GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 29 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 27 28 29 30 31 39 79 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 841 - 870 / 2892

Aihe: Nurmijärven Rajamäki

Osaltani Lohja on kyllä pois suljettu.

XC-JJ Guest
    hirvee polte kyllä olis

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Srami Katso viesti
    Osaltani Lohja on kyllä pois suljettu.
    Nii sulla on Hyvinkäällä K-rauta ajo smaan aikaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p-olkisin Katso viesti
    Nii sulla on Hyvinkäällä K-rauta ajo smaan aikaan
    Öh olimpa kömpelö, sehän se syy olikin. Nyt tarkoitat varmaan kuitenkin
    tätä.

Hyvinkään Sveitsin-ajo su 24.5.2009. Uusi nimi uudet kujeet

LJS Guest

Peukalo ylös

Noniin, flunssa on kärsitty. Hiihtoloma alkoi joten pitäis kai hiihtää, mutta kävin kuitenkin aamulenkillä fillarin kanssa. Polut on hyvässä kunnossa ja tuolla pinnissä oli joku muukin ajellut. Tuossa dataa sen verran kuin nokialainen pysyi älyissään http://sportstracker.nokia.com/nts/w...x.do?id=676259
    Jostain syystä kuvat ei näy, vaikka ne muka sinne meni

Lohja periaatteessa kiinnostaa, jos löytyy joku tiimi johon kelpuutetaan.

Öh olimpa kömpelö, sehän se syy olikin. Nyt tarkoitat varmaan kuitenkin
    tätä.

Hyvinkään Sveitsin-ajo su 24.5.2009. Uusi nimi uudet kujeet
    Joo tota tarkoitin mut ei muistunu uus nimi mieleen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJS Katso viesti
    Noniin, flunssa on kärsitty. Hiihtoloma alkoi joten pitäis kai hiihtää, mutta kävin kuitenkin aamulenkillä fillarin kanssa. Polut on hyvässä kunnossa ja tuolla pinnissä oli joku muukin ajellut. Tuossa dataa sen verran kuin nokialainen pysyi älyissään http://sportstracker.nokia.com/nts/w...x.do?id=676259

Sama juttu. Tai ei mulla mitään lomaa ole, mutta pirullinen flunssa oli ja se alkaa nyt helpottaa. Pari lenkkiä olen päässy ajamaan ja tänään olin hiihtämässä.

En mä ees päässy sinne savonia hiihtoon. Eli tahkon matkakin on vielä auki.

Mä siellä vesitornilla oon käynny ajelee ja teemu oli kans. Hyviä polkuja siellä.

Pikaista paranemista KMWlle!

Kuka tunnustaa ajaneensa Alkon sivuportin vieressä olevaa mäkeä Olantielle? Tänään kävin kävellen hakemassa naulaimen velipojalta ja siitä oli joku mennyt kunnon nastattomalla pattikumilla (NBX tai Maxxis varmaan).

Tuli ihan pirunmoinen hiki kun en ajatellut, että kävely olisi mitään liikuntaa ja kun ostokset repussa ja se naulain kourassa tulin kotiin niin oli ukko märkänä.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

LJS Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Kuka tunnustaa ajaneensa Alkon sivuportin vieressä olevaa mäkeä Olantielle? Tänään kävin kävellen hakemassa naulaimen velipojalta ja siitä oli joku mennyt kunnon nastattomalla pattikumilla (NBX tai Maxxis varmaan).
    Saattoi olla mun jäljet, ajoin tänään siitä alas patruunatielle, mutta kyllä mulla nastat oli alla.

Tuli ihan pirunmoinen hiki kun en ajatellut, että kävely olisi mitään liikuntaa ja kun ostokset repussa ja se naulain kourassa tulin kotiin niin oli ukko märkänä.
    En käynny siellä päin ajelemassa. Veikkaan syylliseksi LJSää.

