Lainaus Alkujaan tämän lähetti wma Katso viesti
....Raskas kuorma, eikä vaihteita. Olihan niitä mäkiä joita ei jaksanut kuin hädin tuskin työntäen ylös. Oli se kyllä hyvä fiilis, kun sai taisteltua itsensä ylös hikipäissä.
Itikat perkele!

Reissu oli uskomaton henkinen kokemus. Sen jälkeen olo oli aivan mahtava pitkän aikaa! Ainakin itse huomasin, että perusasiat on enemmän kuin tarpeeksi. Nautinnon kannalta minulla oli kaikki oleellinen mukana: oma itseni ja hyvä seikkailufiilis. Miniläppäri tai parempi pyörä ei välttämättä olisi tuonut parempaa kokemusta, vaan helpotusta määrättyihin asioihin.

Toisaalta kaikki olisi voinut mennä aivan toisinkin, mutta se olisi ollut toisenlainen seikkailu. Minulle sattui viime kesän parhaat kaksi viikkoa kelien suhteen, ja tällainen helpohko seikkailu=)

Voin suositella pyörämatkailua Suomessa ihan hyvin. Jos vaikka ottaa tavoitteeksi johonkin tapahtumaan pääsyn tai päättää muuten liikkua pyörällä kaikki pidemmätkin matkan, niin ainakin se tuo leppoisuutta aikatauluttamiseen ja hötkyilyyn. Miksi mennä Helsingistä Turkuun kahdessa tunnissa, kun sen voi tehdä kahdessa päivässä?
Onko näin terveesti ajattelevia ihmisiä olemassakaan? Nyt halataan...