In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Onko joku Tahkolle menijä vielä ilman majoitusta? Meillä olisi parille hengelle vielä tilaa mökissä (8-hengen mökki).
Tosta hyytymisestä: tuli mieleen että rullaavuudessa racing ralph vs nobby nic saattaa olla eroa. Myös ohjaustangon leveys vaikuttaa, metri vs puol. sekä ajoasento yleensä, hampaat tangossa vs selkäsuorana.
Nii ja näiden seikkojen merkittävyys kasvaa kun ottaa huomioon että alustana oli asfaltti ja vauhtia 25-40 km/h
Se ruuvi??? Mehän kiristettiin se lähes pohjaan? Kuin se sitten on voinnut tippua? Säädettiinkö edes oikeaa ruuvia? Löytyyhän tuollainen polulta helposti kun se kiiltää! Korkki oli sentään musta! Mulla saattaa olla tuohon sopivia ruuveja kyllä hyllyssä, en oo varma. Ota mitat ni katon.
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
-Ameriikkalainen elämänviisaus-
Lauantaista viisastuneena vaihdoin sinkulaan 18 piikkisen takarattaan ja kas kummaa: ketjunkiristintä ei tarvittu enää. 32/18 välitys tuntui sen verran armolliselta meikäläisen jaloille, että kokeilin sitten Sääksin ympäri miten tuo toimii. Hyvinhän se meni, ei yhtään sellaista paikkaa jäänyt ajamatta joka olisi vaihteilla mennyt.
Tästä kokemuksesta huolimatta Tahkolle tulee kyllä vaihteet.![]()
Mutta kuitenkin jäykkäperäisellä![]()
Kyllä notkupyörällä mennään jos vaan güntterillä logistiikka toimii siihen mennessä. Tänään ei päässyt edes puhelinvaihteeseen jonottamaan Bike-Discountissa, joten kai niillä on sitten kunnon ruuhka.![]()
Hienon sillan olit P-olkisin askarrellu! Mpp:n lavatkin vaikutti käteviltävarsinkin kun kiertää Sääksiä oikeinpäin=vastapäivään
![]()
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
kiitoksia. Onneksi siellä oli niitä vanhoja riukuja joilla sain tuettua sen. Kasasin sen kotona enkä tajunnu että ne puut oli ihan liian ohuita noin pitkään siltaan. Tosin jos ois ollu paksumpia ni ei ois jaksanu enää kantaa paikoillee. Mutta ihan hyvä ensimmäiseksi. Takareidet oli kyllä aika jumissa seuraavana aamuna kyykkimisestä ja edessä oli korson kisa. Huomenna jyväskylän maratooni, nyt pitää ottaa vähä rauhallisemmin.
Nyt olisi takanotku-Tahko-pyörä kasassa. Pari kierrosta kokeilin talon ympäri ja ihan sillä ajamaan pystyi. Runko on kyllä aika korkea, joten kulkusten ja putken väliin ei suuria ilmamassoja mahdu. Huomenna jos kerkiäisi säätölenkille, niin saisi jussina voisi sitten päräyttää oikeasti metsään rymyämään.
Hyvähyvä! Onnea uudelle mankelille!! Voipi olla et tulee jussina itsekin käytyä metsässä, kun ollaan juhlapyhä ihan kotioloissa.
Tänään tuli käytyä vähän uusissa maastoissa. Löytyi polku jota pitkin pääsee sääksjärventieltä sääksjärventielleeli siis sen osuuden sääksinkierrossa jonka ainakin itse olen tottunut ajeleen asfalttia pitkin hankotiellä. Joo tosi hyvin selitelty! Ainoa ikävä puoli reitissä on järjetön määrä kiviä!!! Meni työntöhommiksi vähän väliä.
No tossa linkki josta asiaa voi tutkia: http://www.traxmeet.com/traxmeet/sho...eid=1463778173
Löytyi myös polku/ratsastusreitti välillä Urttilantie-Kyläjoentie. Hyvää uraa, paitsi sateiden jälkeen paikoin tooodella liukasta savimaastoa, jossa mun gummit ei ainakaan purreet kovin tehokkaasti.
Huomen ap. pikku lenkki (2-4 h)? onko muita innokkaita.
huomenna klo 8? 2-4h?
Olen tänään kotiutumassa rukalta. Eli juhannus kotona myös.
Vim: ne kivetkin pääsee kiertää!huomenna kattoo!
Onnea uuden rungon saannista lansivelle.
kl.0815 uimahalli. ok ?
sopii mulle.
kl.09 uimahalli ok ?
äh eikun siis 0815 uimahalli ok. Kiva väitellä itsen kanssa
alkavaa skitsofrenia?![]()
Uimahalli 0815 joo. Jos mua ei näy, en oo heränny.
Mä en ainakaan herää noin aikaisin. Tai siis herään, mutta ennen ysiä ei pysty kyllä ajamaan. Jos hyvä haltija laittaisi aamupalan mun mahaani viideltä, niin sitten riittäisi potkua ajellakin.
tuhti ilta pala ni ei tarvita haltijoita!
Ljs: laita puhelimesta ulkoilma/kovat äänet profiili ni varmistan että heräät![]()
Olisiko lauantaina iltapäivällä sopiva aika jonkinlaiselle lenkille? Säätietojen mukaan ainakaan helle ei tule vaivaamaan. Tai sunnuntai, samapa tuo.
Joo, mä kävin joskus viime vuonna siinä katsomassa, mutta silloin usko petti heti alkuunsa. Oikeasti kuullostaa mielenkiintoiselta reitiltä.
Tuohan on ihan hyvä. Pitääkin tiedustella polku meiltä tuonne uralle, niin kohta pääsee ajamaan Sääksiä ympäri ilman turhaa asvaltilla rullaamista. Pito-ongelmat loppuu kun ostat Maxxis Ignitorit 2,35 tuumaisina. Samalla loppuu rullaavuus, mutta kuntoahan tässä kohotetaan eikös joo?![]()
Ei kyl pe aamuna kykene mihinkään lenkille, just tulin töistä ja ajattelin vähän nukkuakin. Mut la kuulostais hyvältä (jos ei satu oleen kaameakapula)
kiitos lenkkiseurasta ja hyvää juhannusta kaikille!
Ljs: muista kysellä sitä polkimen korkkia jotta muistaisin antaa sen sulle
Hyvää Jussia kaikille! Mikäs se on rajamäkeläisten ajokunto tänään??
Ajattelin lähteä testaan renkaita ja tekeen viimeisen pyörälenkin ennen Tahkoa, kun menee ens viikko työreissussa.
Startti klo 13 apteekilta, noin 2h kevyet pyörittelyt. Tulkee mukaan ettei tartte yksin kiroilla kivikoissa!
vähän väsyttää. Eilen pyöräiltii yöllä 12 aikaa takas vihti lammelta. Auto jäi sinne ja se pitäis hakea jossain vaiheessa.
Saatan liittyä seuraan mutta en ole vielä ihan varma päivän ohjelmasta.
Kirjanmerkit