Minulla on siis Thulen 9104 pyöräteline, joka tulee auton takaluukkuun kiinni. Jos telineeseen laittaa enemmän kuin yhden fillarin, takarekisterikilpi peittyy. Tilasin siis AKE:lta lisäkilven, ja sainkin sen eilen postitse. Ensimmäiseksi ajattelin käyväni ostamassa Thulelta sellasen "valopaneelin", johon kilven saa kiinni. Aloin kuitenkin BikePlanetin kuvastoa ja Thulen nettisivuja lukiessani arpoa, että kannattaako pistää 55 egee kiinni tähän: Thule-valopaneeli 976 http://www.thule.com/Thule/ProductDe...____46278.aspx
Minulla ei mene takavalot peittoon sanottavasti, eli tavalla, joka herättäisi huomiota... ja aiheuttaisi sakottamistarvetta. Lisärekkari kuitenkin lienee välttämätön.
Rekisteröintiasetus jotakuinkin vaikenee lisäkilven kiinnityksestä, vaikka normi-kilpien kiinnityksestä säädetään pahimmillaan hyvinkin tarkkaan.
....
Kiitos muuten vastauksista. Apu on tarpeen, koska kuten huomaatte, mulla on tämä telineprojekti vielä hieman keksen ja hakusessa. Tarve on akuutti, kun pitäisi jo vkonloppuna ottaa 2-pyörää reissulle mukaan.
Kirjanmerkit