Oli hienoo vääntöö kiitos. Kuten kuvistakin näkyy olen joko kyljellään jossain tai, nojailen puuta vasten ja valmistaudun kaatumaan. Lisää tollasta niin jo rupee tasapaino kehittyy.
Huomenna ei aamupäivällä pääse, kun pitää vahtia lapsia. Kurkku on vähän karhea, mutta koipi ei enää jumita, joten iltapäivällä pitää kyllä ajella. Ajattelin mennä kippurasarvella pyörätietä pitkin Hyvinkään suuntaan, kun kuvista päätellen tuolla metsässä pitäisi olla lumikengätkin mukana.
Aikataulusta en vielä tiedä, mutta varmaan siinä 14 aikoihin voisi lähteä, niin ei tarvi ainakaan koko aikaa ajaa valot päällä. Ja rauhallisesti olisi tarkoitus hyrräillä.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
No nysse on sit avattu, meinaan tän talven hiihtokausi. Johan oli rankkaa luistelemalla mennä, mutta olipas hienoa pitkästä aikaa! Hyvää vaihtelua treeneihin.
Olisivat tosin voineet vähän leveämmän baanan ajaa tonne märkiön ja Kehityksen majan välille. Meinas olla reunalla meleko pehmosta!!
Edit: Koitin katsella kaatuilevaa p-olkisin-hemmoa luistinradalla klo15.50, mut ei näkynnä? Oliko jo ehtiny terät kuluun puhki?
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
-Ameriikkalainen elämänviisaus-
No, selvishän sekin. Se on kato näitä vanhojen ukkojen vaivoja... Meillä on sukuvikana taipumusta suonikohjuihin ja ne vaan päätti ryhtyä vaivaamaan kunnolla. Eilen oli molemmat pohkeet paksummat kuin reidet (ei paljon vaadittu), mutta vedin sitten ideaalisiteellä ne pari tuumaa ohkaisemmiksi niin taas helpotti. Varpaatkin lämpeni niin paljon ettei illalla voinut pitää sukkia.
Mites Lansiven lenkki sujui? Onko havaintoa onko Herusiin tehty ajettu latupohjaa tosta Käpylännummelta?
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
Vähän yli tunnin jaksoin nylkyttää, kun sarvet on vieläkin jotenkin pahasti ja kämmenhermo huutaa apua. Kohta on pakko laittaa suora tanko takaisin, jos ei ala säädöt löytymään.
Aika hiljaista oli, kun tuli alijäähtynyttä vettä ja räntää. Pari koiranulkoiluttajaa tuli vastaan ja aika ihmeellisen näköisinä katsoivat hyrräilijää.
Ilmoittautuminen näyttää alkaneen. Nyt täytyy varmaan tosissaan ryhtyä puuhaamaan sitä lähtöä.
onko kukaa käynny kiertää sääksiä?
Mä en oo päässy lauantain jälkee mihinkään ja nyt iski joku pöpö!prkl,taitaa olla kuumettaki...
Aika kaukaa on tullu kierrettyä viime aikoina
Rovionkin uhalla joutuu tunnustaan, etten oo pöörään koskenukkaan sen pe lenkin jälkeen. Suksinu oon ja huomenna aattelin ap mennä taas sivakoimaan. Onko tietoa Alhonniitun laduista?
oho...
Vimi vois siirtyä johonkin hiihtäjien palstalle
Lauantaista ei voi vielä sanoa mitään kun tällä hetkellä yskiessä tuntuu että keuhkot tulee syliin. Kuumetta ei taida olla.
Meillä oli lauantaina 8ihmistä joista on nyt 7sairaana! Hienoa!
Lauantaina mä en pääse ainakaan, mutta sunnuntaina voisi vähän ajella. Ajattelin, että pitäisköhän mennä sinne Vesitornin viereen ja ajella sieltä alas, niin näkisi, että pääseekö sieltä läpi talvella? Se pelto onkin jo tiedusteltu joten sinne asti jos pääsee niin ei ainakaan takaisin tarvi ajaa samaa reittiä.
Joo, iskikin näistä omista höpinöistä jo pelko et mun koko profiili siirretään offtopikkiin.
Tulin just taas hiihtämästä. Ihan tappo hommaa!! Pitäis varmaan mennä jonnekin hiihtokouluun niin pääsis ehkä vähän pienemmällä työllä etenemään.
Viikonloppuna vois kyllä näillä näkymin ottaa taas sen pyörän esiin. Se vesitornin alue kiinnostais!
Lauantaina ei pääse, mutta sunnuntai on mahdollinen.
Pinnin polkuja on jonkun verran kävelty ja siellä pääsee pyörälläkin varmaan hyvin. Vesitornilla on liikuttu vähemmän, mutta eiköhän sielläkin voi ajaa...
mä oon onnistunu diagnosoimaan sairauteni. Kuumemittari näyttää n.36,5 mutta silti tuntuu kuumeiselta. Joten sen täytyy olla p****kuumetta, prkl. Huonointa tässä on se että apteekista ei löydy lääkettä ja tämä saattaa jatkua pitkäänkin. Eikä yleensä parane ilman hoitoa. prkl prkl...nyt on hyvät neuvot tarpeen!
Ei varmaan jumbosta hankitut lehtilääkkeet ainakaan oireita lievennä.
Soita F*xc*mppiin Toikalle ja kysy Nic*lain hintaa. Jos ei helpota, niin sitten vaan lompakko taskuun ja menoksi.
Painaa kuitenkin 2,3kg ilman iskaria. Eikä tuon pyörän jousituksessa taida mitään erikoisen hienoa olla. Perus xc pöörä kö?
Oon sellasta vanhän yleisempää merkkiä katellu. Paino 2,3 foxin iskarilla. Pitäis olla mukavahko xc täpäri pahempaakin maaston. Toi jäykkä kun on ni ei tän kuitenkaan tarvis paljo alle 10 kiloa painaaVäritys on vaan ilmiömäisen hirveä katsastamissani pyörissä.Argh pois koneelta, oireet pahenee...
Kirjanmerkit