LJS Guest
    En mä ees päässy sinne savonia hiihtoon. Eli tahkon matkakin on vielä auki.
    Koitinkin kuuklailla tuloksia, mutta nimi löytyi vaan ilmoittautuneista.

Saattoi olla mun jäljet, ajoin tänään siitä alas patruunatielle, mutta kyllä mulla nastat oli alla.
    Okei. Uskotaan että sulla oli nastat ja mulla huono näkö.

Olisko mitään ajelua joskus ensi viikolla? Mulla ei ole suksia, joten pyörällä pitää mennä. Ja hitaasti kuten ennenkin. Huomisesta en tiedä, kun loma ei oikein pääse alkamaan ennenkuin saan nämä hommat tehtyä alta pois. Tällaista se on koodiorjan elämä - täällä vaan notkutaan vaikka pitäisi kovasti tehdä uutta ja ihmeellistä.

LJS Guest
    Kyllä tarkoitus on jotain pyörälenkkiä heittää ensiviikolla, ainakin alkuviikosta pitäis onnistua.

Pikaista paranemista KMWlle!
    Kiitos toivotuksesta, mutta vielä kestää. Ei ole antibiootit vielä ottaneet oikeaa otetta tulehduksesta ja kipuilu on ajottain enemmän kuin keljua.
    Pilleriä on niin pirusti että dosetti pitää kohta hankkia.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

mutanaama Guest
    Toivottavasti tauti siitä talttuu, ja pysyy mieliala korkealla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Kiitos toivotuksesta, mutta vielä kestää. Ei ole antibiootit vielä ottaneet oikeaa otetta tulehduksesta ja kipuilu on ajottain enemmän kuin keljua.
    Pilleriä on niin pirusti että dosetti pitää kohta hankkia.
    Juu eiq apteekkiin hakemaan dosetti,tässäiässä kiva täytellää sitä,mulla 3:men viikon dosetti.

Verenpaine,sydänlääke,kilpirauhaslääke,kolest rooli....jne näillä jaksaa.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Olisko mittä järkke lähte ma aamuna n.kl.10 heittään rauhallinen lenkki. Uskon ja toivon että Maanantai olisi se päivä kun voin uskotella itselleni että olen edes jotenkin selvinnyt flunssasta.

On siinä järkeä. Mistä lähdetään ja mihin mennään?

Hyvällä tuurilla pääse kokeilemaan sinkulaa, jos vaan kerkiän tuon keulan huoltamaan sitä ennen.

Olisko perinteinen uimahalli kl.10 katotaan sitte mistä päin aurinko paistaa ja sinne suuntaan

Selevä. Nyt on kyllä vähän räjähtänyt olo. Kun nyt pysyisi pöpöt loitolla...

mutanaama Guest
    Selevä. Nyt on kyllä vähän räjähtänyt olo. Kun nyt pysyisi pöpöt loitolla...
    Oli muuten passeli satula. Reilu 3h satulassa metsässä, ja vielä istualteen. Hanurissa ei tunnu miltään. Täytyy mennä vetäseeen vielä maantielläkin 3h:n lenkura, niin sittenhän ton näkee. Mutta ei mitään valittamista

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Oli muuten passeli satula. Reilu 3h satulassa metsässä, ja vielä istualteen. Hanurissa ei tunnu miltään. Täytyy mennä vetäseeen vielä maantielläkin 3h:n lenkura, niin sittenhän ton näkee. Mutta ei mitään valittamista
    Ai tänään vielä! on se kone! on se.....
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

LJS Guest

Maanantai

Olisko perinteinen uimahalli kl.10 katotaan sitte mistä päin aurinko paistaa ja sinne suuntaan
    Mä lähen myös mukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Jotta muut eivät jäisi pimentoon mistä ihmepenkistä on kyse, niitä tämähän se on kyseessä. Halpa kuin mikä, mutta soveltuu jos persuksissa luut on vähän leveämmällä (CRC:llä vielä halvempi, mutta siellä ei nyt ollut kuvaa).

