Alkujaan tämän lähetti
kmw
Meitsi on sairaslomalla vähän aikaa, prkl

Ehkä viikon päästä onnistuu ajelut.
Onkos äijillä mielessä joku systemaattinen käyrään ja käppyrään perustuva reeniohjelma jolla Tahko vallataan vai mitkä on aatokset valmistautumisesta? Mikäs on hyvä treenilenkki näillä kulmilla? Ehdotuksia kuinka ajetaan mielekkäästi apaut 6h niin että maantie siirtymää olin mahdl. vähän?
Ei ole mitään ohjelmaa. Töihin on tarkoitus ajaa pari kolme kertaa viikossa, niin siitä tulee semmoinen 50 km pk-lenkki per kerta. Sykemittaria ei ole, mutta ehkä semmoista voisi pyytää syntymäpäivälahjaksi, niin näkisi kuinka masentava tilanne on ennen Tahkoa.
Anopilla on mökki Läyliäisissä ja sinne on melkein 60 kilsaa metsiä pitkin. Koitin tuossa kartasta katsoa, että löytyisiköhän sinne joku kelvollinen reitti. Varmaan pitäisi olla joku kunnollinen kartta-GPS, jos sinne haluaisi suunnistaa ajamatta pelkää metsäautotietä. Joskus kesäkuun alussa oli tarkoitus harjoituksen vuoksi vetää tuo reitti.

Alkujaan tämän lähetti
kmw
Lohjalle ilmottautuminen alkaa parin viikon päästä. Onko majoitus ehdotuksia? Puolijoukkueteltta tms. Multa löytyy 1-hengen tunneliteltta, pohtikaa täällä ääneen kuis saadaan homma etenemään.
Mä yritin töissä masinoida joukkuetta, mutta ei siitä mitään taida tulla, joten nyt sitten pitää keksiä jotain muuta. Kyllä kai se puolijoukkueteltta on ihan pakollinen kakkosnelosessa, ja toinen tietysti fillareille.

Alkujaan tämän lähetti
kmw
@ p-olkisin. Suosittelen että koeistahdat PMT:n pyörän satulaan niin saat muistijäljen ahteriin miltä jouston pitää tuntua. Unelmat vaan tuppaa maksamaan

Tai sitten teet niinkuin minä, että ostat ensin Radonin rungon. Se on samasta maasta vaikka onkin jonkun ropottikouran hitsaama (ja varmaan oikeasti Taiwas-maasta). Sitten voit keskittyä kurjistelemaan sillä ja keräämään rahaa.
Vaimolle pitäisi varmaan ilmoittaa näistä tapahtumista. Ja ostaa kunnon sadevarusteet, kun Lohjalla sataa kuitenkin aina.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Kirjanmerkit