"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Jotensakin niin![]()
"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Riitelin vaimon kanssa niin voimakkaasti että seurauksena mökötämme enkä lähtenyt perheen mukaan risteilylle! Niin, syykin on hyvä: Riidan sai aikaan se kumpi lähtee kaupasta ostamaan kissanhiekkaa, heh! Oli niitä tietenkin muitakin mutta tuosta se lähti.
Kal Pedal muokkasi tätä : 31.05.2009 at 17.24 Syy: aikamuoto
Kaupat on tänään kiinni.
Sehän vituttaakin- sen huomasin vasta riidan jälkeen.
Näin pääsi käymään. Mutta minä niistä risteilyistä- akkojen hommaa.
Olin PRO-miesten maantielenkillä hihaton ajopaita päällä.![]()
onneks sentään yks äijä teko mahtuu tähän päivään eli hiukset pois
Still rides with 26er
Kävin järvessä uimassa(tosin märkäpuku päällä).
Join naapurin terassilla naapurin tarjoamaa bisseä...
"Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-
vaihtanut teipit ja laastarit ihan itte.
Remontoin äidille makuuhuoneen viikonloppuna.
t. Tupe
Eilen lämpötila +5C, 10m/s tuulta ja sadetta, golffasin 2h. Meinas välillä vilu hiipiä takin liepeistä sisään.
<3
Käkin kertausharjoituksissa kolme päivää![]()
Vaihdoin fordiin lähivalon polttimon. Oli lampun kiinnitys taasen tiukassa.
Ilmoitin vaimolle, että ostin sitten "uuden" pyörän...
Kaupin Kanuunat, Team Garmin MTB
"Olet ehjä vasta silloin, kun olet sekä henkisesti, että fyysisesti täysin palasina": mtbSeikkailu 2012
Korjasin autoa Töölössä, kadun varressa, asennuskaljat muistaen.
Ich bin ein Berliner.
- - - - - - - - - - - - -
Uhmasin lain kouraa ja kävin lenkin tiimellyksessä kurkkaamassa miltä se Silvolan tekojärvi näyttää. Parhaimmillaanhan siitä voi tulla kylttien mukaan 50 päiväsakkoa![]()
Kävellen olis jo perillä.
Kävin työhaastattelussa ja olin niin hyvä jätkä, etten ittekkään tienny olevani.
-Kankeus on voimaa ja voima on nopeutta-
Kävin viikonpolun aikana mm. Jakomäen ja Kontulan paikallisissa, lauloin karaokessa Työmiehen lauantain ja vittuilin paikallisille (jota ne ei edes tajunneet) ja taksikuskille, enkä edes saanut turpaan tai jäänyt tienposkeen. Vain poskitanssi miehen kanssa jäi tekemättä. Aamulla syleilin sitten posliinia
.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Ainakaan en tänäänkään ole paskantanut housuuni![]()
Grillasin ja kävelin ulkona paljain jaloin (sitä mä nyt teen joka päivä muutenkin)
Huolsin miehen uusvanhaa pyörää. Kesken jäi. Projekti jatkuu.
Festina lente
Jaksoin valvoa 10h yövuoron. Kohta kotiin.
Kävin paskalla enkä putsannut jarrutusjälkiä.![]()
Aja tunti - rassaa kaksi.
Kirjanmerkit