan omaa tahtiaan ja olihan tuo reittikin kuivassa ja nopeassa kunnossa. Ykköskinahminkin sai rauhassa kihnutella ylös ajamalla, sitä en uskonut koskaan tekeväni
Kolme lähes täyttä kamelia ja jokaiselta huoltopisteeltä juodut mukilliset yhteenlaskien nestettä kului suorituksen aikana about 12-13 litraa. Eikä tarvinnut laskea nesteitä pihalle ennen kuin vasta pastabuffetin jälkeen
Viimeinen kierros oli yllättävänkin helppo, jostain kumman piilosta löytyi vielä Kinahmin ensimmäisen nousun jälkeen vielä voimia ajaa viimeiset 40km kohti maalia. Siinä lopussa Kinahmin päälle yhdeksättä kertaa kihnuttaessa paarmojen pyöriessä ympärillä ja hien valuessa virtanaan kasvoille buffista huolimatta kävi tuo pienin välitys 24-27 kyllä kunnon ja kantin päälle, mutta sehän on vain miehessä vika jos ei vääntö riitä
Tässä eniten jumittaa alaselkä, ei ole tottunut ilmeisesti pitempiin matkoihin täyden Kamelin kera. Varsinkaan tuolla omalla erittäin epäergonomisella matalalla ajoasennollani :> Seuraavana ranteet ohjaustangon ja jarrukahvojen puristamisesta, sitten ojentajat pumppauksesta ja viimeisenä vasta reidet. Pitää siis keskittää treeniä hieman enempi yläkropan suuntaan ensi vuotta ajatellen. Mitäs matkaa silloin sitten ajetaankaan, saapi nähdä
Nöyrä kypärännosto kaikille neljän kierroksen hurjapäille, suurkiitokset Terolle, huoltopisteiden ystävälliselle henkilökunnalle, muille 180km ajajille ja ajoseuralle, izmolle kolmannen kierroksen alun kirityksestä sekä tietysti kaikille niille jotka matkan varrella kannustivat ja tsemppasivat! Sanoistanne ja kannustuksestanne oli todella iso apu
Ja suurin kiitos Jarnolle. Sen tsemppauksen ja jälkihuollon arvoa ei voi mitata mitenkään. Kiitos!
Eka kiekalla onnistuin tuossa itse, tajusin onneksi sen aika pian ja menetin siinä vain pari minsaa.. ketuttihan se vähäsen vaikkei tuollainen aika vajaan 12 tunnin lopputuloksessa mitään vaikutakaanYhden rengasrikon sain myös aikaiseksi, aika pian heti Tuulivaaran huollon jälkeen. Eikä siinä kohti ollut mitään kiviäkään, mikä lie piikki pistänyt Rakettironista läpi.. Muutoin kevennysepikki kesti oikein hyvin.
Kiitos kaikille!
T. 1814
px muokkasi tätä : 29.06.2009 at 12.43
px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
Kiitos Tahkon järjestäjille ja kanssa polkijoille! Hieno tapahtuma jälleen kerranOmakin ajo kulki hyvin ja tuli petrattua aika reilusti 120km ennätystä ja nyt pääsin reilusti alle 8h. Keli oli kyllä rankka! Nestettä ja suolaa kului ennätyksellisen paljon ja kramppeja riitti.
Olisiko hullu ajatus lähettää 120km porukka matkaan esim. klo 8.00? Nytkin taisi olla lähtöviivalla noin 170 kuskia.
www.kaupinkanuunat.net
Myös mun osalta ISO kiitos hyvin toiminneille järjestyleille. Tämä oli allekirjoittaneen kolmas Tahko ja nyt ei oikeastaan keksi mitään valittamisen aihetta. T-paita oli ruma, mutta se menee hyvin sekundäärivaatteiden joukkoon remontti- ja puutarhahommiin. Vähän katkerana katsoin niitä buffin rättejä, mitkä sai ilmeisesti kaikki 180 matkan ajaneet, ehkä pitää ens vuonna ajaa kolme kiekkaa
Oma ajelu 60:llä meni mukavasti kruissaillen ja ajamisesta nautiskellen ilman ongelmia, enkä jäänyt kuin muutamia minuuttia omista pohjista. Lopussa meinasi tulla vähän kiire, kun tavoitteena oli pysyä kuuman ryhmän ajan sisällä ja se alittuikin sitten muutamalla minuutilla kevyesti.
Pätkät oli kyllä mukavassa kunnossa ja kyllä siellä kinahminkin päällä oli hyvä fiilistellä tänä vuonna, kun taas viime vuonna otti vaan päähän, kun oli niin liukasta. Maaliin päästyä tuntui vielä siltä että olisi voinut vielä lähteä toiselle kierrokselle eli vähän jäi paukkuja käyttämättä.![]()
Mut kiitokset vielä kaikille järjestyleissä mukana olleille, teitä on varmasti monia, jotka teette hyvää duunia. Ens vuonna taas uudestaan!
Ps. Aikaani vähän hidasti, kun autoin paria kaveria lainaamalla pumppua (monella ei pumput jostain syystä toiminut). Ensimmäinen ehti ottaa mut kiinnikin ja palauttaa sen, mutta toiselle se jäi sitten mukaan. Lupasin odotella maalialueella, mutta unohdin sitten koko asian. Jos tunnistat itsesi, niin voit ilmoitella![]()
Henkilökohtaisen ennätyksen sijasta taisi tulla pohjat rengasrikoissa tällä reissulla. Ei kramppeja, vain yksi pieni joukkoharhaanajo mökin pihaan jossain 40 km kieppeillä. Tuulivaaraan huoltopisteeseen 46 km jälkeen alkoi tapahtumaan. Ensimmäisellä kertaa kummatkin rankaat kerralla, sitten vuorotellen etu ja takapää. Viides rengasrikko tuli Tahkon rinnettä alaspäin kurvaillessa. Onneksi vauhti ei ollut tässä kohtaa ihan tapissa ja kaatumisesta selvittiin pienillä kolhuilla ja maalinkin päästiin lopulta.
Olen miettinyt missä mentiin kiville, kun viime vuonna samoilla rengastuksilla mentiin reitti ilman ongelmia... nouseeko niitä kivä joka vuosi lisää pintaan... Kiitos kaikille radan varrella paikkauspuuhissa avustaneille.
Samaa mieltä usemmaan kanssa, että ruuhkien välttämäseksi voisi miettiä lähtöjen porrastamista enemmän. Huoltojoukoillakin olisi varmaan enemään motivaatiota viettää viimeiset tunnit radan varrella jos siellä olisi enemmän liikennettä.
Muuten järjetelyt toimivat jopa paremmin kuin viime vuonna (mm. ruokailu). Kiitos Tahko mtb:n väelle!
Kiitosta täältäkinReitti oli sama kuin viime vuonna, mutta nyt paremmassa kunnossa (kuivempaa) ja nopeampi ajaa. Tuli ajettua monet paikat heittämällä läpi, kun viime vuonna joutui tunkkaamaan kun pito loppui. Samaten alamäkipätkät olivat ajettavammassa kunnossa.
Ei yhtään rengasrikkoa tai muuta teknistä probleemaa (kuten ei aiemmpinakaan vuosina). Palvelu pelasi ja suolakurkut maistuivat. Pientä krampintynkää pukkasi 40 km jälkeen, mutta muuten äijjäkin toimi hyvin.
Toi klo 10 lähtö on passeli aika, kun reitillä vaanivat paarmat on joko tapettu tai kylläisiä. En tavannut yhtäkään.
Kiitti vielä ajoseuralle joka tsempitti maaliin asti![]()
Toiseksi eniten ketuttaa kaikki
Kiitoksia koko kisaorganisaatiolle myös minunkin puolesta! Homma pyöri hienosti alusta loppuun ja muutoinkin toiminta esimerkillistä kaikin puolin!
Kanssakilpailijat antoi hienosti tietä tarvittaessa, kiitos siitä.
Omat tavoitteet täyttyi niin lauantain kuin sunnuntain osalta ja pystejäkin tuli sitten ihan kolmin kappalein ja joka sijoitukselle. Petrattavaakin myös jäi ja n. 50km kohdalla huomasin, ettei reisi riitä vielä koko matkalle reippaan vauhdin ylläpitämiseksi. Kramppejakin riitti. Noh, ensi vuonna sitten.
Kolme pientä miinusta:
- kyseinen risteys siellä n. 50km kohdalla, itsekin ajoin ensin sinne alaspäin ja lähes valmiille jaloille kaikki "turhat" rimpuilut ja kiihdytykset ovat myrkkyä
- harmittavan vähän ylämäen ajajia sunnuntaina
- t-paidan väri
http://ollimiettinen.blogspot.com/
Tarinaa urheilijan elämästä, kisoista, harjoittelusta ja tietenkin fillareista.
Toista kertaa mukana Tahkolla ja onhan se pakko tulla ensi vuonna uudestaan kun aikatavoite jäi tällä kertaa muutaman minuutin päähän. Reitti oli mahtavassa kunnossa ja ajaminen juhlaa kun ei jumiutunut mihinkään letkaan köröttelemään. Tietä annettiin pyytäessä kiitettävästi ja aina ei edes ehtinyt ohitusta huudella kun jo oli tehty tilaa viilettää ohi. Thx.
Paitaepisodi vähän huvittaa, mutta joo, ruma oli. Ehkä joku näppärä nikkaroi pystyyn paidan suunnittelukilpailun niin saadaan ensi vuodeksi superdupercool -kisapaita
Terolle ja kaikille järjestelyihin osallistuneille iso kiitos. Jos parannettavaa jäi niin juuri tuo edelläkin mainittu y-risteys oli helppo mokaa, itse pysyin reitillä tuurilla, joten pätkä ohjaavaa lippusiimaa tuonne niin on tuokin kohta sitten priima.
Kiitos erittäin hienosta tapahtumasta! Tällä kertaa ajelin reitin 13v poikani kanssa. Pohdittiin etukäteen että mennäänkö 25- vai 45-sarjaan. Valittiin 45 ja selvittiin ehjinä ja tyytyväisinä maaliin vaikka kuumuus välillä tuntui vähän vaivaavan.
Viimeinen nousu Tahkolle oli vedetty tosi hyvää mutkittelevaa reittiä. Ilmeisesti tämä osuus on ollut käytössä jo joitakin vuosia mutta itse muistelen että viimeksi kun olen Tahkolla ollut niin tuo nousu olisi ollut eri suunnasta ja paljon jyrkempi. Taisi olla 2003 kun viimeksi osallistuin. Oli siinä jyrkässäkin versiossa oma viehätyksensä, mutta kyllä tämä nykyinen reitti oli kuitenkin selvästi parempi.
Lähtöjen lisäporrastamista voisi tosiaan harkita. Rauhallista vauhtia 45km reittiä edeten jäi vähän 60km ajajien jalkoihin siinä kohtaa missä 45 ja 60 reitit yhdistyvät. Kovin pahoja ruuhkia ei kuitenkaan syntynyt, mutta luulisin että 45km startin siirtäminen 15-30min myöhemmäksi voisi olla ihan hyvä idea.
Pieniä mietteitä omalta osaltani tahkon kierrosta:
Olipahan lämmin ajokeli!
Hurjana päätin lähteä kahdelle kierrokselle ja yrittää päästä maaliin alle kymmenen tunnin. Kuuma oli jo lähtiessä ja hikikarpalot valuivat ennen kuin olin päässyt edes liikkeelle. Päätin ottaa rauhallisesti happoja vältellen ja ajelin vauhdikkaasti pysähtyen ensimmäisellä kierroksella yhtä vaille kaikilla huoltopisteillä. Jossain vaiheessa älysin alkaa kaataa vettä niskaani viilennykseksi. Matka taittui mukavasti välillä työntäen ja ajoinkin itseni vain kerran hapoille ensimmäisellä kierroksella. Tämä tapahtui puolenvälin pitkällä suoralla, jossa menin vuorovedolla kanssakilpailijan avustuksella. Viimeisessä laskussa kävi ensimmäistä kertaa eläissäni, että jarrut alkaa häviämään kesken laskun. Ajoin ko. mäen aiempaa kertaa rauhallisemmin. Loppuen lopuksi ensimmäinen kierros taittui omaan ennätykseeni 4.20 ja erittäin hyvävointisena.
Nopea huolto ja äkkiä toiselle kierokselle ennen kuin ajatukset muuttuvat. Ensimmäisellä asfaltti osuudella alkoi henkiset voimavarat loppua ja psyykkiset ongelmat alkaa. Ajoin siinä vaiheessa yksin ja tuli todella kova yksin jäämisen pelko. Sain kasattua itseni vauhdissa muutamassa minuutissa ja sainkin Kolmen kierroksen taivaltajan Ari Aution kiinni. Päätetimme jatkaa matkaa yhdessä rauhallisesti voimia säästäen. Kinahmin päällä tuli henkiset ongelmat taas todella voimakkaana ja oli pakko pysähtyä keräämään voimia, silloin päätin että ajan mikäli vain mahdollista niin mahdollisimman pitkään kaverin kanssa yhdessä.
Loppumatka meni ilman suurempia ongelmia, vaikka satutin hieman nilkaani kaatuessani kinahmille noustessa toisella kieroksella. Viimeisessä laskussa sovittiin Arin kanssa että lasketaan rauhallisesti ja katsotaan että molemmat pääsevät ehjänä alas asti. Etujarru meinasi taas vähän hävitä ja Ari sanoi että häneltä hävisi takajarru laskun aikana. Loppuksi ajettiin vielä pieni kiri maaliin ja taidettiin tulla maaliviivalle samaan aikaan. Toinen kierros oli tunnin hitaampi kuin ensimmäinen ja loppuaika siis 9.40 eli tavoiteajassa maaliin.
Maalissa jännitys sitten laukesi viimeisen kerran ja veli oli lähellä taluttaa (taas kerran) ambulanssiin. Oikeaan jalkaan oli hiertynyt rakkula aikaisemmin viottuneesta ajokengästä, täytyy yrittää hieman korjata sitä. Pyörä oli niin puhdas ajon jälkeen ettei sitä tarvinnut edes pestä ajon päätteksi, tai sitten vain työnsin kaikki paikat jossa pölisi tai oli kuraaHyvä mieli tuli pasta-ateriaa haettaessa, kun lipukkeidenkerääjä tyttö antoi oikein kauniin hymyn vielä uudestaan pyydettäessä
Vieläkin koskee niin paljon vähän sinne sun tänne ettei oikein pysty kävelemään, vaikka en ajanut itseäni kuin kerran hapoille koko matkan aikana. Saahan nähdä saisko ajan puristettua ensi vuonna alle yhdeksän tunnin vai viisastuisiko sen verran että valitsisi lyhyemmän matkan
Ainiin. Vikassa laskussa meinasin ajaa harhaan molemmilla kierroksilla oikealle kääntyvässä mutkassa. Olisi ollut ihan hyvä jos ennen mutkaa oleva aukko olisi ollut suljettu nauhalla.
Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.
Kiitokset täältäkin koko organisaatiolle hienosti läpi viedystä tapahtumasta. Ei mitään valittamista. Tämä Tahkon järjestelijäporukka on siinä mielessä vähän tylsää, että jos keksit jotain korjausehdotusta, niin johan se jo seuraavana vuonna on hoidettu.
11. kerta takana ja fiilikset kohdillaan, vaikka tavoitteet eivät aivan täyttyneetkään.
120 km:n voittoa lähdin jälleen hakemaan, mutta sitä ei tällä kertaa tullut. Eka kierroksen ajelin suht kiltisti jonossa säästellen, aika jotain alle 4:10. Toinen kierros meni sitten vielä enemmän säästellen ja enemmän savolaisesta vieraanvaraisuudesta nautiskellen ja loppuaika oli 8:45.
Reitti oli kuivin ja nopein ikinä, joten kaikki aikavertailut aikaisempiin vuosiin ovat turhia ja lähinnä itsensä pettämistä.
Ilmeisesti tankkaukset ennakkoon ja tapahtuman aikana menivät hyvin, kun mitään ongelmia ei ollut. Helle ei kiusannut missään vaiheessa. Ainoat krampit iskivät yllättäen sormiin, kun toisella kierroksella Kinahmi 2:lta laskiessa totesin, että sormet eivät suoristukaan. Taisi olla vähän liikaa puristusta.
Paras Tahkoni ever. Tätä kuvastaa sekin, että päätös ensi vuoden osallistumisesta syntyi jo matkalla hyvissä ajoin ennen maaliin tuloa.
Mutta mille matkalle?
Taidan jättää suosiolla nämä 3 ja 4 kierroksen hörhöilyt välin ja odottaa suoraan sitä 300 km:ä.
MC KRAMPPI - Meillä ei venytellä!
Mud, sweat and coffeebreaks, since 2000
Tässä komppaan Anaa. 120 ja 60 kiertäjät taistelevat varsinkin ekan kerran kinahmilla turhaan keskenään polkupätkistä. Osallistujiahan onneksi tuntuu riittävän. Itse pitäisin 120 lähdön aikaistamista hyvänä vaihtoehtona.
Ja täältäkin iso kiitos järjestäjille. Oli viides kerta ja ens vuonna tulee kuudes.
Muuten, tuleekos se 5-kertaa diplomi postissa, kun en tiennyt, et piti itse hakea...
Eka kertalaisen kokemus Tahkolta on vähän sekava. Reitti oli paljon raskaampi ja vaikeampi kuin osasin kuvitella, tähän asti polkenut melko tasaisia kangasmetsäreittejä vaan.
Maaliin päästiin, mutta aikakin olisi ollut kiva tietää, jostain syystä sitä ei tullut?
Viimeisen nousun jälkeen reitti kääntyi vasuriin, mutta opasteiden edessä oli katsojia joten jatkoin matkaaki hiihtohisseille, jossa kysyin henkilökunnalta neuvoa ja ne neuvoivat jatkamaan eteenpäin. Jatkoin aikana ja ihmettelin kun ei enää näy muita polkijoita. Lopuksi tie loppui ja olin ravintolan pihassa ihmeissäni että minne nyt kun kaksi miestä sanoi että ei reitti täällä kulje vaan metsästä tulon jälkeen heti vasuriin! Paluu matkalla teki mieli kivittää ne staff paitaiset jannut siitä hiihtohissin vierestä!
Ensi vuodeksi enemmän kovempaa polkua pohjille ja uusiksi Tahkolle.
Oli kaikesta huolimatta hieno kokemus, kiitos kaikille.
Kukaan joka vihaa pyöräilijöitä ei voi olla läpeensä paha!
Moni on kritisoinut paitaa (mikä on mielestäni täysin off-topic, koska miten joku paita liittyy maastopyöräilyyn?!). Omasta mielestäni se taas oli yksinkertaisen tyylikäs. Onneksi päädyin ottamaan S-koon paidan, niin siitä tuli sellainen sopivan slim-fit. Ainoa asia, mikä rajoittaa tuon paidan käyttöä on se, että tuonvärisessä paidassa näkyvät liian hyvin etenkin näin kesäkuumalla ns. 'dallasit'![]()
Ole hyvä vain, hyvä että siitä oli apua
Merkki ja malli on ja oli Topeak Mini.
http://www.mysports.fi/product.asp?l...677&q=y&s=2348
Rengasmurheita ei ole ollut, kun vaihdoin Tubeless-gummeihin jo vuosia sitten. Loppusilaus Stanin litkuilla ja sopivan pullealla renkaalla. Eli 2.2" ja vain 2 BAR. Tosi mukavat ajella ja ainakin näin 85kg painoisena voi vielä päästellä niiden oranssien kivienkin yli suoraan :-)
Paitaa moititaan. Minä ilkesin laittaa sen päälle kotikaupungin keskustan kauppareissullekin ;-) Seitsemänneksi hienoin paita, mitä mulla on Tahkolta mukaan tullut (yhtenä vuotena tosin oli lippis, mutta paita tuli ostettua).
MH
[OT jatkukoon vielä vähän]
Ihan samat sanat! Tai no, paidan teksti jos ois ollut esim. kirkkaanvihreä, niin ois ollu vielä parempi. Ihan tyylikäs toi harmaa on, ja mullekin S on sopivan slimmi. Mut joo, lopussa mainitsemasi rajoitus on kyllä itsellekin relevantti, ei paljoo viitti alkaa viittilöidä kun on 'poliisit' kainaloissa, huomautus tulee hetiJätinkin paidan lauantaina odottamaan viileämpiä säitä...kyllä tota silti tulee varmasti käytettyä.
[/OT]
https://raeven.fi
Hieno tapahtuma taas kerta kaikkiaan. Oma kuntotaso osoittautui puolituntia heikommaksi kuin olin mieltänyt, 5.07 meni aikaa päästä maaliin.
Mitään tekniikka murheita ei ollut, kramppi vei vielä viimeiset tsäänssit vitosen alittamiseen. Kiitokset merisuolaa tarjonnelle pyörän taluttajalle granden alkumetreillä, ilman sitä en olisi maalissa varmaan vieläkään![]()
Jonoissa tuli ajettua kyllä melkein koko matka mikä harmitti kyllä muutamaan otteeseen. Tilaa annettiin kyllä pääasiassa hyvin muutama pyöräilijä vaikutti kuurolta. Alamäissä olisi vauhti maistunut myös teknisemmissäkin kohdissa mutta useimmat paikat meni jonossa jarrutteluksi. Myöskin perinteiset huumorikyltit loistivat poissaolollaan, tai ainakin jäi huomaamatta. Ens vuonna sitten paremmalla kunnolla (näin aina).
Kiitokset järjestäjille ja kanssapyöräilijöille, muutama foorumilainenkin tuli tutuksi.
Onnittelut hienosta ajosta, ulkoilu on tarttunut... Jotain tavoiteltavaa jäi ensivuodellekkin. Itselläkin oli mustia hetkiä välillä mutta kunnialla meni maaliin.
"Keltasirkkupaita"(Pyöräpoikien kansallisasu) sopisi sinullekkin, junaan mahtuu lisää vaunuja. Oot melkein savolainen![]()
"Lapasesta lähti..."
Täältä vähän fiilispätkää lauantailta. Hieman jäi harmittamaan, kun loppulaskussa ja maaliintulossa kamera ei ollutkaan mennyt päälle, mutta aina ei voi voittaa![]()
Kirjanmerkit