Joo eihän se pahan oloinen tuo hapa satula mutku ku se olivähän matalalla ni ei tiedä mite se toimis oikeella korolla ja päivän kestävällä ryskäämisellä. ,itellä on ollut 2 fliten genuine gel satulaa sillä reikä versiota ,mut katkesivat n. 3 kk jälkeen ,onneks takuu pelaa suomessa, nyt sama umpinaisena ja on kestänyt jo 1/2 vuotta. tosin kyllä sen hintaisen satulan pitääkin kestää ku molememmille luvataan kovaankin käyttöön soveluvan.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Ai tänään vielä! on se kone! on se.....
    Polvia vihloo ja simmua painaa sekä hiukkasen viluttaa. Jos meniski vast huomenna.

Nyt vasta sain työhommat tehtyä.

Katotaan kuinka pirteä ukko on huomenna lenkillä. Vauhti on ainakin tunnetusti hidas. Ja vaatteita pitäisi vissiin laittaa kaikki löytyvät päälle kun näyttää pakkanenkin puraisevan kunnolla.

Kävin eilen ajelee sun jälkiä! En ollu kattonu tota sun sportstracker käppyrää, mutta jossain alkon takana pelloilla lähdin seuraamaan pyörän jälkeä vedenpuhdistamolle. Olit sitte menny aika umpiryteiköstä! Heh, no sitä ojanpohjaahan pääsi aika hyvin.

SUosittelen teille yhtä polkua tälle päivälle:
    Eli ajatte ensin vaikka Kumpurantietä Siwalta uuteenkyläänpäin ja käännytte vasemmalle uudenniityyntielle, sieltä vähän Savelantien jälkeen kääntyy hyvä polku oikealle!
    Ajosuuntana juurikin näin päin parempi, hyviä nyppylöitä alaspäin! Polku tulee korkeakalliolle menevälle polulle.

Linkki: https://sportstracker.nokia.com/nts/...x.do?id=678331

ps. Sportstracker sivusto on päivittyny. Ei näy mullakaan kuvat.

LJS Guest
    Kävin eilen ajelee sun jälkiä! En ollu kattonu tota sun sportstracker käppyrää, mutta jossain alkon takana pelloilla lähdin seuraamaan pyörän jälkeä vedenpuhdistamolle. Olit sitte menny aika umpiryteiköstä! Heh, no sitä ojanpohjaahan pääsi aika hyvin.

SUosittelen teille yhtä polkua tälle päivälle:
    Eli ajatte ensin vaikka Kumpurantietä Siwalta uuteenkyläänpäin ja käännytte vasemmalle uudenniityyntielle, sieltä vähän Savelantien jälkeen kääntyy hyvä polku oikealle!
    Ajosuuntana juurikin näin päin parempi, hyviä nyppylöitä alaspäin! Polku tulee korkeakalliolle menevälle polulle.

Linkki: https://sportstracker.nokia.com/nts/...x.do?id=678331

ps. Sportstracker sivusto on päivittyny. Ei näy mullakaan kuvat.
    Hieman kun satuin eilen vilkaseen sun lenkkidataa sportstrackerissä ja huomasin sun menneen samoja jälkiä. Lähdin siitä puhdistamolta jonku jalanjälkiä pitkin ja tunkkaamiseksihan se meni. No parikertaa kun siitä ajaa, niin siinähän on polku.

Sitä savelantieltä menevää polkua olen kesällä ajanut ja silloin se on mukavan "haastava" ja kivinen. Tosin olen ajanut sitä aina toiseen suuntaan. Voitais ajaa sieltä tänään pinniin ja puhdistamolle ja...

Vink vink

Sitä savelantieltä menevää polkua olen kesällä ajanut ja silloin se on mukavan "haastava" ja kivinen. Tosin olen ajanut sitä aina toiseen suuntaan. Voitais ajaa sieltä tänään pinniin ja puhdistamolle ja...
    Siellä on nyt enempi tilaa!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •